En in 19dertig de eerste wereldkampioen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:27 schreef borisz het volgende:
1950 werd Uruguay wereldkampioen door de finale groep te winnen.
mittquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef mitt het volgende:
Tegen de tijd dat deze vol is gebeurt de TT misschien wel ja.
Ja pollonaisequote:
Waar is pfaf? En CAZZO?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef mitt het volgende:
Tegen de tijd dat deze vol is gebeurt de TT misschien wel ja.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me weer een keer goed laten drinken. En dat zoner typfourtren. Joepei
leuk.quote:
ben je al lang blauw of valt dat me nu pas op?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar is pfaf? En CAZZO?
En Doc, en Fulton, en nog zoveel meer.
Al een jaar of zes.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef mitt het volgende:
[..]
ben je al lang blauw of valt dat me nu pas op?
goedeMIDDAG!quote:
Doe ik met je mee.Maak het echter niet te laat.quote:
goed plan!quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:24 schreef borisz het volgende:Net bij het Oog. Een Belgische. Mevrouw Tienen uit Tienen. Trouwen om 10.10.10 10:10
Wordt kantjeboordquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:24 schreef borisz het volgende:
Ben benieuwd wat er met Liverpool gaat gebeuren deze week.
Big Papi in de spits en alles komt goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:24 schreef borisz het volgende:
Ben benieuwd wat er met Liverpool gaat gebeuren deze week.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:54 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
was best fris in een polo en zomerjas op de fiets
Ja.. daar kwam ik ook achterquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:00 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
Bovenin de Veluwe was het rond het vriespunt
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja.. daar kwam ik ook achter
gelukkig fiets ik me vrij snel warm.. maar toch
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind dat je na het WK uit principe niet naar Spanje kan gaan
Catalonie kan wel, die willen ook van die Spanjaarden afquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind dat je na het WK uit principe niet naar Spanje kan gaan
gaat niet best daarquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Spaanse economie kan wel wat centen gebruiken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Catalonie kan wel, die willen ook van die Spanjaarden af
Er stonden anders wel veel Catalanen in het veld toen ze wereldkampioen werdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Catalonie kan wel, die willen ook van die Spanjaarden af
ben blij dit te lezen, Bossiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo lekker gewerkt weer vandaag. Ik heb het echt naar mijn zin daar in dat centrum
Dank je, voor de rest kan het toch wel iets beter nog met me. ZIt vooral 's avonds diep in de put. Maar daar kom ik nog wel uitquote:
het kan hier ook altijd wel beter natuurlijk, maar ik klaag niet !quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Bos81 het volgende:
Dank je, voor de rest kan het toch wel iets beter nog met me. ZIt vooral 's avonds diep in de put. Maar daar kom ik nog wel uit
en hoe is het met jou?
Mooiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo lekker gewerkt weer vandaag. Ik heb het echt naar mijn zin daar in dat centrum
Overdag goed is de eerste stap, vanuit daar kan je mooi verderquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, voor de rest kan het toch wel iets beter nog met me. ZIt vooral 's avonds diep in de put. Maar daar kom ik nog wel uit
en heo is het met jou?
Ja, maar misschien klaag ik wel te veel en erger me te veel aan de negatieve aspecten. Maar gevoelsmatig gaat het nog steeds niet zoals ik zou willen, vooral de dagen dat ik niet hoef te werken zijn een ramp. Kom mijn bed haast niet uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het kan hier ook altijd wel beter natuurlijk, maar ik klaag niet !
Maar Bossie, het begin is er, lijkt me.....paar maandjes geleden was je overdag ook nog wel eens redelijk down, als ik het goed heb.
Dus pak dit positieve punt, geniet er van en probeer het steeds meer uit te breiden maar calculeer voor jezelf in dat dit niet van dinsdag op woensdag ineens zo is !
Ja zeker, vandaag geld mogen tellen, was leuk om te doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mooigoede stap geweest dus
[..]
Overdag goed is de eerste stap, vanuit daar kan je mooi verder
Flink depressief geweest, nu ben ik langzaam op aan het krabbellen, maar dat gaat met flink veel vallen en opstaan.quote:
Weet ik eigenlijk niet. Misschien is het allemaal te snel gegaan, dat verhuizen toen en ander werk enzo. Veel druk om me heen. Het lukte op een gegeven moment gewoon niet meer en toen op een gegeven moment had ik gewoon nergens meer puf voor en bleef moedeloos op bed liggen At eignelijk alleen maar een stuk vlees 's avonds. (de rest belandde in de vuilnisbak). Bepaalde vorm van depressie dus volgens de psychiater. De somberheid is er helaas later ook nog eens bijgekomen. Misschien spelen wel meer factoren een rol. ZOals mijn autisme, waar ik toen vaker tegen aan liep dan eerst...quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Niet niks. En inderdaad, dat gaat met veel vallen en opstaan. Wel knap dat je er voor uitkomt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Flink depressief geweest, nu ben ik langzaam op aan het krabbellen, maar dat gaat met flink veel vallen en opstaan.
Dat je te graag wil is natuurlijk ook positief als je maar in het oog houdt dat dat niet altijd kanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker, vandaag geld mogen tellen, was leuk om te doen.
Ja misschien wel en wil ik te graag en moet gewoon genoegen nemen met kleine stapjes met af en toe een stap terug..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef borisz het volgende:
Europa door de ogen van de Duitsers
[ afbeelding ]
ja, kloptquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat je te graag wil is natuurlijk ook positief als je maar in het oog houdt dat dat niet altijd kanmaar dat zie je wel
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, klopt
Zo lekker gegeten bij een pannenkoekenhuis.
Kempenaar ofzoiets. Met champignons, spek en kaas en misschien ook ui, dat weet ik niet meer.quote:
dat zou mee een stunt zijn!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
Jong Oranje op 0-2. Nog 1 goal nodig. 20 minuten te gaan
Ja, je hebt de goal gemist Tong, het staat inmiddels 8-7 voor België in de achtste verlenging.quote:
Kijk je CNN Popolon ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:33 schreef popolon het volgende:
Als Liverpool Babel verkoopt zijn ze toch meteen uit de geldzorgen?
jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef Bos81 het volgende:
http://nos.nl/video/191085-sikkens-er-moet-een-streep-onder.html
Die laatste opmerking
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef Bos81 het volgende:
http://nos.nl/video/191085-sikkens-er-moet-een-streep-onder.html
Die laatste opmerking
veel plezierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Truste en tot morgen, hopelijk kan ik morgen een beetje lachen. Afdelingsuitje met werk.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef wickie het volgende:
Becky, wat een grappige foto's. Wat een poepie![]()
Wij waren vandaag op het strand. Ik heb een pitbull![]()
en met aapie lekker met zand spelen (oja de speen was een preventiemiddel, ze begon gelijk weer van alles in haar mond te proppen)
En tot slot het snotneusje gewoon lekker thuis
Nee, dat is een verrassingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezieris al bekend wat jullie gaan doen?
wel beetje, schedel dekkend maar dat is ook nog eens blondquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is een verrassing
MetteNog steeds geen haar op haar hoofd
Okee, ja dat postte je al eens jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel beetje, schedel dekkend maar dat is ook nog eens blondmaar het houdt niet over nee
Maar dat had mijn zusje vroeger ook
dus dat zat er dik in
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:09 schreef Bos81 het volgende:
Als ze het voor 12 uur niet gedaan heeft, Moet ze Tong voor de rest van de dag FA maken, vind ik
Kun je eindelijk al die modjes terugpakken die al die briljante topics van je sluiten en sloten. .quote:
En de permban van SCH opheffenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je eindelijk al die modjes terugpakken die al die briljante topics van je sluiten en sloten. .
OOk dat jaquote:
Ben ik blij dat ik me volgens mij altijd lief voor tong zijn topics heb gedragenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je eindelijk al die modjes terugpakken die al die briljante topics van je sluiten en sloten. .
Ik ben ook lief in je forumpiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik me volgens mij altijd lief voor tong zijn topics heb gedragen
quote:
Ja toch? 28 alweer, 't goat hard tongstra.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:51 schreef tong80 het volgende:
Dank jullie.
Kreeg vorige maand een ban van 2 uur gekregen omdat ik geen felicitatie topic voor shmoopy had geopend.
Zie jij er één van shmoopy voor Tongie ?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:33 schreef tong80 het volgende:
[ www.maastrichtgebak.nl%2fshop%2fimages%2fgr_moccataart.jpg]afbeelding ]
Maar ook veel slechterequote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:17 schreef borisz het volgende:
Ellen Hoog.... Er zijn wel betere hockeysters te krijgen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
Douchegordijn en dekbedovertrek gekregen van ma![]()
Van mijn broer een absurd duur kado. Op zijn kosten mag ik een nieuwe vloerbedekking uitzoeken.
Leuk, ben gek op praktische cadeausquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
Douchegordijn en dekbedovertrek gekregen van ma![]()
Van mijn broer een absurd duur kado. Op zijn kosten mag ik een nieuwe vloerbedekking uitzoeken.
Leuk, maar er zijn mooiere streken in Gelderlandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:38 schreef Againzender het volgende:
Nog gefeliciteerd tong! Roel steekt heel toepasselijk al de hele dag z'n tong uit.
Betekent overigens dat hij misselijk is, maar dat mag de pret niet drukken
[..]
Leuk, ben gek op praktische cadeausKregen bij ons huwelijk bijvoorbeeld ook een boormachine van twee vrienden
Mijn schoonouders zitten nu in een klein hotelletje op de Veluwe waarvan wij de kosten betalen (all in), en ze hebben kaarten voor Kroller-Muller museum + Hoge Veluwe.
We wisten echt niet meer wat wij ze moesten geven. Ze hebben alles al. Geloof dat ze het erg leuk vinden
HOERA !quote:
Nijmegen zekerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Leuk, maar er zijn mooiere streken in Gelderland
Ik behoor tot het as van het kwaad. Al studeer ik er alleen maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef Ole het volgende:
Ik woon in de hemel op aarde![]()
Maar dat wist ik natuurlijk al![]()
Daarentegen werk ik in Haiti![]()
[ afbeelding ]
ja maar al die boze grote banken en accountantskantoren wonen daar ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik behoor tot het as van het kwaad. Al studeer ik er alleen maar.
Nog lang in de kroeg gezeten?quote:
Kans dat ik er kom te werken is groot jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:29 schreef Ole het volgende:
[..]
ja maar al die boze grote banken en accountantskantoren wonen daar ook
1 uur ging ie dicht.quote:
Zo lief dat SWJ je topic heeft gelotenquote:
Wat een eikel hè ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo lief dat SWJ je topic heeft geloten
Een chagrijn is het. Met nul gevoel voor humor.quote:
Het land van Maas en Waalquote:
quote:
quote:
Eigenlijk nog nooit meegedaan.. hoe duur zijn ze?quote:
1,50e. We hebben met 9 vrienden allemaal een tientje gelapt voor 60 lotenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eigenlijk nog nooit meegedaan.. hoe duur zijn ze?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
Borisz kick het van Duin topic eens omhoog
quote:RIJSWIJK - De Lotto Jackpot van 36 miljoen euro is zaterdag gevallen op de loten van 22 mensen. De prijs viel in de tweede prijsklasse, waarbij mensen vijf getallen en een kleur goed hebben.
De winnaars kunnen elk rekenen op netto ruim een miljoen euro, aldus de Lotto.
De jackpot was twaalf maanden niet gevallen en moest daarom in deze trekking worden uitgekeerd. De hoogte van de jackpot zorgde voor drukte bij verkooppunten en op de internetsite van de Lotto, dat de omzet met honderden procent zag stijgen ten opzichte van de trekking een maand eerder.
Wat is TAL Bos ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Terug van de TAL-meet in Utrecht. op zihc wel gezellig, maar op een gegeven moment was het toch net te veel voor mij persoonlijk.
Het Talentenjachten subforum hier op FOKquote:
Ok viel het tegen Bos ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het Talentenjachten subforum hier op FOK
Nee, het viel zeker niet tegen. ALleen had ik eerder naar huis moeten gaan, was al over de grens heen..quote:
Okquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het viel zeker niet tegen. ALleen had ik eerder naar huis moeten gaan, was al over de grens heen..
quote:
Ze is nog niet thuis Bossie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:49 schreef Bos81 het volgende:
Nee, want ik ga ook slapen en OLe is oud en wjis genoeg om op zichzelf te passen
Dit is Abracadadrabra voor me.quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:12 schreef popolon het volgende:
Binnen drie jaar is Pool kampioen.
Vanavond een rode, een echte Shiraz.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:12 schreef popolon het volgende:
Binnen drie jaar is Pool kampioen.
Vanavond een rode, een echte Shiraz.
dat dusquote:
Iets met Liverpool ?quote:
Iets met wijn vooral.quote:
Zou kunnen omdat die Yanks het overgenomen hebben en Popo daar blijkbaar meer van weetquote:
Ik ook mate lag er al in maar lukte niet.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:27 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Popolon
Deze sportgebeurtenis moet verfilmd worden.
Is goed maar ik heb haar niet meer gezienquote:
Ze zit in Spanjequote:Op zondag 17 oktober 2010 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is goed maar ik heb haar niet meer gezien
Ole ligt al het hele weekend ziek op bedquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:10 schreef rubbereend het volgende:oi
Met je hoofd zit je al wel in Spanje
Heerlijk naar spanje, voor 1 weekje? En waar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Ole ligt al het hele weekend ziek op bed![]()
Woensdag pas naar Spanje borisz
11 dagenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk naar spanje, voor 1 weekje? En waar?
Barca speelt uit volgende week dat is dan weer jammerquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef Ole het volgende:
[..]
11 dagen![]()
As usual weer naar Sitges en Barcelona.
Ach...quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Barca speelt uit volgende week dat is dan weer jammer.
18-20 graden. Wel zonnig.quote:
aardig weertjequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:02 schreef Ole het volgende:
[..]
18-20 graden. Wel zonnig.
In elk geval beter dan hier
Vandaag wel ja. De verwachtingen zijn minder.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aardig weertjeal vind ik het hier nu ook wel lekker hoor
Weer was erg goed om het parcourrecord van de 42,195m in Amsterdam te verbeterenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aardig weertjeal vind ik het hier nu ook wel lekker hoor
Tof(fees)quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:24 schreef borisz het volgende:
De club van Liverpool, Everton, wint van Liverpool met 2-0.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:06 schreef tong80 het volgende:
Bossie dit moet je echt zien.
Deze sportgebeurtenis moet verfilmd worden.
ach, in 89-90 stond Feyenoord ook erg slecht, drie jaar later werden ze kampioen. blijft toch een grote club hoor, net als Liverpool natuurlijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord en Liverpool die kunnen degraderen
Ik heb nog een vaantje van ze uit het jaar dat ze de UEFA-cup wonnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:42 schreef borisz het volgende:
Als pak en beet Man City omvalt is het jammer maar die hebben geen historie.
Redelijk, We moesten met een groepje in oude VW kevers rondrijden door de streek. Ik zat natuurlijk in de meest belachelijke kever, die aan de buitenkant bekleed was met tapijt.quote:
Netjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 03:55 schreef Bos81 het volgende:
Mijn 60.000 ste post, moet natuurlijk hier gemaakt worden..
quote:
Newbiequote:Op maandag 18 oktober 2010 03:55 schreef Bos81 het volgende:
Nu al wakker, tong?quote:
Die komt morgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan komt de schoonmaakster waarschijnlijk
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, We moesten met een groepje in oude VW kevers rondrijden door de streek. Ik zat natuurlijk in de meest belachelijke kever, die aan de buitenkant bekleed was met tapijt.
Daarna gingen we wokken, wat wel weer leuk was..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 03:55 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Dan ben je een eend bekleed met tapijt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
een kever bekleed met tapijt, lijkt me eerlijk gezegd hilarisch om te zijn
Ben ik met je eends.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:42 schreef rubbereend het volgende:
één van de weinige leuke vrouwen in het theater
eend in een kever die bekleed is met tapijtquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je een eend bekleed met tapijt.
quote:
Katinka:quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:57 schreef tong80 het volgende:
Sanne Wallis de Vries vind ik helemaal niks. Claudia de Breij wel idd.
Welkomquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef rummie het volgende:
Goedemidag luitjes net aangemeld op dit forumpie
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef rummie het volgende:
Neuken ?quote:
Ja ik zag het alquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:51 schreef tong80 het volgende:
Bossie :
041. 118 tong80
041. 118 Bos81
041. 118 AirwiN
041. 118 Kaasknabbeltje
Hallo, mede PSV-erquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef rummie het volgende:
Waren het terechte rode kaarten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:20 schreef rubbereend het volgende:
zo terug van jong PSV - jong Ajax, was erg leuk
ja volgens mij wel, mistte het opstootje tussen Sneijder en Ojo maar volgens mijn buren was het terecht en de andere rode kaart leek ook wel terecht maar was moeilijk te zien aan de andere kant van t veld en zonder herhalingquote:
Okeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, mistte het opstootje tussen Sneijder en Ojo maar volgens mijn buren was het terecht en de andere rode kaart leek ook wel terecht maar was moeilijk te zien aan de andere kant van t veld en zonder herhaling
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik ben overigens nog nooit op de Herdgang geweest sinds ik in Eindhoven woon, is ook een beetje aan de andere kant van de stad.
Ja, eigenlijk wel ja. AL boeien die trainingen me niet zo. Ga natuurlijk nog wel steeds naar de competitiewedstrijden.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik ben overigens nog nooit op de Herdgang geweest sinds ik in Eindhoven woon, is ook een beetje aan de andere kant van de stad.
Maar ja Sien woont ook midden in het land ik woon nog geen 6 km van de herdgang af. In het stadion kom ik natuurlijk wel gewoon vaker, dat is nog geen 10 minuten fietsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
[..].
Ach zo erg als Sien kan het niet worden toch? Die zit meer in de ArenA dan in het Lampjesstadion. Al kan ik die keuze om meer in de ArenA te zitten wel begrijpen.
Heyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
[..].
Ach zo erg als Sien kan het niet worden toch? Die zit meer in de ArenA dan in het Lampjesstadion. Al kan ik die keuze om meer in de ArenA te zitten wel begrijpen.
tis alweer ff geleden dat we CL speeldenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heydat is helemaal niet waar
ben een tijd naar alle CL wedstrijden geweest van PSV
en maar een paar keer naar de ArenA
gaat beter. Ben gewoon aan het werkquote:
13 of 14 * 400 = 5600,-. Gelukkig betalen Amerika en Israël ook watquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef Ole het volgende:
Vanmorgen was het nog 14![]()
Nou ja, doet ie wel wat voor zijn geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |