Je gaat dan toch niet zo aardig zijn om het dan maar op een ander moment te doen. Gewoon er recht tegenin.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je kan er op dat moment wel wat van zeggen, maar een echt gesprek moet je echt niet o dat moment voeren
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef eleusis het volgende:
Ja. Juist goed. Als de tegenstander zwak is, moet je juist aanvallen.
Haha. Als je graag ruzie wil is dat wel een goed ideequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je gaat dan toch niet zo aardig zijn om het dan maar op een ander moment te doen. Gewoon er recht tegenin.
Dat krijg je anders toch wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha. Als je graag ruzie wil is dat wel een goed idee
Kijk terug op een mooie periode samen... "Het waren 4 mooie jaren"quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:56 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Nog maar 4 jaar..?![]()
Dat klinkt als een eeuwigheid in mijn ogen..
Ik heb medelijden met TS en zit alvast te lachen als zij hem aanpakt als hij het voorsteld.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Is dat niet wat voorbarig als je nog maar 4 jaar een relatie hebt? Geen koophuis? Weinig verplichtingen en beide nog jong bent?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:19 schreef THEFXR het volgende:
als ik het zo lees, krijg ik wel zin om heel veel fruit in al haar gaten te proppen, je wilde toch fruit? nou, hier heb je het!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:19 schreef THEFXR het volgende:
als ik het zo lees, krijg ik wel zin om heel veel fruit in al haar gaten te proppen, je wilde toch fruit? nou, hier heb je het!
Wat is de huidige status? Positief of negatief?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Leonidas82 het volgende:
Zojuist 2,5 uur lang het gesprek gevoerd...
Morgen meer
Jezus wat een cliffhanger.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Leonidas82 het volgende:
Morgen meer
Man je houdt het spannend te spannend!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Leonidas82 het volgende:
Morgen meer
Ligt er denk ik heel erg aan wat het probleem is. Ik ben samen met mijn verloofde in therapie geweest (nou ja, counseling heette dat, maar is vergelijkbaar) toen we pas 2 jaar bij elkaar waren. We hadden alletwee door dat we in patronen terecht kwamen die we herkenden uit andere relaties die we hadden gehad. Hij herkende bijvoorbeeld dat ie op dezelfde manier de fout inging als tijdens zijn huwelijk (hij was net gescheiden toen wij elkaar ontmoetten). Ik zag ook dat ik weer deed wat ik bij eerdere relaties deed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef flat_erik het volgende:
Is dat niet wat voorbarig als je nog maar 4 jaar een relatie hebt? Geen koophuis? Weinig verplichtingen en beide nog jong bent?
In mijn ogen kun je dan beter uit elkaar gaan en op zoek gaan naar een partner die wel beter bij je past. TS werd verliefd op zijn 'oude' vriendin, niet de heks die nu omschreven wordt.
Ja dat zou je als een soort van red flag kunnen zien, want wat ze dan bedoelen is "ik wil dat hij tegengas geeft maar mij uiteindelijk wel altijd mijn zin geeft"quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel allergisch voor vrouwen die dat zeggen trouwens:"Ik wil een vent die wat tegengas geeft!".
Die heeft die allang omquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:50 schreef sweetbitchie het volgende:
Als Leonidas zo doorgaat, krijgt ie een ketting om, vanaf het aanrecht, en net tot aan de bank!!!
De vriendin van TS heeft een Noord Koreatje uitgehaald. Hij mag niet meer met de buiten wereld praten, want die geeft hem allemaal rare ideeën en daar is zij niet van gediendquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:11 schreef heloef het volgende:
Die TS doet er wel lang over zeg, zou zij hem hebben opgesloten tot ze terug is van haar werk?
dat gaat ook vervelen. en sommige mensen zijn niet zo mondig, of willen de lieve vrede bewaren, etc etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij overigens het meest verbaasde is dat je dit zo lang hebt kúnnen pikken. Bij mij zou het echt al lang knallende ruzie zijn geweest
Dat gaat zeker vervelen, dus het zou ook niet lang duren, de relatie óf het dominante gedrag welteverstaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
dat gaat ook vervelen. en sommige mensen zijn niet zo mondig, of willen de lieve vrede bewaren, etc etc.
volgende week is het weer hetzelfde, het duurt echt lang voordat het patroon doorbroken is, dit los je niet op met 1 gesprekje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef Leonidas82 het volgende:
Alles is weer goed
Het was idd niet het juiste moment, ze had die dag zware ruzie met haar oma gehad waardoor ze al verzwakt was en al die shit wilde ze eerst kwijt. Tot het moment dat het gesprek stil viel, toen zei ik gelijk 'ik wil ook iets met je bespreken'. Ze dacht eerst dat ik het wilde uitmaken.
Tot mijn verbazing was ze aardig mild en ik gaf aan dat ik wil dat ze die moeder- en leidinggevende rol loslaat in de privésfeer. Dat ik gewoon behandeld wil worden als haar vriend en niet als haar zoon. Ook erg duidelijk gemaakt dat ze niet de baas is, ik ook niet en dat er niemand een baas is in dit huis. Ook gewaarschuwd dat als het niet veranderd, er consequenties zijn, bijvoorbeeld dan ik dan bij haar wegga (daar schrok ze van).
Ik kreeg wel het verwijt dat ze mij tijdens het gesprek te zakelijk vond. Ze had het gevoel in een functioneringsgesprek te zitten. Ze zei: jij vind mij wel bazig en zakelijk maar jij kan er ook wat van!! Kortom, ze wilde meer emotie zien en minder ratio.
Eind goed al goed. Het varkentje is gewassen, ik heb duidelijk mijn punt gemaakt en kijken of ze er ook wat mee gaat doen. Vandaag was ze overigens poeslief...maarja voor hoelang nog...
Ze gaf me wel gelijk een klusje maar bood toen ook direct aan iets zelf ook te gaan doen of het samen te doen (zo kan het ook)
Bedankt voor jullie tips en steun. Heb er gisterenavond veel aan gehad.
Klopt, maar daar is TS zelf ook nog bijquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgende week is het weer hetzelfde, het duurt echt lang voordat het patroon doorbroken is, dit los je niet op met 1 gesprekje.
Hij zal waarschijnlijk nog 100x naar dit gesprek moeten verwijzen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is TS zelf ook nog bijNu begint de periode van bijsturen. Klinkt alsof je het netjes hebt besproken TS.
Het is fijn dat je zelf ook inziet dat zulke gesprekken soms maar tijdelijk effect hebben. Hou dat in de gaten en het klinkt al met al erg positiefquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef Leonidas82 het volgende:
Eind goed al goed. Het varkentje is gewassen, ik heb duidelijk mijn punt gemaakt en kijken of ze er ook wat mee gaat doen. Vandaag was ze overigens poeslief...maarja voor hoelang nog...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef Leonidas82 het volgende:
Alles is weer goed
Het was idd niet het juiste moment, ze had die dag zware ruzie met haar oma gehad waardoor ze al verzwakt was en al die shit wilde ze eerst kwijt. Tot het moment dat het gesprek stil viel, toen zei ik gelijk 'ik wil ook iets met je bespreken'. Ze dacht eerst dat ik het wilde uitmaken.
Tot mijn verbazing was ze aardig mild en ik gaf aan dat ik wil dat ze die moeder- en leidinggevende rol loslaat in de privésfeer. Dat ik gewoon behandeld wil worden als haar vriend en niet als haar zoon. Ook erg duidelijk gemaakt dat ze niet de baas is, ik ook niet en dat er niemand een baas is in dit huis. Ook gewaarschuwd dat als het niet veranderd, er consequenties zijn, bijvoorbeeld dan ik dan bij haar wegga (daar schrok ze van).
Ik kreeg wel het verwijt dat ze mij tijdens het gesprek te zakelijk vond. Ze had het gevoel in een functioneringsgesprek te zitten. Ze zei: jij vind mij wel bazig en zakelijk maar jij kan er ook wat van!! Kortom, ze wilde meer emotie zien en minder ratio.
Ze gaf me wel gelijk een klusje maar bood toen ook direct aan iets zelf ook te gaan doen of het samen te doen (zo kan het ook)
Bedankt voor jullie tips en steun. Heb er gisterenavond veel aan gehad.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het op prijs stelt als je haar op haar vrije zondag lastig valt met een functioneringsgesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |