Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:18 schreef Skylark. het volgende:
Trek een broek aan en geef haar eens flink de wind van voren. Je bent verdomme een man. Laat die bitch je niet stangen en ga al helemaal niet op een forum vragen wat je moet doen, maar vertel haar maar eens goed de waarheid.
Kinderlijk gedrag bestrijden met kinderlijk gedrag, ik zou haar gewoon vragen wat ze wil bereiken en totaal haar vraag ontwijken en naar het echte probleem gaan zoeken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Bespreek het eens met haar en als ze het er niet mee eens is dan moet je gewoon precies hetzelfde terug doen.
Eens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kinderlijk gedrag bestrijden met kinderlijk gedrag, ik zou haar gewoon vragen wat ze wil bereiken en totaal haar vraag ontwijken en naar het echte probleem gaan zoeken.
jezus christus man, zo zou ik echt niet kunnen leven, als mij dat zou overkomen zou er direct een gevoel van woede door mijn lichaam heen gaan, ik zou niet meer vriendelijk kunnen zijn, haar dodelijk aanstaren en dan prive haar op der plaats zetten. en als ze vindt dat ze niks verkeerd doet dan de relatie uitmaken, want nogmaals, hoe kan je als man zo leven???quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat mij gewoon bijzonder dwars zit is dat ze me (miss onbewust) kleineert bij familie, vrienden en collega's. dus mij, op een negatieve manier, op dingen wijst waar een ander bij is. Ik voel me dan echt voor lul gezet en het komt bij een ander over alsof ik flink onder de duim ben.
En als je haar de deur uittrapt luister dan niet naar haar commentaar naar hoe je haar de deur uittrapt, want op die manier blijft ze je onderdrukken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
oh en als ze het niet mee eens is met wat jij voelt dan trap je 'r dezelfde dag nog de deur uit
Ik bewonder je gevoel voor assertiviteitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
oh en als ze het niet mee eens is met wat jij voelt dan trap je 'r dezelfde dag nog de deur uit
alsof je dat ff makkelijk doet na een relatie van 4 jaar...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dus als je haar vindt met drie negers in haar zou je het nog paar weken aanzien? Sjeez, ipv uitgaan zou ik op zoek gaan naar een ruggengraat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:45 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
alsof je dat ff makkelijk doet na een relatie van 4 jaar...
nee maar als ze je niet serieus neemt dan zit er iets fundamenteels niet goed, maar laten we daar maar niet vanuit gaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:45 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Je bent veel te lief jij!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:45 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Kijk bij zo'n moment zou ik vanuit de gang brullen mens waar maak je je druk om!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Leonidas82 het volgende:
voorbeeld
vriend van mij komt een avondje langs..we zitten met z'n 3en wat te praten en te eten. Dan wordt het tijd om de kroeg in te gaan. Ik sta in de hal mijn jas aan te doen en vriendin wijst op onvolkomenheden zoals: je jas ziet er niet uit (knoop is stuk) kleed je eens wat warmer aan, dit kan niet, je hebt je nog steeds niet geschoren etc. Waar een goede vriend van mij bijstaat!! Dus die gaven het ook al aan van...je vriendin is wel bazig he, kleineert je waar ik bij ben.
alsof dat ook maar enigzins vergelijkbaar isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dus als je haar vindt met drie negers in haar zou je het nog paar weken aanzien? Sjeez, ipv uitgaan zou ik op zoek gaan naar een ruggengraat.
Als jij daar als een watje blijft zitten en niets terugzegt komt het inderdaad over alsof je onder de duim zit. Maar goed, dat zit je ook, dus wat dat betreft zou het een correcte observatie zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Leonidas82 het volgende:
Wat mij gewoon bijzonder dwars zit is dat ze me (miss onbewust) kleineert bij familie, vrienden en collega's. dus mij, op een negatieve manier, op dingen wijst waar een ander bij is. Ik voel me dan echt voor lul gezet en het komt bij een ander over alsof ik flink onder de duim ben.
291%quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:47 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
alsof dat ook maar enigzins vergelijkbaar is
dank jequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:44 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Ik bewonder je gevoel voor assertiviteit
Ik denk niet dat ze het op prijs stelt als je haar op haar vrije zondag lastig valt met een functioneringsgesprek.quote:
ja, als ze van een drukke werkdag thuiskomt..gelijk opdragen: pak jij even cola? (niet vragen)quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:39 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
jezus christus man, zo zou ik echt niet kunnen leven, als mij dat zou overkomen zou er direct een gevoel van woede door mijn lichaam heen gaan, ik zou niet meer vriendelijk kunnen zijn, haar dodelijk aanstaren en dan prive haar op der plaats zetten. en als ze vindt dat ze niks verkeerd doet dan de relatie uitmaken, want nogmaals, hoe kan je als man zo leven???
waarom gelijk een slotje? DIt is toch een forum waar je naar steun en advies kunt vragen? Ik wil gewoon mijn hart luchten. Je hoeft niet te reageren hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:52 schreef Pakspul het volgende:
Ik stel voor slotje er op totdat TS het heeft besproken en laat maar horen hoe het uit pakt.
Echte mannen huilen niet, echte mannen ondernemen actie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:57 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
waarom gelijk een slotje? DIt is toch een forum waar je naar steun en advies kunt vragen? Ik wil gewoon mijn hart luchten. Je hoeft niet te reageren hoor.
Zeg tegen die prinses dat het verboden is om slaven te houden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:54 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
ja, als ze van een drukke werkdag thuiskomt..gelijk opdragen: pak jij even cola? (niet vragen)
Vroeger maakt ik af en toe een lekker kommetje fruit voor haar klaar en dat werd dan ook gewaardeerd. Maar volgens mij vind ze het nu normaal dat ze dat altijd krijgt, want nu is het al van: maak jij even fruit? Regel jij even fruit? Kortom, het bijzondere is eraf en het is nu een vaste gewoonte geworden waardoor ik geen zin meer heb om die keuken in te gaan en het fruit ga aansnijden en mengen (ze gaat er nu standaard vanuit dat ik het elke avond wel doe).
ander voorbeeld,
Altijd controleren hoelaat ik thuis was van het uitgaan en waar ik ben geweest (en elke week krijgt ze hetzelfde antwoord) wat maakt dat toch uit denk ik dan. Ik heb het toch gezellig gehad.
Toevallig nog singel??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:07 schreef n8n het volgende:
"Sterf"
Bijzonder constructieve reactie op bazig gedrag
"Schenk cola voor me in"
-"Sterf"
"Ga niet te vaak uit"
-"Sterf"
"Doe deze brief op de post"
-"Sterf"
Ik kom overal mee wegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:15 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Toevallig nog singel??
Zou me niets verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |