abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:47:44 #181
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87433124
thnx!

Mijn kind heeft de *hik* in mijn buik O+
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:50:58 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87433262
kleingeld voor de parkeerautomaat bij het ziekenhuis ;)
en een euro voor de rolstoel :)
:@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 20:54:34 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87433425
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
kleingeld voor de parkeerautomaat bij het ziekenhuis ;)
en een euro voor de rolstoel :)
:@
dat is hier een chipknip, hoewel het eerste halfuur gratis is. (sophia in rotterdam) en de rolstoel daar komt de verpleging / receptie al mee aansprinten als ze zien dat er een barende vrouw binnenstrompelt aan de arm van dr man O+ :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:55:34 #184
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87433459
Dat zijn nog eens van die 'tips van ervaringsdeskundigen' B-J ;)
pi_87433502
Hier is het twee euro muntstuk voor de rolstoel :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 20:56:46 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87433508
ohja, sokken en makkelijk zittende schoenen suzanna! ik vond het een crime om in m'n sportschoenen te komen .. en een borstel/kam etc. Eigenlijk kun je het vergelijken met een weekendje weg gaan denk ik .. wat neem je mee als je een weekend weggaat en streep weg wat je niet nodig hebt, vul aan voor de baby ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87433608
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef DJMO het volgende:
ohja, sokken en makkelijk zittende schoenen suzanna! ik vond het een crime om in m'n sportschoenen te komen .. en een borstel/kam etc. Eigenlijk kun je het vergelijken met een weekendje weg gaan denk ik .. wat neem je mee als je een weekend weggaat en streep weg wat je niet nodig hebt, vul aan voor de baby ;)
En dan geen superdikke sokken (omdat je zogenaamd volgens alle sites koude voeten krijgt tijdens je bevalling) zodat je je eigen schoenen niet meer past en dus uit nood maar schoenen van je man aantrekt. Maat 43. Uiterst charmant als je zelf maat 37 hebt :') .
pi_87433776
Ik heb echt koude voeten gehad tijdens m'n bevalling. 8)7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 21:07:22 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87433992
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij Jan had ik een ruggenprik, dus dusdanig verdoofd dat ik dat helemaal niet gevoeld heb. Ik weet nog wel dat ik meteen na de bevalling van m'n dochter lag te trillen als een rietje van de kou. Ze kwamen ook om het uur tempen toen geloof ik, (k dacht dat ze bang waren voor de koude koorts ofzo? )

pi_87434179
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik weet het eerlijkgezegd niet meer, volgens mij zijn de sokken in kwestie in het ziekenhuis uitgegaan. Maar ik was dus zo intelligent geweest om alleen dikke huissokken klaar te leggen en geen gewone sokken voor onderweg.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:12:22 #191
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87434268
Ik heb nog wat snackjes ingepakt. En dextro.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 21:38:08 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87435577
oh, wellicht wat te lezen of te puzzelen. Ik weet nog hoe dodelijk saai het aan de ctg liggen de hele tijd was :{

pi_87437499
Maagzuur is hier ook weer toegeslagen, irritant :(
Hopen dat ik er vannacht niet zo'n last van heb, de hele avond al wel namelijk
29 weken vandaag!
pi_87446508
Deze lijst heb ik van babybrabbel.nl afgehaald. Je zou zo alles moeten hebben als het goed is.

2 T-shirts /Pyjama
Voedingsbeha
Toilettas
Ondergoed
Fotocamera,reservebatterijen,flitser reserverolletjes
Videocamera met adapter opnamebandjes en eventueel extra accu
2 pakjes voor baby
2 rompers voor baby
Babymutsje
Omslagdoek of wollen dekentje
Maxi Cosi (met voetenzak en verkleiner)
Sokjes
Jasje baby
De kraammap
Normale kleding voor jezelf
Pantoffels
Ochtendjas
Dextro energy
Warme sokken
Mooi satijnen nachthemd (voor als baby geboren is)
Centimeter (als ze de baby niet willen meten)
Lippenbescherming (tegen uitgedroogde lippen)
Make-up, parfum en deodorant (voor het bezoek)
Verfrissingsdoekjes (om jezelf op te frissen)
Champagne (om de geboorte te vieren)
Etherisch olie'tje
Als je een waterbevalling gaat doen:
Bad
Dompelpomp
Voetpomp
Slang
Universele slang/kraanaansluiting
Visnetje
Badthermometer
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:16:40 #195
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87446590
Wat een waslijst aan spullen is het toch zeg.
Bedankt dames: zie dat ik al wat vergeten ben in te pakken! Straks mijn tas nog maar een keer nalopen, anders is mijn man completer met zijn reservekleding (handige tip voor iedereen: soms komen de mannen ook niet ongeschonden uit de strijd ;)), camera en boek dan ik.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:35:00 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87446666
en als je nou allergisch bent voor satijn :{ ik houd het wel bij m'n longsleeve van katoen :+

pi_87446735
Danic, vergeet echt geen deo en opfrisdoekjes, want ik heb nog nooit zo gestonken als na mijn bevalling,haha

Mex hield me wakker na zijn flesje, dus ik was lekker opgestaan,boterhammetje gemaakt, wil ik hem pakken, slaapt ie gewoon, dus nu eindelijk eens tijd voor fok en dat ik weer een beetje kan zitten helpt ook wel.. ;)
Hier het beloofde fotootje!

Wil jullie nog even bedanken voor alle felicitaties! De bevalling was idd erg zwaar en rampzalig. Het heeft bij elkaar 30 uur geduurd met een verloskundige die weg moest wegens prive-omstandigheden en er was geen vervanger. De dokters in het ziekenhuis hadden het eigenlijk ook te druk en er was een dronken vrouw aan het bevallen wat alle prioriteit kreeg.
Om 9 uur s'avonds had ik volledige ontsluiting en om half 3 mocht ik gaan persen. Ik was zo moe en ik kon niet meer, m'n rug deed ook zo'n pijn,maar op een andere manier is het me toch gelukt en was die daar om 03.32, helemaal gezond. Mijn vriend heeft erg goed geholpen met aanmoedigen, gezicht afdeppen en vooral met mijn hoofd optillen,haha
We hadden eerder de wachtenden weggestuurd omdat het allemaal zolang duurde, maar toen mijn vriend op de gang ging bellen stond mijn moeder daar toch, dat was echt heel leuk:D

De eerste dagen was ik nog kapot en doodziek, ik had koorts en zat de hele dag keihard te trillen, ik kon echt niks meer. Borstvoeding nog geprobeerd maar ik had gewoon te weinig energie en Mex hapte toch ook niet. Hij sabbelt liever aan zijn handjes.
Sinds gister voel ik me weer goed en nu is het wel echt genieten hoor, het is echt een heerlijk ventje wat goed eet en bijna niet huilt en hij word zo lekker verwend door iedereen!
Nou ik stop maar met typen, al kan ik nog zoveel vertellen, weet niet eens of het in dit topic mag.

Succes met de maagzuur iedereen!! Xx
pi_87446813
jeetje troeta wat een bevalling zeg! maar est heb je er een mooi kereltje aan over gehouden O+
fijn dat t nu wat beter met je gaat! geniet ervan!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:57:58 #199
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87446823
Troeta, wat een mooi mannetje! Hoop dat je er heel erg van geniet... Het klinkt wel zo in elk geval.

Onderweg naar de wc vanmorgen liep er wat vocht langs m'n been. Ben er nog steeds niet uit wat het nou was, het was in elk geval vrij doorzichtig. Maar toen moest ik zo nodig plassen dat ik als er al meer was, hetniet thuis te brengen was. Tja.... :?

Ow. En lief heeft een koortslip. Das ook niet handig volgens mij.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:18:14 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87447016
Troeta, tuurlijk mag je dat hier vertellen! Wat een enorm zware bevalling zeg :{ ... en koorts de eerste dagen, allesbehalve roze wolk....
:* dat je alles doorstaan hebt. Geef je nu wel borstvoeding, is dat uiteindelijk nog gelukt? Ik denk dat heel veel vrouwen het zouden opgeven.
Enne, wat vreemd zeg, dat je vk weg moest en er dan geen vervanging is... ik denk dat dat bij mij niet kan gebeuren, een praktijk met veel vk's. Heel naar voor jou lijkt me... je vertrouwde factor is dan meteen weg.
Heel knap dat je 't toch allemaal maar gedaan hebt, inclusief dat persen... dat heb ik ook bij mijn eerste dóódmoe moeten doen en dat was me toch zwaar!

(en wat een schattig ventje heb je gekregen, voor al die moeite mag dat ook wel he ;) ) O+

Nog hartelijk gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:19:37 #201
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87447029
Hik, ik had dat pasgeleden ná het plassen, dat er nog wat langs m'n been liep :') (heb ik een paar keer gehad). Iets met je bekken en een bepaalde stand.... maar als het vóór het plassen gebeurt, geen idee of het dan wat anders is (vruchtwater?)
Als je vliezen echt breken is het wel een hele stortvloed hoor, geen straaltje. Maar een klein scheurtje zou wel kunnen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:20:48 #202
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87447040
Hik, bel je vlos even. Kan namelijk heel goed vruchtwater zijn,dat gaat niet altijd van PANG en plons. Met een simpel testje kunnen ze het zien.

Troeta, wow dat klinkt wel heel erg heftig. Waarom mocht je zo laat ps gaan persen als je volledige ontsluiting had? En dronken bevallen... leuke start van je leven als baby zijnde.
Jij hebt wel een dotje hoor! Ik hoop dat je snel helemaal opgeknapt bent!

Hier was het rustig maar ik werd wakker met menstruatiepijn en ik had vanacht volgens mij enorme harde buiken, ben echte maar 1 keer wakker geworden omdat ik toch wel een beetje moe was. :+ Beetje unheimlich gevoel ook weer, dus wie weet is vandaag de dag!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:27:41 #203
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_87447112
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:20 schreef Silmarwen het volgende:
dus wie weet is vandaag de dag!
[14.gif]
pi_87447150
ach jeetje troeta wat een gedoe allemaal :{ maar wat is ie mooi O+ O+
Fijn dat je je nu wat beter voelt, lekker genieten meid! :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87447206
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:19 schreef Suzanna het volgende:
Als je vliezen echt breken is het wel een hele stortvloed hoor, geen straaltje. Maar een klein scheurtje zou wel kunnen.
Dat is niet waar; je kunt je vruchtwater bij kleine beetjes verliezen. Doen wat Silmarwen zegt, Hik! Opvangen en je verloskundige bellen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87447225
Troeta, het klinkt als een heel nare bevalling, vooral omdat je je zo in de steek gelaten hebt gevoeld. Dat lijkt me héél erg. Hopelijk kun je het verwerken. Het genieten is alvast begonnen, mooi! :*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:49:22 #207
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87447383
Sil, simultaan bevalling doen vandaag? ;)

Heb inderdaad de VK gebeld net. Ze kunnen nog niet veel testen, omdat het dus niet echt veel vocht was. Even afwachten of er meer komt dus en als ik niet nogmaals bel, belt ze mij vanmiddag nog even om te kijken hoe het gaat. Stom hè, maar wel fijn dat iemand dat zegt. Voel me toch een beetje suf om over zoiets op te bellen dan. :@

Maar: heb wel krampjes ondertussen. Kijken of dit ergens heen gaat vandaag. :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:51:03 #208
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87447404
Nee, het kan inderdaad een beetje sijpelen, dat wist ik al. Met name als de baby ver is ingedaald funcioneert het hoofdje als een soort kurk.
pi_87447432
Dat klinkt allemaal heel goed, Hik! Spannend!

Ik begrijp dat het suf voelt om over zulke dingen te bellen, maar er is ook een andere manier om ertegenaan te kijken: je verloskundige vindt het waarschijnlijk fijn om zo goed mogelijk geïnformeerd te zijn zodat ze weet hoe het er bij haar zwangeren voorstaat en wat ze op een dag (of nacht) ongeveer allemaal kan verwachten. Eigenlijk heb je haar gewoon een dienst bewezen. 8-)
pi_87447461
ghehe hier was het wel echt een tsunami :') terwijl mij ook verteld was over t kurk-effect enzo :P
Je kunt even een kraamverbandje ofzo indoen Hik, op die manier kun je wat opvangen en dan kan je vk eventueel oordelen, als het niet voor de tijd al heul duidelijk is. Ik hoop dat laatste voor! c_/ spannend joh <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:07:45 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87447661
Troeta, pittige bevalling :*

Prachtig knulletje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:09:17 #212
54772 Silmarwen
pi_87447686
Hier ook wat kramperig. Ontzettend zere rug en mjn buik voelt als ik heel hevig ongesteld moet worden, keizersnede litteken voelt ook rot aan, heel jeukerig en trekkerig, heb ik altijd tijdens de menstratie. Heb wel lekker veel energie, enorme nesteldrang (heb de was en de vaat al gedaan en Yade zit gekamt, gepoetst en aangekleed haar ontbijt te eten en Dora te kijken.) en zo'n unheimlich gevoel wat ik ook had toen die dinsdag ineens de weeen weer begonnen en ik alsnog een weeenremmer kreeg.

En wat Claudia zegt. Denk liever dat de verloskundige achter in haar hoofd kan houden "hmmm Hik zou misschien kunnen gaan bevallen" ipv "OH HIK GAAT AL BEVALLEN!!!!" Tenminste, zo zou ik wel denken. :

En ja liever vandaag dan morgen. Dan is het de dertiende, niet dat ik daarin geloof maar dat word je dan zo nagedragen enzo!

Oh en idd! Doe even en verbandje in. Schijnt namelijk heel zoet te ruiken, vruchtwater. Heb het zelf nooit geroken, kan het niet bevestigen. :D
pi_87447802
Bedankt allemaal!
Mijn praktijk heeft wel 6 verloskundigen, dus het is idd vreemd dat er geen vervanging is, maar de vk die gister voor het hielprikje kwam wist er niet eens vanaf, dus vraag me af of ze wel rondgebeld hebben.
Wat ze zeggen is wel waar hoor, op het moment zelf maakt het je niet uit wie er allemaal tussen je benen zit en staat, als er maar iemand staat

@Suzanna, nee de borstvoeding heb ik opgegeven, trok het echt niet om aan te leggen wat niet lukt, 3 kwartier kolven, dan alles met lepeltje geven, om vervolgens weer opnieuw alles te gaan doen.
Ik ben nu erg voor het flesje, wat een rust geeft dat, ook voor het kind!

@Silmarwen, ik geloof(weet het niet zo goed meer) dat mijn persdrang niet goed genoeg was, dus kreeg iets wat dat opwekte. Ik had volgens mij steeds problemen met weeën, vandaar dat het ook zo lang duurde.

Wat ik trouwens wel heel sneu vond was het meisje wat stage liep bij onze verloskundige, het zou haar eerste bevalling zijn,alleen om te kijken ook en ze was echt nog maar 19 of 20. De verloskundige ging weg en zei bleef bij ons wachten. Ze wist niks te zeggen tegen ons en wist ook niet hoe ze naar huis moest enzo en wij wisten ook niks,haha

@Silmarwen en Hik, klinkt toch hoopvol dit soort gerommel, leuk!!
pi_87447825
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:07 schreef Leandra het volgende:
Troeta, pittige bevalling :*

Prachtig knulletje O+
Thanks! Wat zeg je dat lief!
pi_87447972
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Hier ook wat kramperig. Ontzettend zere rug en mjn buik voelt als ik heel hevig ongesteld moet worden, keizersnede litteken voelt ook rot aan, heel jeukerig en trekkerig, heb ik altijd tijdens de menstratie. Heb wel lekker veel energie, enorme nesteldrang (heb de was en de vaat al gedaan en Yade zit gekamt, gepoetst en aangekleed haar ontbijt te eten en Dora te kijken.) en zo'n unheimlich gevoel wat ik ook had toen die dinsdag ineens de weeen weer begonnen en ik alsnog een weeenremmer kreeg.
Mijn moeder had het ook over zo'n gevoel net voordat ik geboren werd. Ze stond met mijn vader in de supermarkt en wilde op stel en sprong naar huis. Laten we hopen dat het bij jou ook een voorbode is!

Ik heb een litteken op mijn buik en ik heb er best vaak last van. Het voelt wat branderig. Ik heb trouwens eens gevraagd of mijn litteken het wel zou houden, zo'n in een kort tijdsbestek fors toenemende buikomvang ('Kan mijn buik niet openbarsten?' :') ). Grappig genoeg zei de huisarts tegen me dat de huid op die plekken (met littekenweefsel) zelfs het sterkst is!

quote:
En ja liever vandaag dan morgen. Dan is het de dertiende, niet dat ik daarin geloof maar dat word je dan zo nagedragen enzo!
Ivan is op vrijdag de 13e geboren. :7
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:33:15 #216
54772 Silmarwen
pi_87448105
Ik heb ook een heel groot litteken op mijn buik. Ik had een pilo stenosis. Jaja... Mijn maagklep was gesloten bij de geboorte, maar dat is een erg groot litteken geworden. Ik was ook bang dat dat zou scheuren ofzo :D Was de eerste zwangerschap best pijnlijk trouwens en jeukte veel. Heb het veel ingesmeerd met litteken creme enzo. Deze zwangerschap helemaal geen last van!

Ja zoals ik al zei, ik hecht geen waarde aan de 13de :D Ben zelf zaterdag de 14de geboren :+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:34:36 #217
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87448137
Ik heb geen nesteldrang, maar ik heb mijn teennagels gelakt. Niet helemaal binnen de lijntjes, maar toch! :')
Er staat toch in de boekjes dat je maar gewoon dingen moet blijven doen? Nou dan! :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:36:24 #218
54772 Silmarwen
pi_87448171
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef Hik het volgende:
Ik heb geen nesteldrang, maar ik heb mijn teennagels gelakt. Niet helemaal binnen de lijntjes, maar toch! :')
Er staat toch in de boekjes dat je maar gewoon dingen moet blijven doen? Nou dan! :P
:D!

Kun je er nog wel bij. ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:37:37 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87448189
Troeta wat een rotervaring je bevalling (klinkt ook als erg slordig van die praktijk). Gelukkig voel je je nu wat beter en genieten jullie lekker van dat kleine menneke (wat een moppie! O+)!

Hik en Sil gerommel, spannend!

Wel balen dat je lief een koortslip heeft Hik. Mijn zwager had dat ook toen mijn zus beviel, balen. Maar met een mondkapje of koortslippleister voorkom je besmetting, gewoon hardstikke goed opletten. Leuk is anders natuurlijk want je wilt ongeremd met je kindje om kunnen gaan.

Ik ben vanmorgen weer goedgekeurd door de vk in het ziekenhuis. Ze heeft ook nog een echo gemaakt (ik hoefde er niet eens om te vragen :)) en onze spruit doet het heel goed. Toch weer een grote opluchting elke keer. Helaas ligt de placenta voor, dus duurt het wsl even wat langer voor ik hem/haar (we hebben zelf heel erg het voorgevoel dat het een jongetje is) goed voel. Al dacht ik vorige week dat ik wat voelde (in ieder geval iets dat ik nog nooit eerder heb gevoeld).

As. donderdag wordt er een uitgebreide echo gemaakt (ivm overgewicht), er is een kansje dat we dan ook zien wat het wordt. Kennis van mij kreeg bij 15 weken op die echo ook het geslacht te horen. Spannend! Maar natuurlijk vooral hopen dat alles helemaal is zoals het hoort te zien. Bloeduitslagen waren in elk geval allemaal keurig.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:53:21 #220
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87448567
Twentemeisje: goed idee van zo'n koortslippleister. Misschien ga ik die zo maar even halen. Heb ik weer wat te doen (wel sleutel meenemen nu! :) )
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:54:29 #221
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87448600
Ik hen ivm vakantie mijn 20 weken echo bij 18 weken gehad en toen was het geslacht zonder problemen te zien.
pi_87448721
Pittige bevalling Troeta, maar wat een mooi kereltje. O+
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:05:33 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87448877
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is op vrijdag de 13e geboren. :7
De 13de zou mij ook niet kunnen schelen, maar toen ik op de 10de weeën begon te krijgen baalde ik wel dat het mogelijk de 11de zou worden...
Gelukkig dacht zoonlief mee en werd hij keurig de 12de geboren, en had ik dus niet een of andere carnavalsvereniging aan m'n kraambed omdat de baby op de 11de van de 11de geboren was :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87449068
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef Hik het volgende:
:D haha!

ik vind scheren alweer een hele onderneming :') nee niet mn benen, dat gaat prima :P
en teennagels knippen is iets waar k echt even tijd voor moet uittrekken hahaha. Dus eh, thumbs up dat je je nagels gelakt hebt :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:28:51 #225
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_87449438
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 06:41 schreef danic het volgende:
Deze lijst heb ik van babybrabbel.nl afgehaald. Je zou zo alles moeten hebben als het goed is.

2 T-shirts /Pyjama
Voedingsbeha
Toilettas
Ondergoed
Fotocamera,reservebatterijen,flitser reserverolletjes
Videocamera met adapter opnamebandjes en eventueel extra accu
2 pakjes voor baby
2 rompers voor baby
Babymutsje
Omslagdoek of wollen dekentje
Maxi Cosi (met voetenzak en verkleiner)
Sokjes
Jasje baby
De kraammap
Normale kleding voor jezelf
Pantoffels
Ochtendjas
Dextro energy
Warme sokken
Mooi satijnen nachthemd (voor als baby geboren is)
Centimeter (als ze de baby niet willen meten)
Lippenbescherming (tegen uitgedroogde lippen)
Make-up, parfum en deodorant (voor het bezoek)
Verfrissingsdoekjes (om jezelf op te frissen)
Champagne (om de geboorte te vieren)
Etherisch olie'tje
Als je een waterbevalling gaat doen:
Bad
Dompelpomp
Voetpomp
Slang
Universele slang/kraanaansluiting
Visnetje
Badthermometer
Ik mis de echtgenoot en de aanhanger voor aan de auto nog...? -O-
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_87449523
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

De 13de zou mij ook niet kunnen schelen, maar toen ik op de 10de weeën begon te krijgen baalde ik wel dat het mogelijk de 11de zou worden...
Gelukkig dacht zoonlief mee en werd hij keurig de 12de geboren, en had ik dus niet een of andere carnavalsvereniging aan m'n kraambed omdat de baby op de 11de van de 11de geboren was :')
Ik mikte juist op de 11e! Ik ben 12-12 jarig dus 11-11 leek me wel geinig. De vriend van m'n moeder had het ook vast geweldig gevonden (die is actief lid van een carnavalsvereniging). Volgend jaar krijgt Ivan een apenpakkie aan, zegt 'ie. :D
pi_87449591
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik mis de echtgenoot en de aanhanger voor aan de auto nog...? -O-
Ik mis een zeiltje voor in de auto nog (mocht je met gebroken vliezen op pad moeten).

Ik vind een centimeter trouwens een goede tip!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:56:00 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87450171
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik mikte juist op de 11e! Ik ben 12-12 jarig dus 11-11 leek me wel geinig. De vriend van m'n moeder had het ook vast geweldig gevonden (die is actief lid van een carnavalsvereniging). Volgend jaar krijgt Ivan een apenpakkie aan, zegt 'ie. :D
LOL... zo hoop ik deze keer op de 11de van de 12de ;)

Dan heb ik een kind van 12-11 en een van 11-12.... plus dat dat gevoelsmatig lekker rustig is, want ik ben de 6de uitgerekend en dan zit ik er dan niet zo op te wachten (van Jr. was ik de 5de uitgerekend en die kwam dus een week te laat).

En het geeft bij een VS-datumnotering een erg mooie datum: 12-11-10 dan gaan we voor 09:08:07 uur :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87450328
Oeoeoeh rommelende dames. Ik ben benieuwd!

Zelf eigenlijk niks te melden, 9wk nu ongeveer en ik geniet van alles waar ik nu geen last van heb en de vorige keer wel :D
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_87450924
Spannend Hik en Sil, zou er vandaag wat gebeuren?

Hier vannacht geen bijzonderheden. Heerlijk geslapen.... Zou bijna vergeten dat er de komende 2 weken een bevalling op komst is.
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:22:49 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87450936
12-3 ben ik uitgerekend, mijn dochter is van 3-12 . (die is op de uitgerekende datum geboren) dus zou wel leuk zijn als deze ook op de uitgerekende datum geboren zou worden :@

pi_87450970
Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts. Door de verkoudheid ben ik weer enorm aan het spugen en aan het afvallen. Ik voel me zo slap en lusteloos...toch maar even heen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:26:49 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87451061
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Spannend Hik en Sil, zou er vandaag wat gebeuren?

Hier vannacht geen bijzonderheden. Heerlijk geslapen.... Zou bijna vergeten dat er de komende 2 weken een bevalling op komst is.
Ah... dat geeft de burger moed *O*

Vooral omdat N. gisteren vroeg of we de in november nog een weekje samen wegkonden.... de 13de of de 15de, waarbij ik gisteren alleen maar de onzekerheid van dan 37 weken zijn als argument had, en dat niet noodzakelijkerwijs als probleem zag, maar ik vanmorgen bedacht dat ik dan misschien wel helemaal geen zin heb om in Drenthe in een huisje zitten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:27:47 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87451099
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef -Nienna- het volgende:
Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts. Door de verkoudheid ben ik weer enorm aan het spugen en aan het afvallen. Ik voel me zo slap en lusteloos...toch maar even heen.
:* en probeer vooral je rust te pakken.... voor de baby is een griepje niet eens een probleem, maar voor jou is het extra slopend.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:31:02 #235
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87451179
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is niet waar; je kunt je vruchtwater bij kleine beetjes verliezen. Doen wat Silmarwen zegt, Hik! Opvangen en je verloskundige bellen.
Dat is mij verteld...klopt heel mijn info weer niet :D stom is dat. Maar goed, ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen gehad, dat ik dacht dat ik vruchtwater was verloren (was ook vóór het plassen) maar dat het toen nog een paar weken bleef zitten. Vandaar dat ik zei van het scheurtje...

Maare, bellen zou ik sowieso even doen, dat vergat ik erbij te zeggen. Heb ik toen ook gedaan. Altijd fijn om te weten waar je aan toe bent.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:44:10 #236
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87451602
Bah Nienna, dat is niet fijn! Hopelijk voel je je snel weer beter!
pi_87452332
Even snel per telefoon: 20-wekenecho was helemaal goed!

En we krijgen nog een jongetje!

Nu dus maar wat fanatieker gaan denken over een naam...
pi_87453245
Mijn schoonzus is 28 weken zwanger en is net opgehaald bij de VK door een ambu.. Ze zou 'krampen' hebben zo omschrijft haar man.. Ik hoop zo dat het goed gaat :{
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:46:54 #239
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87453403
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef -Nienna- het volgende:
Beterschap... :*

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef Raissa het volgende:
Mijn schoonzus is 28 weken zwanger en is net opgehaald bij de VK door een ambu.. Ze zou 'krampen' hebben zo omschrijft haar man.. Ik hoop zo dat het goed gaat :{
Hopelijk heb je snel (goed!) nieuws... :*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:47:02 #240
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87453405
He bah Raissa, kan me voorstellen dat je daar wat onrustig van wordt. Hopelijk blijkt het mee te vallen en blijft hun kindje nog even lekker zitten waar ie zit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')