Luctor.et.Emergo | zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:47 |
F1 2010 van Codemasters deeltje vijf vorige topic: F1 2010 [#4] Prachtige pirouettes over de kerbstones | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:49 |
bocht acht in Istanbul ![]() ![]() | |
Desunoto | zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:56 |
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat? Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam. Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af. | |
Roadtoad | zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:59 |
ziet er meer uit als Rally racen... ![]() | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:03 |
quote:Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet. ![]() | |
Desunoto | zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:05 |
quote:Oké, dat is mooi. Want het leek wel op "very easy" te staan. Als die mode bestaat. Ik kan geen fatsoenlijke video vinden met iemand die wel kan rijden en de settings op het allermoeilijkste niveau heeft. Daaruit kan ik opmaken of het leuk wordt. Maar je ziet alleen maar (net als met andere racespellen) mensen die er niets van bakken. ![]() | |
Kreator | zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:16 |
quote:Ik snap sowieso al niet waarom iemand in godesnaam met die view zo boven de helm speelt. Dat is veel te arcade. Voor de rest: hij kan idd niet rijden en het ziet er niet uit. Anyway..ik snap er geen bal van. Ik win overal 'met gemak' maar op catalunya verlies ik echt zoooooo dik op de AI. Snap niet hoe de AI 1.24.1 rijdt als ik na 100x proberen niet verder kom dan 1.24.5. Zal wel iets fout doen maar geen idee wat of waar ik het verlies.. (ja, sector 2 en 3, want in sector 1 win ik zelfs nog 7 tiende) | |
Desunoto | zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:37 |
Klinkt alsof de AI op Catalunya nagenoeg perfecte lijnen rijdt op dat stuk (keer op keer). Ach, dat vind je in elk racespel wel. Er is altijd wel een baan waar de AI in een bocht veels te hard remt en waar in de volgende sector altijd foutloos op de limiet gereden wordt. Kleine schoonheidsfoutjes maar dat is niet zo erg. Het gaat om het totaalplaatje: is de AI uitdagend genoeg? Is hier trouwens wel een demo van want op de X360 kan ik hem niet vinden? | |
HL_Dog43 | zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:28 |
Wat is Monaco een KUT baan zeg. Wat een hel is dat. ![]() | |
Kreator | zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:29 |
quote:Vind ik wel. Als ik trouwens Tire wear en fuel realism uitzet, rij ik 1.21.0. ![]() ![]() | |
Splobber | zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:33 |
Wat is dat online irritant zeg, als de hele game vol zit en de host maar niet wil starten. Ik weet nou niet of hij dat zelf kan beslissen, maar het is toch irri | |
maniack28 | zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:14 |
tvp ![]() | |
WEST | zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:20 |
quote: | |
Desunoto | zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:58 |
quote:Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot. ![]() | |
Kreator | zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:13 |
quote:Mja, maar zo krijg je dus wel rare discussies op een forum. "oh ik rij altijd 1.20 op die baan". Tja, maar dat is dan ook wel met een andere setting... WEl opvallend inderdaad dat het zoveel scheelt. | |
Ferry_76 | zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:31 |
Net de race op Montreal gereden (PC, Force India, Hard) en was bijna 5 seconden sneller dan de rest tijdens de kwalificatie. (1:15.4 tegen 1:20.0) dus ik kwam tijdens de race al vrij snel achterblijvers tegen. Op het rechte stuk bij start/finish zat ik achter Petrov; hij wilde voor mij aan de kant, ik wikde nog even een slipstreampje pakken, rijdt Petrov op het rechte stuk de muur in! ![]() Wél mijn eerste perfecte race: Pole, snelste ronde en de hele race aan de leiding gelegen. Op Ferrari, Red Bull en Mclaren hebben nu ineens alle teams interesse in mij, maar ik wil natuurlijk voor één van die drie rijden. Overigens heb ik Sutil nu acht keer alle hoeken van de baan laten zien maar ik ben nog steeds geen eerste rijder! | |
PoederSuikerPoeder | zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:33 |
Ik heb trouwens geen enkele safety car gezien in dit spel, jullie? | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:42 |
quote:ongelukken verdwijnen altijd na een tijdje, zodat een safety car niet nodig is. ![]() | |
Dannoe | zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:58 |
quote:Ik dacht dat het aan mij lag.. vreselijk inderdaad | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:06 |
Turkije en Canada maken daarna wel weer veel goed. ![]() | |
Ferry_76 | zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:23 |
Ik vind Monaco juist wel geweldig; van de Tilke banen vind ik eigenlijk alleen Maleisie en Turkije redelijk. Mijn race in Monaco begon vanaf P16 na drie penalties in de vrije trainingen. Ik stond dwars in de bocht na de loews hairpin en kreeg drie keer vijf plaatsen straf; één voor 'illegal blocking' en twee keer 'causing a collision' omdat de andere auto's niet om mij heen konden rijden! Nog voor de eerste bocht van 16 naar 8 omdat de AI allemaal keurig links in de file gingen rijden voor de eerste bocht en ik er dus rechts voorbij ging. Daarna opgeklommen tot P4 voor de pitstop. Geen plaatsen verloren na de stop, daarna Alonso gepakt voor P3 en Vettel in de zwembadchicane in de laatste ronde. Als de race nog twee of drie ronden had geduurt dan head ik Webber op P1 ook nog wel kunnen pakken. De volgende race voor mij is Valencia, daar vond ik in GTR2 al geen bal aan; gelukkig komt Silverstone daarna! | |
Desunoto | zondag 10 oktober 2010 @ 00:53 |
quote:WTF ![]() Dit had wel wat beter gemogen zeg, wat een onzin. ![]() | |
odebeijer | zondag 10 oktober 2010 @ 09:30 |
quote:Als je dwars komt te staan in Monaco, dan mag je eerst 5x steken voordat je weer recht staat, uiteraard met filevorming achter je... ![]() Sommige kerbstones kun je volgas nemen, zonder dat er iets gebeurd en bij andere hoef je ze maar aan te tikken en weg ben je.. Net of er een stuk code achter hangt die je verplicht om te spinnen.. | |
WEST | zondag 10 oktober 2010 @ 10:17 |
Maleisië in de regen is echt klote om te rijden. Pas de laatste 4 ronden raakte ik in m'n ritme. ik eindigde de eerste 2 races in de punten en kwam er in Maleisië niet aan te pas mede door een aantal spins. op naar de volgende race. ![]() | |
odebeijer | zondag 10 oktober 2010 @ 11:29 |
Met regen races heb ik echt moeite.. Zie echt geen hand voor ogen.. Had laatst ook iemand online, die reed op Monaco met SLICKS door de stromende regen en won de race.. like WTF ![]() ![]() Zo maar weer eens online racen, even naar Rank 50 toe ![]() | |
Desunoto | zondag 10 oktober 2010 @ 11:34 |
Met slicks een regenrace winnen... dan moet de concurrentie wel erg slecht zijn geweest. ![]() | |
odebeijer | zondag 10 oktober 2010 @ 11:39 |
quote:Hij was zo snel, kon hem niet eens bijhouden op mijn FULL WETS banden.. Dan klopt er ergens toch iets niet.. ![]() | |
Desunoto | zondag 10 oktober 2010 @ 11:45 |
Klinkt alsof hij er wel degelijk regenbanden op had zitten maar dat het spel het niet goed doorgaf aan de andere spelers? Zodat het leek dat hij op slicks reed? Een bug dus. Of een andere fout in het spel waardoor hij onrealistisch snel kon gaan. Mjah, het zijn wel rare dingen die eigenlijk niet zouden mogen gebeuren. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 10 oktober 2010 @ 11:50 |
In Canada mijn eerste overwinning behaald, vanaf de pole gestart en ook nog de snelste ronde. ![]() Heb ook gelijk intresse van vier andere teams. ![]() | |
odebeijer | zondag 10 oktober 2010 @ 12:17 |
quote:Dat zou kunnen inderdaad. Wie weet lost de patch het wel op ![]() | |
nils7 | zondag 10 oktober 2010 @ 13:11 |
er schijnt een excel file online te staan met snelle set ups... iemand deze tegen gekomen? | |
WinningMood | zondag 10 oktober 2010 @ 13:37 |
zei Olaf nou "ijpse actie"? | |
LeaderRoel | zondag 10 oktober 2010 @ 15:00 |
Zelfgemaakt ![]() ![]() | |
JarnoF | zondag 10 oktober 2010 @ 16:04 |
Denk dat ik ook maar eens weer online moet gaan. Na het gedoe met de Fransozen, heb ik me niet meer gewaagd aan het onlinegedeelte. Blijf dus nog steken op rank 7 | |
PoederSuikerPoeder | zondag 10 oktober 2010 @ 16:06 |
Zo, eerste seizoen (van de drie) afgesloten en volgend seizoen als tweede rijder bij Ferrari aan de slag ![]() ![]() | |
Splobber | zondag 10 oktober 2010 @ 16:59 |
Echt, wat is dit voor onzin! Ik ben 2e geeindigd met 4 overwinningen in mijn 2e seizoen voor Force India. Force India wil me niet meer hebben, ik krijg geen aanbiedingen van top teams en ik ben opnieuw gedwongen om in het achterveld (lees: Virgin, Lotus, Toro Rosso, HRT) te rijden?! | |
LeaderRoel | zondag 10 oktober 2010 @ 17:06 |
quote:Doe Toro Rosso! | |
Splobber | zondag 10 oktober 2010 @ 17:09 |
quote:Ja weet ik, maar die is stront vergeleken met die Force India Matig zeg! | |
Mikkie | zondag 10 oktober 2010 @ 17:38 |
Dit spel is echt kut te spelen met het keyboard. Op medium red je het makkelijk allemaal, maar op hard kom je er niet meer aan te pas. Sturen is te abrupt en gas doseren kan ook niet... balen. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 10 oktober 2010 @ 17:39 |
quote:Dat ligt echt puur aan het keyboard en niet aan het spel. | |
Dudeweiser | zondag 10 oktober 2010 @ 17:49 |
quote:gebruik dan ook geen keyboard ![]() | |
Auditore | zondag 10 oktober 2010 @ 18:42 |
Damn de Lotussen gaan echt een klap harder dan de HRT van vorig seizoen. Kannonne ![]() ![]() | |
Splobber | zondag 10 oktober 2010 @ 18:45 |
quote:Ik zit dus al bij een hekkensluiter, terwijl ik 2e in het kampioenschap ben geworden met 4 overwinningen! | |
Mikkie | zondag 10 oktober 2010 @ 19:55 |
quote:Klopt. Digitaal hè. Maar wel jammer. quote:Helaas geen andere mogelijkheid, dus blijf maar op medium alles winnen ![]() | |
maniack28 | zondag 10 oktober 2010 @ 20:00 |
wat een drama... ik heb vanaf begin af aan die rapture shit werkend gehad (zonder die drivers heb ik dikke echo). Nu opeens sinds ik mijn stuurtje heb werkt het niet meer... ik heb het opnieuw geïnstalleerd maar het blijft falen. Ik kan Rapture 3d ook niet selecteren bij sound in game. Nu zit ik dus met dikke vette ehco te racen... iemand tips? | |
maniack28 | zondag 10 oktober 2010 @ 20:59 |
quote:fixed: I was having serious problems with the sound - seems to be an issue with those of us running integrated soundboards - I got a ton of echo and couldn't understand anything the pit crew or reporters were saying. The following steps actually fixed it for me: Go to your "Environment Varriables"(MY COMPUTER>SYSTEM INFORMATION>ADVANCED>ENVIRONMENT VARIABLES)button and add a new line ALLOW_RESTRICTED_RAPTURE3D and give it a value of 1. This got Rapture3D running and killed the echo and other random noise problem | |
maniack28 | zondag 10 oktober 2010 @ 21:00 |
zo, racen met een stuurtje is wel ff anders dan met het keyboard.. man man, wat is het met keyboard dan makkelijk haha... | |
Dudeweiser | zondag 10 oktober 2010 @ 23:51 |
quote:JA! Zag er niet goed uit voor vriend Massa! ![]() | |
James-Hetfield | maandag 11 oktober 2010 @ 08:07 |
Pfffffffff wat was Maleisië kut om te rijden zeg. Eerste race tot nu toe wat echt zweten geblazen was. Shanghai is next. ![]() | |
Auditore | maandag 11 oktober 2010 @ 09:29 |
In de laatste bocht voor de finish spinnen en geen flashback meer hebben... Vaarwel P3 ![]() | |
Mikkie | maandag 11 oktober 2010 @ 09:37 |
quote:Die flashbacks vind ik sowieso kut, gebruik ik echt nooit. | |
PoederSuikerPoeder | maandag 11 oktober 2010 @ 09:42 |
quote:ik wel in gevallen zoals Auditore beschrijft en ik veel plaatsen drig te verliezen in de slotfase ![]() | |
Auditore | maandag 11 oktober 2010 @ 09:45 |
Als ik spin en een positie of 2/3 verlies ergens halverwege de wedstrijd dan doe ik dat ook niet, wel als ik een penalty krijg omdat iemand anders tegen me aan crasht of als ik spin en het complete veld rijd aan me voorbij. Of zo'n lullige actie in de slotfase... | |
Mikkie | maandag 11 oktober 2010 @ 09:47 |
quote:Oja, dat had ik laatst. Monaco, knalhard gereden en kom net op tijd terug uit de pits om m'n plek te behouden. Knalt iemand achterop, krijg ik een dikke penalty voor blocking en causing an accident. Toen dus maar opnieuw begonnen ![]() | |
Auditore | maandag 11 oktober 2010 @ 09:51 |
Of je tikt de vangrail aan, schuift haaks over de baan heen en 2 auto's rammen je vol in je zijkant. Half je auto aan gort, drive through penalty en + 20 seconden straf voor blocking ![]() Dan pak ik toch echt wel een flashbackje hoor ![]() | |
James-Hetfield | maandag 11 oktober 2010 @ 11:35 |
Tja, nog leuker, de pits inrijden in Maleisië. Iets te ver doorschieten en de vangrail in vliegen en je neus eraf. Duurt je pit te lang door dus een flashback willen gebruiken, werkt dat niet wanneer je de pit al in bent ![]() | |
Kn0x | maandag 11 oktober 2010 @ 14:11 |
Gister de eerste keer een race gereden. Had vorig weekend de kwali gedaan (P11 met een Virgin) en zondag dus de race. Stond ik 4e met nog 5 rondes te gaan, geef ik 2x teveel gas en verlies 5 plekken ![]() | |
wortel1981 | maandag 11 oktober 2010 @ 14:15 |
Gisteren vanaf p17 gewonnen in Monaco, de eerste 15 ronden op options gereden en daarna overgeschakeld op intermediates, wat de juiste keuze was want in mijn pitronde begon het te gieten. Daarna nog 2 keer gespint, maar toch nog net voor Hamilton en Webber weten te eindigen. Daarna Turkije glorieus gewonnen, had 30 seconden voorsprong op nummer 2 Webber, wat een heerlijke baan is dat zeg! Het was voor mij in Monaco de eerste keer regen, vond het wel vet! Maar kun je ook tijdens je race wisselen van banden strategie? Want de eerste keer dat ik reed had ik geen intermediates in me strategie en dan roepen ze je binnen met het verhaal dat je intermediates eronder moet doen, dus ik naar binnen rij ik weer naar buiten met primes, en dat 2 keer achter elkaar. Toen ben ik maar opnieuw begonnen. | |
Kreator | maandag 11 oktober 2010 @ 14:28 |
@Wortel Op de pc moet je dan tijdens het rijden met de optie 1/2/3 kiezen. (keyboard 1/2/3) | |
James-Hetfield | maandag 11 oktober 2010 @ 15:16 |
Is er ook de mogelijkheid om de setup van je teamgenoot te nemen? Daar hadden ze het tijdens de kwalificatie over in het spel, maar kan nergens die optie vinden. En is het tevens mogelijk om vooraf de pit stop strategie te bepalen? | |
Kn0x | maandag 11 oktober 2010 @ 15:24 |
Vooraf is wel mogelijk. Moet je op de racedag naar je bandenman gaan en dan staat er onderin Race Strategy. Ik wil even Wortels verzoek herhalen. Ben ook wel benieuwd naar de oplossing (speel met Ps3)quote: | |
James-Hetfield | maandag 11 oktober 2010 @ 15:25 |
quote:Dus voordat je op de racedag zelf de grid oprijd kan je hem wijzigen dus? | |
Auditore | maandag 11 oktober 2010 @ 15:28 |
quote:Ja, op de 360 -> Tijdens een race op de D-pad naar rechts drukken -> Tyres -> Kies je gewenste tyre. Deze zal er bij de eerstvolgende pitstop opgezet worden ![]() | |
Auditore | maandag 11 oktober 2010 @ 15:29 |
quote:Ja, als je nog in de pits staat, voordat je de baan op rijd om de race echt te beginnen kun je bij de bandenman helemaal onderaan de pitstop strategie aanpassen. | |
James-Hetfield | maandag 11 oktober 2010 @ 15:33 |
quote:thnx. En weet je of je de setup van je team genoot kan overnemen? | |
Auditore | maandag 11 oktober 2010 @ 15:34 |
quote:Volgens mij niet, ik heb zelf ook al overal gezocht ![]() | |
nils7 | maandag 11 oktober 2010 @ 18:18 |
Ik vind het irritant om de strategie te bepalen tijdens het rijden... moet je persee op een rechtstuk rijden enzo.. Kan dat niet in het pauze menu gepropt worden ![]() Ook de wingsetting aanpassen eerst 2x op een pijltje en je zit er pas in... nu gebruik ik dat nooit want je kan het alleen op Spa ofzo lekker gebruiken. | |
wolferl | maandag 11 oktober 2010 @ 19:16 |
M'n broertje had even een 'rally' momentje ![]() | |
Luctor.et.Emergo | maandag 11 oktober 2010 @ 19:21 |
quote: ![]() ![]() | |
wolferl | maandag 11 oktober 2010 @ 19:32 |
quote:Nee, die neem ik altijd anders. ![]() | |
LeaderRoel | maandag 11 oktober 2010 @ 19:33 |
Ik heb een mailtje gekregen van Gamer01 TV, als ik hele snelle tijd rijd op Spa kan ik meedoen voor die ¤250 ![]() | |
HL_Dog43 | maandag 11 oktober 2010 @ 20:13 |
quote: ![]() ![]() | |
PoederSuikerPoeder | maandag 11 oktober 2010 @ 21:23 |
quote:ik ook en ik weet nu al dat ik niet bij de finale kan zijn omdat ik die dag om 16 uur in de omgeving van Rotterdam moet zijn ![]() | |
LeaderRoel | maandag 11 oktober 2010 @ 21:34 |
quote:Ik heb de dag daarna een toetsweek ![]() Maar heb ik er wel voor over om bij finale te zijn. | |
PoederSuikerPoeder | maandag 11 oktober 2010 @ 21:37 |
quote:Het is op die zaterdag, niet op zondag ![]() Heb ik maar even over gemaild ![]() | |
Dudeweiser | maandag 11 oktober 2010 @ 21:54 |
quote:lijpe powerslide ![]() | |
Kn0x | dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:25 |
quote:Dit dus. Ik wil gewoon op start duwen, een menu ingaan en daar alles instellen. | |
Silver_Shark | dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:49 |
1.45.537 mijn tijd op spa | |
MosPos | dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:04 |
quote:Ja ik ken het. Het is toch ook zo dat je een pitstop alleen kan aanvragen op een rechtstuk omdat hij in de bochten niet op de knopjes kan/wil drukken? ![]() Achja ik stoor me er niet echt aan, voor mij voegt het juist wat realisme toe. In het echie kan je ook niet zomaar in een bochtje de knoppen op je stuur bedienen. Mijn schoonzus heeft voor mij een Xbox360 stuur gekocht, namelijk de Logitech DriveFx. Ben nog niet thuis geweest om hem te proberen maar ga dat vandaag direct doen als ik thuis ben! | |
wortel1981 | dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:51 |
quote:Thanx! Ga ik eens uitproberen mocht het nodig zijn. Inmiddels Canada en Valencia ook gewonnen, sta nu dik bovenaan in het kampioenschap. Heb nu al aanbiedingen van een aantal teams met als hoogste de force India. Na dit seizoen maar eens een keuze maken en een niveau hoger spelen. | |
Wells.p | dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:15 |
kan iemand mij vertellen hoe je de car setup van je team maat kan overnemen, ik heb al wat gezocht maar daar kreeg ik alleen de zelfde vraag te zienquote:F1 is trouwens echt vet heb het nu 2 dagen en ben blij:) edit: volgens mij is het niet mogelijk:( | |
PoederSuikerPoeder | dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:50 |
quote:Nice ![]() ![]() | |
nils7 | dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:19 |
quote:volgens mij kreeg ik hem wel richting de 1:45 ![]() | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:35 |
Waarom kom ik op Silverstone op harde banden niet verder dan een 1:42.257 en rijd ik op zachte banden een 1:39.416 met voor de rest dezelfde set-up. ![]() | |
Dudeweiser | dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:40 |
quote:dat zijn hele andere type banden, met zacht heb je meer grip, en dat weegt niet op tegen verminderde topsnelheid blijkbaar. Tenminste, zo is het in het echt, ligt er natuurlijk ook aan of jij allebei de rondes op je maximum reed ![]() | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:46 |
quote:Ik had wel het idee dat ik bij beiden op het maximum reed, maar vooral in die eerste slingers merk je dat de zachte banden veel meer grip hebben. ![]() Vooral in die eerste slingers op Silverstone heb ik al wel gemorken dat als je bij één bocht iets te wijd gaat, dat de bochten daarna ook verprutst zijn. En dus gelijk ook je rondetijd. ![]() | |
LeaderRoel | dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:42 |
Ik heb t/m zondag de tijd om vet goed rondje op Spa neer te zetten, heb nu 1:44 nogwat en sta op plaats 698 van de wereld, mag wel ff wat hoger worden. ![]() | |
PoederSuikerPoeder | dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:52 |
quote:Alles zelf afgesteld? | |
MosPos | woensdag 13 oktober 2010 @ 01:05 |
Heb net mijn stuurtje voor het eerste kunnen gebruiken en damn wat gaaf! Reed een 1:24:275 op Instanbul! Was voor mijn doen echt een bloedsnelle ronde! | |
DDDDDaaf | woensdag 13 oktober 2010 @ 13:24 |
Grafisch vind ik hem erg mooi, maar ik wacht wel met serieus spelen tot de patch gereleased is. Afgelopen zondag even in de time-trial geoefend om het rijden onder de knie te krijgen, maar de "invalidated laps" vlogen me om de oren door spins en allerlei andere uitstapjes buiten de baan waardoor mijn rondetijd sowieso al aan gort was. ![]() | |
wolferl | woensdag 13 oktober 2010 @ 14:08 |
quote:Welk stuur gebruik jij? | |
rooneyelst | woensdag 13 oktober 2010 @ 21:37 |
quote:1:44,177 1,45 kan ik redelijk constant rijden. | |
Silver_Shark | woensdag 13 oktober 2010 @ 21:44 |
quote:waar kan je die ranking zien dan. | |
Dudeweiser | woensdag 13 oktober 2010 @ 21:47 |
quote:Hee jij bent MosPos van NeedforSpeed Freaks! Ik ben NFSguy! Awesome! Met stuur is inderdaad zwaar vet, veel leuker dan met een controller ![]() Ik denk niet dat ik een 1:45 kan rijden op spa hoor, ik mag blij zijn als ik richting de 1:50 ga ![]() | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 13 oktober 2010 @ 22:03 |
Net knap 12de geworden op Silverstone. ![]() ![]() ![]() | |
MosPos | donderdag 14 oktober 2010 @ 16:29 |
quote:Logitech DriveFx voor de 360. Heb hem pas net dus is wel enorm wennen. ![]() quote:Haha ja dat ben ik ja ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=SXcjJsOdL2 Ga nu beginnen aan mijn eerste race in carriere met een stuurtje.. Sta op pole, maar met de kwalificatie reed ik nog met de controller.. Ben benieuwd ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door MosPos op 14-10-2010 16:37:00 ] | |
HL_Dog43 | donderdag 14 oktober 2010 @ 19:03 |
*KUCH* De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie. *KUCH* | |
The6thgate | donderdag 14 oktober 2010 @ 20:34 |
Godsgruwelijk wat krijg ik een hekel aan Catalunya. Kan daarbijna geen ronde op de limiet rijden zonder een fout te maken ![]() Net nog 1 ronde als 13e kunnen kwalificeren gelukkig ![]() *edit: KUTcircuit ![]() [ Bericht 21% gewijzigd door The6thgate op 14-10-2010 21:23:59 ] | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 14 oktober 2010 @ 23:01 |
![]() ![]() Als 15de gekwaificeerd. de race begon nat. (dus full wets) Na een rondje of tien lag ik intussen al op plek 4. Het begon toen zachter te regenen. In ronde 17 zo'n beetje iedereen naar binnen voor intermediates, maar ik bleef buiten. doordat de rest ging pitten, kwam ik aan de leiding te rijden. ![]() ![]() | |
MosPos | vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:11 |
Ohja hier het correcte linkje. Wat rijden jullie op Spa? | |
LeaderRoel | zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:22 |
Mijn tijd op Spa is 1:43,290 en met Games for Windows Live sta ik daarmee op 362 van de wereld. Ik wil mijn tijd morgen tot 1:42 nog wat brengen. Ik hoop echt dat ik mee mag doen met competitie! ![]() | |
wolferl | zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:42 |
Valencia - 1.41.774 Silverstone - 1.31.123 Hockenheim - 1.17.873 Hungaroring - 1.20.629 Mijn toptijden ![]() | |
M.Melandri | zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:18 |
quote:Je laat veel liggen bij Les Combes en de 2 bochten daarna en ik zou meer voorvleugel/minder achtervleugel zetten want je hebt erg veel onderstuur. Rij zelf nu een 41,5 | |
LeaderRoel | zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:07 |
Wie doen er allemaal mee met de F1 2010 competitie van 101 tv? | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:24 |
Wat ik wel merk is dat ik veel sneller ben in de regen dan de concurrentie dan in het droog. ![]() | |
wolferl | zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:45 |
quote:Je haalt de woorden uit mijn mond. In de regen heb ik soms (ligt aan welke baan) wel 10 seconder (+/-) voorsprong op No. 2. Tijdens droog weer is het maximaal 2 seconden wat ik voor lig, maar zelfs dat heb ik meestal niet. Met regen neem ik ontzettend veel risico. Ik reed bijvoorbeeld op Hungaroring in de hevige regen een tijd van 1.24.816, en Webber reed 1.35.729. | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:51 |
quote:Ik ben nu aanbeland in Hongarije net pas de eerste vrije training afgerond, nog een beetje de baan leren kennen. Maar ik ben wel alweer sneller dan de rest in de regen. En ik neem ook risico in de regen. Soms spin ik daardoor, maar in de VT vind ik dat nog niet zo erg. In de race misbruik ik dan even een fb'je. ![]() | |
wolferl | zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:01 |
Als ik tijdens regen, het asfalt onder mij wielen kapot race, en het lukt me om een top tijd (is mega risico's nemen) neer te zetten, dan voel ik me wel the king hoor:P | |
Splobber | zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:21 |
Ik heb F1 2010 ook eens voor de pc gedownload, alleen nu zie ik dus bij het opstarten dat F1 2010 logo zegmaar, en daarna hoor ik een foutmelding, en ik krijg dan ook zo'n foutmeldingsscherm maar er staat niks in en daarna sluit het spel zich af en krijg ik zo'n melding van rapport wel verzenden of niet verzenden :S Hoe los ik dit op? | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:50 |
quote:Daar heb je het probleem. ![]() | |
LeaderRoel | zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:01 |
quote:Kan toch ook via Steam zijn? ![]() | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:04 |
quote: ![]() ![]() | |
PoederSuikerPoeder | zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:34 |
quote:http://store.steampowered.com/app/44310/ ![]() | |
LeaderRoel | zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:18 |
Gamer01 zou nu toch de tijden bekijken en dan uitnodigingen sturen? Nouja ik heb 1:42,520 als rondetijd en sta 196 van de wereld met PC. | |
JarnoF | zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:46 |
Ik zal morgen ook even mn toptijden plaatsen. Misschien willen jullie wel een keer tegen me racen ![]() | |
LeaderRoel | zondag 17 oktober 2010 @ 18:37 |
Over 1 uur en 20 minuten kom ik erachter of ik door ben naar de finale of niet ![]() | |
LeaderRoel | zondag 17 oktober 2010 @ 20:16 |
Huh die gast zou toch om 8 uur bekend maken wie er door zijn? Hij is nog steeds niet online | |
maniack28 | zondag 17 oktober 2010 @ 21:16 |
Helaas, gefopt! | |
PoederSuikerPoeder | zondag 17 oktober 2010 @ 21:18 |
quote:lees die mail nog een keer zou ik zeggen ![]() quote: | |
Ferry_76 | zondag 17 oktober 2010 @ 21:55 |
Nog een kleine bug: Na Spa heb ik 144 punten voorsprong op de nummer twee, met nog zes races te gaan en zijn er dus nog 150 punten te vergeven. Toch word ik tijdens de persconferentie na de race al gefeliciteerd met mijn titel. Probeer nu bij Red Bull te komen voor het volgende seizoen, en dan gaat de moeilijkheidsgraad op max en de racelengte van 20% naar 40 of 50%. Eerst even dit seizoen afmaken om de auto en de banen goed te leren kennen. Wel grappig dat als je steeds het rechterantwoord kiest in de interviews je de teams die in jou geinteresseerd zijn juist weer voor het hoofd stoot bij bepaalde vragen. Overigens is Korea best een aardig baantje! Best veel snelle bochten, alleen het langzame stuk bij bocht 4-5-6 haalt het ritme er een beetje uit. | |
M.Melandri | zondag 17 oktober 2010 @ 22:19 |
Wat hebben jullie eigenlijk voor tijd gereden op Spa? Heb zelf een 1,41,3 gereden met aardig wat foutjes nog in mijn lap. Korea vind ik persoonlijk verschrikkelijk, teveel van hetzelfde, korte knikjes met een paar doordraaiers. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 17 oktober 2010 @ 22:29 |
Hoeveel voorsprong hebben jullie op de nummer twee op Spa? ![]() ![]() | |
M.Melandri | zondag 17 oktober 2010 @ 22:32 |
TimeTrial mode scheelt 2a3 seconde per lap | |
PoederSuikerPoeder | zondag 17 oktober 2010 @ 22:33 |
quote:1,46... ben niet verder gegaan, kan die dag toch niet ![]() | |
Luctor.et.Emergo | zondag 17 oktober 2010 @ 22:37 |
quote:Ik had Pole Position met 1:53 zoiets. ![]() ![]() | |
M.Melandri | zondag 17 oktober 2010 @ 22:39 |
quote:Dan rij je niet op legend denk ik ![]() | |
LeaderRoel | zondag 17 oktober 2010 @ 22:40 |
Ik heb 1:42,329 met Spa, hoop echt dat ik naar de studio kan. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 17 oktober 2010 @ 22:42 |
quote:Nee, ik rij Lotus ![]() Custom, alle hulp uit enzo en realistische vlaggen en banden- en brandstofverbruik. | |
maniack28 | maandag 18 oktober 2010 @ 00:01 |
1e seizoen voorbij... 9e geëindigd. Nu een contract bij Sauber. Moet zeggen dat racen met een stuurtje (laatste 4 races) wel een stuk lastiger is. | |
Dudeweiser | maandag 18 oktober 2010 @ 01:18 |
quote:maar o zo veel leuker AJHMV ![]() | |
LeaderRoel | maandag 18 oktober 2010 @ 11:33 |
Godver de 8 snelsten worden uitgenodigd en ik sta net op nr. 9 kankerzooi ![]() | |
Haantje_de_voorste | maandag 18 oktober 2010 @ 15:43 |
quote:Zo, dat is inderdaad heeeeel erg klote ![]() | |
wolferl | maandag 18 oktober 2010 @ 15:57 |
quote:Stel dat de 9 snelste zouden worden uitgenodigd, dan zou nummer 10 zich beklagen ![]() | |
Haantje_de_voorste | maandag 18 oktober 2010 @ 18:01 |
quote:Die beklaagd zich nu alsnog wel hoor :p | |
DenS | maandag 18 oktober 2010 @ 18:21 |
En er is meer nieuws rondom de patch! http://community.codemast(...)2010-patch-news.html | |
Luctor.et.Emergo | maandag 18 oktober 2010 @ 18:59 |
quote:Het begint ergens op te lijken. ![]() | |
_Administr8or_ | maandag 18 oktober 2010 @ 19:59 |
quote:Fijn dat er eindelijk meer info over de patch is. Alleen een beetje jammer dat het nog een paar weken duurt voordat de patch er is.. ![]() | |
maniack28 | maandag 18 oktober 2010 @ 20:22 |
quote: ![]() | |
Dudeweiser | maandag 18 oktober 2010 @ 20:23 |
wel een hoop mooie dingen die veranderd worden ![]() | |
maniack28 | maandag 18 oktober 2010 @ 20:23 |
Mwah... ik vind het magertjes ![]() | |
maniack28 | maandag 18 oktober 2010 @ 21:31 |
Ik begin meer en meer te geloven dat de AI idd fucked is. Bahrein: 1e race met Sauber. Ik rij nog professional omdat ik een stuurtje heb en niet zo snel ben nog. Pole met 1:58 nog wat.. Ik rij eerste 4 rondes 3 hele secondes per ronde weg en opeens gaan Massa en later Hamilton vanuit het niets ook 1:58érs rijden (terwijl hun quali 1:59 was). Ik weet ze achter me te houden en rij door. Pitstop geplanned in ronde 15 (iedereen is al binnen geweest). Het begint in ronde 13 licht te regenen en in ronde 15 gaat het al wat harder, maar ik stel mijn pitstop nog wat uit. Ronde 17 ga ik naar binnen en pak ik intermediates. Ik kom vlak voor Hamilton de baan op, die mij vervolgens nog inhaalt met zijn slicks!!!!! Ik rij achter hem aan en volgende ronde gaat ie gewoon de pits in voor intermediates.. WTF??? Vervolgens win ik met 35 sec voorsprong op Hamilton en ruim 62 seconden op Massa. Mijn conclusie: Banden voor AI kloppen niet, AI gaat harder rijden als jij harder gaat rijden, AI rijdt in de race sneller dan in de quali -> fail! | |
LeaderRoel | dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:20 |
quote:Wat zal Zoeffer zich vre-se-lijk genaaid voelen! ![]() | |
SoldMayor | dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:36 |
Gisteren met nelis, bassie en xblister flink wat kwalificaties gereden en 1 ronde races. Had ik eindelijk pole gepakt met de force india, en toen kreeg ik een grid penalty. ![]() En die nelis... je hoort hem niet maar hij is wel verdomd snel. ![]() | |
M.Melandri | dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:35 |
quote:Ze waren mijn tijd in 1e instantie vergeten, maar mag er toch bij zijn met mijn 1:41,3 ![]() | |
vosss | donderdag 21 oktober 2010 @ 12:35 |
Hoe kan ik tijdens een race mijn pitstopstrategie aanpassen? Ik heb het nu een aantal keren meegemaakt dat er veel % kans op neerslag was en dat ik van te voren begon op droog en bij de eerste stop wilde wisselen naar inters bv, maar dat de regen uit bleef. Hoe pas ik dat aan? Dat ik dus ipv van regen gewoon wil wisselen naar droog? Of andersom? Ik speel op de PC met een G25 en zie zo 123 nergens in de instellingen een knop om dat aan te passen ![]() Welke instelling moet ik hebben zodat ik die op een bepaalde knop kan zetten om dat te veranderen tijdens een race? ![]() | |
Mikkie | donderdag 21 oktober 2010 @ 12:43 |
Jammer dat zo'n G25 ook tweedehands nog erg duur is, anders had ik er ook wel eentje gekocht. Nu is het me echt te duur in verhouding met de hoeveelheid die ik speel... | |
Forskneck | donderdag 21 oktober 2010 @ 13:30 |
quote:De vierpunts druktoets op de H shifter. | |
the_legend_killer | donderdag 21 oktober 2010 @ 20:56 |
Moet je long race weekend hebben voor alle R&D Objectives ? Of kan dat ook met short ? | |
BrendanxD | vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:43 |
quote:Goeie morge mensen ^^ Volgens mij weet hij dit zelf nog niet.. Ik heb hem er nog niet over gehoord althans ![]() Van dat lijstje ben ik nr7 of 8 als die gozer van de xbox er ook bij hoort. Verder nog mensen hier die in de top 8 staan van Gamer01 die ik morgen tegen ga komen? ![]() | |
OmniRocket | vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:48 |
Als ik F1 2010 multiplayer online probeer te doen dan kan ik steeds geen verbinding maken. Ik heb DMZ naar mijn pc staan, maar toch kan ik geen verbinding maken. Ik heb gezocht, maar nog geen oplossing gevonden. Iemand een idee? | |
wolferl | vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:59 |
Iemand ooit opgevallen dat de tune van Journaal24 (internet thema kanaal NOS) en de tune van F12010 hetzelfde zijn ![]() Ik was net, en proces Wilders kijken, en even racen. Ik hoorde het meteen. ![]() | |
GotenSSJ | vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:51 |
Dat online racen is ook maar een grap, allemaal gebeuk ![]() | |
M.Melandri | vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:08 |
quote:Ja me, OffsetCashew ![]() | |
LeaderRoel | zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:12 |
quote:Hoe was de finale? | |
James-Hetfield | maandag 25 oktober 2010 @ 08:01 |
quote:Heb het nog geen een keer gedaan ![]() Maar lijk me idd meer een spelletje bots auto's dan lekker racen. Vooral als ik alles zo hoor van anderen hier. | |
Dudeweiser | maandag 25 oktober 2010 @ 08:37 |
online valt best mee, als je voorraan start kom je er meestal langs, en anders moet je gewoon veel te vroeg remmen. Die rammende kneuzen worden meestal gediskwalificeerd, en in de lobby direct gekickt. Ik vind het een gaaf spel ![]() | |
Rossdale | maandag 25 oktober 2010 @ 08:59 |
quote:Gewoon racen met een groepje fokkers, dan is het wel echt heel tof ![]() | |
vosss | maandag 25 oktober 2010 @ 21:47 |
Vraagje. Ik heb net mijn eerste seizoen erop zitten en heb alle races op 20% afstand gereden zegmaar. Hoe zit het met de banden als je 100% afstand doet? Gaan die dan langer mee? Kun je doorkomen met 1 of 2 stops dan? ![]() | |
vosss | maandag 25 oktober 2010 @ 21:57 |
quote:Dat snap ik ook niet helemaal. Ik was begonnen bij Torro Rosso en heb halverwege maar eens een contract geaccepteerd bij Torro Rosso omdat de rest allemaal Lotus en HRT etc was en niemand van de 3 toppers wilde me kennelijk hebben, maargoed, ik ben in het eerste seizoen 5de geworden overall en nog steeds ben ik tweede rijder bij Torro Rosso terwijl die lambal van een Buemi niet een 1 punt heeft weten te pakken in het eerste seizoen?! ![]() | |
GotenSSJ | maandag 25 oktober 2010 @ 22:19 |
Fokkers die eens een potje willen racen op de xbox360? ![]() | |
Marsenal | dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:02 |
Monaco in de regen. ![]() | |
wortel1981 | dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:59 |
Singapore in de regen is pas kut! ![]() | |
Ferry_76 | dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:52 |
Pas op Suzuka de eerste echte regenrace gehad op full wets. Pas bij de derde poging de auto de hele race op de baan kunnen houden en gewonnen. Continu Alonso en Webber op 1-2 seconden achter mij, tot Alonso zijn voorspoiler op mijn achterkant kapot reed tijdens het aanremmen voor bocht 1 (Waar de wedstrijdleiding het nodig vond om mij een waarschuwing te geven); daarna had ik iets meer lucht de laatste paar ronden. De kwalificatie was ook gaaf, op een opdrogende baan op het allerlaatste moment de gok genomen om op slicks te gaan en daarmee de pole gepakt.Verder dit seizoen nog wat regen gehad in Maleisie, Australie en op Silverstone. | |
IkWilbert | dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:20 |
Patch update van Codemasters: Update: The team have been hard at work and as a result we have now completed all internal testing on the patch. The patch is now in submission with Microsoft and Sony for all 3 platforms, and once this process has been successfully completed the patch will be released, ready for you to download. Keep an eye out on the forums, facebook, and twitter, as we’ll let you know as soon as it’s ready to download. | |
gamefreek | dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:31 |
quote:Zou eens tijd worden, net weer een race gehad waarin ik gewoon verloor omdat de winnaar en mijn teamgenoot niet van banden gewisseld hadden ![]() | |
Rossdale | dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:37 |
Precies de reden waarom ik even gestopt ben met de game en straks weer verder ga. Ik wordt gek van de pitstopglitch en op die manier onnodig veel plaatsen verliezen tijdens een race ![]() | |
PoederSuikerPoeder | dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:50 |
quote:pitstopglitch? is dat het tien seconden langer moeten wachten in de pits omdat iedereen tegelijk de pits inrijdt? | |
Rossdale | dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:54 |
Het feit dat sommige AI rijders bij droogweer races niet de verplichte bandenwissel toepassen en zonder te stoppen een race uitrijden op 1 type banden. Zo rij je in de top 3 voor de pitstops en finish je als 6e omdat bijvoorbeeld Senna die als 22e startte ineens als 5e eindigd oid omdat hij nooit gestopt is. | |
gamefreek | dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:54 |
quote:Nee, dat sommige tegenstanders geen pitstop maken en daar dan ook niet eens voor gestraft worden. Zij hebben dus al een voordeel van meer dan 20 seconden. | |
PoederSuikerPoeder | dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:46 |
ah dat gelul | |
Dudeweiser | dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:44 |
weet je, ik heb nog geen enkele bug gehad? ![]() ![]() ![]() | |
DenS | woensdag 27 oktober 2010 @ 11:36 |
Aaah ![]() ![]() | |
Rossdale | woensdag 27 oktober 2010 @ 11:39 |
Kut van gisteren ![]() ![]() Gisteren in singleplayer weer iets kuts trouwens... Ik was in barcelona aan het racen en moest in de laatste ronde mijn best doen om mijn plek te behouden tegen kovalainen die flink aan het pushen was. In de laatste ronde in die rotchicane op het einde was iemand gespind en daardoor moest ik vol in de ankers om mijn bolide er omheen te sturen... kovalainen ramt vol achterop bij mij en ik krijg een 20 seconden penalty ![]() ![]() | |
PoederSuikerPoeder | woensdag 27 oktober 2010 @ 11:45 |
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af wat het doel van de game is ![]() Ik heb nu een contract als eerste rijder van Red Bull getekend omdat ik dat aangeboden kreeg en ik als tweede rijder van Ferrari alleen maar contracten kreeg als tweede rijder bij Ferrari. Ik ben al wereldkampioen, ik heb de constructeurstitel binnen, ik ben nu eerste rijder bij een topteam... What's left to be next? ![]() | |
Rossdale | woensdag 27 oktober 2010 @ 11:47 |
quote:Je carriere afmaken? ![]() ![]() | |
PoederSuikerPoeder | woensdag 27 oktober 2010 @ 11:47 |
quote: ![]() Die laatste chicane is echt bizar kut op Barcelona... nog kutter dan die volgasbocht (bocht 9) ![]() | |
PoederSuikerPoeder | woensdag 27 oktober 2010 @ 11:48 |
quote:oh ja dat ga ik wel doen, alleen betwijfel ik of ik na deze carriere nog een nieuwe carriere ga starten als ik het toch niet kan verbeteren ofzo ![]() | |
wolferl | woensdag 27 oktober 2010 @ 13:22 |
Ik heb in mijn 5e seizoen een perfect season, tot nu toe. Ik ben nu bezig in Hongarije, maar mijn broertje heeft vergeten de auto af te stellen naar full wet. Dus nu moet ik verplicht de race uitrijden met een ultra droog weer afstelling op full wet tyres. Terwijl die gasten achter mij elk miniscuul foutje genadeloos afstraffen. Ook mijn eerste klapband gehad. ![]() | |
SoldMayor | woensdag 27 oktober 2010 @ 13:37 |
Onverslaanbaar op Catalunya ![]() Met gemak 1.4 sec sneller dan de rest van de fokkers in de kwalificatie ![]() | |
Rossdale | woensdag 27 oktober 2010 @ 13:39 |
Ik wil een rematch! ![]() ![]() | |
SoldMayor | woensdag 27 oktober 2010 @ 13:45 |
quote:Ja dat is lastig,, Maja ik had gistere de pole... maar had 5 grid penalty omdat ik was gespind dus ik zet me auto met een mooie 360 weer de goeie kant op. Maar dat mocht dus niet kreeg ik een penalty. Moest dus al 5de startte. Voor het einde van rechtste stuk stond ik alweer 3rde en na bocht 4 alweer 1st.. Maar uiteindelijk won xblister omdat ik samen met jowel er af ging ![]() | |
Rossdale | woensdag 27 oktober 2010 @ 13:46 |
quote:Xblister mag niet winnen, hij is een smerige beuker ![]() | |
SoldMayor | woensdag 27 oktober 2010 @ 13:51 |
quote: ![]() | |
PieterBas | woensdag 27 oktober 2010 @ 15:40 |
quote:Dat was bij GRID ook al zo, daar had je nog destruction derby er in zitten... ![]() | |
VitaminWater | woensdag 27 oktober 2010 @ 15:48 |
quote:Ik vind het met F1 wel meevallen hoor. Het zijn ook vaak gasten die de baan niet goed kennen en bij de eerste bocht gewoon niet weten wanneer ze moeten remmen. Als ze Dynamic Racing line aan hebben dan scheelt het al, maar die zie je niet meer als er allemaal auto's voor je rijden. Dus het is niet allemaal onwil, maar natuurlijk wel erg irritant. Dan kun je beter met een aantal bekenden afspreken. | |
SoldMayor | woensdag 27 oktober 2010 @ 15:51 |
quote:Precies.. speel je toevallig op xbox? ![]() | |
VitaminWater | woensdag 27 oktober 2010 @ 16:40 |
quote:Jup, Xbox hier. GT=Mister Caveman | |
Rossdale | woensdag 27 oktober 2010 @ 19:50 |
Gewoon 5 auto's niet gestopt deze laatste race ![]() | |
gamefreek | woensdag 27 oktober 2010 @ 19:58 |
quote:Dat die patch maar snel online komt, deze shit houd mij echt tegen om de game verder te spelen. Vind verliezen niet erg maar dat moet het niet door vals spelen gebeuren ![]() | |
GotenSSJ | woensdag 27 oktober 2010 @ 19:59 |
Willen de mensen met een xbox mij ook toevoegen? ![]() GT: ThaD16 | |
Rossdale | woensdag 27 oktober 2010 @ 20:21 |
quote:Ben het nu ook wel weer beu ![]() ![]() | |
Vuurpijl. | donderdag 28 oktober 2010 @ 19:24 |
Welke mogelijkheden heb je in dit spel om te doen? Puur alleen racen, of zelf ook de afstelling/sponsoren etc? Welke mogelijkheden zijn er online? | |
RedemptioN | donderdag 28 oktober 2010 @ 20:04 |
echt...2de keer dat mijn save game gewoon corrupt is...ik heb al niet zoveel tijd om te gamen en nu gooi ik gewoon telkens een paar uur weg... ze mogen wel eens aanmaken met die patch, probleem is er nu al meer dan een maand en het duurt en het duurt... | |
wolferl | donderdag 28 oktober 2010 @ 22:02 |
Situatie: Race Belgie, pole-position, full race (44 ronden). Het punt is dat je dus 44 ronden moet racen. Ik race mijn vingers kapot, en lig na 18 ronden nog altijd eerste. Maar Rosberg zit vlak achter me (4 seconden), en ik kan moeilijk van hem wegrijden. Geen punt op zich, want immers moet ik niet alleen naar binnen, ook Rosberg moet naar binnen. Nou daar ging het dus mis. Ik ging dus in ronde 19 naar binnen, maar Rosberg bleef vrolijk (nu op nummer 1 positie) verder racen. Naarmate de race vorderde, ik zat inmiddels in ronde 44/44 kreeg ik het idee dat Rosberg helemaal niet binnen was geweest. Klopt ook, want hij reed nog altijd op de soft tyres waar hij ook op begon. Wat ik ook probeerde, ik kwam maar niet in de buurt van Rosberg. | |
PoederSuikerPoeder | donderdag 28 oktober 2010 @ 22:12 |
ik moet eerlijk zeggen dat ik die pitstopglitch nog nooit ervaren heb, kan misschien komen doordat ik alleen maar zo kort mogelijke races doe? | |
wolferl | donderdag 28 oktober 2010 @ 22:14 |
quote:Nee want voorheen deed ik ook korte races (10 ronden) en toen gebeurde het ook, maar dan met Kubica. | |
Vuurpijl. | vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:20 |
Welke mogelijkheden heb je in dit spel om te doen? Puur alleen racen, of zelf ook de afstelling/sponsoren etc? Welke mogelijkheden zijn er online? Wat betekent trouwens Al? ![]() | |
Rossdale | vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:25 |
Racen en afstellingen maken ![]() Sponsoren regelen etc allemaal niet. Het is echt een racer, geen manager ![]() | |
PoederSuikerPoeder | vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:33 |
quote:AI: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kunstmatige_intelligentie Dus hoe slim de computergestuurde tegenstanders bijvoorbeeld zijn ![]() | |
wolferl | vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:40 |
quote:Dat mis ik toch wel een beetje. Ook de safety car, opwarm ronde, tanken (zal er wel nooit komen, FIA thanks), nieuwe banen in nieuwe seizoenen. | |
Ferry_76 | zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:10 |
Brazilie blijft een tof baantje, maar de rondentijden liggen er veel te laag. Vorig jaar reed Webber een snelste ronde van 1:13.7 (Dus nog met bijtanken) en het ronderecord staat op 1:11.4 (Montoya,2004) maar de AI rijdt er vrolijk 1:12 laag en mijn snelste ronde staat op 1:09.4! Abu Dhabi ziet er geweldig uit, met de schemering en al die mooie gebouwen. Het baantje zelf is niet zo geweldig op twee snelle bochtencombinaties na dan. Op naar seizoen twee (Na de patch althans) op Legend en als tweede rijder van Red Bull. ![]() | |
GotenSSJ | zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:16 |
Ik vind zelf Brazilie, Istanbul en Yeongam toffe tracks ![]() | |
kepler | zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:25 |
Ik heb het spel sinds kort ook ![]() Aantal kleine irritaties, voordat dat je een waarschuwing krijgt als je per ongeluk te wijd (!) een bocht uitkomt ![]() | |
maniack28 | zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:11 |
Monaco is echt geen doen.. 12e gekwalificeerd, maar in de race kreeg ik drive through in lap 11 van 16 vanwege die eerste kutbocht en de chicane 3 bochten voor het einde die je af en toe net niet lekker aansnijdt. Kom daarna de pits uit, rijdt schumacher tegen me op en hoppa, gediskwalificeerd. Monaco is al moeilijk genoeg zonder al die onzinshit.. een rondje 1:16:9 kan ik er best 1x uitpersen, maar niet 16 rondes lang ![]() | |
MosPos | zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:58 |
Vandaag 1 van de tofste reaces tot nu toe gereden. Was de GP van China. Kwalificeerde op de harde band. Mocht vanaf positie 8 beginnen. De eerste paar ronden tot plaats 5 kunnen opklimmen. Toen begonnen de mensen met zacht te pitten dus schoot ik door naar p2. Na mijn pitstop terug gevallen naar p4. Vettel had ik binnen de ronde al te pakken omdat ik met de zachte band 2 seconde sneller was dan op de harde. De laatste ronde ging ik in als 3e. De 2 Ferrari's voor me. Achter op het circuit voor de lange komachtige bocht pakte ik Massa vrij makkelijk. Toen zat ik in de slipstream van Fernando, en daarvoor reed mijn leuke teamgenoot Trulli. We reden op de hairpin af, Alonso in de slip van Trulli en ik in die van Alonso. Trulli compleet naar rechts, Alonso naar de ideale lijn, ik prik hem er precies tussenin, Trulli blokt de binnenkant zodat de Ferrari's me niet kunnen terugpakken en ik win mn 2e race in mijn lotus! Tof! ![]() | |
wolferl | zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:03 |
Ik ween hier, ronde 42 van 44 op Spa neem ik de laatste bocht voor Start/Finish net iets te wijd. Black Flag ![]() | |
kepler | zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:05 |
Als je afsteekt snap ik het nog, maar diskwalificatie als je te wijd gaat... | |
wolferl | zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:15 |
Kan zijn dat ik met 4 wielen net de curbestones afsneed. Naja, uithuilen en naar Monza. | |
Rossdale | zondag 31 oktober 2010 @ 09:49 |
Te vaak afgesneden lijkt me eerder. Heb ik ook wel eens gehad. | |
vosss | zondag 31 oktober 2010 @ 10:04 |
Die Chicane is ook gewoon niet meer wat het geweest is in Spa en die hadden ze nooit moeten veranderen ![]() | |
IkWilbert | zondag 31 oktober 2010 @ 12:02 |
Lees op het codemasters forum dat sony de patch voor de ps3 heeft vrijgegeven. Iemand deze al geinstalleerd? | |
PoederSuikerPoeder | zondag 31 oktober 2010 @ 12:09 |
heb ik vanmorgen niet moeten installeren toen ik opstartte ![]() | |
nils7 | zondag 31 oktober 2010 @ 13:03 |
als mn ouders weg zijn zal ik m eens aanzwengelen... *ik is benieuwd* Zou die bij een update zitten ofzo? | |
WEST | zondag 31 oktober 2010 @ 13:03 |
monaco is ook mijn favoriete baan niet. Veel van die kut bochten dat als je net iets teveel in de binnenkant zit al een waarschuwing en straf krijgt. ![]() | |
nils7 | zondag 31 oktober 2010 @ 13:23 |
jap mag de patch installeren! | |
kepler | zondag 31 oktober 2010 @ 15:00 |
![]() | |
Danii | zondag 31 oktober 2010 @ 15:59 |
Iemand enig idee wat precies de updates zijn van de patch ? | |
nils7 | zondag 31 oktober 2010 @ 17:56 |
Bij mij hadden de options gewoon een groene ring hoor en de harde niet! | |
kepler | zondag 31 oktober 2010 @ 18:00 |
Ah mooi, dan klopt dat verhaal dus niet ![]() | |
the_legend_killer | zondag 31 oktober 2010 @ 21:36 |
Boh kut Massa ! Mooi punten pakken tikt die kutzak me aan in de laatste ronde ![]() | |
Rossdale | maandag 1 november 2010 @ 08:33 |
Is de patch ook al voor de 360 vrijgegeven? Of alleen voor de PS3? | |
RolStaart-Beer | maandag 1 november 2010 @ 09:24 |
1. Corrupt Save Games - We have identified an over-zealous anti-cheating check that manifested as falsely identified corrupt saves, specifically the ones relating to practice and R&D upgrades, the save-games should now load without issue. However if any of you are experiencing corrupt saves outside of this then please continue to send your PS3 save game files to us (Xbox360 & PC saves aren’t of any use to us) and we can test these against the latest patch to see whether all instances of this issue have now been fixed 2. AI not pitting in dry races where a mandatory pit stop was required (20% or more) – This has been fixed. 3. Player held in pit-stop too long – We’ve improved exit logic so that it isn’t too cautious in holding players during a pit-stop. 4. Puncture frequency reduced – The likelihood of players suffering punctures has been reduced. 5. Pit-stop lock-ups - Fixed several instances which caused the pit crew to lock-up and not be able to service the cars. 6. Automatically updating race strategy – Selecting prime tyres from the tyre menu (over default option) now updates the strategy so that the pit-crew assign options during the pit stop as opposed to re-attaching another set of primes (in a dry race of 20% or more). 7. First lap calculates correctly – The lap time for the first lap of the race now calculates correctly, from the lights going out as opposed to the cars crossing the start line. In addition to these fixes we’ve also made improvements to the game based on your forum feedback:- 1. OSD changes – showing split times rather than gap to leader – We’ve changed how the OSD timing information functions so that split times are now displayed on the OSD, showing race time and race time differences to the other cars – I.e. how far ahead/behind are at a sector boundary. 2. AI affected more by damage received – Damage sustained by an AI’s car will have a greater effect their handling characteristics, effectively slowing damaged AI down more. AI cars that cannot maintain a racing speed will naturally yield to faster cars & come into the pits for repairs. As before, If they receive too much damage, they will retire from the race. 3. AI yielding to other cars when not on flying lap in qualifying - Improved AI behaviour to move off the racing line or out of the player’s way when the player is on a flying lap. 4. Increased wheel support – Increased wheel support and force feedback tweaks (where applicable) for the following wheels; Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback (officially supported), Thrustmaster Ferrari GT Experience (officially supported), Thrustmaster RGT Force Feedback Pro Clutch (not officially supported but will work), Fanatec Porsche 911 Turbo S & GT3 RS2 (both officially supported). 5. Wet weather improvements - Rebalanced graphical and handling effect of cars driving on a wet track - the level of wetness has been increased as well as tyre trails being made more prominent. 6. Improved Damage Modelling – Tweaks to the damage system so that more damage is visible / received during lesser impacts. 7. Next lap invalidated time trial logic - In time trial the next lap is no longer invalidated for any offence committed in the 3rd sector. It is calculated per track and is predominantly based on the final corner. 8. AI: Driver Behaviours - Addressed some issues in driver behaviour balancing that were causing occasionally unrealistic finishing positions. There have also been several PC specific improvements as well:- 1. PC 'replay saving' and playback – You will be able to save out the files to replay them later or share them with others. 2. DX11 – The F1 2010 patch will enable the game to run on DX11. All of the graphical improvements are configurable from graphical options when in DX11. Specifically, "ultra" settings for 'shadows' and 'postprocess'. (These options require a lot of processing power, and are only recommended for high-end graphics cards. 3. Eyefinity Support – F1 2010 now supports 3 x 1 or 3 x 2 monitor display setups (minimum requirement of 3 x monitors) 4. Optimisations – We have made better use of multi-core processors in general, which will lead to better framerates on higher end machines. 5. Additional Support - Support for SandyBridge processors, which also adds support for cur | |
RedemptioN | maandag 1 november 2010 @ 17:13 |
hopelijk werkt mn corrupte save game nu nog dan... | |
Roberto258 | maandag 1 november 2010 @ 23:10 |
Is het wat die patch? | |
Mister_T | woensdag 3 november 2010 @ 16:33 |
Is de patch inmiddels vrij voor de 360? | |
wolferl | woensdag 3 november 2010 @ 18:53 |
Gister even de PS3 aan/uit gezet, F12010 weer aangezet, en hij ging gelijk die patch downloaden en installeren. Mooi. | |
Mister_T | woensdag 3 november 2010 @ 20:22 |
Xbox update is nog steeds niet beschikbaar ![]() | |
Roberto258 | woensdag 3 november 2010 @ 22:57 |
Zostraks even gespeeld, ik merkte al gelijk een paar verbeteringen op. Zo kun je nu zien hoeveel je achterligt of voorlicht op anderen. | |
Rossdale | woensdag 3 november 2010 @ 23:11 |
![]() | |
Mister_T | woensdag 3 november 2010 @ 23:18 |
Update is nu net beschikbaar voor de 360. Stuk leuker spel inenen! | |
nils7 | woensdag 3 november 2010 @ 23:22 |
ik merk toch wel dat een stuurtje een must is ![]() | |
Dudeweiser | woensdag 3 november 2010 @ 23:23 |
twee van deze jongens voor de update: ![]() ![]() | |
maniack28 | donderdag 4 november 2010 @ 08:21 |
steam update iemand? | |
Rossdale | donderdag 4 november 2010 @ 08:38 |
Vanavond meteen proberen dan ![]() ![]() | |
wortel1981 | donderdag 4 november 2010 @ 08:54 |
Dat is wel relaxed! Dat miste ik toch wel behoorlijk! | |
PoederSuikerPoeder | donderdag 4 november 2010 @ 08:58 |
waar dan? | |
vosss | donderdag 4 november 2010 @ 09:30 |
Dat vind ik nog het meest debiele dat ze dat er niet standaard zo in gemaakt hebben. Komop zeg, dan neem je jezelf toch gewoon totaal niet serieus ![]() | |
wolferl | donderdag 4 november 2010 @ 11:28 |
Ik mis zoveel kleine details, die eigenlijk essentieel zijn. In het echt zie je namelijk op een hele andere wijze hoeveel je tussentijden zijn per sector. Ook op een eenvoudige manier hoeveel je voor of achter iemand rijdt. In het spel vind ik het maar puzzelen soms. Ik mis de SC, als er een crash op de baan is hoop ik nog steeds dat Bernd Mailander de baan op komt. Maar die komt nooit ![]() Tanken....mja, ergens logisch dat dat er niet inzit. Maar ik mis het toch. Opwarmronde. Mis ik ook. | |
Rossdale | donderdag 4 november 2010 @ 11:32 |
Die zullen ongetwijfeld allemaal in F1 2010 toegevoegd gaan worden ![]() | |
wolferl | donderdag 4 november 2010 @ 11:47 |
2011 bedoel je? Ja, je hebt helemaal gelijk. Het is nieuw, het is vers, het is nog wat diarree op sommige punten. Maar toch is het slordig, omdat het wel allemaal punten zijn (behalve dat tanken) die in de echte F1 te zien zijn. Maar, Codemasters kennende, zullen zij die dingen wel in het nieuwe spel inbrengen, en meer zelfs. | |
DDDDDaaf | donderdag 4 november 2010 @ 11:58 |
Je kunt F1 2011 zo goed maken als je wil, maar wanneer F1 2010 een redelijk grafproduct is zal natuurlijk niemand F1 2011 nog willen kopen. Bij mij heeft 'ie welgeteld 2 keer in de PS3 gezeten en ik denk, eerlijk gezegd, dat dat aantal keren niet zo heel veel hoger zal worden... | |
Rossdale | donderdag 4 november 2010 @ 12:12 |
Uhhh ja, 2011 uiteraard. | |
RolStaart-Beer | donderdag 4 november 2010 @ 15:40 |
Wat een gezeik ![]() ![]() | |
wolferl | donderdag 4 november 2010 @ 15:51 |
17 ronden ![]() Meestal zijn het er 4, hooguit. Maar dan nog, het is wel super realistisch. En een optie om bepaalde dingen uit te schakelen kan ook makkelijk worden toegevoegd. | |
kepler | donderdag 4 november 2010 @ 20:35 |
Ik vindhet nog steeds reteirritant dat je Invalidated Lap krijgt als je te ver buiten de baan gaat ![]() Ga ik net iets te ver over de curbs aan de buitenkant, telt mn ronde weer niet mee ![]() | |
PoederSuikerPoeder | donderdag 4 november 2010 @ 21:35 |
op zich vrij normaal hoor tijdens qualifiers. Je mag maximaal met twee banden buiten de baan komen, de curbstones horen bij de baan dus zo lang je met twee wielen op de curbstones rijdt en je met twee wielen in het gras rijdt wordt je rondetijd gewoon meegerekend ![]() | |
kepler | donderdag 4 november 2010 @ 22:07 |
Dat idee krijg ik dus niet. Verder wordt het bij de echte F1 ook niet afgestraft zover ik weet. Je mag wel buiten de baan komen, maar je mag niet afsnijden. | |
Dudeweiser | donderdag 4 november 2010 @ 23:56 |
morgen toetsweek voorbij, de xdoos maar weer eens aanslingeren en ff lekker racen ![]() | |
Rossdale | vrijdag 5 november 2010 @ 08:39 |
Poeh, gisteren weer een race gewonnen in mijn Lotusje. Ik heb nog wel het idee dat de tegenstanders de laatste paar rondjes ineens een seconde sneller rijden dan de rest van de race. Was flink knokken in de laatste bochten om Alonso ( ![]() | |
vosss | vrijdag 5 november 2010 @ 08:46 |
| |
vosss | vrijdag 5 november 2010 @ 08:47 |
Als die lamlul wereldkampioen wordt koop ik nooit meer een Ferrari. Homo's met hun teamorders ![]() | |
vosss | vrijdag 5 november 2010 @ 08:48 |
Als die lamlul geen wereldkampioen wordt koop ik ook geen Ferrari, want daar heb ik helemaal geen geld voor ![]() Het ging om het idee zegmaar ![]() | |
Rossdale | vrijdag 5 november 2010 @ 08:48 |
Als Webber op een paar puntjes na geen wereldkampioen wordt, wordt ik anti-vettel met zijn belachelijke inhaalactie op zijn teammate ![]() | |
PoederSuikerPoeder | vrijdag 5 november 2010 @ 08:58 |
Ik ben echt voor teamorders ![]() Al vind ik Alonso wel een lul ![]() ![]() | |
PoederSuikerPoeder | vrijdag 5 november 2010 @ 08:59 |
Vettel ![]() Heidfeld ![]() Schumacher ![]() | |
vosss | vrijdag 5 november 2010 @ 09:00 |
Ja hallo, dat is een foutje. Dat kan gebeuren. Slonso krijgt gewoon 7 punten cadeau ![]() | |
Rossdale | vrijdag 5 november 2010 @ 09:00 |
Anti-duitser op Sutil na? ![]() | |
PoederSuikerPoeder | vrijdag 5 november 2010 @ 09:23 |
vergeten idd ![]() | |
PieterBas | vrijdag 5 november 2010 @ 13:40 |
En Rosberg, Glock, en Hulkenberg dan? | |
Roberto258 | vrijdag 5 november 2010 @ 14:09 |
Alonso ![]() | |
PoederSuikerPoeder | vrijdag 5 november 2010 @ 14:16 |
![]() Formule 1 ![]() ![]() | |
Dudeweiser | vrijdag 5 november 2010 @ 15:26 |
sowieso Webber! ![]() ![]() | |
PoederSuikerPoeder | vrijdag 5 november 2010 @ 15:53 |
Wat me trouwens opvalt is dat als je op 1 rijdt, dat je teammate bijna nooit op 2 rijdt ![]() ![]() | |
Nober | vrijdag 5 november 2010 @ 17:34 |
Ik heb het spel vandaag gekocht, ik ga dit weekend eens proberen want die F1 2005 (op PS2) kan ik na vijf jaar met mijn ogen dicht. Dat was echt een simpel spel, ik win telkens in de carrieremode (zelfs met Minardi) en dat is allesbehalve uitdagend.Hij is gewoon teleurgesteld in de beslissing van Red Bull Racing om Vettel te vervangen en presteert daardoor minder, komt Mark wel overheen (denk ik). ![]() | |
wortel1981 | vrijdag 5 november 2010 @ 17:54 |
Alonso for Champion! ![]() | |
PoederSuikerPoeder | vrijdag 5 november 2010 @ 18:07 |
in de game ![]() | |
kepler | vrijdag 5 november 2010 @ 18:13 |
Twee keer iemand eraf knallen tijdens inhalen is geen foutje meer ![]() | |
roelofjan | vrijdag 5 november 2010 @ 18:22 |
Tijdens Prac en Qual gaat de AI wel heel erg graag aan de kant of niet? Zelfs in Q gaan ze van het gas af en van de ideale lijn, ook al zitten ze in een snelle ronde? | |
Nober | zaterdag 6 november 2010 @ 15:08 |
Vanmiddag voor 't eerst F1 2010 gespeeld, ik moet erg wennen aan de manier van gas geven/remmen, ik druk liever op kruisje om gas te geven en op rondje of vierkantje om te remmen, nu moest ik dat met L2/R2 of via de knuppeltjes doen, ik heb geprobeerd het te veranderen maar ben daarin niet geslaagd (als het mogelijk is hoor ik het graag!) Ik dacht gelijk aan een GP mee te gaan doen, stond ik in de garage met m'n Lotus-Cosworth geen flauw idee hoe ik die garage uit kom! Heb na 10 minuten kijken via Race Engineer uiteindelijk gevonden hoe ik aan de Training deel kon nemen. ![]() Maar mijn beste tijd was 2:15.293 op Bahrein (Time trial), heb een ronde of 10 gereden en ik moest erg wennen aan dat vernieuwde stuk, vind het er wel goed uit zien en heb nog een hoop te leren! ![]() Edit: Inmiddels er eens goed voor gaan zitten mét resultaat, ik heb de training als snelste afgesloten in Bahrein vervolgens makkelijk pole gepakt (2:01.198) en de race gewonnen met 41.3 seconden voorsprong op Vettel in m'n Lotus-Cosworth (race over 15 ronde's!). Mijn snelste ronde was 2:00.997, ik denk dat ik de Easy modus kan verlaten. ![]() Ik vind het wel teleurstellend dat de kwalificatie maar één sessie is, ik dacht nog even dat ik in Q1 begon (die duurt ook 20 minuten). Maar na die 20 minuten is de kwalificatie afgelopen en komt er dus geen Q2 laatstaan een Q3! Ook irritant die remhulp en die cornerindicators, ik wil die baan zelf ontdekken en zeker geen pijlen noch hulp bij het aanremmen! Alonso was allang wereldkampioen geweest in die Red Bull, het lijkt erg op 2007 waar McLaren de rijderstitel ging pakken... en toen was daar een Grand Prix in China die Hamilton vanaf pole position wel even de titel zou bezorgen. Ze hadden gewoon een keuze moeten maken, of voor Vettel of voor Webber en niet gelijke kansen want dan verlies je de controle terwijl je het in eigen hand had kunnen hebben met de snelste auto van het veld. [ Bericht 19% gewijzigd door Nober op 07-11-2010 00:34:04 ] | |
Dudeweiser | zondag 7 november 2010 @ 01:37 |
@nober, easy modus, serieus? ![]() ![]() | |
kepler | zondag 7 november 2010 @ 13:49 |
Ik heb net een crash meegemaakt, echt bizar ![]() ![]() ![]() Ik heb een (vage) foto gemaakt ![]() ![]() | |
Nober | zondag 7 november 2010 @ 15:36 |
Easy modus ja, ik dacht laat ik maar op z'n makkelijkst beginnen. Ik had 30% racelengte maar geen volledige kwalificatie, heb die hulp ook afgezet maar heb nog niet gevonden of ik ook de besturing kan veranderen, gas geven met kruisje ipv met knuppeltjes of R2 en remmen met rondje/vierkant maakt het al een stuk beter. Edit Inmiddels een niveau hoger anders is het geen uitdaging meer, had eerlijk gezegd verwacht dat een Lotus niet in staat zou zijn rondetijden te rijden die de topteams ook rijden maar dat is (wederom?) wel het geval. [ Bericht 11% gewijzigd door Nober op 08-11-2010 02:50:39 ] | |
Dudeweiser | maandag 8 november 2010 @ 13:04 |
heb je hem nu op medium ofzo staan? Anders kan je hem wel op hard zetten, dat is het al een stuk moeilijker ![]() ![]() | |
PoederSuikerPoeder | maandag 8 november 2010 @ 14:08 |
en geen loshangende wielen nadien of wel? ![]() | |
Nober | maandag 8 november 2010 @ 14:10 |
Ik speel nu op medium ja, ik was begonnen op easy in Bahrein maar dat was geen uitdaging, in Australië 'slechts' 7de in kwali (1 seconden te langzaam voor pole) en als ik niet gespind was had ik de race gewonnen, ik spinde echter wel en werd 3de. Ik speel op PS3 sinds zaterdag, heb gisteren wel even de PS3 geüpdate maar heb nog niet online geracet. Edit: Had gisteren wel de complete kwalificatie en Q1 was zelfs in de regen maar in Q2 was het vervolgens droog (ook de baan, alsof het nooit geregend had). ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door Nober op 09-11-2010 15:13:21 ] | |
Nober | woensdag 10 november 2010 @ 19:20 |
Ik speel ook met de view boven de helm en rij wel sneller dan jij doet op Catalunya, arcade rules? ![]() Ik reed in de eerste training 1:23.359 en in training 2 zojuist 1:23.119, bij mij is Red Bull 2 en 3 op 1:24.335 (Webber) en 1:24.336 (Vettel). In Sectortijden zag de 1:23.119 er zo uit; 23.556, 30.639 en S3 was 28.924. Het viel mij op dat zowel Sector1 als Sector2 vrij snel zijn waarbij je de bochten agressief moet aanvallen. Sector3 is wat langzamer vooral het vernieuwde stuk met die links-rechts bocht is spingevoelig. | |
maniack28 | woensdag 10 november 2010 @ 20:01 |
waar blijft die pc patch nou ![]() | |
rooneyelst | woensdag 10 november 2010 @ 20:01 |
Ik rij ook met de camerea boven de helm omdat je anders continue tegen de handen aankijkt! E | |
Ferry_76 | woensdag 10 november 2010 @ 22:53 |
Die is er al ruim een week..? Edit: Mocht je de patch niet via Windows Live aangeboden krijgen, probeer dan even deze file hier: http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=29935 | |
Ferry_76 | woensdag 10 november 2010 @ 23:01 |
Probeer deze eens: http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=29281 Bevalt mij goed! Gisteren seizoen twee van de carriere begonnen in de Red Bull. Sta nu op twee uit twee met de AI op legend, racelengte op 40%, volledig weekend en met de tractiecontrole op medium en de ABS aan vanwege het gebrek aan gevoel in het stuur. Fuel simulatie staat wel aan, de tire simulatie niet. In het eerste seizoen op Barcelona nog voor de race bijna alle setjes zachte banden erdoor gejaagd omdat ze maar bleven klappen. Binnenkort maar even testen of dit al verbeterd is. | |
James-Hetfield | donderdag 11 november 2010 @ 10:12 |
Meer mensen trouwens het probleem, dat na het installeren van die patch op de pc, het sturen zo gevoelig is dat je alle kanten opslingert? Kan amper het stuur iets draaien of op de pc stuurt de auto in alsof het een hairpin is. Ding is plots zo gevoelig dat ik eraan zit te denken om het maar opnieuw te installeren zonder patch. Wordt er gek van. ![]() | |
Ferry_76 | donderdag 11 november 2010 @ 13:27 |
Ik had juist het omgekeerde voordat ik de patch installeerde; bij het opstarten van een nieuwe carriere werden de stuurwielinstellingen gereset en reedt het alsof ik in een vrachtwagen zat. | |
Nober | zaterdag 13 november 2010 @ 14:06 |
Waar slaat 'Al' eigenlijk op... | |
PoederSuikerPoeder | zaterdag 13 november 2010 @ 14:18 |
http://www.google.nl/search?q=AI eerste hit | |
Nober | zaterdag 13 november 2010 @ 16:10 |
Ferry_76: ''Ik sta nu twee uit twee met de Al op legend'' Dat heeft dus niets met easy, medium, hard noch expert (de moeilijkheidsgraad) te maken. | |
VitaminWater | zaterdag 13 november 2010 @ 16:55 |
AI staat voor artificial intelligence, oftewel hoe sterk de cpu speelt. AI op legend is de moeilijkste stand. Of bedoel je wat anders? | |
Ferry_76 | zaterdag 13 november 2010 @ 18:52 |
Denk het toch wel, de AI gaat nu toch zo'n 1,5-2 seconden per rondje harder dan in het vorige seizoen. | |
Nober | zondag 14 november 2010 @ 13:09 |
Ik heb gisteren online geracet en kwam een aantal Al-len tegen, deze waren op amateur niveau. Hoe zet je die Al's in, want ik kan een race aanmaken en dan zitten wachten op 11 online tegenstanders, maar ik kan kennelijk óók Al's inschakelen en daartegen racen. Valt trouwens niet mee dat online racen, soms moet je het zonder ABS en Traction Control doen en dan zijn de bochten net ijs. Zonder ABS ging opzich nog wel, het enige probleem is dan dat je de bocht in remt en vervolgens naar buiten schuift. Maar als je ook nog zonder Traction Controle rijdt dat krijst m'n motor in z'n 1 en kun je in die versnelling in een bocht geen gas bij geven want dan spin je. | |
PoederSuikerPoeder | zondag 14 november 2010 @ 13:53 |
Start ik een career op hard niveau (met traction control en automagisch schakelen aan), word ik nog steeds eerste met een toro rosso ![]() | |
RolStaart-Beer | zondag 14 november 2010 @ 14:43 |
Dan zet je toch hem toch op Legend? ![]() | |
Nober | zondag 14 november 2010 @ 17:13 |
Maar als je een career begint kun je alleen kiezen tussen HRT, Lotus of Virgin... hoe kom je aan die Toro Rosso. | |
gamefreek | zondag 14 november 2010 @ 17:15 |
Gewoon in het begin aangeven dat je minder seizoenen wilt racen, dan krijg je andere teams omdat je je dan sneller omhoog moet werken. | |
Nober | zondag 14 november 2010 @ 17:43 |
Wie weet 't?? Hoe zet je die Al's in, want ik kan een race aanmaken en dan zitten wachten op 11 online tegenstanders, maar ik kan kennelijk óók Al's inschakelen en daartegen racen. Ik gaf 7 seizoenen aan bij dat eerste interview, dat heeft me dus genekt!? | |
PoederSuikerPoeder | zondag 14 november 2010 @ 17:53 |
ik doe drie seizoenen ipv meer ![]() | |
Dudeweiser | zondag 14 november 2010 @ 18:39 |
Nober: ''Wie weet 't?? Hoe zet je die Al's in, want ik kan een race aanmaken en dan zitten wachten op 11 online tegenstanders, maar ik kan kennelijk óók Al's inschakelen en daartegen racen.'' Je kan natuurlijk ook gewoon een andere party joinen, je hoeft niet per se zelf een party te maken. P.S. waar de neuk is de quote knop heen! ![]() | |
RolStaart-Beer | zondag 14 november 2010 @ 22:39 |
Zet je adblocker eens uit ![]() | |
James-Hetfield | maandag 15 november 2010 @ 09:53 |
Niemand een idee hoe het sturen minder gevoelig gemaakt kan worden na die patch update? Knettergek wordt ik ervan. De instellingen van het spel zelf zijn niet voldoende om het op te lossen. Heb daar al mee zitten spelen. De lol van het spelen is er zo bijna af. ![]() | |
Viro | maandag 15 november 2010 @ 10:26 |
Is er iemand die op de xbox360 online speelt? K kom in party's terecht met mensen die elkaar van de baan beuken en hoeken afsnijden als een gek ![]() Als iemand een noob wil inmaken en wil lvlen, i'm your man ![]() | |
abruzzese | dinsdag 16 november 2010 @ 20:15 |
Ik speel career mode op level normaal en de Artificial Intelligence ( AI ) op amateur , dus makkelijk . Toch erger ik mij aan de Artificial Intelligence AI van Catalunya en Monaco die heel erg moeilijk bij te houden zijn . Ik speel gewoon met Playstation 3 controller en het lukt mij helemaal niet in de qualificatie als 23e te plaatsen en in de start kun je ze nog wel inhalen maar na een ronde zijn de Artificial Intelligence veels te snel . Ik ben echt wel een geoefende F1 2010 gamer en heb al velen uren gespeeld maar ik stoor mij zo erg aan deze twee GranPrix . Bijvoorbeeld de GrandPrix van Monaco rij ik een tijd van 1.26.00 tot 1.27.00 en de Artificial Intelligence rijd rondjes van 1.21.00 en dat op amatuer , dat kan toch nooit . Ik heb ook al met Google gezocht of andere personen zich hier aan storen maar ik kan daar niks vinden . Heb jij een tip voor mij dan lees ik dit graag . | |
Bluurgh | dinsdag 16 november 2010 @ 21:35 |
welnee, als het meezit (je hem niet vervangt) kan je in het 7e seizoen tegen een 48 jarige Schumacher racen ![]() Sowieso zou het leuk zijn als je je behaalde resultaten ook nog terug zou kunnen zien. Zelfs in Grand Prix 2 kon dat met grafiekjes en al geloof ik.. en dat er alleen tracks in mogen van dit jaar oke, maar dat ze bij codemasters niet even op het idee komen om ze te randomizen elk jaar, dat zou het ook al wat minder voorspelbaar maken.. Er zijn gewoon teveel kleine dingetjes die nét niet helemaal goed zijn (en dan heb ik het nog niet dat je niet kunt stilvallen terwijl je tank leeg is ![]() | |
PoederSuikerPoeder | dinsdag 16 november 2010 @ 22:27 |
Lees deze tips voor de grap eens door: http://www.gthq.nl/nl/drivingacademy (belangrijk: ideale lijn) en niet remmen in bochten is denk ik wel de belangrijkste tip ![]() Nieuw topic: F1 2010 [#6] |