Ik raakte het topic al een beetje kwijt...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef TNA het volgende:
Het Housetopic transformeert in een geschiedkundige literatuurstudie.
Leuke afwisseling op de "Oh was is [insert random female actor] lekker deze week." opmerkingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef TNA het volgende:
Het Housetopic transformeert in een geschiedkundige literatuurstudie.
Ze spreekt ook inderdaad Nederlands, aldus haar website.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:22 schreef VacaLoca het volgende:
Dat webcam grietje had trouwens zo'n duidelijk typisch Nederlands accent dat ik overtuigd was dat ze Nederlandse is maar ze is in Amerika geboren. Maar moet haast wel ook Nederlands spreken anders boots je zo'n accent niet zo goed na. Ik weet heel goed hoe een NL accent klinkt en dit was spot on.
Mooie meid ook.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ze spreekt ook inderdaad Nederlands, aldus haar website.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuke afwisseling op de "Oh was is [insert random female actor] lekker deze week." opmerkingen
Nu die nieuwe nog.quote:
Wel knap dat een webcamslet dit zo snel kan vertalen, zonder dingen te zoeken.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zou Zuid-Afrikaans meer op het 18e eeuws Nederlands lijken dan ons Nederlands? Dat is gewoon onzin. Nederlanders van 200 jaar geleden spraken misschien wat anders dan wij nu, maar we zouden elkaar gewoon kunnen verstaan hoor.
Ik kan helaas geen normale 18e eeuwse tekst vinden. Maar we kunnen het even doen met een reliekbriefje, dat dus niet eens in normaal volks-Nederlands geschreven is:
[ afbeelding ]
Te doen, toch? En lijkt in de verste verte niet op het Afrikaans.
Een week maand opblijven is ook wel lang...quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Dastan het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik opblijf voor de nieuwe aflevering. Ik denk het toch maar niet.
Ik zou opblijven, vannacht wordt echt spannend, Cuddy krijgt een infectie en raakt in coma.quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Dastan het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik opblijf voor de nieuwe aflevering. Ik denk het toch maar niet.
If only... Nu zou ik überhaupt blij zijn met een aflevering. Zendt Fox weer een suffige sport uit, ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zou opblijven, vannacht wordt echt spannend, Cuddy krijgt een infectie en raakt in coma.
Feestdagenpauze. Volgende aflevering is op 10 januari.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:57 schreef Orbis het volgende:
[..]
If only... Nu zou ik überhaupt blij zijn met een aflevering. Zendt Fox weer een suffige sport uit, ofzo?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een week maand opblijven is ook wel lang...
Dat Wilson nierproblemen krijgt ofzo, en dat ie dan een uitbrander krijgt van House omdat ie er een heeft weggegeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:
Ik wil nog steeds een aflevering waarin Wilson ziek wordt en House hem moet redden... Dus het mag nog niet afgelopen zijn.
Ja, zoiets. Maar ik ben wel benieuwd of hij zijn methode zou aanpassen op iemand om wie hij echt geeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat Wilson nierproblemen krijgt ofzo, en dat ie dan een uitbrander krijgt van House omdat ie er een heeft weggegeven.
Maar idd, Wilson is nog niet ziek geweest.
Maar niet permanent.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef Stefan het volgende:
Of House moet gewoon dood, de persoon waarop hij is gebaseerd, ging immers ook dood in de boekenserie.
Nee, hij zwichtte voor de druk van fans en bracht hem opnieuw tot levenquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sherlock_Holmesquote:Wanting to devote more time to his historical novels, he killed off Holmes in "The Final Problem," which appeared in print in 1893. After resisting public pressure for eight years, the author wrote The Hound of the Baskervilles, which appeared in 1901, implicitly setting it before Holmes's "death". The public, while pleased with the story, was not satisfied with a posthumous Holmes, and so Conan Doyle revived Holmes two years later.
5×06quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welke aflevering van house komt dit stukje?
Serieus? Ze verlaat House voor DAT?quote:
Nee tron, House gaat nog wel ff door. Maar en rol in Tron of en andere blockbuster komt niet elke dag voorbij, en je kunt daarna weer terug naar house. Ik verwacht dus ook dat 13 terug komt.quote:
Geloof er niks van TRON was al opgenomen voordat 13 eruitging.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Ze verlaat House voor DAT?
Dat ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:45 schreef Stefan het volgende:
Ik mis 13 trouwens helemaal niet, ze voegde niks toe. Masters geeft veel meer gewicht aan de serie.
Inderdaad, ze is ook weggegaan vanwege Cowboys & Aliensquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geloof er niks van TRON was al opgenomen voordat 13 eruitging.
Voor alle duidelijkheid: Je weet dat Amber in de serie kwam door die selectieprocedure waar uiteindelijk Kutner, Thirteen en Taub uit kwamen? Dat was haar eerste keer. Dus je verwart haar met iemand anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:27 schreef gnilrednoz het volgende:
Hey, ik loop nog een aardig stukje achter, ben nu bezig mn achterstand in te halen
Was ooit al eens begonnen en had toen 2 seizoenen gekeken vd 4 die er toen waren. Ben nu halverwege seizoen 4.
Vroeg me alleen 1 ding af.. misschien heb ik me dat fout herinnerd, maar, was er niet een aflevering in de eerste 2 seizoenen waar Amber ook al in zat? waarin hij hallucineerde, en dat zij hem de foute kant op probeerde te sturen in die hallucinatie? Of heb ik me dat ingedachtbegin sterk aan mezelf te twijfelen. Weet wel dat er een aflevering ergens in seizoen 5 of 6 is waarin hij er via hallucinaties achter komt dat Amber ook in de bus zat waarin hij zat die een ongeluk kreeg (die zag ik op tv langskomen). Maar die aflevering bedoel ik niet (is trouwens wel de aflevering waardoor ik nu weer ben begonnen met kijken
). Ik dacht echt van nou hij had zo'n hallucinatie in seizoen 1 of 2 ergens, en toen later kreeg Wilson een relatie met Amber en was het vet trippy omdat hij haar al eens in een hallucinatie had gezien. Maar ik begin t idee te krijgen dat ik dat zelf bedacht heb of gedroomd heb ofzo want ik kan er nergens wat over vinden
Kan iemand bevestigen dat ik gewoon heel hard in mn space zit?
http://screenrant.com/olivia-wilde-returns-to-house-aco-89016/quote:Op zondag 12 december 2010 11:49 schreef Dastan het volgende:
Ik vind dat Thirteen er zeer matig is uitgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |