Hey, ik loop nog een aardig stukje achter, ben nu bezig mn achterstand in te halen
Was ooit al eens begonnen en had toen 2 seizoenen gekeken vd 4 die er toen waren. Ben nu halverwege seizoen 4.
Vroeg me alleen 1 ding af.. misschien heb ik me dat fout herinnerd, maar, was er niet een aflevering in de eerste 2 seizoenen waar Amber ook al in zat? waarin hij hallucineerde, en dat zij hem de foute kant op probeerde te sturen in die hallucinatie? Of heb ik me dat ingedacht

begin sterk aan mezelf te twijfelen. Weet wel dat er een aflevering ergens in seizoen 5 of 6 is waarin hij er via hallucinaties achter komt dat Amber ook in de bus zat waarin hij zat die een ongeluk kreeg (die zag ik op tv langskomen). Maar die aflevering bedoel ik niet (is trouwens wel de aflevering waardoor ik nu weer ben begonnen met kijken

). Ik dacht echt van nou hij had zo'n hallucinatie in seizoen 1 of 2 ergens, en toen later kreeg Wilson een relatie met Amber en was het vet trippy omdat hij haar al eens in een hallucinatie had gezien. Maar ik begin t idee te krijgen dat ik dat zelf bedacht heb of gedroomd heb ofzo want ik kan er nergens wat over vinden

Kan iemand bevestigen dat ik gewoon heel hard in mn space zit?