SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wat het is, resten textiel verwerkt tot "garen".quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:23 schreef Skochsela het volgende:
daarbij gingen ze heel lange stroken naaien van oude kleren
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef EsseEi het volgende:
Hij is mooi je stapeltoren Skochsela!!
En ze vind het wel leuk! Mijn nichtje wordt aankomende dinsdag 2, en heeft afgelopen zaterdag de stapeltoren gehad, ze ging er gelijk mee spelen!!!![]()
En leuk poppetje Lyssa!!!Dat is fijn om te horen, dan krijgt ze het gewoon met kerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die andere twee zijn 4 en 2/3 tegen die tijd, dus die vinden die tasjes ook wel leuk denk ik.
Ik wil alleen het tasje eigenlijk twee keer zo groot hebben haha, lekker handig want ik heb geen idee hoe ik het patroon dan precies moet aanpassen. Ik kan niet zomaar alles verdubbelen, of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:58 schreef Skochsela het volgende:
Dank jullie wel!
[..]
Dat is fijn om te horen, dan krijgt ze het gewoon met kerstDie andere twee zijn 4 en 2/3 tegen die tijd, dus die vinden die tasjes ook wel leuk denk ik.
Ik wil alleen het tasje eigenlijk twee keer zo groot hebben haha, lekker handig want ik heb geen idee hoe ik het patroon dan precies moet aanpassen. Ik kan niet zomaar alles verdubbelen, of wel?plaats eens een stukje van t patroon, kan niet op ravelry hier, kunnen we ff kijken of je gemakkelijk kunt vergrotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
waarom mag iemand niet voor geld haken? wat een onzin zeg. jullie gaan nota bene zelf je poppetjes te koop aanbieden in een winkel (of verwar ik je nu met iemand anders?).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
En over de prijzen, ja als je het gaat doen om er echt wat aan te verdienen, moet je t wel duur maken, maarja dat vind ik dan weer geen goede reden om te haken. Maar ja ieder zn ding.
Gewoon een lapje.. maar het is helemaal schots en scheef en elke keer flikkert alles van die haaknaald afquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:16 schreef trui het volgende:
dank je! wat heb je al zoal geprobeerd swietje?
Dat wordt vanzelf beterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:18 schreef Swietje het volgende:
[..]
Gewoon een lapje.. maar het is helemaal schots en scheef en elke keer flikkert alles van die haaknaald af
CRADLE: Starting at base of cradle, with white, ch 20 .quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef Ynske het volgende:
w
[..]
plaats eens een stukje van t patroon, kan niet op ravelry hier, kunnen we ff kijken of je gemakkelijk kunt vergroten
Ik heb het nu in een week geleerd! 3 dagen geleden zat ik ook nog in de stress dat mijn 'ahum' haaknaaldtasje opeens in het midden 5 steken minder had dan waar ik mee begonnen wasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef Swietje het volgende:
Nou ik hoop dat er verbetering in komt dames want 5 december moet m'n Klaas af zijn...
Heb je 't geleerd uit een boekje of een website o.i.d.? Dit geeft hoopquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:28 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik heb het nu in een week geleerd! 3 dagen geleden zat ik ook nog in de stress dat mijn 'ahum' haaknaaldtasje opeens in het midden 5 steken minder had dan waar ik mee begonnen wasKomt vanzelf goed, gewoon blijven oefenen.
als ik t goedl lees, kun je deze uitnreiden met 5 steken...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:23 schreef Skochsela het volgende:
[..]
CRADLE: Starting at base of cradle, with white, ch 20 .
Rnd 1: Dc in 4th ch from hook and in each of next 15 ch make 5 dc in last ch, working along opposite side of starting ch, dc in next 16 ch, 4 dc in last ch ...42 dc Join with sl st to top of ch 3.
Rnds 2-6: Ch 3, dc in each dc around. Join to top of ch-3
Rnd 7: Ch 2, hdc in next 10 dc: mark last hdc with a thread, hdc in each dc to last 9 dc, mark last hdc with a thread, hdc in last 9 dc. Join to top of ch 2. Ch 3, turn.
Rnd 8: Working in back lps only, make 1 dc in joining, make 2 dc in each st around...84 dc.
Join with sl st to top of ch 3.
Rnd 9: Ch 3, dc in each dc around. Join to top of ch-3.
Rnd 10: Ch 4, make 3 tr in joining, * skip next 3 dc, 4 tr in next dc. Repeat from * around, end last repeat with skip last 3 dc, join with sl st in top of ch-4.
Fasten off white.
Rnd 11: Join pink in sp between 4-tr group, ch 4, make 3 tr on same sp; * skip 4 tr, make 4 tr in next sp. Rep from * around, end last rep with skip 4 tr, join as before.
Fasten off pink. Fold last 4 rnds down to form cradle.
youtube en blijven proberen, dan heb je de handigheid zo onder de kniequote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:30 schreef Swietje het volgende:
[..]
Heb je 't geleerd uit een boekje of een website o.i.d.? Dit geeft hoop
Combinatie van youtube, de mensen hier en in de flat was iemand die me een beetje alles aan elkaar kon laten zien. Is wel handig als er iemand in de buurt is die het even kan laten zien, maar het is niet per sé nodig als je een beetje inzicht hebt (heb ik dus totaal nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:30 schreef Swietje het volgende:
[..]
Heb je 't geleerd uit een boekje of een website o.i.d.? Dit geeft hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |