In je uppie? Nee toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef Duimelot het volgende:
plannen van gisteren verschoven, deze nonalcoholiste gaat aan de drank![]()
begint al aardig te werken geloof ik
jaaaaaaaaaaaaaaa het heeft hem blijbaar geholpenquote:
Nou pas maar op. De laatste keer dat ik dat deed eindigde in een telefoontje waar ik nu nog spijt van heb...quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa het heeft hem blijbaar geholpen
nu is het mijn beurt, en de eerste keer dronken zijn kan beter in mn eentje gok ik
tot nu toe gaat het nog prima, ben eigenlijk best vrolijk
daar hoef ik niet bang voor te zijn, hij neemt me toch niet opquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou pas maar op. De laatste keer dat ik dat deed eindigde in een telefoontje waar ik nu nog spijt van heb...
Been there done that.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Under_Score het volgende:
fucking koud, en ik kan het niet warm krijgen.zo maar een grote whisky inschenken.
Niet meerquote:
En ik kan niet slapen, lig teveel te piekeren, bah.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik voel me rot.
Heb me net even opengesteld voor een bepaald persoon, maar de reactie daarop was niet zo heel erg leuk..
Gefeliciteerd, geniet er van!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef Soempie het volgende:
Maar vandaag heel gelukkig, omdat m'n vriend me gister onverwachts ten huwelijk heeft gevraagd.Voelt nog onwerkelijk, dus ik blijf maar naar de prachtige ring kijken om het een beetje te bevatten.
gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef Soempie het volgende:
Emotionele rollercoaster de afgelopen weken. Eind september is m'n zus overleden en daar natuurlijk nog veel mee bezig in m'n hoofd.
Maar vandaag heel gelukkig, omdat m'n vriend me gister onverwachts ten huwelijk heeft gevraagd.Voelt nog onwerkelijk, dus ik blijf maar naar de prachtige ring kijken om het een beetje te bevatten.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef Soempie het volgende:
Meisje... Wat ist?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef Flippiee het volgende:
Heerlijk. Heerlijk weer en eigenlijk gaat er weinig fout vandaag![]()
het ging goed maar sommige mensen
Never mind...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Yuki het volgende:
Eindelijk wat geslapen
Meer dan dat ga ik ook niet doen geloof ik
Oh noes. Moet ik je komen redden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezeik thuis echtbeetje mn humeur verpesten..
Doe je komend weekend alquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes. Moet ik je komen redden?![]()
OT: Mjah leef weer soort van. Nu maar focussen op verjaardag van mij
een vriend misschienquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heb tegenwoordig geen buien meer, ben elke dag vrolijk.
Maar ik voel me steeds leger en leger van binnen worden. Raar.
Ik mis iets.
En nog gefeliciteerd natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef Soempie het volgende:
ohquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef Soempie het volgende:
Emotionele rollercoaster de afgelopen weken. Eind september is m'n zus overleden en daar natuurlijk nog veel mee bezig in m'n hoofd.
En badbommenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:45 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo onwijs lekker in bad, en goed heet ook, Met olie en alles![]()
.
En een boek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En badbommen![]()
En Zwitsal
En kaarsjes aan
En muziekje erbij
En borrel erbij
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:17 schreef Brennie het volgende:
Ik mis mijn schatje; was het maar donderdag!
quote:
Ik heb geen bad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:45 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo onwijs lekker in bad, en goed heet ook, Met olie en alles![]()
.
Tot donderdag ja...quote:
Jaaquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En badbommen![]()
En Zwitsal
En kaarsjes aan
En muziekje erbij
En borrel erbij
Heerlijk, ik wel. Tweepersoonsquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen bad.Heb ook wel zin om ff te sudderen.
Waar woon je?quote:
heftigquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En toen zat ik in het ziekenhuis met mijn moeder voor hartklachten.. Pff
Jawel, alleen de weg er naartoe is bikkelen. Maar we steunen jequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Zwaar somber en het gewoon echt niet meer weten. Komt er nou nooit een eind aan
sterkte, hopelijk is het niks zwaar erstigsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gatver, enorm veel sterktequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat dus.quote:
Vertel!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gatver, enorm veel sterkte
OT:
[..]
Dat dus.
Post je wel eens mee in Singles? Over geil worden gesproken, ze kunnen je daar soms best onbewust opgeilenquote:
ben geen single, dus nog niet gepost daarquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Post je wel eens mee in Singles? Over geil worden gesproken, ze kunnen je daar soms best onbewust opgeilen
Je hoeft niet perse Single te zijn om daar te posten hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ben geen single, dus nog niet gepost daar
ik zal eens kijken
dat is al helemaal mooi danquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse Single te zijn om daar te posten hoorMaar soms kunnen ze er wat van
Is goed, dan wacht ik af tot het moment dat ik je daar zie. Nu maar fijn slapenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat is al helemaal mooi danje ziet me er nog wel in verschijnen
goed plan, zware dag gehadquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is goed, dan wacht ik af tot het moment dat ik je daar zie. Nu maar fijn slapen
Sterkte!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En toen moest ze in het ziekenhuis blijven.. Wat een avond.. Ben kapot maar doe vast geen oog dicht..
* candygirl geeft knufquote:
gisteravond om tien uur gaan slapen en idd ook veeel wakker geweest maar wel uitgerust vanmorgenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hmm.. ik wil niet gaan slapen omdat ik dan morgen weer (vroeg) wakker moet worden.
Eigenlijk, gewoon, dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:23 schreef D-Industries het volgende:
Even is het goed, even is het lief, dan komt er een pruts duiveltje, praat mij wat dingen in, en neemt mijn positieve gevoelens mee als een dief. Verdomme, voel me altijd positief voor even, terwijl ik me zo wil voelen voor het leven. Vraag me af of gevoelens bedriegen en ik de heletijd tegen mijzelf loop te liegen. Gek wordt je ervan.![]()
Zo, moest dat even van me af schrijven.
Ja dat vind ik dus ook, denk eigenlijk een beetje soort rare reactie is doordat zijn beste vriend zijn vader is overleden vorige week en hij daar een beetje moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:04 schreef Under_Score het volgende:
klinkt erg vaag allemaal.mischien moet je gewoon is vragen wat er aan scheelt.
dat ken ik, veel sterkte ermee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maak me vooral zorgen.. en zo wordt je wel eens bewust hoe het is om geen broers/zussen/vader dichtbij te hebben in zulke situaties..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |