ik vond het vooral irritant. Daarom kom ik dus ook niet meer op babypark, maar ga ik naar babydump. Die zijn tenminste wél open .. Ik bedoel je kan best gelovig danwel christelijk zijn, je kunt het ook té ver doordrijven in mijn ogenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:24 schreef Jeetjejom het volgende:
The_Tankgirl, absurd he, ik heb er in het verleden ook al behoorlijk om moeten lachen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond het vooral irritant. Daarom kom ik dus ook niet meer op babypark, maar ga ik naar babydump. Die zijn tenminste wél open .. Ik bedoel je kan best gelovig danwel christelijk zijn, je kunt het ook té ver doordrijven in mijn ogen![]()
(disclaimer: dit is géén aanval op evt. gelovige/christelijke mensen alhier!)
Heel veel sterkte...quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:43 schreef klavertje-4 het volgende:
ik weet het niet mefke. De eerste zwangerschap was de miskraam een bevestiging van mijn gevoel. Deze keer voelde het zo anders.
Als het wel een miskraam wordt is hij nu nog niet volledig, ik hou nog hoop maar gevoel en verstand staan daarin tegenover elkaar
Mjah, als zakelijke onderneming met een website kun je nu eenmaal niet van alle markten thuiszijn blijkbaar .. uitgestelde bestellingen zijn blijkbaar te moeilijk voor zequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:21 schreef Suzanna het volgende:
[..]Ik ben zelf ook christen maar vind het ook belachelijk, zoiets. Het is eigenlijk ook gewoon een kerkelijk regeltje... Dan verwerk je de bestellingen toch gewoon de dag erna?
Ach, je kunt je erover opwinden of ze gewoon lekker die klandizie misgunnen en naar een concurrent stappen. Ik zou ze denk ik er een mailtje over sturen. Zo van 'lekker puh'quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, als zakelijke onderneming met een website kun je nu eenmaal niet van alle markten thuiszijn blijkbaar .. uitgestelde bestellingen zijn blijkbaar te moeilijk voor ze
Oh klavertje...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:32 schreef klavertje-4 het volgende:
denk dat het hier weer mis is buikpijn en bloed verloren
Morgen een spoedecho, ik denk dat miskraam nr 2 een feit is
Oh, wat een rotnieuws! Ik hoop dat je morgen toch nog goed nieuws te horen krijgt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:32 schreef klavertje-4 het volgende:
denk dat het hier weer mis is buikpijn en bloed verloren
Morgen een spoedecho, ik denk dat miskraam nr 2 een feit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |