abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87369395
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:07 schreef n8n het volgende:
"Sterf"

Bijzonder constructieve reactie op bazig gedrag

"Schenk cola voor me in"
-"Sterf"

"Ga niet te vaak uit"
-"Sterf"

"Doe deze brief op de post"
-"Sterf"
nogal puberaal voor je leeftijd vind je niet? :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:20:03 #52
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87369439
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Je hebt geluk dat je rechterhand geen mogelijkheid heeft om te vertrekken.
Oké, wat jij wilt
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:20:28 #53
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87369448
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

nogal puberaal voor je leeftijd vind je niet? :')
Klopt, blijkbaar doe ik toch iets goed :')
pi_87369572
TS heb je er nog iets aan toe te voegen of ben je alvast gaan praten?
pi_87369633
Open er een topic over
pi_87369696
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Lay-DC het volgende:
TS wil zijn hart luchten zoals de meeste meiden hier doen.
pi_87369719
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Lay-DC het volgende:
Ik ga morgen het gesprek met haar aan (ze is er nu niet).

Het probleem met dit soort gesprekken is dat het al snel verwijtend overkomt met boosheid en onbegrip van haar kant tot gevolg. Ben dus het gesprek al aan het voorbereiden.

Ik ga haar ook vragen of ze nog wel gelukkig met me is.. Er MOET in ieder geval wat veranderen want hier ga je echt kapot aan.

Aanvullende info: vriendin wil idd wel als een prinsesje behandeld worden (heeft ze zelfs, een paar jaar geleden, een x toegegeven, dat ik haar wel meer als een prinsesje mag behandelen).

We zien morgenavond wel, zal wel weer een leuke avond worden..
pi_87369799
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Aanvullende info: vriendin wil idd wel als een prinsesje behandeld worden (heeft ze zelfs, een paar jaar geleden, een x toegegeven, dat ik haar wel meer als een prinsesje mag behandelen).
Dump reden #1 :')
pi_87369817
quote:

[..]

Het probleem met dit soort gesprekken is dat het al snel verwijtend overkomt met boosheid en onbegrip van haar kant tot gevolg. Ben dus het gesprek al aan het voorbereiden.

Ik ga haar ook vragen of ze nog wel gelukkig met me is.. Er MOET in ieder geval wat veranderen want hier ga je echt kapot aan.

Je bent best wel grappig eigenlijk :P
Je bent bang dat het verwijtend overkomt? :D
pi_87369871
Pfff.. zeggen als een 'prinsesje' willen te worden behandeld... die uitspraak alleen al. Wat voor wijf is dat en waarom wil je met zoiets samen leven?

Zeg gewoon tegen haar wat je dwars zit en dat het consequenties heeft als ze haar gedrag niet verandert.
pi_87369890
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef 16meter het volgende:
Pfff.. zeggen als een 'prinsesje' willen te worden behandeld... die uitspraak alleen al. Wat voor wijf is dat en waarom wil je met zoiets samen leven?
*kuch*barbie*kuch*
pi_87369914
Nou TS is lief!

Dump haar dan beginnen we een relatie.
Ik wil m'n fruit 3 maal geroerd voordat er een vorkje in gaat.
En ik wil aangesproken worden als mevrouw schatje.
pi_87369945
Aach nee maar je laat echt over je heen lopen.
Of zij veranderd of jij zoekt een wijf die geen enkeltje uit de hell gekregen heeft..
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:39:25 #64
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87369959
quote:

En toen ging er geen lampje branden?

Om niet aanvallend over te komen is het handig om vanuit je eigen beleving te spreken. Die beleving van jouw kan zijn niks aan afdoen, wat ze ook zegt. Het probleem ligt ook niet alleen bij haar, het werkt alleen als ze de ruimte krijgt. Geef aan dat je hiermee komt omdat je samen wilt werken aan een betere toekomst, schrijf haar desnoods een brief om al je meespelende gevoel te beschrijven en uit te leggen wat het met je doet. Laat haar weten dat je haar waardeert maar dat je zo niet verder kan. Je hebt geen kritiek op haar als persoon maar op haar gedrag, als ze dit niet onder ogen wil of kan zien is ze je niet waard. Erkenning van een probleem is de eerste stap, wil dat niet doordringen is het een onbegonnen zaak.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:40:03 #65
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87369973
Sommige mannen zijn net vrouwen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_87369974
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik voel me dan echt voor lul gezet en het komt bij een ander over alsof ik flink onder de duim ben.

Je zit onder de plak, niks alsof. Maar verder klinkt het net zoals mijn moeder, alleen wil je niets met een moeder. Je wilt een partner.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 23:40:56 ]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:40:36 #67
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87369994
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je bent bang dat het verwijtend overkomt? :D
Dat is heel menselijk, om kritiek persoonlijk aan te nemen
pi_87370048
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef goofy_goober het volgende:
Sommige mannen zijn net vrouwen.
pi_87370122
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef n8n het volgende:

[..]

Dat is heel menselijk, om kritiek persoonlijk aan te nemen
Nee, hij zegt dat hij bang is dat híj verwijtend overkomt. Ik zou juist goed verwijtend over willen komen, maar goed. Hoe wil je dit gaan oplossen zonder dat je haar expliciet iets gaat verwijten?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:46:51 #70
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87370150
Je kunt ook beginnen met de vraag waarom ze zich zo gedraagt, dan staat ze iig even stil bij hoe ze eventueel overkomt op anderen
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:54:03 #71
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87370350
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee, hij zegt dat hij bang is dat híj verwijtend overkomt. Ik zou juist goed verwijtend over willen komen, maar goed. Hoe wil je dit gaan oplossen zonder dat je haar expliciet iets gaat verwijten?
Het is het gedrag wat te verwijten valt, niet haar persoon. Vaak voelen mensen zich als persoon (in het geheel) aangevallen waar het hier gaat om een deel van haar gedrag. Zodra zij zich als persoon aangevallen voelt zal ze daar op reageren, met drama als gevolg. Op dat moment krijg je ruzie die niet constructief is, daarom handig om niet te beginnen met beschuldigen van de ander maar uit te leggen wat het met jezelf doet. Zo te lezen is het vooral verdiet wat TS voelt, als ik tegen iemand zeg dat die persoon mij verdrietig maakt en die maakt het niets uit klopt er iets niet in een relatie. Dat TS bang is om verwijtend over te komen past binnen de verhoudingen in de relatie, die zullen eerst gelijkwaardiger moeten worden, en van gelijkwaardigheid is nu geen sprake.
pi_87370733
quote:

[..]

Sorry maar het klinkt echt als een verschrikkelijk mens die totaal geen respect voor je heeft.

Als vrouw zijnde zeg ik: man up!!! Serieus de enige reden dat zij dit gedrag toont is omdat jij dit blijkbaar al jaren toe laat.

En elke vrouw wil als prinses behandelt worden, dat is het probleem niet, maar meestal gaat dit automatisch (tot bepaalde hoogte uiteraard) en wordt het wel gewaardeerd. Dit lijkt bij jou niet meer het geval te zijn.

En ik snap echt niet waarom je zo bang bent om haar gevoelens te kwetsen, ze houdt zich blijkbaar ook niet bezig met hoe haar gedrag jou laat voelen.
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_87371326
Een goede leidinggevende heeft hart voor zijn personeel. Met andere woorden: Ze is zowel thuis als op haar werk heel fout bezig.
Ik zou haar daar maar eens op aanspreken, en zeggen dat je geen zin hebt in dat soort dingen en als je personeel van haar zou zijn waarschijnlijk je waarschijnlijk de vakbond zou inschakelen.
pi_87371371
quote:

[..]

Ik moet mijn uitspraak iets nuanceren: Wat een ontzettende kutleidinggevende :(
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 00:58:49 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_87372496
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Je hebt geluk dat je rechterhand geen mogelijkheid heeft om te vertrekken.
_O-

Goed, OT :

TS Je bent echt een slappe LUL

Tell her to shut it.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')