ach laatste tijd alles wat ik eet komt er met dezelfde gang er weer uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee
Nu weer beter?
[..]
Was je ziek dan?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach laatste tijd alles wat ik eet komt er met dezelfde gang er weer uit
heb geen idee waardoor het komt maar het begint zo langzamerhand te vervelen
Mooiquote:
hmmz denk dat et door spanningen en stress komt ik hou et nog wel effe in de gatenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]das niet goed. Geen buikgriep ofzo? Ff langs de doc?
[..]
Mooi
nu al kerst ava ik moet er nog niet aan denkenquote:
en nu kan je weekend vieren?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo alles ook weer gehaald en gedaan wat ik wilde doen
ik ga er heen dit jaarquote:
vanavond/nacht nog werken en dan weekend tot woensdagquote:
lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond/nacht nog werken en dan weekend tot woensdag
dat weet ikquote:
Jeuj!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond/nacht nog werken en dan weekend tot woensdag
de gekstequote:
quote:
smakelijk naatjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
oja eten, ik moet maar eens gaan naar ons huisje
Ja wordt er weer genadeloos in het rond gekeesd ja?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond er nog even flink tegen aanklappen en dan morgen lekker bankhangen
Jawel, panda komt op TVquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor de rest gaan we een strontvervelende avond tegemoet geloof ik. Niks op TV en zo.
Nou ja, maar even een rondje voor morgen plannen. Met de extreem-weer-dienstregeling. Het zal mij benieuwen
Dat kun je niet meer op Twitter zetten, zag ik net!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef wel.o.k het volgende:
vanavond neucken![]()
kinderen zijn logeren
ik heb de ramen gelapt en het terras schoon gemaakt.
ik twet het hier wel neerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kun je niet meer op Twitter zetten, zag ik net!
voor mij is het echt compleet onzinnig. ik heb het nu gezien en weet wat het is, niks voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar waar heeft MPG mee gedreigd, dat je zo snel je account hebt verwijderd daar?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef wel.o.k het volgende:
vanavond neucken![]()
kinderen zijn logeren
quote:
In menig huwelijk is er maar één klein lichtpuntje overgebleven: het TV scherm.quote:
Geen lampen en monitoren?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
In menig huwelijk is er maar één klein lichtpuntje overgebleven: het TV scherm.
Mja, dan zou ik ook maar gaan neuken vanavond. Op TV is er ook niksquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
In menig huwelijk is er maar één klein lichtpuntje overgebleven: het TV scherm.
Ook niet een van je handen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik ook maar gaan neuken vanavond. Op TV is er ook niks![]()
Oh wacht, ik heb niks te neuken ook
Lampenquote:
zijn de huisgenoten stappen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wordt er weer genadeloos in het rond gekeesd ja?
tot dadelijk flesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nou het is hier wel verdacht stil in het weekend eigenlijk. Allemaal naar mama toe denk ik
wokquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef wel.o.k het volgende:
vanavond neucken![]()
kinderen zijn logeren
hebberdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF![]()
ik kom niet hoor, ik deel d'r niet vanavond
Awhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
jij ook een fijne avond enferquote:
dan hoop ik dat ze vanavond hoofdpijn heeftquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben naar vrienden toe, en ik neem mn appeltaart mee
Joh ik bak er heus nog wel 1 voor jullie, en die valt dan ook niet uit elkaarquote:
Oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh ik bak er heus nog wel 1 voor jullie, en die valt dan ook niet uit elkaar![]()
Yippiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh ik bak er heus nog wel 1 voor jullie, en die valt dan ook niet uit elkaar![]()
Jij wil allen vrouwen kunnen gebruiken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze vanavond hoofdpijn heeft
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat bij sex een stofje vrij komt dat goed tegen hoofdpijn werkt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laat
zo, dat was weer lekker![]()
nu koffie
Is dat niet bij klaarkomen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat bij sex een stofje vrij komt dat goed tegen hoofdpijn werkt?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
hey LL![]()
![]()
En nu een mooie vloer liggen?
Ja, oxytocinequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat bij sex een stofje vrij komt dat goed tegen hoofdpijn werkt?
Zowel tijdens de sex al bij het klaarkomenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat niet bij klaarkomen?
Ik heb met mn zusje gepraat, die zit niet lekker in dr vel en nu blijkt dat we onze jeugd min of meer tzelfde ervaren hebben, terwijl ik altijd dacht dat t bij haar wel meeviel en ze ook altijd ontkende er zo over te denken... Das dus veranderd kennelijkGek is dat
zaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, weet het alleen maar van endorfine en dan ook dat vrouwen daar gevoeliger voor zijn dan mannen daarom eten de meeste graag ook chocolaquote:
Jij welquote:
Nee dat bedoel ik weer niet, dat heeft indien oraal ingenomen een andere positieve uitwerking(welke weet ik niet meer en waarom weet ik ditquote:
goed opgelet tijdens biologiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]
Nee dat bedoel ik weer niet, dat heeft indien oraal ingenomen een andere positieve uitwerking(welke weet ik niet meer en waarom weet ik dit)
dus....quote:Mannen hebben onderaan hun buik een soort mini-apotheek hangen. Het sperma, dat toch over Gods Akkers verspreid moet worden, blijkt een zeer effectief anti-depressie middel te zijn. Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen die geen seks hebben of seks met een condoom meer prozac-minded zijn dan vrouwen die zich regelmatig laten insemineren met het wondermiddel. De manier waarop het zaad in ontvangst genomen wordt heeft niet veel invloed. Zowel oraal als anaal doet het zijn werk.
Niet alleen een breed glimlachende vrouw is een gevolg van een regelmatige inwendige zaadlozing er zijn meer positieve eigenschappen die het “mannenpap” bezit. De onderzoekers zijn er ook achtergekomen dat het met de concentratie en cognitieve aspecten wel goed zit als het sperma op de goede plek terechtkomt.
de kinderen bellen dadelijk nog wel dat ze naar huis willen komenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te laat
zo, dat was weer lekker![]()
nu koffie
ik welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wil allen vrouwen kunnen gebruiken?
Nee volgens mij heb ik het ergens anders een keer gelezen maar nu weet ik weer wat het wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed opgelet tijdens biologie
[..]
dus....
dat is nu geen probleem meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kinderen bellen dadelijk nog wel dat ze naar huis willen komen
lovelyquote:
zit haar niet te pesten johquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
en ben je al klaar met de vloer
quote:
Ben nog bezig dusquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
en ben je al klaar met de vloer
Ja maar goed we gaan nog 1 baantje leggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |