nogal puberaal voor je leeftijd vind je niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:07 schreef n8n het volgende:
"Sterf"
Bijzonder constructieve reactie op bazig gedrag
"Schenk cola voor me in"
-"Sterf"
"Ga niet te vaak uit"
-"Sterf"
"Doe deze brief op de post"
-"Sterf"
Oké, wat jij wiltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je rechterhand geen mogelijkheid heeft om te vertrekken.
Klopt, blijkbaar doe ik toch iets goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nogal puberaal voor je leeftijd vind je niet?
TS wil zijn hart luchten zoals de meeste meiden hier doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Lay-DC het volgende:
TS heb je er nog iets aan toe te voegen of ben je alvast gaan praten?
Ik ga morgen het gesprek met haar aan (ze is er nu niet).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Lay-DC het volgende:
TS heb je er nog iets aan toe te voegen of ben je alvast gaan praten?
Dump reden #1quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Aanvullende info: vriendin wil idd wel als een prinsesje behandeld worden (heeft ze zelfs, een paar jaar geleden, een x toegegeven, dat ik haar wel meer als een prinsesje mag behandelen).
Je bent best wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik ga morgen het gesprek met haar aan (ze is er nu niet).
Het probleem met dit soort gesprekken is dat het al snel verwijtend overkomt met boosheid en onbegrip van haar kant tot gevolg. Ben dus het gesprek al aan het voorbereiden.
Ik ga haar ook vragen of ze nog wel gelukkig met me is.. Er MOET in ieder geval wat veranderen want hier ga je echt kapot aan.
Aanvullende info: vriendin wil idd wel als een prinsesje behandeld worden (heeft ze zelfs, een paar jaar geleden, een x toegegeven, dat ik haar wel meer als een prinsesje mag behandelen).
We zien morgenavond wel, zal wel weer een leuke avond worden..
*kuch*barbie*kuch*quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef 16meter het volgende:
Pfff.. zeggen als een 'prinsesje' willen te worden behandeld... die uitspraak alleen al. Wat voor wijf is dat en waarom wil je met zoiets samen leven?
En toen ging er geen lampje branden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Leonidas82 het volgende:
Je zit onder de plak, niks alsof. Maar verder klinkt het net zoals mijn moeder, alleen wil je niets met een moeder. Je wilt een partner.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik voel me dan echt voor lul gezet en het komt bij een ander over alsof ik flink onder de duim ben.
Dat is heel menselijk, om kritiek persoonlijk aan te nemenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je bent bang dat het verwijtend overkomt?
Nee, hij zegt dat hij bang is dat híj verwijtend overkomt. Ik zou juist goed verwijtend over willen komen, maar goed. Hoe wil je dit gaan oplossen zonder dat je haar expliciet iets gaat verwijten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is heel menselijk, om kritiek persoonlijk aan te nemen
Het is het gedrag wat te verwijten valt, niet haar persoon. Vaak voelen mensen zich als persoon (in het geheel) aangevallen waar het hier gaat om een deel van haar gedrag. Zodra zij zich als persoon aangevallen voelt zal ze daar op reageren, met drama als gevolg. Op dat moment krijg je ruzie die niet constructief is, daarom handig om niet te beginnen met beschuldigen van de ander maar uit te leggen wat het met jezelf doet. Zo te lezen is het vooral verdiet wat TS voelt, als ik tegen iemand zeg dat die persoon mij verdrietig maakt en die maakt het niets uit klopt er iets niet in een relatie. Dat TS bang is om verwijtend over te komen past binnen de verhoudingen in de relatie, die zullen eerst gelijkwaardiger moeten worden, en van gelijkwaardigheid is nu geen sprake.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat hij bang is dat híj verwijtend overkomt. Ik zou juist goed verwijtend over willen komen, maar goed. Hoe wil je dit gaan oplossen zonder dat je haar expliciet iets gaat verwijten?
Sorry maar het klinkt echt als een verschrikkelijk mens die totaal geen respect voor je heeft.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Het probleem met dit soort gesprekken is dat het al snel verwijtend overkomt met boosheid en onbegrip van haar kant tot gevolg. Ben dus het gesprek al aan het voorbereiden.
Ik ga haar ook vragen of ze nog wel gelukkig met me is.. Er MOET in ieder geval wat veranderen want hier ga je echt kapot aan.
Ik moet mijn uitspraak iets nuanceren: Wat een ontzettende kutleidinggevendequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je rechterhand geen mogelijkheid heeft om te vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |