Carnaval is een katholiek feest van oorsprong.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Carnaval is niet ter acceptatie van een bepaalde groep en het is ook niet voor een bepaalde groep. Gay pride is voor de homo's. Carnaval is voor iedereen.
behalve dat het een puur katholiek feest isquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Carnaval is niet ter acceptatie van een bepaalde groep en het is ook niet voor een bepaalde groep. Gay pride is voor de homo's. Carnaval is voor iedereen.
En dus moet je die gasten tijdens hun feestdag maar aanvallen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Jammer, maar wel te verwachten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:00 schreef IHVK het volgende:
Jammer, erg jammer weer. Discussie gaat de verkeerde kant op.
Nee, want ik roep als homo niet op om moslims vanaf de hoogste toren naar beneden te gooien...quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:02 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Ook dat berokkent niemand schade, dus ik begrijp eerlijk gezegd niet wat daar op tegen is?
Dat had je niet verwacht he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:00 schreef IHVK het volgende:
Jammer, erg jammer weer. Discussie gaat de verkeerde kant op.
Ik ken die 2 koppen...eh oh ja, een van die twee is in Turkije doodgeschoten vanwege z'n geaardheid...daar hebben ze het, ondanks dat het niet verboden is ook niet echt op homo'squote:
Nee, want de meeste moslims roepen inderdaad op om homo's van de hoogste toren naar beneden te gooien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, want ik roep als homo niet op om moslims vanaf de hoogste toren naar beneden te gooien...
Ik kan in ieder geval niet zeggen dat de Moslims verontwaardigt reageerden toen dit bekend werd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:02 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Nee, want de meeste moslims roepen inderdaad op om homo's van de hoogste toren naar beneden te gooien.
Moslims is te generaliserend. Je weet dat er ook homo's onder de moslims zijn?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval niet zeggen dat de Moslims verontwaardigt reageerden toen dit bekend werd.
Net zoals onder elk deel van de bevolking.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:08 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Moslims is te generaliserend. Je weet dat er ook homo's onder de moslims zijn?
Eigen geit eerst, niet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:56 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Sommigen vinden hun principes belangrijker dan andere dingen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen als jouw maken het maar weer eens duidelijk dat we een groot hek moeten bouwen om west europa, en je tyfushard terug trappen naar je achtelijke land, oja zal je als homo zijnde een geheimpje vertellen:Want autochtonen zijn zo tolerant richting homo's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders ga je even lekker slapen ofzo.
Je kon er wel last van hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dit is een verrijking voor de cultuur
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Bontkraagjes' ??? En je vraagt je nog af waarom er zo'n onvrede heerst onder de moslims? Moet je horen hoe je over ze praat man! Snap je er dan werkelijk niets van? Als je mensen niet respecteert, zul je dat absoluut ook niet terug krijgen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bontkraagjes over het algemeen een makkelijk controleerbaar signaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan de andere kant vraag ik me wel eens af waarom homosexuelen zich zo graag willen profileren in de samenleving. Ik bedoel , waarom half naakt op een boot gaan staan in de grachten ?
ik weet niet hoe het er in belgrado aan toe ging maar niet ieder land heeft een amsterdam.megalomaniac
Au, mijn argument slaat hout!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon irrationeel en onderbuik homofoob.
Je argumenten slaan namelijk geen hout.
een fascistische grist, heb je vreemd gedroomd ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:50 schreef Xperia het volgende:
volgens mij zijn de fascisten in belgrado die homo's te lijf gaan nog altijd gggristenen? of heb ik iets over het hoofd gezien?
Wat dacht je van 1000 man en een paar spanddoekjes?quote:Op maandag 11 oktober 2010 05:02 schreef kitao het volgende:
ik weet niet hoe het er in belgrado aan toe ging maar niet ieder land heeft een amsterdam.
nou ja , dan is het nog meer een aanslag op vrije levenswijze.quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:42 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1000 man en een paar spanddoekjes?
Mijn vriend is al 3 keer aangevallen door deze rif apen, het enige wat ze van mij nog terug krijgen is een vuist tussen hun oren. Respectquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:43 schreef Zehra het volgende:
[..]
'Bontkraagjes' ??? En je vraagt je nog af waarom er zo'n onvrede heerst onder de moslims? Moet je horen hoe je over ze praat man! Snap je er dan werkelijk niets van? Als je mensen niet respecteert, zul je dat absoluut ook niet terug krijgen.
Bedoel je niet een klap met je handtasje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn vriend is al 3 keer aangevallen door deze rif apen, het enige wat ze van mij nog terug krijgen is een vuist tussen hun oren. Respect![]()
![]()
![]()
Jij bent toch degene die denkt dat homo's veilig zijn wanneer we een hek om West-Europa bouwen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn vriend is al 3 keer aangevallen door deze rif apen, het enige wat ze van mij nog terug krijgen is een vuist tussen hun oren. Respect![]()
![]()
![]()
Dat dus. In Nederland moeten we immers overal tolerant voor zijn, want anders zijn we fascistisch. Ik noem het het "2e wereldoorlog-syndroom"...quote:Op maandag 11 oktober 2010 05:02 schreef kitao het volgende:
aan de andere kant vraag ik me wel eens af waarom homosexuelen zich zo graag willen profileren in de samenleving. Ik bedoel , waarom half naakt op een boot gaan staan in de grachten ?
ik weet niet hoe het er in belgrado aan toe ging maar niet ieder land heeft een amsterdam.
Want tolerantie en respect zijn negatief?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. In Nederland moeten we immers overal tolerant voor zijn, want anders zijn we fascistisch. Ik noem het het "2e wereldoorlog-syndroom"...
Het onderdrukt de vrijheid van meningsuiting...quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Want tolerantie en respect zijn negatief?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bedoel je niet een klap met je handtasje?
Voor de homo's bedoel je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:48 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Het onderdrukt de vrijheid van meningsuiting...
?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Carnaval is een katholiek feest van oorsprong.
Maar die processies, hoe reageer jij daar dan op? Palmpasen optocht in NL bijvoorbeeld..
Tolerantie en respect voor iets waar je het niet mee eens bent wel. Althans, zo denkt een groot deel van de mensen erover.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Want "niet tolerant" is hetzelfde als gelijk op de vuist gaan natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. In Nederland moeten we immers overal tolerant voor zijn, want anders zijn we fascistisch. Ik noem het het "2e wereldoorlog-syndroom"...
actie <-> reactiequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want "niet tolerant" is hetzelfde als gelijk op de vuist gaan natuurlijk.
Nee, maar ik hoef niet alles te tolereren! Van mij mogen die gays lekker hun (extraverte!) gang gaan, mij boeit het niet. Maar ik kan me voorstellen dat andere culturen er niet zo op zitten te wachten (je moet ook geen Gay Pride in Mekka organiseren). Wat wij 'normaal' (moeten!) vinden hoeft bij een ander niet 'normaal' te zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus die zijn niet gelijkwaardig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:54 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Nee voor de heteroseksuele blanke man
Je hoeft ze niet te accepteren. Tolereren is dat je ze lekker hun gang laat gaan zolang je er maar geen last van hebt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet alles te tolereren! Van mij mogen die gays lekker hun (extraverte!) gang gaan, mij boeit het niet. Maar ik kan me voorstellen dat andere culturen er niet zo op zitten te wachten (je moet ook geen Gay Pride in Mekka organiseren). Wat wij 'normaal' vinden hoeft bij een ander niet 'normaal' te zijn.
De discriminatie van heteroseksuelen blanke mensen komt vaker voor dan de discriminatie van homo's. Alleen noemen ze de één positieve discriminatie en de andere discriminatiequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus die zijn niet gelijkwaardig?
Lees artikel 1 van de NL grondwet nog maar eens en bedenk dan of je thuis hoort in NL...
Met de Gay pride heb ik wel last van ze.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te accepteren. Tolereren is dat je ze lekker hun gang laat gaan zolang je er maar geen last van hebt.
Want? Er staan 3000 gays op de boten en 400.000 hetero's er omheen te kijken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:01 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Met de Gay pride heb ik wel last van ze.
Noem eens concrete voorbeelden waarbij een homo meer mag dan een hetero?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:00 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
De discriminatie van heteroseksuelen blanke mensen komt vaker voor dan de discriminatie van homo's. Alleen noemen ze de één positieve discriminatie en de andere discriminatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |