quote:Spannend hoor! zal voor je duimen...Op zaterdag 23 oktober 2010 20:27 schreef Aoraki het volgende:
mwa, niet echt... Maar je weet maar nooit. Ik heb nu natuurlijk een referentiekader met vorige keer. Maar ik weet uiteraard niet meer hoe ik me toen voelde. Ik dacht wel dat ik al wat pijnlijke borsten had, nu iig niet...
Ik ben wel heel ongeduldig, dus ik wacht nooit op mijn ongesteldheid. Bovendien wil ik het ook echt echt echt zeker weten voordat ik weer aan de ongezonde dingen ga. Ik ben de ene maand veel lichter ongesteld dan de andere, en dan zou er toch iets blijven knagen van "zou het dan toch???"
quote:Veel succes Mevr_Mus, hoop echt dat je snel weer door mag naar het andere topicOp zondag 24 oktober 2010 09:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij hebben, alweer ruim 2 weken na miskraam, besloten weer door te gaan. Volgens mij werkt mijn lichaam weer normaal, het zou me zelfs niet verbazen als ik mijn eisprong al gehad heb en we deze maand dus te laat zijn. We zullen zien...
Ik lees en post in elk geval weer mee
quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij hebben, alweer ruim 2 weken na miskraam, besloten weer door te gaan. Volgens mij werkt mijn lichaam weer normaal, het zou me zelfs niet verbazen als ik mijn eisprong al gehad heb en we deze maand dus te laat zijn. We zullen zien...
quote:Ik duim voor jullieOp zondag 24 oktober 2010 09:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
quote:Dat is het idd ook. Ik zou donderdag kunnen testen....Op zaterdag 23 oktober 2010 20:38 schreef Jeetjejom het volgende:
Pfff moeilijk Aoraki, maar ik lees tussen de regels ook wel een beetje dat het ook is zodat je zonder schuldgevoel een lekker wijntje en een lekker biefstukje kunt eten. Hoelang zou je officieel nog moeten wachten?
quote:Spannend hoor! hopelijk gaan komende dagen een beetje snel voorbij voor je...Op zondag 24 oktober 2010 10:34 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Dat is het idd ook. Ik zou donderdag kunnen testen....
quote:Thanx, heb gelijk besteld!Op zondag 24 oktober 2010 13:09 schreef mefke79 het volgende:
klumsy, sensitest!
En Mevr_mus, welkom terug! Succes weer!
quote:Ik heb sensitest besteld... gelijk maar 6 gedaanOp zondag 24 oktober 2010 13:21 schreef Jeetjejom het volgende:
die van het kv gaven bij mij ook al vrij snel een streepje, maar ik heb deze gebruikt:
drogisterij.net
Kon je vier dagen voor je NOD proberen en ze zijn niet zo absurd duur, dat scheelt natuurlijk ook alweer!
quote:dankjeOp zondag 24 oktober 2010 13:46 schreef Susie het volgende:
Ohhh, Klumsy, wat super!!!
*Susie gaat in duimstand!
quote:Spannend zeg!! Succes!Op maandag 25 oktober 2010 09:23 schreef klumsy het volgende:
Zou toch super zijn als je vanavond een positieve test krijgt Thistleweed !
ik zal iig voor je duimen
quote:Op zondag 24 oktober 2010 09:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
quote:Ik ben tegen valse hoop...maar dit was écht mijn ultieme zwangerschapskenmerk!!Op maandag 25 oktober 2010 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, thistleweed, spannend! Als je meestal regelmatig bent en nu wat laat.....
Maar je bent al even bezig zo te lezen, dat haalt het misschien weer een beetje naar beneden? Ik duim iig voor je!
Hier nog niks, dag 25 inmiddels. De langste cyclus was 27 dus ik...moet....nog...geduld...hebben![]()
En ik heb spierpijn in mn onderbuikterwijl ik niks geks heb gedaan!
Herkent iemand dat of ben ik nu echt heel hopeloos bezig?
quote:Hoe weet je dat je PCO hebt?? Wist je dat al voordat je aan de pil begon of is dat daarna pas vast gesteld?Op zondag 24 oktober 2010 11:13 schreef klumsy het volgende:
Omdat ik PCO heb en ik sinds het stoppen met de pil niet meer ongesteld ben geweest, heb ik afgelopen dinsdag bloed laten prikken om deze afgelopen vrijdag met de Gyn. te bespreken....
Dus ik vrijdag naar de Gyn. om de uitslag te bespreken, vertelde ze me dat ik dus op moment van het bloedprikken tegen een eisprong aan heb gezetenen met de inwendige echo was te zien dat die dus inderdaad geweest was!
Was een beetje overdonderd, want de kans op een eisprong bij mij is erg klein en had ik dus ook niet aan zien komen. Vraag me alleen af of de "kwaaltjes" die ik nu voel van de eisprong komen of dat het iets anders is ( bijna de hele dag door wel een soort van krampen die je ook kan hebben als je ongesteld moet worden en heel erg gevoelige tepels ) Maargoed over 2 weekjes mag ik dus testen. Tot die tijd vind ik het allemaal erg spannend!
quote:Ooowwwww Poppedein.....!Op maandag 25 oktober 2010 14:34 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik ben tegen valse hoop...maar dit was écht mijn ultieme zwangerschapskenmerk!!
(mijn buikspieren kennen geen spierpijn namelijk)
quote:Weet je zeker dat je niet te vroeg getest hebt??
quote:Sinds ik voor het eerst ongesteld ben geworden is het eigenlijk altijd al heel onregelmatigOp maandag 25 oktober 2010 15:02 schreef Ashina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je PCO hebt?? Wist je dat al voordat je aan de pil begon of is dat daarna pas vast gesteld?
Echt super spannend of het nu gelukt is! Maar nog 2 weken wachten, dat duurt dan best lang! Ik duim voor je mee!
Net als dat ik voor alle andere dames ga duimen!Zet m op dames!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |