quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend: Maar je hebt er pas nog 92 gekocht! Hoeveel mag je er dan per dag?
Ik: Maximaal 16.
Hij: Hoeveel eet je er per dag?
Ik: 16.
geniaalquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:20 schreef Hik het volgende:
Trouwens huup, over die opmerking over je buik: wil al vanaf het begin van de zwangerschap een boekje maken met achterlijke dingen die mensen tegen je zeggen als je zwanger bent. Zoals daar zijn:
- "ik heb maar niet zo'n klein mutsje gekocht want (kijkend naar mij) jij krijgt vast niet zo'n klein kindje" (ik was toen 3,5 mnd trouwens)
- "weet je zeker dat het er eentje is?"
- "kun je er nu wel langs?" (man had net zijn fiets weggezet en zo een doorgang van ruim 2,5 meter gemaakt)
Dit zou volgens mij best een leuk cadeauboekje voor de familie zijn voor als je ze vertelt dat je zwanger bent!
Maar je hoort ook niet 5 dagen te werken. Jouw enige recht is het aanrecht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef Hik het volgende:
Als je 5 dagen werkt in een andere stad is het gewoon heel onhandig als je al je boodschappen perse op zaterdag moet doen.
Haha, inderdaad. Het is me een raadsel waarom reclames over brandend maagzuur altijd zo suf zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef Hik het volgende:
Volgens mij zou de Rennies fabrikant hele leuke reclames kunnen maken met ons!
Volgens de bijsluiter wel 'Gebruik van A.Vogel Cinuforce® neusspray tijdens zwangerschap of borstvoeding Voor zover bekend kan dit homeopathische ge- neesmiddel zonder bezwaar overeenkomstig de aanbevolen dosering worden gebruikt. Vraag bij twijfel uw arts of apotheker om advies.'quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:00 schreef Hik het volgende:
Mag je Cinuforce gebruiken eigenlijk? Ook homeopatisch en helpt bij mij altijd goed. Maar toegegevn: doet misschien meer voor volle holtes dan een volle neus.
Heb ik ook.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb gewoon een speciale hooikoorts-neusspray maar een lichtere variant gekregen. Wat apart dat ze dat bij andere huisartsen niet doen...
dat is hier een chipknip, hoewel het eerste halfuur gratis is. (sophia in rotterdam) en de rolstoel daar komt de verpleging / receptie al mee aansprinten als ze zien dat er een barende vrouw binnenstrompelt aan de arm van dr manquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
kleingeld voor de parkeerautomaat bij het ziekenhuis
en een euro voor de rolstoel
En dan geen superdikke sokken (omdat je zogenaamd volgens alle sites koude voeten krijgt tijdens je bevalling) zodat je je eigen schoenen niet meer past en dus uit nood maar schoenen van je man aantrekt. Maat 43. Uiterst charmant als je zelf maat 37 hebtquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef DJMO het volgende:
ohja, sokken en makkelijk zittende schoenen suzanna! ik vond het een crime om in m'n sportschoenen te komen .. en een borstel/kam etc. Eigenlijk kun je het vergelijken met een weekendje weg gaan denk ik .. wat neem je mee als je een weekend weggaat en streep weg wat je niet nodig hebt, vul aan voor de baby
Bij Jan had ik een ruggenprik, dus dusdanig verdoofd dat ik dat helemaal niet gevoeld heb. Ik weet nog wel dat ik meteen na de bevalling van m'n dochter lag te trillen als een rietje van de kou. Ze kwamen ook om het uur tempen toen geloof ik, (k dacht dat ze bang waren voor de koude koorts ofzo? )quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb echt koude voeten gehad tijdens m'n bevalling.
Ik weet het eerlijkgezegd niet meer, volgens mij zijn de sokken in kwestie in het ziekenhuis uitgegaan. Maar ik was dus zo intelligent geweest om alleen dikke huissokken klaar te leggen en geen gewone sokken voor onderweg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb echt koude voeten gehad tijdens m'n bevalling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |