Toen ik 12 was had ik lessen Nederlands in het 1e jaar van de middelbare school. Daar werd zelfs lesgegeven over het Spoorboekje. Hoe men tabellen moest lezen enzo. Geweldig lessen, al wist ik het zelf natuurlijk allemaal allang.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef Peter het volgende:
"Ik ben 12, wat is een spoorboekje? Kun je dat downloaden?"
Oh dan niet. Heffen we die treinen gewoon opquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zal best, maar NS zegt dat het weglaten van de plee geen problemen oplevert, en zet vervolgens SLT in in deze treinserie. SLT zou daar niet toegestaan moeten zijn.
Krijg jeuk aan je naad, jij trol.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan niet. Heffen we die treinen gewoon op
D'r zijn eigenlijk best veel oude stationnetjes waar geen spoor meer ligt, als ik verschillende site's bekijk. Of vallen die niet binnen jouw bordjes-scope?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, die heb ik idd nog niet. Ik dacht eigenlijk dat je een andere bedoelde
[ afbeelding ]
Dan had ik zeker een vooruitstrevende school, ik kreeg 15 jaar geleden les in reizen plannen met de elektronische reisplanner!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Toen ik 12 was had ik lessen Nederlands in het 1e jaar van de middelbare school. Daar werd zelfs lesgegeven over het Spoorboekje. Hoe men tabellen moest lezen enzo.
Oh jawel hoor, als ik ergens langs kom dan pik ik ze graag meequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Peter het volgende:
[..]
D'r zijn eigenlijk best veel oude stationnetjes waar geen spoor meer ligt, als ik verschillende site's bekijk. Of vallen die niet binnen jouw bordjes-scope?
Dat is een heel andere vraag natuurlijk. Er zijn verschillende stations met meer dan 1 verschillend bordje. Dat is bij jullie nog veel erger trouwens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:25 schreef trainfreak het volgende:
Misschien een rare vraag:
Hoeveel stations/stopplaatsen zijn er in Nederland (in dienst)?
Hoeveel zijn er waar geen sporen meer liggen?
Of simpeler:
Hoeveel bordjes zijn er nog te vinden in actieve dienst en hoeveel daarbuiten...
Ah, de slager zegt zelf wat over zijn vlees. Toch interessant om even te bewaren en TZT langs het IVW-rapport te leggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk- en leesvoer over het treinongeval bij Stavoren: http://www.rtl.nl/%28/act(...)ongeluk-stavoren.xml
neequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Fixers het volgende:
Is het IVW rapport over dat megaongeluk bij rotterrdam/barendrecht nu al openbaar?
Ik ook. Te beginnen en eindigen met een slagje Utrecht - Zürich. Hoe zeg je datquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:13 schreef greavy het volgende:
Dan is mijn vakantie allang afgelopen:P Ik ga tussen 16- en 24 oktober 'massaal' op pad
Hmm, goed idee. Zal ik denk ik ook doen. En dan denk ik terug met ICR (Dordrecht)quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef Socios het volgende:
`Echt ver weg´ ga ik het eerste weekend van december pas weer (München Hbf). Ik pak wel nog weer even een keer de ICE mee tussen Amsterdam Centraal en Eindhoven volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |