haha je probeert hem echt aan iedereen te slijten he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ha Gijs! Is Lennaert Schaars anders wat voor jou?
Hij is wel fijn, zeker ook om nog wat op verdedigen te trainenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ha Gijs! Is Lennaert Schaars anders wat voor jou?
Ik probeer vrienden aan een potentiele superwingback te helpenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha je probeert hem echt aan iedereen te slijten he?
Denk jij er ff rustig over na, dan zie ik je bod vanzelf wel verschijnenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij is wel fijn, zeker ook om nog wat op verdedigen te trainen![]()
Zit alleen vrij vol qua trainees, maar zal er even over nadenken voor de deadline
Hangt er ook een beetje vanaf wat ie op moet gaan leveren. Op hoeveel hoop je?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk jij er ff rustig over na, dan zie ik je bod vanzelf wel verschijnen
hehe.. ik overweeg hem nog steedsquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik probeer vrienden aan een potentiele superwingback te helpen
Ik hoop ergens tussen de 4 en 5 miljoen. In de bovenste helftquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje vanaf wat ie op moet gaan leveren. Op hoeveel hoop je?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk jij er ff rustig over na, dan zie ik je bod vanzelf wel verschijnen
quote:DSSW - FC James's 0 - 0
Hmmm, mocht ik hem dan nog flink optrainen dan wordt ie behoorlijk wat waard. Je hebt me al een beetje lekker gemaaktquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop ergens tussen de 4 en 5 miljoen. In de bovenste helft
als jij hem wilt hebben dan mag je hem kopen hoor.. ik heb gezegd dat als Flap het geld nodig heeft om dat uitstekend/uitstekend talentje te kopen, ik bereid ben om Schaars van hem te kopen..quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, mocht ik hem dan nog flink optrainen dan wordt ie behoorlijk wat waard. Je hebt me al een beetje lekker gemaakt![]()
Maar ik zal eerst MrMoon ook even afwachten
hoe krijgen jullie dat voor elkaar dan, dat iemand een speler van je 'mag' kopen? Anderen kunnen toch ook gewoon bieden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als jij hem wilt hebben dan mag je hem kopen hoor.. ik heb gezegd dat als Flap het geld nodig heeft om dat uitstekend/uitstekend talentje te kopen, ik bereid ben om Schaars van hem te kopen..
Voor spelers zoals Schaars is de versnelde training bedachtquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, mocht ik hem dan nog flink optrainen dan wordt ie behoorlijk wat waard. Je hebt me al een beetje lekker gemaakt![]()
Maar ik zal eerst MrMoon ook even afwachten
Iemand is hier afschuwelijk genaaidquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef BrandX het volgende:
kijk de verschil in stats
DSSW --- FC James's
Middenveld: redelijk (laag) --- zwak (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag) --- redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog) --- goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog) --- redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag) --- zwak (heel laag)
Centrale aanval: goed (laag) --- zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag) --- matig (heel laag)
Ik zie net dat hij ook pressie speelde. We speelden dus allebei pressie. Dat zal voor hem het probleem zijn geweest, en voor mij precies wat ik wilde behalen, hem geen doelkansen geven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Iemand is hier afschuwelijk genaaid
Het meeste biedenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe krijgen jullie dat voor elkaar dan, dat iemand een speler van je 'mag' kopen? Anderen kunnen toch ook gewoon bieden?
ja ok, maar dat is dus altijd zo. Of zit het hem meer in dat jullie elkaar tippen over leuke spelers ofzoquote:
En als je van elkaar al weet wie hem wil gaan kopen, scheelt dat weer concurrenten tijdens het biedenquote:
Maandagochtend rond 04.00quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar dat is dus altijd zo. Of zit het hem meer in dat jullie elkaar tippen over leuke spelers ofzo
Wat vinden jullie trouwens het beste tijdsbestek om te zoeken op de transfermarkt, waarbij je het meeste kans maakt om leuke spelers voor relatief weinig geld te kunnen kopen?
klopt.. gewoon kwestie van het hoogste bod doen..quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe krijgen jullie dat voor elkaar dan, dat iemand een speler van je 'mag' kopen? Anderen kunnen toch ook gewoon bieden?
We hebben alle twee ons middenveld verzwakt, dus het was van te voren niet te voorspellenquote:
5 - 4 achter nu.. beetje lullig zo in de laatste minuten..quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef Flappekz het volgende:
GotC staat momenteel 3-4 voor tegen een sterkere tegenstander. Ze scoort een non-tactical counter, een penalty, een corner/koppen event en een vrije trap
Had mn mond ook moeten houdenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
5 - 4 achter nu.. beetje lullig zo in de laatste minuten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Leuk voor de toto:
wat denken jullie dat ik hier gespeeld heb:
[ afbeelding ]Ik zou zeggen 0-0 of 1-0 winst.... bummer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
4-2 gewonnen... 3 penalty's in totaal waarvan 2 voor mij
Wat een schoppot was dat bij jou zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:21 schreef Nixx- het volgende:
4-0 gewonnen
Belangrijke concurenten hebben punten laten liggen. I.p.v. 4 competitiegenoten die 4 punten achter me zitten nu nog maar 2.
Wel erg veel blessures in mijn competitie. In totaal 9 blessures en 3 pleisters.
Netjes.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:35 schreef Nixx- het volgende:
Ik zie dat ik net een aantal persoonlijke records heb gescoord.
Loddar stats: 25.98
Hatstats: 286 (def 103 - mid 99 - att 84)
Sterren: 70 (def 22,5 - mid 32,0 - att 15,5)
Je verdediging ziet er prima uit. Tevens kan je aanval er wel mee door. Het probleem zit hem uiteraard in je middenveld. Hierdoor moet je vaak de counter tactiek gaan toepassen gok ik. Het zal een lastig seizoen wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Zouden jullie eens willen kijken naar mijn team: Shark-attack! Bijvoorbeeld kijkende naar mijn laatste opstelling zouden jullie denken dat ik zou overleven in de 6de? Ben erg benieuwd.
voor de counter komt zn aanval eigenlijk wat te kort.. eigenlijk moet je dan meer stootkracht hebben... want de counterkansen die je krijgt moet je wel benutten..quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je verdediging ziet er prima uit. Tevens kan je aanval er wel mee door. Het probleem zit hem uiteraard in je middenveld. Hierdoor moet je vaak de counter tactiek gaan toepassen gok ik. Het zal een lastig seizoen worden
Ja het zal er net om hangen met de aanvalsrating van gister. Een beetje matige VI heeft natuurlijk geen super verdediging dus daar kan je dan nog door heen komen. Ik zou zeggen dat plek 5 t/m 8 gaat worden wanneer je in een gemiddelde VI komt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor de counter komt zn aanval eigenlijk wat te kort.. eigenlijk moet je dan meer stootkracht hebben... want de counterkansen die je krijgt moet je wel benutten..
Indien je kan promoveren, gewoon doen. Wie weet kom je een zwakke divisie terecht waar je je makkelijk kunt handhaven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Dus liever nog een jaartje groeien of toch promoveren maar dan wel met de kans dat ik op het einde weer terugdegradeer?
quote:Jan-Kees Vrieling (211069941)
24 years and 35 days, Next birthday: 27-12-2010
In weak form, excellent stamina.
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has weak experience and disastrous leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 19-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 38 560
Wage: 9 310 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Keeper: disastrous
Defending: world class
Playmaking: poor
Winger: weak
Passing: outstanding
Scoring: poor
Set pieces: solid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog een formi keeper te koop.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
Voor iemand die een goede def nodig heeft:
[..]als ik hem voor 200,000 mag hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog een formi keeper te koop.
ipv 3,000,000 :-)
Daar gaat de markt niet mee akkoordquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:11 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
als ik hem voor 200,000 mag hebbenipv 3,000,000 :-)
Wat is zn id?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:23 schreef Drassss het volgende:
Nieuwe Prent in het systeem ( 17j ).. blijkt zijn beste skill zwak te zijn.. Nu maar hopen dat de manager hem alsnog training gaat geven
Sorry ik had natuurlijk moeten zeggen dat hij nog niet op de tl staat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Varieert, als 'ie direct in m'n A-team mee moet draaien wil ik er nog wel 3 miljoen voor neertellen. Is 'ie bestemd voor B-team dan komt 3 ton meer in de buurt. En als 'ie voor 't NT gaat blijkt een kleine 11 miljoen zelfs mogelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Kirov het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk gemiddeld voor een trainee?
Vaak een paar K, omdat ik alleen maar prut trainee Prentjes hebquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Kirov het volgende:
Wat train je en welke bijskills zoek je erbij?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Varieert, als 'ie direct in m'n A-team mee moet draaien wil ik er nog wel 3 miljoen voor neertellen. Is 'ie bestemd voor B-team dan komt 3 ton meer in de buurt. En als 'ie voor 't NT gaat blijkt een kleine 11 miljoen zelfs mogelijk
De komende weken nog op Verdedigen, begin volgend seizoen naar Spelhervatting en pakweg 1,5 seizoen later waarschijnlijk naar Keepen. A-trainees liefst met minstens 2x redelijk bijstat (Positiespel, Passen of Vleugelspel), B-trainees maak ik me niet zo druk over. Skilltrades liefst zonder bijstat zelfs, dan is de 'foutmarge' kleinerquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wat train je en welke bijskills zoek je erbij?
Gemiddeld?? Pfff ehm dat verschilt nogal. Ik heb trainies gekocht van 1k en trainies van 2 miljoen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Kirov het volgende:
Gewoon blijven spelen en hier ouwehoeren over het spel dan blijf je vanzelf actiefquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kunnen jullie me overhalen om Hattrick te blijven spelen? Ik vind het zo jammer van het trainings systeem in Hattrick, het was beter als elke speler elke dag een training kreeg.
Zie het als een lange termijn-spel met een gezellige community (interne en externe fora, feds).quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kunnen jullie me overhalen om Hattrick te blijven spelen? Ik vind het zo jammer van het trainings systeem in Hattrick, het was beter als elke speler elke dag een training kreeg.
Gewoon stoppen dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik heb nu al geen leven meer, laat staan dan jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zie het als een lange termijn-spel met een gezellige community (interne en externe fora, feds).
Stel je speelt dit spel 10 jaar (en er zijn er die al gevaarlijk dicht in de buurt komen), je moet er toch niet aan denken dat je dan iedere dag weer een wedstrijd en training zou hebben?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry ik had natuurlijk moeten zeggen dat hij nog niet op de tl staat..
Ratings:.ach had niet gehoeven hoor. Ik wil em als hij op de tl komt evt wel verdedigentraining geven.. heb je alsnog zn id of naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
Barend (302422347)quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach had niet gehoeven hoor. Ik wil em als hij op de tl komt evt wel verdedigentraining geven.. heb je alsnog zn id of naam?
is primaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Barend (302422347)
Edit: Zal ik eens vragen of hij op de TL kan komen?
quote:
Hier ook uiteraardquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij staat tussen mn bookmarks dus ik krijg wel een melding als hij op de TL komt..
Lijkt me niet puur toeval..quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef MrMoon het volgende:
Zo zeg.. er is nogal wat uitverkoop bij Montenegro u20..
Kale saaie spelers he.. Ook allemaal verdedigers/middenvelders.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nope.. allemaal 20jr en een paar dagen..
er zit een oud trainee van me bij.. zodoende kwam ik er achter..quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kale saaie spelers he.. Ook allemaal verdedigers/middenvelders.
Ah vandaar. Ik moest ook ff zoeken naar de selectie hehe.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er zit een oud trainee van me bij.. zodoende kwam ik er achter..
hehe.. het is niet een team wat je vaak opzoekt neequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik moest ook ff zoeken naar de selectie hehe.
Ik drink alleen maar iets met koolzuur.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja goed, ik drink eigenlijk nooit iets van koolzuur, maar smorgens lukt me dat echt niet
Hehe oke, daar ben ik vanaf gestapt sinds mijn tanden er bijna letterlijk uit vielenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik drink alleen maar iets met koolzuur.
Wat zou ik hier voor kunnen vragen ? Ik heb destijds 2,000,000 betaald ..quote:26 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 27-11-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: LFJ Breda (sinds 21-08-2010)
Total Skill Index (TSI): 21 440
Loon: 3 810 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 10/20 uitmuntend
Vleugelspel: 9/20 formidabel
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 5/20 matig
Gelukkig is koffie wel goed voor je tandenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe oke, daar ben ik vanaf gestapt sinds mijn tanden er bijna letterlijk uit vielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |