quote:Klopt, dat plaatje is van een ep met 6 nummers, 1 daarvan zet ik in de singles lijst.
quote:Ha, lastig, ik zie dat we nogal een verschillende smaak hebben.Op woensdag 20 oktober 2010 18:22 schreef Norrage het volgende:
Leuk lijstje. Veel onbekende zangeressen (voor mij dan)
Zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met artiesten uit jouw lijstje luisteren. Zou je me wat tips kunnen geven uit je lijst, enigszins rekening houdend met mijn smaak ? (die je ondertussen een beetje zou kunnen kennen?)
quote:Haha, ja, onze smaak komt niet heel erg overeen. Vandaar eigenlijk ook wel de vraag of je wat aanraders had uit jouw originele lijstjeOp woensdag 20 oktober 2010 18:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, lastig, ik zie dat we nogal een verschillende smaak hebben.
Als ik kijk naar jouw singer/songwriters in de lijst denk ik dat je in elk geval Julianan Hatfield - Beautiful Creature en Holly McNarland - Chin Up Buttercup wel moet kunnen waarderen.
Als ik dan zie dat je Cardigans en Pavement er in hebt staan zou misschien Cranes of Melys ook wel wat kunnen zijn. Veel bands en artiesten zitten toch in de "powerpop'n'roll" hoek die ik bij jou niet zo snel terug kan vinden
Oja, en LCD Soundsystem goed vinden betekent automatisch Talking Heads luisteren, en eventueel Bis al is dat wat puntiger.
quote:Onder andere, ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Norrage het volgende:
Ik mis nog lijstjes van peaceman en Grobbel
quote:Leuk, die statistieken:Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef ranja het volgende:
Paar statistiekjes over mijn lijstje...
60s: 3
70s: 5
80s: 21
90s: 36
00s: 35
dames zang: 62
heren zang: 28
beide zang: 10
waarbij opvallend is dat de enorme hoeveelheid dames-zang vooral door de jaren 90 albums komt, daar is het maar liefst 80% van alle jaren 90 albums in mijn lijst. In de jaren 00 komt er een hoop retro-rock'n'roll en al even retro stoner in de lijst waardoor het percentage zakt naar 68%.
Geeft toch aardig mijn smaak weer
De strijd USA - UK wordt glansrijk gewonnen door team USA, 42 - 35. Nederland staat op een nette 3e plaats met 13.
quote:Wat slecht van mayOp donderdag 21 oktober 2010 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ik zou er wel Tom McRae van maken ipv McRay anders telt ranja hem verkeerd may.
quote:Ranja is niet helemaal gek, maar elke fout die niet gemaakt wordt is welkom. Ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ik zou er wel Tom McRae van maken ipv McRay anders telt ranja hem verkeerd may.
quote:
quote:Leuk album maar ik vind die nieuwe van ze écht geweldig.Op donderdag 21 oktober 2010 15:40 schreef brother52 het volgende:
094 [090] The like - Are you thinking what I'm thinking?
quote:Die is wel een stuk beter inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Leuk album maar ik vind die nieuwe van ze écht geweldig.
quote:Die heb ik nog niet gehoord.Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Leuk album maar ik vind die nieuwe van ze écht geweldig.
quote:Leuk hoor, maar heeft het enig nut?Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef belsen het volgende:
Dit topic is nu ook officieel een Tof Topic!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Ik wil best lief tegen je doen, maar dit soort opmerkingen maken het erg moeilijk.Op donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar heeft het enig nut?![]()
Ik kijk bijvoorbeeld echt helemaal nooit bij die sticky topics...
quote:Je kan ook gewoon serieus op een vraag ingaan....(ik heb je even gePMedOp donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wil best lief tegen je doen, maar dit soort opmerkingen maken het erg moeilijk.
quote:Klinkt als The Pipettes toen die nog goed warenOp donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef brother52 het volgende:
Die heb ik nog niet gehoord.
En ik kwam er te laat achter dat ze vorige week in Rotown stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |