abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87387299
Ik ben wel allergisch voor vrouwen die dat zeggen trouwens:"Ik wil een vent die wat tegengas geeft!". :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_87387363
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel allergisch voor vrouwen die dat zeggen trouwens:"Ik wil een vent die wat tegengas geeft!". :')
Joh, vrouwen zijn net als mannen. Ze willen alles.
Een beest in bed, een gevoelig type, een geweldige vader, een man met aanzien, een keiharde werker, iemand die mee helpt in de huishouding, een luie flikker met grote bek, een zachte lieverd met een grote schouder...

En als je ie tijd over heeft moet ie nog 30 uur per week in de fitness rond hangen voor dat goddelijke figuur.

Ga er maar aan staan. Ik geef je te doen. :')
pi_87387476
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:42 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Joh, vrouwen zijn net als mannen. Ze willen alles.
Een beest in bed, een gevoelig type, een geweldige vader, een man met aanzien, een keiharde werker, iemand die mee helpt in de huishouding, een luie flikker met grote bek, een zachte lieverd met een grote schouder...

En als je ie tijd over heeft moet ie nog 30 uur per week in de fitness rond hangen voor dat goddelijke figuur.

Ga er maar aan staan. Ik geef je te doen. :')
en dan ook nog blij zijn als je zo'n wijf in huis rond hebt lopen zeker? toon wat ballen in plaats je te schikken naar de wil en de wens van de vrouw.
pi_87387500
ik heb nog een paar voorbeelden die mij sterken om dit gesprek aan te gaan

• belt ze en zegt ze: wat nou, de kat is van huis en de muizen dansen op tafel? (omdat ik het hele weekend lekker met vrienden ging stappen, omdat ze er toch niet was).

• Zeggen dat ik een cadeautje voor mijn neefje heb betaald van onze gezamenlijke rekening en dat dit niet de bedoeling is (zij betaald voor haar familie en ik voor de mijne was de afspraak) toen ik een cadeautje wilde kopen, vroeg ze om welk bedrag het ging, zij vond dat te weinig en wilde meebetalen. En nu zegt ze dat ik zelf dat cadeau had moeten betalen 8)7

• door de telefoon zeggen dat ze nog geld van me krijgt (terwijl ik haar moeder op de achtergrond hoor) terwijl ik ook nog geld van haar krijg, maar ik zal dit nooit aan haar vragen waar familie of vrienden bijzitten.

enzovoort, ik moet wel zeggen dat dit gedrag iets van de laatste tijd is, iig is het gegroeid vanaf het moment dat ze die baan als manager kreeg.
pi_87387530
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:45 schreef dawg het volgende:

[..]

en dan ook nog blij zijn als je zo'n wijf in huis rond hebt lopen zeker? toon wat ballen in plaats je te schikken naar de wil en de wens van de vrouw.
Lol. Als hij al die zaken was had dat "wijf" nooit zo rond gelopen. Die hing aan zijn lippen.
pi_87387547
HAHA ze geeft je zeker ook anaal met een voorbinddildo?

:') verman jezelf zeg...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_87387560
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef Leonidas82 het volgende:

• belt ze en zegt ze: wat nou, de kat is van huis en de muizen dansen op tafel? (omdat ik het hele weekend lekker met vrienden ging stappen, omdat ze er toch niet was).

• Zeggen dat ik een cadeautje voor mijn neefje heb betaald van gemeenschapsgeld en dat dit niet de bedoeling is (zij betaald voor haar familie en ik voor de mijne was de afspraak) toen ik een cadeautje wilde kopen, vroeg ze om welk bedrag het ging, zij vond dat te weinig en wilde meebetalen. En nu zegt ze dat ik zelf dat cadeau had moeten betalen 8)7

• door de telefoon zeggen dat ze nog geld van me krijgt (terwijl ik haar moeder op de achtergrond hoor) terwijl ik ook nog geld van haar krijg, maar ik zal dit nooit aan haar vragen waar familie of vrienden bijzitten.

enzovoort, ik moet wel zeggen dat dit gedrag iets van de laatste tijd is, iig is het gegroeid vanaf het moment dat ze die baan als manager kreeg.
wat laat jij je afblaffen zeg. ik zeg niet dat je haar meteen moet dumpen maar zet eens een bek op zodat het duidelijk wordt dat je haar hond niet bent. ~:)
pi_87387618
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:47 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lol. Als hij al die zaken was had dat "wijf" nooit zo rond gelopen. Die hing aan zijn lippen.
punt is dat dat soort kerels niet bestaan, en vrouwen die hun kerel wel in zo iemand willen veranderen (onbegonnen zaak maar goed), daar zou ik niet blij mee zijn dus. je moet je als man ook niet door dat beeld, die wil/wens laten leiden vind ik. bij jezelf blijven.
pi_87387737
quote:

• Zeggen dat ik een cadeautje voor mijn neefje heb betaald van onze gezamenlijke rekening en dat dit niet de bedoeling is (zij betaald voor haar familie en ik voor de mijne was de afspraak) toen ik een cadeautje wilde kopen, vroeg ze om welk bedrag het ging, zij vond dat te weinig en wilde meebetalen. En nu zegt ze dat ik zelf dat cadeau had moeten betalen 8)7

Geld is wel erg belangrijk voor haar is het niet? :')

Maar iets van de laatste tijd? Ze heeft toch al een paar jaar die functie staat in de OP? En jullie zijn 4 jaar samen, dus een groot gedeelte van de relatie gedraagt ze zich dus al als een bitch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_87387772
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:50 schreef dawg het volgende:

[..]

punt is dat dat soort kerels niet bestaan, en vrouwen die hun kerel wel in zo iemand willen veranderen (onbegonnen zaak maar goed), daar zou ik niet blij mee zijn dus. je moet je als man ook niet door dat beeld, die wil/wens laten leiden vind ik. bij jezelf blijven.
Weet ik. Begrijpt iedereen ook wel.
Toch blijven mensen hunkeren naar het "beeld". Verander je niets aan.

Maar dit is een andere discussie lijkt me.
pi_87387941
quote:

blablablablablablabla ^ 12
Conclusie, je hebt nog steeds geen ballen om het met haar er over te hebben.
pi_87387990
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:03 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Conclusie, je hebt nog steeds geen ballen om het met haar er over te hebben.
als je even goed leest, zie je dat ze vanavond thuiskomt en dat er dan een gesprek plaatsvindt.
pi_87388014
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:04 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

als je even goed leest, zie je dat ze vanavond thuiskomt en dat er dan een gesprek plaatsvindt.
Ik wil resultaten zien GVD! :(
pi_87388037
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:04 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat voorbeeld van je over kat, muis, tafel riekt naar een moeder-zoon verhouding, zij bepaalt wat er wel en niet gebeurt. dus hoe zie je zo'n gesprek voor je dan?
pi_87388130
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geld is wel erg belangrijk voor haar is het niet? :')

Maar iets van de laatste tijd? Ze heeft toch al een paar jaar die functie staat in de OP? En jullie zijn 4 jaar samen, dus een groot gedeelte van de relatie gedraagt ze zich dus al als een bitch.
nee, de functie heeft ze nu sinds een jaar.. Voor die functie was het een leuke vrolijke vrouw. Positief, trots op me, zorgzaam enzovoort. Nu heb ik het gevoel constant op eieren te moeten lopen. Als het huis aan kant is, is haar mededeling: netjes! Is het niet naar haar wens is het gelijk van: dit zou je ook doen he, dit heb je ook niet gedaan, Oo Leonidas, die vaat staat er nog steeds etc etc. Er zijn overigens ook positieve zaken hoor, zo is ze een enorme steun geweest tijdens mijn studie, is de seks best wel goed en knuffelt/kruipt ze wel uit eigen initiatief, koopt cadeautjes als ik iets bereikt heb (bijvoorbeeld nieuwe baan) of juist als troost (ontslag genomen) etc.

Het negatieve, begint echter steeds meer te overheersen en neemt nu structurele vormen aan.
pi_87388145
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:06 schreef dawg het volgende:

[..]

ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat voorbeeld van je over kat, muis, tafel riekt naar een moeder-zoon verhouding, zij bepaalt wat er wel en niet gebeurt. dus hoe zie je zo'n gesprek voor je dan?
De manager bekijkt de agenda en of het juiste doel wordt besproken, wanneer deze haar niet aanstaat zullen er agendapunten worden gewijzigd en zal de voorzitter de vergadering openen. Eerst wordt er gekeken of alle resume actie punten zijn behaald en na de vergadering wordt een nieuwe planning gemaakt om openstaande actie punten te realiseren. Of te wel, TS wordt na het gesprek aan werk gezet, want in de tijd dat hij het zeikwijf uithing kon hij ook de was doen.
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:12:04 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87388182
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:10 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]
koopt cadeautjes als ik iets bereikt heb (bijvoorbeeld nieuwe baan) of juist als troost (ontslag genomen) etc.

Dat doen ze bij honden ook he, belonen als ie braaf is geweest.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87388589
Ik denk trouwens dat je wel een goed gesprek nodig hebt over de praktische kant van de relatie. Afspraken over geld, huishouden, hoe vaak je wat samen doet en hoe vaak apart enzo. Zo te horen gaan daar vaak die opmerkingen van haar over. Als jullie alletwee weten wat je van de ander mag verwachten, krijg je geen ruzies vanuit verschil in verwachtingspatroon. Desnoods zet je het op papier (waar maandelijks welk geld heen gaat, en een huishoudschema), dan is het voor iedereen duidelijk wie wat had moeten doen en heeft het geen zin voor haar om door middel van drammen en zeiken te proberen te zorgen dat jij van alles doet.
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:32:47 #169
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_87388875
Leonidas,

Hoewel ik je gevoel en je grieven tegenover je vriendin snap, moet je toch ook een deel van het probleem bij jezelf zoeken. Ik vind dat gesprek dat je wil voeren niet zo'n slim idee, omdat je een heleboel oude koeien uit de sloot aan het halen bent (om je voor te bereiden op het gesprek).

Het hele punt is, je was er elke keer zelf bij, bij die incidenten, en je liet ze gebeuren. En nu ga je in een gesprek bij haar huilen dat ze niet zo tegen je moet doen, als ik het even heel kort door de bocht samenvat.

Bedenk dat je je vriendin nu verwijten over het afgelopen jaar gaat maken. Daar kan echter niemand meer iets aan veranderen. Het enige dat je er mee te winnen hebt is dat het haar misschien kan spijten, maar de kans is groter dat ze (zich) terecht afvraagt waarom je dat dan allemaal oppot in je eigen hoofd, in plaats van aan te vechten als het gebeurd, en het direct te bespreken.

Je werpt je een beetje in de slachtofferrol, en zij zal het niet leuk vinden dat zij daarmee de daderschuld zou hebben hoor.

Waarom kijk je niet allereerst naar je eigen aandeel? Waarom behandelt je vriendin je alsof ze je manager is? Dat kan alleen als jij zelf dat laat gebeuren, niet optreedt als je grenzen overschreden worden.

Als je wilt dat je relatie anders wordt, dan kun je beter naar je eigen aandeel daarin kijken. Jezelf afvragen waarom je dat laat gebeuren. En dat vervolgens niet meer laten gebeuren. Dan hoef je je vriendin geen verwijten te maken over dingen die niet meer veranderd kunnen worden.

Gewoon, vanaf nu, reageren in het nu. Terugblaffen als ze je commandeert. Terugbijten als ze je het gevoel geeft een werknemer te zijn. Iets wat nu gebeurt, is een veel sprekender voorbeeld dan een voorval van twee maanden geleden, dat je vriendin zich ongetwijfeld anders herinnert.

Als je gewoon je vriendin verwijten wil maken, dan is dat gesprek van jou een goed idee, dan kun je je ergernis kwijt. Maar de sleutel naar een andere relatie zal altijd bij jezelf blijven lijggen. Jij moet namelijk in het heden je grenzen leren stellen, en als je het voor elkaar zou kunnen krijgen om dat vanaf nu direct voor elkaar te krijgen, dan is dat hele gesprek niet nodig.

Als jij niet wilt dat ze over je heen loopt, moet je dat niet aan haar gaan vragen om niet meer te doen. Daarmee benadruk je je eigen afhankelijkheid. Je kunt beter het verleden het verleden laten, en vanaf nu direct wel je eigen grenzen gaan stellen. Je bent gewoon vergeten goed voor jezelf op te komen, om de lieve vrede in de relatie te bewaren.

Welbeschouwd is het meer jouw fout, dan de hare, dat ze steeds maar over jouw grenzen kan gaan. Zij kan je grenzen niet raden, jij moet ze stellen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:58:57 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87389771
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Ik ga morgen het gesprek met haar aan (ze is er nu niet).

Het probleem met dit soort gesprekken is dat het al snel verwijtend overkomt met boosheid en onbegrip van haar kant tot gevolg. Ben dus het gesprek al aan het voorbereiden.

Ik ga haar ook vragen of ze nog wel gelukkig met me is.. Er MOET in ieder geval wat veranderen want hier ga je echt kapot aan.

Aanvullende info: vriendin wil idd wel als een prinsesje behandeld worden (heeft ze zelfs, een paar jaar geleden, een x toegegeven, dat ik haar wel meer als een prinsesje mag behandelen).

We zien morgenavond wel, zal wel weer een leuke avond worden..
Is TS Vincent aka Sniper? :P

Nee ff serieus je moet het gesprek aangaan (ik heb gelezen dat je dat ook doet en dat is goed) maar laat je niet afschepen met argumenten als "Ach je overdrijft" gewoon zeggen wat je te zeggen hebt en dat je je gekleineerd voelt en de mindere voelt in relatie. Wil ze haar gedrag niet aanpassen of ziet ze niet in dat je niet meer fijn voelt bij haar is het duidelijk dat er in jullie relatie geen toekomst meer zit. Maar zoals ik al zei bind eerst het gesprek aan en ga opzoek naar de oplossing voor dit probleem want je kan je natuurlijk niet laten behandelen als een lakei die alles voor haar moet doen. Als ze iets wil dan vraagt ze het maar netjes in plaats van het "eisen" Ik begrijp dat je niet zomaar een relatie van vier jaar wil opgeven en dat je van haar houdt maar op deze manier kunnen jullie echt niet verder.

Veel succes met het gesprek TS! ^O^
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_87389989
Drijfhout,

Ik snap je helemaal en je hebt ook gelijk. Toch ga ik wel het gesprek aan, het is ook een stukje eerlijkheid naar haar toe. Dat ze bewust wordt van mijn gevoel. Ik ben bang als ik nu gewoon ga terugkaatsen dat de verhoudingen alleen maar, onnodig, verder verharden en de bom dan helemaal barst.

Insteek van het gesprek is bewustwording en haar de kans te geven iets aan haar gedrag te veranderen, uiteraard heb ik daar zelf ook een verantwoordelijkheid in.
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:07:23 #172
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87390037
Er is een hoop advies gegeven, ook over het aangaan van het gesprek. TS, heb je al een beetje duidelijk wat en hoe je het gaat zeggen?

Ik zou even goed alle punten voor jezelf op een rijtje zetten en zorgen dat er niet van afgeweken wordt. Probeer er voor te zorgen dat er niet meer zaken bijgehaald worden. Je begeeft je nu zoals gezegd inderdaad in de slachtofferrol, iets wat in loop der tijd zo gegroeid is. Vertel niet alleen hoe jij de gebeurtenissen ervaart, vraag ook hoe dat voor haar is. Haar gedrag komt ergens vandaan, realiseer je dat en vraag er naar.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:31:37 #173
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87390766
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:05 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik snap je helemaal en je hebt ook gelijk. Toch ga ik wel het gesprek aan, het is ook een stukje eerlijkheid naar haar toe. Dat ze bewust wordt van mijn gevoel. Ik ben bang als ik nu gewoon ga terugkaatsen dat de verhoudingen alleen maar, onnodig, verder verharden en de bom dan helemaal barst.
Die kans bestaat. Als je nu opeens tegengas gaat proberen te geven, is de kans groot dat zij het niet begrijpt en ook een tandje er bovenop doet. Dus, dat gesprek lijkt me een heel goed idee.

Zeker omdat mensen de waarheid vertellen ook iets is wat je moet leren, en wat in het begin soms knullig gaat. Ik heb zelf ook een beetje zo'n "transformatie" meegemaakt, mijn default was altijd m'n bek houden en mensen stilletjes vervloeken ipv wat aan situaties te doen. Op een dag besloot ik dat ik iedereen gewoon de waarheid ging zeggen zo gauw het in me opkwam. Die ochtend had om 8:30 al ruzie met m'n vriendin over het huis, ik had 's middags ruzie met m'n collega op het werk (allebei tot schreeuwen toe), en daarna 's avonds ruzie met een maat _O- Moraal: ik had een punt in alle gevallen want ze waren allemaal fout en ook irritant, maar ik bracht het nog niet op een tactische wijze. :') Dus voordat je lik-op-stuk beleid gaat toepassen, is een vooraankondiging aan te raden.

Anyway, je leert over tijd steeds beter te zeggen wat je vindt zonder uit de bocht te vliegen. Als je je gaat lopen opvreten ben je eigenlijk al te laat. Als je naar deze situatie kijkt, hebben zowel jijzelf als je vriendin dingen om aan te werken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:31:21 #174
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87392708
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:31 schreef eleusis het volgende:
Dus voordat je lik-op-stuk beleid gaat toepassen, is een vooraankondiging aan te raden.
Hoe doe je dat dan? Toch niet zo van 'ik ga je nu aanspreken op je gedrag?' Of zeg je van "ik vind de situatie waarin we ons nu bevinden erg onprettig en ik ga er wat aan doen". ?
pi_87392979
En is TS al single?
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:43:50 #176
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87393124
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan? Toch niet zo van 'ik ga je nu aanspreken op je gedrag?' Of zeg je van "ik vind de situatie waarin we ons nu bevinden erg onprettig en ik ga er wat aan doen". ?
Wut, ik bedoel dat hij nu dus open kaart gaat spelen met zijn vriendin en uit gaat leggen dat ze de communicatie anders gaan doen. Op het moment dat 't gesprek eenmaal gevoerd is, weet zij ook waar hij vandaan komt op het moment dat hij haar straks afplast als ze weer de führer loopt uit te hangen.

Ik ga niet bij alles wat me dwarszit een heel verhaal houden, maar een kat geven heeft pas zin als je het eerst hebt uitgelegd.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:52:24 #177
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87393439
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:52 schreef Leonidas82 het volgende:
pfff gewoon pijn in mijn buik man. Het wordt gewoon weer knallende ruzie, weet ik nu wel weer.
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Leonidas82 het volgende:
We zien morgenavond wel, zal wel weer een leuke avond worden..
Het feit dat je dit soort dingen zegt, geeft aan dat er echt iets moet veranderen. Een relatie moet leuk zijn, en niet een 'voldongen feit' waar je mee opgescheept zit zoals een regenbui of een treinvertraging.
Succes!
pi_87393812
Ze heeft zojuist gebeld

Ze is binnen 10 minuten thuis maar liet in het telgesprek wel weten dat ze 'helemaal kapot' is (moe). Slim om toch het gesprek door te zetten?
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:04:02 #179
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87393944
Ja. Juist goed. Als de tegenstander zwak is, moet je juist aanvallen.
pi_87393953
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Ze heeft zojuist gebeld

Ze is binnen 10 minuten thuis maar liet in het telgesprek wel weten dat ze 'helemaal kapot' is (moe). Slim om toch het gesprek door te zetten?
gewoon doen, op dezelfde voet door blijven modderen heeft geen zin.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:05:14 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87393993
Bovendien IS er geen "goed moment" voor zo'n gesprek, net zoals er geen "goede manier" is om het uit te maken of om te stoppen met roken. Je moet er doorheen en alle tegenargumenten zijn smoesjes. Do it!
pi_87394083
quote:
Ze heeft zojuist gebeld

ja doh, jammer voor haar maar zij houdt ook weinig rekening met jou zo te lezen.
  † In Memoriam † zondag 10 oktober 2010 @ 20:13:09 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87394311
quote:
Ze heeft zojuist gebeld

je zoekt uitvluchten om het gesprek uit te stellen.

watje
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:14:42 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87394370
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je zoekt uitvluchten om het gesprek uit te stellen.

watje
Dat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_87394396
quote:
Ze heeft zojuist gebeld

Je bent gewoon haar bitch :')
pi_87394679
Kunnen we nu ook even 5 minuten zonder deze kneuzerige internetpenis oppomperij, of is dat teveel gevraagd voor de fok popiejopie crowd ?
pi_87396433
quote:
Ze heeft zojuist gebeld

Stel relatietherapie voor. Dan heb je wat steun tijdens jullie gesprekken.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:58:01 #188
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_87396483
quote:
Ze heeft zojuist gebeld

dan moet je het onderwerp gewoon aansnijden zodra ze je weer commandeert of achterdochtig is
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:23:44 #189
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87397859
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

dan moet je het onderwerp gewoon aansnijden zodra ze je weer commandeert of achterdochtig is
Nee, dat zal tot een constructief gesprek leiden..... Praten moet je doen als je allebei rustig bent.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:29:04 #190
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87398186
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Idd.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:41:47 #191
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87398926
Of morgenvroeg bij het ontbijt... kan ze er de hele werkdag in elk geval over nadenken, terwijl ze andere mensen koeieneert...
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:43:52 #192
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87399024
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:56 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Als je dat voorstelt, het klinkt nogal zwaar, dan beseft ze wel dat er iets serieus aan de hand is.
pi_87399041
Ik denk dat TS nu bezig is met het gesprek... c_/
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_87399115
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:56 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Is dat niet wat voorbarig als je nog maar 4 jaar een relatie hebt? Geen koophuis? Weinig verplichtingen en beide nog jong bent?

In mijn ogen kun je dan beter uit elkaar gaan en op zoek gaan naar een partner die wel beter bij je past. TS werd verliefd op zijn 'oude' vriendin, niet de heks die nu omschreven wordt.

:) Al druk in gesprek?
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:46:46 #195
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_87399191
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee, dat zal tot een constructief gesprek leiden..... Praten moet je doen als je allebei rustig bent.
dan is het ijs iig gebroken en komt het probleem voor haar niet als donderslag bij heldere hemel
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:48:07 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87399272
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Ik denk dat TS nu bezig is met het gesprek... c_/
Ik ben bang van niet, maar we zullen zien....
pi_87399362
Haha. Met je Cinderella-syndrome ho.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:50:25 #198
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87399384
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

dan is het ijs iig gebroken en komt het probleem voor haar niet als donderslag bij heldere hemel
Je kan er op dat moment wel wat van zeggen, maar een echt gesprek moet je echt niet o dat moment voeren
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87399605
De aard van het beestje kun je niet veranderen TS.
pi_87399704
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Is dat niet wat voorbarig als je nog maar 4 jaar een relatie hebt? Geen koophuis? Weinig verplichtingen en beide nog jong bent?

In mijn ogen kun je dan beter uit elkaar gaan en op zoek gaan naar een partner die wel beter bij je past. TS werd verliefd op zijn 'oude' vriendin, niet de heks die nu omschreven wordt.

:) Al druk in gesprek?
Nog maar 4 jaar..? :D

Dat klinkt als een eeuwigheid in mijn ogen.. :@
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')