quote:Weet je zeker dat je niet te vroeg getest hebt??
quote:Sinds ik voor het eerst ongesteld ben geworden is het eigenlijk altijd al heel onregelmatigOp maandag 25 oktober 2010 15:02 schreef Ashina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je PCO hebt?? Wist je dat al voordat je aan de pil begon of is dat daarna pas vast gesteld?
Echt super spannend of het nu gelukt is! Maar nog 2 weken wachten, dat duurt dan best lang! Ik duim voor je mee!
Net als dat ik voor alle andere dames ga duimen!Zet m op dames!
quote:Oh, he bah....Op dinsdag 26 oktober 2010 10:30 schreef Thistleweed het volgende:
Nou niet te vroeg getest, vanochtendIk was ook al 5 dagen over tijd dus dat lijkt me dan niet te vroeg
Of zijn er mensen die na 5 dagen nog steeds geen positieve test in handen hadden?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vraag het me ook af GGB.....!
Voorlopig zijn klumsy, vischjeen iknog in de running geloof ik
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik ben ook nog alleen vannacht, timing nietwaar?
Vriendje was er net gelukkig nog wel om me een aai over mn buik te geven...
quote:NOD de 12de zie ik? Dan kan je deze week toch nog lekker aan de klus? Of is je cyclus heel kort?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
LB, wat k.t zeg...![]()
Ik doe ook mijn best voor een streepje, ik heb alleen geen idee wat ik kan verwachten omdat we nogal laat gestart zijn deze ronde vanwege de schimmelinfectie.
quote:Ik denk volgende week dinsdag of woensdag...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:55 schreef Vischje het volgende:
Wat sh*t zeg LB! Lekker met een warme kruik en chocola op de bank!
Klumsy, wanneer is jou NOD precies?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het knalt er net echt in hier, met buikpijn en allesdus ik kruip met een dekentje op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |