Nee niks helaas, ik heb er weer zin inquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ja helaas.... morgen weer werken
Hey wat leuk, ben je ergens te zien/horen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef rijsttafel het volgende:
ZondagLekker liedjes schrijven op de gitaar
Leuke stad.quote:
hihi, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik zie net dat het heel koud wordt vannacht, dat betekent morgen voor het eerst mijn gloedjenieuwe winterjas aan
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen mijn eerste "management"-activiteiten uitvoeren![]()
Spannend
Die Steer loopt gewoon op facebook te klagen over dat-ie zoveel spullen heeft
Ik heb ook een zomerjasje of mijn nieuwe winterjas. En ik moet al heel vroeg weg, dus dan is het te koud voor het zomerjasje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de keus tussen een fleecevest en die jas.
Voor het vest is het nu echt te koud 's morgens![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen mijn eerste "management"-activiteiten uitvoeren![]()
Spannend
Die Steer loopt gewoon op facebook te klagen over dat-ie zoveel spullen heeft
Nou...manager ben ik nog lang nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]Is ie al uitgepakt denk je?
Enneh, suc6 alvast morgen, Meneer de Manager![]()
D'r is ook geen plek overquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga met je mee, LieLie virtueel dan he
Ach...ik ben groot...ik pas wel in het middenquote:
Ja bizar is dat van dat slecht slapen op zondag! Dat heb ik dus ook ! Net of je dan nog niet helemaal bent afgekicked van het weekend of zo....quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef LieLie het volgende:
Ik moest maar eens gaan slapen
Ik slaap zo slecht op zondagavond! Terwijl ik maandagochtend zo vroeg moet
ik wou dat ik ook zo kon doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niks helaas, ik heb er weer zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |