quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Oh.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:29 schreef Bomil het volgende:
Ik ben slechts een lurker op dit forum.
Ik stalk alles en iedereen.
Ok, gezelligquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh.
Nou, neemt u plaats. We wachten rustig op de bediening.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:32 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ok, gezellig
wacht ik roep de ober wel
OBER! OBER!!!!!11
Ok ik ben bijgekomenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:33 schreef Bomil het volgende:
Roleplayen op een forum
Ik moet even bijkomen man, even bijkomen.
Ik welquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Eh... wat is u van plan? Ik heb nergens last van hoor
M'n láátste kop want ik moet zo richting bed. Waar blijft onze ober nou? Of zullen we ff koffie halen in die andere kamer?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:36 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik wel
Kom laten we een kop koffie bestellen
Het is zo stil in deze kamer, in welke topic hebben ze obers?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
M'n láátste kop want ik moet zo richting bed. Waar blijft onze ober nou? Of zullen we ff koffie halen in die andere kamer?
Hr. Bomil, hou ff de deur voor me open, ik loop met twee koffie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Bomil het volgende:
[..]
Het is zo stil in deze kamer, in welke topic hebben ze obers?
Ober gezochtquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hr. Bomil, hou ff de deur voor me open, ik loop met twee koffie.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ha IHVK, nou ik heb er twee achterovergedrukt bij de buren Turken op Fok #547 Met OP!
Haal er ook even een (ober is zoek hier).
quote:
Aarslikken is haram, daarom post ik hier ook niet meer.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:33 schreef Bomil het volgende:
GOEDENAVOND MENSENNNNNNN HOE VERMAKEN JLLIE JE
IK DRINK KOFFIE
Ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef Bomil het volgende:
koffie van gister was trouwens lekker wie had die klaargemaakt
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik.Komt u allen naar mijn topic voor gratis koffie
![]()
![]()
neem ook 1 voor mij meequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga even wat gevulde koeken wegsnaaien bij de mods. Ben zó terug.
Nee... ff denken hoe lossen we dit op... moment ik heb een idee....quote:
Ok ik loop ook wel even meequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee... ff denken hoe lossen we dit op... moment ik heb een idee....
*trekt andere jurk aan*
Zo, een decolleté waar een mannelijke mod hoogtevrees van krijgt. Ben zo terug.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ok ik loop ook wel even mee
*doet andere jurk aan*
EDIT: waar ben je heen, ik zit hier alleen met een jurk aan
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat méén je niet. Jij schurk. Die koeken zou ik uitdelen
Toen ik zag wat er in die kluis zat was ik even helemaal wegquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wilde nog wel goede sier maken dat wij hier gevulde koeken hadden en de buren niet. Je bent me er eentje...
Maar we hebben wel gelachen![]()
GEEN HAP VAN NEMEN MENSEN DEZE LAHMACUN KOMT VAN ONZE BUREN DIE AYCA HEEFT DE LAHMACUNS VERGIFTIGD MET LACHGAS, NU ZIJN HET LACHMACUNSquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef msnk het volgende:
[ http://www.tuerkei-home.de/Fotos/Kochen/Lahmacun.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik kom vretuh brengen
Ik hou echt van dit soort geintjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef Bomil het volgende:
We hebben gelachen we zijn dolblij en gelukkig
Nou, dát is attentquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef msnk het volgende:
[ http://www.tuerkei-home.de/Fotos/Kochen/Lahmacun.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik kom vretuh brengen
huh?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:08 schreef zarGon het volgende:
Zeg damesmeisje, Boca_Raton, vind jij het ook zo jammer voor de negers dat zij niet kunnen dromen zoals wij dat doen?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
De laatste neger die een droom had is doodvermoord.,
,
.
Afkomst eh... Nederlands?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:54 schreef zarGon het volgende:
Verbaast mij niet..
Wat is je afkomst eigenlijk, damesmeisje?
Nog een medelander die zonder reden post in Turkentopic?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er is hier 's avonds gratis koffie. En af en toe wordt er een hele korte voordracht gehouden
Nou, jullie hadden zelf twee identieke nieuwe topics geopend. En topic nummer 1 ben ik gaan bezoeken en ik trof daar een geheel lege ruimte aan. Dat is best apart op Fok! En het is tot nu toe gebruikt als voordracht- en koffiekamer. Er hadden ook gevulde koeken moeten liggen maar deze zijn opgegeten door dhr. Bomil tijdens een bliksemactie van ons om de koeken bij de mods te ontvreemden. Dus er gebeurt hier nogal watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog een medelander die zonder reden post in Turkentopic?
Boca_Raton spreekt de waarheidquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, jullie hadden zelf twee identieke nieuwe topics geopend. En topic nummer 1 ben ik gaan bezoeken en ik trof daar een geheel lege ruimte aan. Dat is best apart op Fok! En het is tot nu toe gebruikt als voordracht- en koffiekamer. Er hadden ook gevulde koeken moeten liggen maar deze zijn opgegeten door dhr. Bomil tijdens een bliksemactie van ons om de koeken bij de mods te ontvreemden. Dus er gebeurt hier nogal wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |