quote:Waarschijnlijk zelfs nog meer dan die lijst doet vermoeden (uitgaande van wat ik denk dat jij tof vind). Metal is erg oververtegenwoordigd in m'n lijst in verhouding met wat ik normaal gesproken luister. Veel electronische en hiphop albums staan te vol met filler.Op zaterdag 30 oktober 2010 05:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Verhip, jij luistert een stuk meer toffe muziek dan ik dacht.
quote:Dit mag je nog even aanpassenOp zaterdag 30 oktober 2010 02:18 schreef Xa1pt het volgende:
77. The Zutons – Who Killed the Zutons?
100. The Zutons – Who Killed the Zutons?
quote:Moet ik die bij de 'gewone' Seldom Seen Kid optellen of niet?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:13 schreef Panic_A het volgende:
6. Elbow - The Seldom Seen Kid Live at Abbey Road (2009)
quote:Neen.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Moet ik die bij de 'gewone' Seldom Seen Kid optellen of niet?
quote:Ah, het gaat weer eens om gedoogsteun?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag het aan panic_A, die mag beslissen
quote:Hm, vind ik anders. Al ken ik beide versies van Seldom Seen Kid nietOp zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het wel bijna hetzelfde als vragen of Metallica's S&M opgeteld moet worden bij Metallica's Best Of..of zoiets dan.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef picodealion het volgende:
Naar aanleiding van dit topic toch onder andere maar eens The Smiths, The Cure en The Proclaimers gecheckt. Ik snap niet wat die in toplijsten doen... Maargoed, persoonlijke smaak natuurlijk,.
quote:Ik ben The Cure vergeten.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef picodealion het volgende:
Naar aanleiding van dit topic toch onder andere maar eens The Smiths, The Cure en The Proclaimers gecheckt. Ik snap niet wat die in toplijsten doen... Maargoed, persoonlijke smaak natuurlijk,.
quote:Cultuurbarbaar meldt zichOp zaterdag 30 oktober 2010 13:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
The Smiths zijn helden. Geef gewoon toe dat je een cultuurbarbaar bent.
quote:Ik vind The Smiths goed, maar vooral de (meeste) singles. Hun albums doen het bij mij niet zo.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:31 schreef cafca het volgende:
Cultuurbarbaar meldt zich
Best OK, de Smiths, maar zo geweldig heb ik ze ook nooit gevonden...
quote:Als je het met mij zou luisteren zou het je allemaal bekoren.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik trek het ook allemaal niet even goed. Still Ill, Headmasters Ritual, allemaal prima.
Maar zo'n nummer (en dan vooral het einde van) als Sheila Take a Bow, dat trek ik niet, Daarbij vergeleken is Sin with Sebastian nog macho.
kweet precies wat je bedoelt. Ik heb ook nog veel vooral hip-hop muziek die gewoon als album het niet halen, maar wel erg lekkere nr's op staan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs nog meer dan die lijst doet vermoeden (uitgaande van wat ik denk dat jij tof vind). Metal is erg oververtegenwoordigd in m'n lijst in verhouding met wat ik normaal gesproken luister. Veel electronische en hiphop albums staan te vol met filler.
Is er niet een ongeschreven regel in de hiphopwereld dat elk album bijna 80 minuten moet zijn, met ongeveer 30% fatsoenlijk materiaal en verder vooral heel veel slechte skits?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:07 schreef AgeEll het volgende:
[..]
kweet precies wat je bedoelt. Ik heb ook nog veel vooral hip-hop muziek die gewoon als album het niet halen, maar wel erg lekkere nr's op staan.
Alhoewel deze versie mooier is ben ik bang dat het niet echt veel stemmen zal krijgen, dus van mij mag je hem optellen bij het studioalbum.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:04 schreef ranja het volgende:
Maar dit van Elbow vind ikeen twijfelgeval.anders, kan me alleen voorstellen dat panic_A z'n punten aan de studioversie gunt. Of juist niet. Vandaar de vraag.
Nu je het zegt, mijn UI stond bij mij pas op 13.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Panic_A, Modest Mouse pas op 4? Je zou toch anders verwachten met zo'n UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |