abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:38:19 #201
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87876768
Pfff moeilijk Aoraki, maar ik lees tussen de regels ook wel een beetje dat het ook is zodat je zonder schuldgevoel een lekker wijntje en een lekker biefstukje kunt eten. Hoelang zou je officieel nog moeten wachten?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87876836
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:27 schreef Aoraki het volgende:
mwa, niet echt... Maar je weet maar nooit. Ik heb nu natuurlijk een referentiekader met vorige keer. Maar ik weet uiteraard niet meer hoe ik me toen voelde 8)7 . Ik dacht wel dat ik al wat pijnlijke borsten had, nu iig niet...
Ik ben wel heel ongeduldig, dus ik wacht nooit op mijn ongesteldheid. Bovendien wil ik het ook echt echt echt zeker weten voordat ik weer aan de ongezonde dingen ga. Ik ben de ene maand veel lichter ongesteld dan de andere, en dan zou er toch iets blijven knagen van "zou het dan toch???"
Spannend hoor! zal voor je duimen... ^O^

ik hoop over 2 weekjes te testen, ben benieuwd! ( en vooral ook erg ongeduldig :P )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:28:51 #203
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_87888183
Wij hebben, alweer ruim 2 weken na miskraam, besloten weer door te gaan. Volgens mij werkt mijn lichaam weer normaal, het zou me zelfs niet verbazen als ik mijn eisprong al gehad heb en we deze maand dus te laat zijn. We zullen zien...

Ik lees en post in elk geval weer mee :Y
Oude (on)bekende.
pi_87888444
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij hebben, alweer ruim 2 weken na miskraam, besloten weer door te gaan. Volgens mij werkt mijn lichaam weer normaal, het zou me zelfs niet verbazen als ik mijn eisprong al gehad heb en we deze maand dus te laat zijn. We zullen zien...

Veel succes Mevr_Mus, hoop echt dat je snel weer door mag naar het andere topic
en dat alles goed blijft gaan! :*
pi_87888818
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 09:28 schreef Mevr_Mus het volgende:

:* goed van je/jullie :*
ik duim weer voor je! ^O^
pi_87888971
quote:

Ik duim voor jullie :*
pi_87889003
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:38 schreef Jeetjejom het volgende:
Pfff moeilijk Aoraki, maar ik lees tussen de regels ook wel een beetje dat het ook is zodat je zonder schuldgevoel een lekker wijntje en een lekker biefstukje kunt eten. Hoelang zou je officieel nog moeten wachten?
Dat is het idd ook. Ik zou donderdag kunnen testen....
pi_87889427
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 10:34 schreef Aoraki het volgende:

[..]

Dat is het idd ook. Ik zou donderdag kunnen testen....
Spannend hoor! hopelijk gaan komende dagen een beetje snel voorbij voor je...
pi_87889734
Omdat ik PCO heb en ik sinds het stoppen met de pil niet meer ongesteld ben geweest, heb ik afgelopen dinsdag bloed laten prikken om deze afgelopen vrijdag met de Gyn. te bespreken....
Dus ik vrijdag naar de Gyn. om de uitslag te bespreken, vertelde ze me dat ik dus op moment van het bloedprikken tegen een eisprong aan heb gezeten :o en met de inwendige echo was te zien dat die dus inderdaad geweest was!
Was een beetje overdonderd, want de kans op een eisprong bij mij is erg klein en had ik dus ook niet aan zien komen. Vraag me alleen af of de "kwaaltjes" die ik nu voel van de eisprong komen of dat het iets anders is ( bijna de hele dag door wel een soort van krampen die je ook kan hebben als je ongesteld moet worden en heel erg gevoelige tepels ) Maargoed over 2 weekjes mag ik dus testen. Tot die tijd vind ik het allemaal erg spannend!
pi_87891862
Wow, Klumsy. Dat is wel heel erg spannend zeg!
Hoe weet je trouwens dat je maar heel af en toe een eisprong hebt? Hoe bepalen ze dat? Ik voel de mijne bijvoorbeeld niet, dus ik zou het niet weten...
pi_87892391
ik heb PCO en daardoor een heel onregelmatige cyclus...
ik heb wel eens een cyclus van 8 maanden, daarna 3 maanden en daarna 6 maanden gehad.
en dan is het nog geen garantie dat ik die keren een eisprong heb gehad.
Ik voel normaal ook echt niks, weet dus ook niet of ik er wel ooit eerder een heb gehad,
en omdat ik nu dus wel vanalles voel, ga je toch zitten denken :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:50:26 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87892399
Tjeezz Klumsy, dat is goed nieuws zeg!! Ik neem aan dat jullie gelijk aan de klus zijn gegaan!? :D Wat bijzonder zeg!
Ik zat gisteren nog aan Mevr_mus te denken. Goed om te lezen dat jullie er direct weer voor gaan. Hoe voel je je?

Al die dingen die je in zo'n cylcus voelt, daar word ik gek van. Mijn pijnlijke borsten zijn in ieder geval weer weg, misschien had dat toch te maken met het vage streepje? Ik weet het niet... We gaan weer vrolijk verder!

Voor alle meiden die binnenkort weer moeten testen: :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_87892474
Nou ik hoorde vrijdag dus pas dat ik een eisprong gehad had ergens tussen dinsdag en vrijdag....
Maar gelukkig hadden m'n O+ afgelopen week maandag, woensdag en vrijdag geklust :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:55:20 #214
238474 Jeetjejom
pi_87892561
Hoeeee Klumsy, als de eisprong dan dadelijk woensdag ofzo geweest is, zou het wel eens spannend kunnen worden....
Jouw warmte is genoeg
pi_87892609
Ja :D vind het ook helemaal spannend... Maargoed nog 2 weekjes wachten ( iets waar ik niet goed in ben :P )
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:57:41 #216
238474 Jeetjejom
pi_87892645
er zijn testen waar je al een paar dagen eerder kunt testen he....
Jouw warmte is genoeg
pi_87892770
weet je toevallig welke? ( heb wel gelezen dat die van kruidvat erg gevoelig zijn volgens mij )
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:09:43 #218
100412 mefke79
komt goed!
pi_87893121
klumsy, sensitest!

En Mevr_mus, welkom terug! Succes weer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87893495
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:09 schreef mefke79 het volgende:
klumsy, sensitest!

En Mevr_mus, welkom terug! Succes weer!
Thanx, heb gelijk besteld!
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:21:32 #220
238474 Jeetjejom
pi_87893581
die van het kv gaven bij mij ook al vrij snel een streepje, maar ik heb deze gebruikt:
drogisterij.net

Kon je vier dagen voor je NOD proberen en ze zijn niet zo absurd duur, dat scheelt natuurlijk ook alweer!
Jouw warmte is genoeg
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:46:14 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87894534
Ohhh, Klumsy, wat super!!!

*Susie gaat in duimstand!
pi_87895270
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:21 schreef Jeetjejom het volgende:
die van het kv gaven bij mij ook al vrij snel een streepje, maar ik heb deze gebruikt:
drogisterij.net

Kon je vier dagen voor je NOD proberen en ze zijn niet zo absurd duur, dat scheelt natuurlijk ook alweer!
Ik heb sensitest besteld... gelijk maar 6 gedaan :+
zijn een stuk goedkoper dan in de winkel en stel dat hij negatief is, dan heb ik vast in huis
voor een volgende keer :)
pi_87895283
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:46 schreef Susie het volgende:
Ohhh, Klumsy, wat super!!!

*Susie gaat in duimstand!
dankje :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:34:32 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87896513
Oh klumsy, spannend!! :o *O*

Gaaf zeg, als je je lichaam eigenlijk niet zo kunt vertrouwen, en dat je dan op het moment surpreme een eisprong blijkt te hebben gehad :D ^O^

Ik ben iets minder ongeduldig aan het worden... ik voel helemaal niks dus ik gok dat een dezer dagen gewoon de menstruatie doorbreekt... sjammer :{
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:35:42 #225
238474 Jeetjejom
pi_87896560
Groot gelijk hoor! Denk dat onze berichten zich net gekruisd hebben. Sensitest was ook goed te betalen (ik vind die CB testen echt belachelijk duur btw, en vaak geven ze pas na je NOD uitsluitsel, terwijl die goedkope shit veel eerder een uitslag geeft. Bij onze huisarts gebruiken ze geloof ik ook sensitest)
Jouw warmte is genoeg
pi_87926744
Veel succes mevr mus, hopelijk snel hier weer weg met een stevige positieve uitslag!

Klumsy, wat spannend zeg!

Zelf gebruik ik altijd kruidvat testen. Ben er wel tevreden over hoewel ik ze niet zo vaak gebruik omdat mijn cyclus meestal precies 28 dagen is.
Deze maand laat het wel wat langer op zich wachten maar de tekenen zijn er nog steeds dat mijn menstruatie er aan moet gaan komen. Misschien vanavond toch maar kijken of ik niet moet testen als het nog niet is doorgezet.
pi_87926952
Zou toch super zijn als je vanavond een positieve test krijgt Thistleweed !
ik zal iig voor je duimen ^O^
pi_87927578
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:23 schreef klumsy het volgende:
Zou toch super zijn als je vanavond een positieve test krijgt Thistleweed !
ik zal iig voor je duimen ^O^
Spannend zeg!! Succes!
pi_87927619
En iedereen nog bedankt voor de leuke welkomstberichtjes! echt lief. Die kerel van mij is nu al een partij zenuwachtig. en dat na 3 weken proberen ;) Begin me eindelijk een klein beetje normaal te voelen. 10 jaar hormonen slikken is dus niet heel goed voor je.
pi_87927645
Jij ook heel veel succes! Ik hoop dat het deze keer goed gaat! Lijkt me niet makkelijk.

quote:

pi_87927679
Dankjulliewel klumsy en chocolateaddict, lief van jullie.

Wat leuk zeg dat je partner zo zenuwachtig is, dat is wel heel erg schattig. Fijn dat je je zo goed voelt bij het stoppen met hormonen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:17:43 #232
238474 Jeetjejom
pi_87929822
Thistleweed, succes!!!!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:50:29 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87932818
Oeh, thistleweed, spannend! Als je meestal regelmatig bent en nu wat laat..... :)
Maar je bent al even bezig zo te lezen, dat haalt het misschien weer een beetje naar beneden? Ik duim iig voor je!

Hier nog niks, dag 25 inmiddels. De langste cyclus was 27 dus ik...moet....nog...geduld...hebben :X
En ik heb spierpijn in mn onderbuik :? terwijl ik niks geks heb gedaan!

Herkent iemand dat of ben ik nu echt heel hopeloos bezig? :')
pi_87934032
herken het niet LadyBlack... Maar wel super spannend dus!
'k zal voor je duimen ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:29:52 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87934105
Mjah, superspannend eigenlijk niet... :') maar superongeduldig ben ik wel!

Ik heb al steeds korte cyclussen, maar de vorige keer dat ik mezelf helemaal gek maakte, werd ik gewoon op dag 27 ongesteld. Kan dus best dat ik nu ook weer een 'normale' cyclusduur heb.
pi_87935311
@ladyblack: H
eb wel een keer eerder gehad dat mijn cyclus in eens 5 dagen langer was en alle tekenen zijn wel aanwezig dat mijn menstruatie er aan gaat komen. Ergens hoop ik wel heel erg want ik wil heel graag maar mijn verstand weet bijna zeker dat er niets is. Het is elke maand wel weer spannend hoor, zeker nu we langer bezig zijn. Volgende cyclus moet ik voor de dokter mijn temperatuur bij gaan houden en dat is iets waar ik geen zin in heb dus het zou wel fijn zijn als het deze maand zelf gewoon al lukt.
Spierpijn herken ik niet maar ik ben dan ook nog nooit zwanger geweest :D Ik zal voor je duimen.
pi_87936266
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, thistleweed, spannend! Als je meestal regelmatig bent en nu wat laat..... :)
Maar je bent al even bezig zo te lezen, dat haalt het misschien weer een beetje naar beneden? Ik duim iig voor je!

Hier nog niks, dag 25 inmiddels. De langste cyclus was 27 dus ik...moet....nog...geduld...hebben :X
En ik heb spierpijn in mn onderbuik :? terwijl ik niks geks heb gedaan!

Herkent iemand dat of ben ik nu echt heel hopeloos bezig? :')
Ik ben tegen valse hoop...maar dit was écht mijn ultieme zwangerschapskenmerk!!
(mijn buikspieren kennen geen spierpijn namelijk :') )

[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 25-10-2010 14:42:03 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87936525
Ha! Spannend Ladyblack. Wanneer was je van plan te gaan testen?
pi_87937400
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:13 schreef klumsy het volgende:
Omdat ik PCO heb en ik sinds het stoppen met de pil niet meer ongesteld ben geweest, heb ik afgelopen dinsdag bloed laten prikken om deze afgelopen vrijdag met de Gyn. te bespreken....
Dus ik vrijdag naar de Gyn. om de uitslag te bespreken, vertelde ze me dat ik dus op moment van het bloedprikken tegen een eisprong aan heb gezeten :o en met de inwendige echo was te zien dat die dus inderdaad geweest was!
Was een beetje overdonderd, want de kans op een eisprong bij mij is erg klein en had ik dus ook niet aan zien komen. Vraag me alleen af of de "kwaaltjes" die ik nu voel van de eisprong komen of dat het iets anders is ( bijna de hele dag door wel een soort van krampen die je ook kan hebben als je ongesteld moet worden en heel erg gevoelige tepels ) Maargoed over 2 weekjes mag ik dus testen. Tot die tijd vind ik het allemaal erg spannend!
Hoe weet je dat je PCO hebt?? Wist je dat al voordat je aan de pil begon of is dat daarna pas vast gesteld?
Echt super spannend of het nu gelukt is! Maar nog 2 weken wachten, dat duurt dan best lang! Ik duim voor je mee!

Net als dat ik voor alle andere dames ga duimen! ^O^ Zet m op dames!
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:20:14 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87943735
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Ik ben tegen valse hoop...maar dit was écht mijn ultieme zwangerschapskenmerk!!
(mijn buikspieren kennen geen spierpijn namelijk :') )
Ooowwwww Poppedein.....! :X damn nu wordt het dus alsnog spannend :')
Tis heel laag, bij mn liezen, en ik heb echt niks gedaan om spierpijn van te krijgen ook!

*Ik ga pas testen op dag 28... ik ga pas testen op dag 28..... ik ga pas testen op dag 28* :%
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:01:42 #241
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87947464
Zal het LB?? Ik gun het je zo!!

Ik lees hier overigens alleen maar ongeduldige dames deze week.. Aoraki, Klumsy, LB dus... nog meer mensen waar ik voor moet duimen deze week??? :*
pi_87947808
eh, ladyblack, niet op je op te jutten, maar ik kan me alleen bij Poppedein aansluiten.
Wanneer is dag 28 O-)
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:14:23 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87948016
Donderdag!!

Dus als ik morgen nog niet ben gezwicht voor een testje wordt het sowieso ook pas donderdag, want tussendoor is mn vriend weg...

maar ik sluit helemaal niet uit dat ik morgen toch een testje waag oO< :') ik ga nu natuurlijk alleen maar meer voelen!
pi_87948984
Nou, even snel, negatieve test :(
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:05:45 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_87950538
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef Thistleweed het volgende:
Nou, even snel, negatieve test :(
Weet je zeker dat je niet te vroeg getest hebt??
pi_87951715
Thistleweed -O- , kan je niet te vroeg getest hebben (zoals ik)?

Ik kon me natuurlijk niet beheersen 8)7 . Met mijn stomme kop gisteren getest, ik dacht dat die KV testen heel gevoelig zouden zijn.... Negatief natuurlijk.... Nu weet ik nog niks.... :(

Geduld is een schone zaak O-)

LB, ik duim heel hard voor jou!
pi_87952375
aoraki, geduld is een schone zaak ja, maar soms zouden ze het per kilo moeten verkopen! Succes met wachten en het is vast gewoon te vroeg.
pi_87955220
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:02 schreef Ashina het volgende:

[..]

Hoe weet je dat je PCO hebt?? Wist je dat al voordat je aan de pil begon of is dat daarna pas vast gesteld?
Echt super spannend of het nu gelukt is! Maar nog 2 weken wachten, dat duurt dan best lang! Ik duim voor je mee!

Net als dat ik voor alle andere dames ga duimen! ^O^ Zet m op dames!
Sinds ik voor het eerst ongesteld ben geworden is het eigenlijk altijd al heel onregelmatig
geweest, vaak zo ergens tussen de 8-10 weken wat ik mij nog kan herinneren.,...
Daarna een hele tijd aan de pil geweest en toen ik daarmee stoptje duurde het een paar maand voor ik ongesteld werd, en daarna weer maanden later pas weer. Toen had ik ergens over PCO gelezen
en heb ik van de huisarts een doorverwijzing naar de Gyn gekregen om me te laten testen. Daar is uit gekomen dan ik PCO heb :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:34:53 #249
238474 Jeetjejom
pi_87955386
Ongeduldige dames, hopelijk worden jullie voor de gek gehouden en komt er toch nog gewoon een tweede streepje deze week
Jouw warmte is genoeg
pi_87955419
ik hoop dat jullie echt te vroeg getest hebben meiden!

Ik wil eigenlijk zondag testen ( nouja liever eerder :P ) maar vraag me af of dat niet ook te vroeg zal zijn.
ik heb woensdag of donderdag ( denk zelf woensdag ) m'n eisprong gehad, en testen die 4 dagen voor je NOD gedaan kunnen worden, dus dan zou zondag toch wel kunnen?
( en bij een negatieve test kan ik gewoon dinsdag weer een doen als ik nog niet ongetseld ben geworden, want heb er toch 6 besteld :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')