Ik ben een jaar geleden begonnen met hardlopen in strijd tegen depressie en overgewicht. Inmiddels ben ik 30 kilo afgevallen, en loop ik 2/3 keer per week bij een atletiekvereniging.quote:
Ik moet er nog wel bij zeggen dat ik zo'n 2/3x per week fitness (naast 2/3x per week hardlopen) en dan verdeeld over deze trainingen mijn hele lichaam train, dus daarbij 1x per week de benen. Ben van mening dat het hele lichaam in balans moet zijn dus niet enkel de benen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:31 schreef Handigehenkie het volgende:
Doen jullie ook aan krachttraining voor de benen? Ik doe naast 2/3x in de week hardlopen 1x in de week krachttraining. Legpress, leg curl, hamstrings en kuiten. Heb wel het idee dat ik daar sterk van wordt en het mijn lopen positief beïnvloed. Ook denk ik dat het mogelijk is de kans op blessures daarmee te verkleinen omdat de gewrichten meer worden beschermd/ondersteund door de omliggende spieren.
Holy shit, beestachtige tijd!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:02 schreef beertenderrr het volgende:
1:24:39 verslag komt vanavond, zit nu in de trein :p
Alle A'dam lopers gefeliciteerd, en voor Beertenderr, mooie tijd!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:02 schreef beertenderrr het volgende:
Jeetje, wat een klapperquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:02 schreef beertenderrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |