Zo schattigquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:43 schreef Crazy-M het volgende:
Misschien al voorbij gekomen. Maar voor de winter:
[ afbeelding ]
pfft, sneeuw deed hem niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zo schattig
Koude kont
Vinden jullie dit iets voor de OP, of is dit te donker?
[ afbeelding ]
Ben een beetje aan het proberen, opmerkingen (positief danwel negatief) zijn welkom
Alleen de "hoofdfoto". Als een soort logo, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, sneeuw deed hem niks
was erg grappig afgelopen jaar
wel leuke fotoleuk idee.
Gewoon willekeurige fotos ?
vlooienanticonceptie misschienquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:22 schreef Guess. het volgende:
Ik word er gek van.....vlooien,vlooien en nog eens vlooien.Teun heeft nu ruim een jaar geleden (nest)vlooien meegebracht en sindsdien zijn we er niet meer echt vanaf gekomen.Ik heb al een aantal keer het hele huis gedaan,gewassen etc zelfs de matrassen.Dan denk je er eindelijk vanaf te zijn begint begint het weer. Wie heeft de gouden -geen vlooien meer in huis-tip.En helpt knoflook echt en hoeveel moet ik dan geven??
Teun zelf heeft trouwens nooit meer last van vlooien,het zijn de langharige.Ik heb ze bij de honden wel zo weg,maar ik wil ze uit huis!!!!
Je bedoeld gewoon frontline (of zoiets) want dat krijgen ze wel en ze dragen ook al vlooienbandjes.quote:
Nee,een preventief middelquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon frontline (of zoiets) want dat krijgen ze wel en ze dragen ook al vlooienbandjes.
Faithfulness,ik vind em leuk voor de OP
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Alleen de "hoofdfoto". Als een soort logo, zeg maar.
Ik heb de Tropisch aquarium-OP ook gedaan, dat ziet er nu zo uit: tropisch aquarium nummertje 39 - Van wanten met wanden.
Ieder dus zijn/haar eigen afbeelding met een foto van zijn/haar hond, ras, bijzonderheden misschien (zoals gevolgde trainingen?).
Nu ik geen hond meer heb, heb ik ineens zeeen van tijd over. And I don't like it.
Oke dank je,hier heeft de dierenarts het nooit over gehad.Ik ga es op zoek naar dat spul!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:41 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Nee,een preventief middel
banden ,druppels en shampoo's werken achteraf.
Diagnos Vlooien anti-conceptie kleine hond 3 tab - REG NL 10201
Ter voorkoming van een vlooienplaag bij kleine honden (2,6-6,7 kg) Diagnos Vlooien anti-conceptie doorbreekt de levenscyclus van de vlo. De werkzame stof Lufenuron stopt de ontwikkeling van de eitjes en larven waardoor er geen vlooien meer zullen uitkomen. Diagnos Vlooien anti-conceptie heeft een preventieve werking op de vlooienplaag. Begin daarom tijdig om een vlooienplaag te voorkomen. Geef de hond éénmaal per maand één pil.
Door knoflook schijnen ze wel minder aantrekkelijk te worden ,maar je houd het niet tegen..
Azijn schint oo te helpen voor de was (voorweek ( lossen de eitjes op ,of verdund in een plantenspuit.
Ik ben altijd erg voorzichtig met druppels ,banden en sprays je tast toch hun immuunsysteem aan..
Heel erg leuk!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zo schattig
Koude kont
Vinden jullie dit iets voor de OP, of is dit te donker?
[ afbeelding ]
Ben een beetje aan het proberen, opmerkingen (positief danwel negatief) zijn welkom
He he ,daar ben je daaaaanquote:
had me net pas ingelogd, toen zag ik je PM dus was eigenlijk onderweg naar de sc, maar toen stonden ze hier alquote:Op woensdag 17 november 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
He he ,daar ben je daaaaan![]()
Ze zijn echt leuk, die shirtjes, en ze hebben ze echt nog niet uitgehad sinds ik ze gemaakt heb, mn kleine stinkemannen![]()
Billy vindt het maar stom dat je maar twee benen hebt thoughquote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
had me net pas ingelogd, toen zag ik je PM dus was eigenlijk onderweg naar de sc, maar toen stonden ze hier al![]()
Echt heel leuk die pakjes ! helemaal zoals ik me had voorgesteld
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy vindt het maar stom dat je maar twee benen hebt though
quote:
wel zielig voor Bil hoor dat ik niet gemuteerd ben ofzoquote:
Doraquote:Op woensdag 17 november 2010 10:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel zielig voor Bil hoor dat ik niet gemuteerd ben ofzoIk heb vast nog wel ergens een broekje met Dora ofzo die de kids toch niet meer passen, mag Billy die
![]()
![]()
Hier mensen ervaring met ortopedische hondenkussens ? met van dat NASA/traagschuim erin
Oh neeeeee, dit meen je niet, wat geweldigquote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en nog een van vorige week, op de 11e van de 11e met de honden naar de stad in hun zebrapakken is vragen om problemen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh neeeeee, dit meen je niet, wat geweldigGeniale foto
En dan ook echt alle hondjes bij iemand persoonlijk op schoot, geweldig
Hier word ik nou blij van
Oh Dora is weer te gay zeker, en hun Hello Kitty pakjes dan ?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DoraNee dank je
![]()
Ik heb stoere jongens he!
Volgens mij had Qwea es een kussen, maar of dat een echte orthopedische was weet ik niet.
Die van mij vinden het echt niks, die willen alleen maar lekker zachte mandjes
Snoopy kicks assquote:Op woensdag 17 november 2010 13:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Oh Dora is weer te gay zeker, en hun Hello Kitty pakjes dan ?net met opruimen een pyjama truitje met snoopy gevonden, of is die ook te gay ?
![]()
quote:
mja dora zuigt ookquote:Op woensdag 17 november 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Snoopy kicks ass![]()
![]()
Ik haaaaaaaaaaaat Dora
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gaat lekker, dr kale plekken zijn alweer lekker behaard, wel volgens mij weer totaal ander haar, en het was al zo'n drama, alles groeit een andere kant op bij haar
![]()
Ze heeft alleen liever niet dat je aan dr littekens zit, of er in de buurt komt, dus dat doen we dan maar zo min mogelijk![]()
[..]
mja dora zuigt ook
Nou dan zal ik Snoopy voor je apart leggen, tis alleen het truitje, die paste ze niet, de broek welkaartje zit er zelfs nog aan !
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kids waren straalbezopen en ze gingen helemaal trippen toen ze de zebrahondjes zagen, ze wilden persé met hun op de foto voor op hun hyves.
Dat meisje wat Sjon vast houdt was zo lazarus dat ze m een paar keer los liet, kon ik de halve stad doordraven, achter die hond aan![]()
Meisje met de trouwjurk vroeg of ze op de foto mochten, en toen ik ja zei tilde ze Billy op en liet ze zich op dr kont vallen , en voor ik het wist lag de hele bende op de grond
Ja duh, echte Mestreechtenerenquote:
Omdat ze zo stil zijn?quote:
Ja dat dus ,enkel piepje verder niets .quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze zo stil zijn?
Ze doen dat thuis met een hoop herrie, ze weten dat dat op kantoor niet mag
Ik zal ze binnenkort nog es in de gang filmen, thuis , dan maakt Sjon vooral echt een hels kabaalquote:Op donderdag 18 november 2010 11:04 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ja dat dus ,enkel piepje verder niets .
netjes dat ze op kantoor stil vechten
Ah, wat een leuke foto met z'n mooie kuifjequote:Op vrijdag 19 november 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh die laatste![]()
Hoeveel weegt ze ondertussen?
Ze is en blijft geweldig, die Noes![]()
Sjon is vandaag 1 jaar geworden![]()
[ afbeelding ]
wat een heerlijke foto's dit zegquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef Guess. het volgende:
Faithfulness![]()
Chillen en baby tv kijken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |