ach laatste tijd alles wat ik eet komt er met dezelfde gang er weer uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee
Nu weer beter?
[..]
Was je ziek dan?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach laatste tijd alles wat ik eet komt er met dezelfde gang er weer uit
heb geen idee waardoor het komt maar het begint zo langzamerhand te vervelen
Mooiquote:
hmmz denk dat et door spanningen en stress komt ik hou et nog wel effe in de gatenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]das niet goed. Geen buikgriep ofzo? Ff langs de doc?
[..]
Mooi
nu al kerst ava ik moet er nog niet aan denkenquote:
en nu kan je weekend vieren?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo alles ook weer gehaald en gedaan wat ik wilde doen
ik ga er heen dit jaarquote:
vanavond/nacht nog werken en dan weekend tot woensdagquote:
lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond/nacht nog werken en dan weekend tot woensdag
dat weet ikquote:
Jeuj!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond/nacht nog werken en dan weekend tot woensdag
de gekstequote:
quote:
smakelijk naatjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
oja eten, ik moet maar eens gaan naar ons huisje
Ja wordt er weer genadeloos in het rond gekeesd ja?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond er nog even flink tegen aanklappen en dan morgen lekker bankhangen
Jawel, panda komt op TVquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En voor de rest gaan we een strontvervelende avond tegemoet geloof ik. Niks op TV en zo.
Nou ja, maar even een rondje voor morgen plannen. Met de extreem-weer-dienstregeling. Het zal mij benieuwen
Dat kun je niet meer op Twitter zetten, zag ik net!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef wel.o.k het volgende:
vanavond neucken![]()
kinderen zijn logeren
ik heb de ramen gelapt en het terras schoon gemaakt.
ik twet het hier wel neerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kun je niet meer op Twitter zetten, zag ik net!
voor mij is het echt compleet onzinnig. ik heb het nu gezien en weet wat het is, niks voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar waar heeft MPG mee gedreigd, dat je zo snel je account hebt verwijderd daar?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef wel.o.k het volgende:
vanavond neucken![]()
kinderen zijn logeren
ik heb de ramen gelapt en het terras schoon gemaakt.
quote:
In menig huwelijk is er maar één klein lichtpuntje overgebleven: het TV scherm.quote:
Geen lampen en monitoren?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
In menig huwelijk is er maar één klein lichtpuntje overgebleven: het TV scherm.
Mja, dan zou ik ook maar gaan neuken vanavond. Op TV is er ook niksquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
In menig huwelijk is er maar één klein lichtpuntje overgebleven: het TV scherm.
Ook niet een van je handen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik ook maar gaan neuken vanavond. Op TV is er ook niks![]()
Oh wacht, ik heb niks te neuken ook
Lampenquote:
zijn de huisgenoten stappen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wordt er weer genadeloos in het rond gekeesd ja?
tot dadelijk flesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |