ik vond het vooral irritant. Daarom kom ik dus ook niet meer op babypark, maar ga ik naar babydump. Die zijn tenminste wél open .. Ik bedoel je kan best gelovig danwel christelijk zijn, je kunt het ook té ver doordrijven in mijn ogenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:24 schreef Jeetjejom het volgende:
The_Tankgirl, absurd he, ik heb er in het verleden ook al behoorlijk om moeten lachen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond het vooral irritant. Daarom kom ik dus ook niet meer op babypark, maar ga ik naar babydump. Die zijn tenminste wél open .. Ik bedoel je kan best gelovig danwel christelijk zijn, je kunt het ook té ver doordrijven in mijn ogen![]()
(disclaimer: dit is géén aanval op evt. gelovige/christelijke mensen alhier!)
Heel veel sterkte...quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:43 schreef klavertje-4 het volgende:
ik weet het niet mefke. De eerste zwangerschap was de miskraam een bevestiging van mijn gevoel. Deze keer voelde het zo anders.
Als het wel een miskraam wordt is hij nu nog niet volledig, ik hou nog hoop maar gevoel en verstand staan daarin tegenover elkaar
Mjah, als zakelijke onderneming met een website kun je nu eenmaal niet van alle markten thuiszijn blijkbaar .. uitgestelde bestellingen zijn blijkbaar te moeilijk voor zequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:21 schreef Suzanna het volgende:
[..]Ik ben zelf ook christen maar vind het ook belachelijk, zoiets. Het is eigenlijk ook gewoon een kerkelijk regeltje... Dan verwerk je de bestellingen toch gewoon de dag erna?
Ach, je kunt je erover opwinden of ze gewoon lekker die klandizie misgunnen en naar een concurrent stappen. Ik zou ze denk ik er een mailtje over sturen. Zo van 'lekker puh'quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, als zakelijke onderneming met een website kun je nu eenmaal niet van alle markten thuiszijn blijkbaar .. uitgestelde bestellingen zijn blijkbaar te moeilijk voor ze
Oh klavertje...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:32 schreef klavertje-4 het volgende:
denk dat het hier weer mis is buikpijn en bloed verloren
Morgen een spoedecho, ik denk dat miskraam nr 2 een feit is
Oh, wat een rotnieuws! Ik hoop dat je morgen toch nog goed nieuws te horen krijgt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:32 schreef klavertje-4 het volgende:
denk dat het hier weer mis is buikpijn en bloed verloren
Morgen een spoedecho, ik denk dat miskraam nr 2 een feit is
Ik vind het wel maf. Maar ik ben dan ook een allewinkelsmoetenopzondagopen-evangelist.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:58 schreef Hik het volgende:
De eerste keer dat ik dat van babypark zag Moest ik wel lachen. Ik vind het niet raar ofzo, eerder consequent. Maar ik kijk wel verder op een andere site die wel open is dan.
Omdat je dit soort dingen nu bij voorkeur bedenkt op een tijdstip dat je er helemaal niets mee kan, maar wel lekker van wakker ligt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog geen zwangerschapsverklaring aan de assistent gevraagd om aan mijn werk te sturen! Stom! Waarom bedenk ik dat nu ineens?
Ik ook, hoewel: mogen op zondag open zou het meer zijn. Je kunt iemand moeilijk dwingen natuurlijk. Maar ik vind het ook heel suf en onhandig dat het nog steeds niet het geval is, zeker Utecht is echt te sneu in dat opzicht. (en met de SGP als gedoog-gedoogpartij zal dat de komende tijd niet veranderen)quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het wel maf. Maar ik ben dan ook een allewinkelsmoetenopzondagopen-evangelist.
Je kunt kennelijk moeilijk inschatten in welke categorie de eigenaren van de Babypark vallen, maar dat is simpelweg zwarte kousen gereformeerd.... en die zullen echt niet werken cq verdienen op de dag des Heres. Het is niet de enige website die op zondag gesloten is, en ik denk dat het ze geen bal kan schelen dat ze de klandizie missen van degene die er een probleem van maken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond het vooral irritant. Daarom kom ik dus ook niet meer op babypark, maar ga ik naar babydump. Die zijn tenminste wél open .. Ik bedoel je kan best gelovig danwel christelijk zijn, je kunt het ook té ver doordrijven in mijn ogen![]()
(disclaimer: dit is géén aanval op evt. gelovige/christelijke mensen alhier!)
haha nouja dat dus ook ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt kennelijk moeilijk inschatten in welke categorie de eigenaren van de Babypark vallen, maar dat is simpelweg zwarte kousen gereformeerd.... en die zullen echt niet werken cq verdienen op de dag des Heres. Het is niet de enige website die op zondag gesloten is, en ik denk dat het ze geen bal kan schelen dat ze de klandizie missen van degene die er een probleem van maken.
Maar als je er ooit geweest was en gekeken had naar de outfits van het personeel dan had je het ook al kunnen weten; de dames lopen allemaal in een rok.
Vooral niet naar Schubbekutteveen verhuizen als je dit al "te ver doordrijven" vindt....
Vanzelfsprekend! Ik mag graag winkelen op zondag, dus de winkels die liberaler omgaan met hun openingstijden worden toch wel beloond. In Amsterdam is er gelukkig heel veel open op zondag. Ik geloof dat tegenwoordig zelfs onze Hema open is!quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel: mogen op zondag open zou het meer zijn.
Ieuw.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:21 schreef Claudia_x het volgende:
Daar heeft Daphne Deckers vast al een boek over geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |