haha je probeert hem echt aan iedereen te slijten he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ha Gijs! Is Lennaert Schaars anders wat voor jou?
Hij is wel fijn, zeker ook om nog wat op verdedigen te trainenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ha Gijs! Is Lennaert Schaars anders wat voor jou?
Ik probeer vrienden aan een potentiele superwingback te helpenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha je probeert hem echt aan iedereen te slijten he?
Denk jij er ff rustig over na, dan zie ik je bod vanzelf wel verschijnenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij is wel fijn, zeker ook om nog wat op verdedigen te trainen![]()
Zit alleen vrij vol qua trainees, maar zal er even over nadenken voor de deadline
Hangt er ook een beetje vanaf wat ie op moet gaan leveren. Op hoeveel hoop je?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk jij er ff rustig over na, dan zie ik je bod vanzelf wel verschijnen
hehe.. ik overweeg hem nog steedsquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik probeer vrienden aan een potentiele superwingback te helpen
Ik hoop ergens tussen de 4 en 5 miljoen. In de bovenste helftquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje vanaf wat ie op moet gaan leveren. Op hoeveel hoop je?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Denk jij er ff rustig over na, dan zie ik je bod vanzelf wel verschijnen
quote:DSSW - FC James's 0 - 0
Hmmm, mocht ik hem dan nog flink optrainen dan wordt ie behoorlijk wat waard. Je hebt me al een beetje lekker gemaaktquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop ergens tussen de 4 en 5 miljoen. In de bovenste helft
als jij hem wilt hebben dan mag je hem kopen hoor.. ik heb gezegd dat als Flap het geld nodig heeft om dat uitstekend/uitstekend talentje te kopen, ik bereid ben om Schaars van hem te kopen..quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, mocht ik hem dan nog flink optrainen dan wordt ie behoorlijk wat waard. Je hebt me al een beetje lekker gemaakt![]()
Maar ik zal eerst MrMoon ook even afwachten
hoe krijgen jullie dat voor elkaar dan, dat iemand een speler van je 'mag' kopen? Anderen kunnen toch ook gewoon bieden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als jij hem wilt hebben dan mag je hem kopen hoor.. ik heb gezegd dat als Flap het geld nodig heeft om dat uitstekend/uitstekend talentje te kopen, ik bereid ben om Schaars van hem te kopen..
Voor spelers zoals Schaars is de versnelde training bedachtquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, mocht ik hem dan nog flink optrainen dan wordt ie behoorlijk wat waard. Je hebt me al een beetje lekker gemaakt![]()
Maar ik zal eerst MrMoon ook even afwachten
Iemand is hier afschuwelijk genaaidquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef BrandX het volgende:
kijk de verschil in stats
DSSW --- FC James's
Middenveld: redelijk (laag) --- zwak (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag) --- redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog) --- goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog) --- redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag) --- zwak (heel laag)
Centrale aanval: goed (laag) --- zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag) --- matig (heel laag)
Ik zie net dat hij ook pressie speelde. We speelden dus allebei pressie. Dat zal voor hem het probleem zijn geweest, en voor mij precies wat ik wilde behalen, hem geen doelkansen geven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Iemand is hier afschuwelijk genaaid
Het meeste biedenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe krijgen jullie dat voor elkaar dan, dat iemand een speler van je 'mag' kopen? Anderen kunnen toch ook gewoon bieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |