Je verdediging ziet er prima uit. Tevens kan je aanval er wel mee door. Het probleem zit hem uiteraard in je middenveld. Hierdoor moet je vaak de counter tactiek gaan toepassen gok ik. Het zal een lastig seizoen wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef Ziewoarut het volgende:
Zouden jullie eens willen kijken naar mijn team: Shark-attack! Bijvoorbeeld kijkende naar mijn laatste opstelling zouden jullie denken dat ik zou overleven in de 6de? Ben erg benieuwd.
voor de counter komt zn aanval eigenlijk wat te kort.. eigenlijk moet je dan meer stootkracht hebben... want de counterkansen die je krijgt moet je wel benutten..quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je verdediging ziet er prima uit. Tevens kan je aanval er wel mee door. Het probleem zit hem uiteraard in je middenveld. Hierdoor moet je vaak de counter tactiek gaan toepassen gok ik. Het zal een lastig seizoen worden
Ja het zal er net om hangen met de aanvalsrating van gister. Een beetje matige VI heeft natuurlijk geen super verdediging dus daar kan je dan nog door heen komen. Ik zou zeggen dat plek 5 t/m 8 gaat worden wanneer je in een gemiddelde VI komt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
voor de counter komt zn aanval eigenlijk wat te kort.. eigenlijk moet je dan meer stootkracht hebben... want de counterkansen die je krijgt moet je wel benutten..
Indien je kan promoveren, gewoon doen. Wie weet kom je een zwakke divisie terecht waar je je makkelijk kunt handhaven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef Ziewoarut het volgende:
Dus liever nog een jaartje groeien of toch promoveren maar dan wel met de kans dat ik op het einde weer terugdegradeer?
quote:Jan-Kees Vrieling (211069941)
24 years and 35 days, Next birthday: 27-12-2010
In weak form, excellent stamina.
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has weak experience and disastrous leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 19-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 38 560
Wage: 9 310 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Keeper: disastrous
Defending: world class
Playmaking: poor
Winger: weak
Passing: outstanding
Scoring: poor
Set pieces: solid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog een formi keeper te koop.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:08 schreef ScudRaket het volgende:
Voor iemand die een goede def nodig heeft:
[..]als ik hem voor 200,000 mag hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog een formi keeper te koop.
ipv 3,000,000 :-)
Daar gaat de markt niet mee akkoordquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:11 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
als ik hem voor 200,000 mag hebbenipv 3,000,000 :-)
Wat is zn id?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:23 schreef Drassss het volgende:
Nieuwe Prent in het systeem ( 17j ).. blijkt zijn beste skill zwak te zijn.. Nu maar hopen dat de manager hem alsnog training gaat geven
Sorry ik had natuurlijk moeten zeggen dat hij nog niet op de tl staat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Varieert, als 'ie direct in m'n A-team mee moet draaien wil ik er nog wel 3 miljoen voor neertellen. Is 'ie bestemd voor B-team dan komt 3 ton meer in de buurt. En als 'ie voor 't NT gaat blijkt een kleine 11 miljoen zelfs mogelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Kirov het volgende:
Hoeveel betalen jullie eigenlijk gemiddeld voor een trainee?
Vaak een paar K, omdat ik alleen maar prut trainee Prentjes hebquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Kirov het volgende:
Wat train je en welke bijskills zoek je erbij?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Varieert, als 'ie direct in m'n A-team mee moet draaien wil ik er nog wel 3 miljoen voor neertellen. Is 'ie bestemd voor B-team dan komt 3 ton meer in de buurt. En als 'ie voor 't NT gaat blijkt een kleine 11 miljoen zelfs mogelijk
De komende weken nog op Verdedigen, begin volgend seizoen naar Spelhervatting en pakweg 1,5 seizoen later waarschijnlijk naar Keepen. A-trainees liefst met minstens 2x redelijk bijstat (Positiespel, Passen of Vleugelspel), B-trainees maak ik me niet zo druk over. Skilltrades liefst zonder bijstat zelfs, dan is de 'foutmarge' kleinerquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wat train je en welke bijskills zoek je erbij?
Gemiddeld?? Pfff ehm dat verschilt nogal. Ik heb trainies gekocht van 1k en trainies van 2 miljoen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Kirov het volgende:
Gewoon blijven spelen en hier ouwehoeren over het spel dan blijf je vanzelf actiefquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kunnen jullie me overhalen om Hattrick te blijven spelen? Ik vind het zo jammer van het trainings systeem in Hattrick, het was beter als elke speler elke dag een training kreeg.
Zie het als een lange termijn-spel met een gezellige community (interne en externe fora, feds).quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kunnen jullie me overhalen om Hattrick te blijven spelen? Ik vind het zo jammer van het trainings systeem in Hattrick, het was beter als elke speler elke dag een training kreeg.
Gewoon stoppen dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Vuurpijl. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |