abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:35:01 #151
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87416174
:D

Sorry Claudia, ik weet hoe waardeloos het is. Al eens Antagel geprobeerd? Of ReglaPH? Die zijn ook fijn!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:37:26 #152
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87416255
Weet je, ik ga maar eens boodschappen doen voor de curry van vanavond. Ga de baby gewoon uitroken!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87416334
Sorry Claudia maar ik moest wel een beetje lachen :@ maar maagzuur is echt rot. Ik heb het gelukkig alleen snachts en nog maar een paar weken *afklopt*

Hik, ik heb ook een keer gehad dat ik super leuk vond. Waren een stel jongens van een jaar of 27 uit het team van mijn meneer die allemaal rondom mijn buik stonden en maar bleven wrijven omdat ze het zo leuk vonden dat de beeb schopte. Geniaal!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:41:59 #154
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87416415
Ik heb gewoon helemaal energie vandaag! Mijn schoonmoeder heeft me geholpen met de was, dus die is netjes opgevouwen en gestreken! En ik heb zelf nog eens de keuken schoongemaakt. Moet niet gekker worden. :D Ga ook heel recalcitrant niet en uurtje liggen, kom al met zo veel moeite in slaap! Ga wel in bad ofzo.
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:56:49 #155
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87416876
Silmarwen, je mag best wel even relaxen hoor en je oogjes dicht doen!

En Claudia_X, ik hoop dat je nog wat Rennies vindt!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87417111
Hopelijk vind je er nog wat Claudia, ik moet hier in huis ook wel eens op zoek.
Ik moet zo weer naar het ziekenhuis, om 14.45 ctg en daarna een afspraak. Vannacht had ik het idee dat er wt gaande was, maar toen ik weer wakker werd was het weer over..
*poef* nu is het weg
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:16:31 #157
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87417572
KJ, succes!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87417595
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend: Maar je hebt er pas nog 92 gekocht! Hoeveel mag je er dan per dag?
Ik: Maximaal 16.
Hij: Hoeveel eet je er per dag?
Ik: 16.
_O-
herkenbaar :')

[kassameisje-van-17] "wilt u de kleine of de grote verpakking mevrouw?"
[huup] *burp* :')
[oudere kassadame] :') *pakt grootverpakking* "1 of 2?"

:P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87417626
Succes KJ!

Sil, jij bent goed bezig! Ik heb vandaag geen zin om iets te doen. Ik ga maar eens kijken of ze nog iets leuks hebben bij de action!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87418710
Barbabientje jouw schoonmoeder is echt erg :o :X

Claudia en Huup :D Maar balen dat jullie ook het max. aantal nodig hebben.

Ik mag dan nog steeds misselijk zijn elke ochtend, maar ik heb geen last van maagzuur *klopt het direct af*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 15:07:55 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87419443
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:20 schreef Hik het volgende:
Trouwens huup, over die opmerking over je buik: wil al vanaf het begin van de zwangerschap een boekje maken met achterlijke dingen die mensen tegen je zeggen als je zwanger bent. Zoals daar zijn:

- "ik heb maar niet zo'n klein mutsje gekocht want (kijkend naar mij) jij krijgt vast niet zo'n klein kindje" (ik was toen 3,5 mnd trouwens)
- "weet je zeker dat het er eentje is?"
- "kun je er nu wel langs?" (man had net zijn fiets weggezet en zo een doorgang van ruim 2,5 meter gemaakt)

Dit zou volgens mij best een leuk cadeauboekje voor de familie zijn voor als je ze vertelt dat je zwanger bent! :P
geniaal _O- ik zou hem zó kopen :D

(straks bijlezen, nu sla maken)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87419756
Yes, mijn schoonmoeder is verschrikkelijk! Maar ze doet ook wel heel veel voor ons hoor, maar altijd op zo'n claimende of hoe schrijf je dat manier.. Ben ook echt benieuwd of ze zich aan onze afspraken houden mbt kraambezoek. We willen namelijk 2dgn in de week geen bezoek..
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:18:44 #163
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87419771
Goed, wie had er nou ook weer gezegd dat zwangerschapsdemensie niet bestaat? Ik zit nu op het stoepje van ons portiek te wachten tot lief thuiskomt, omdat ik zo slim ben geweest de deur achter me dicht te trekken zonder sleutel toen ik net boodschappen ging doen. :X
Gelukkig weet hij met al dit wachten toch niet meer wat hij op z'n werk moet... :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:20:50 #164
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87419847
Nou ja, ik zit wel lekker in de zon, met een colaatje light (ook goed tegen maagzuur). Alleen zo jammer dat voorbijgangers me een beetje medelijdend aankijken. Denk dat ik eruit zie als een verlaten zwangere vrouw. :')
pi_87419988
Haha, Hik. Gelukkig regent het niet! Succes met wachten!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87424333
arme jij Hik, hopelijk ben je inmiddels weer binnen.

Ctg was goed, mag weer terug nara de vk. Daar had ik vandaag een afspraak, maar die ging niet door, dus nu donderdag heen.

Net telefoon gehad van mijn schoonzusje, die had vandaag ook een echo. Bij hun was alles ook goed!!
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 18:08:02 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87426086
Barbabientje: ik zou dan zo lomp zijn om ze buiten te laten staan als ze tóch kwamen :X

Fijn dat je weer terugmag naar de VK KJ!

Hik _O-

Sil: de laatste loodjes leveren het meeste nesteldrang op ? ;)

ik heb baby de hele dag nog niet bewust geoveld, maar heb dan ook geen moment stilgezeten eigenlijk. Ik ging _eindelijk_ even zitten toen m'n man thuiskwam, in de tuin, en prompt *schop* maar daarna nog niet weer zo duidelijk gevoeld. hoop wel dat dat nu eens een beetje gaat komen, want dat geeft toch een zekerder gevoel dat alles goed is :@
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_87426465
Sil, fijn dat je je zo energiek voelt, maar niet te hard van stapel lopen hé, geniet van een lekker bad idd. :)

Hik...hopelijk ben je weer binnen nu :)

KJ, fijn dat je weer gewoon naar de vk mag.

Maagzuur...hier ook weer last van nu. En ik moet nog gaan eten zo... :{
Bij mij hangt het er een beetje vanaf wie er aan me buik zit of ik het vervelend vind :P
Sommige laat ik juist voelen omdat die nooit eerder een zwangere buik incl. bijbehorende bewegingen hebben gevoeld, en die reacties zijn dan echt geweldig. :D Juist omdat ik voordat ik zelf zwanger was het ook nooit bij een ander heb gevoeld omdat ik dat niet durfde.

Ik merk trouwens nu echt dat het zwaarder wordt hoor...man, traplopen duurt een eeuwigheid en omdraaien in bed is gewoon pijnlijk soms! En vaker harde buiken.....Nou ja, volgende week m'n laatste werkweek, hopelijk kan ik dan daarna van de rust gaan genieten, aangezien de babykamer ook wel klaar is dan.
Back in business.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:22:22 #169
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87426566
Goh, Hik, ik zou er een trouwjurk bij aantrekken, dan ben je me toch een plaaaaaaaaaaaaatje in dat portiek.

Winkels op zondag dicht? ALSJEBLIEFT WEL! Ik word helemaal gek van 'we kunnen alles kopen, 24-uurs economie', het belachelijke is dan dat je jezelf er helemaal op in gaat stellen en de zondag geen zondag meer is (of zaterdag zaterdag, of vrijdag vrijdag, hangt er vanaf welke dag alles dicht is ofzo). Er is gewoon helemaal geen garantie dat mensen niet werken op 1 dag in de week, waardoor plannen van activiteiten gewoon nooit werkt. Ik werk bijna altijd op zaterdag en zondag, makkelijk, kan de man de 'zorgtaak' overnemen, maar we hebben dus noooooooooit een familiedag.

En je webshop dichtgooien? Heb daar toch 'bewondering' voor, gewoon je eigen 'moraal' volgen, en een dag 'verdiensten' opgeven voor je overtuiging. Maar goed, ik ben dan ook een halve refo :D. Ik zou er zo tussenpassen, en die rokken en huiselijkheid, dat past me ook wel :). (Alleen dat je als vrouw alleen een dienend beroep mag hebben, dat strookt me TOTAAL niet, maar dat geen tv enzo, dat vind ik best wel kicken ergens.)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:24:56 #170
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87429170
Als je 5 dagen werkt in een andere stad is het gewoon heel onhandig als je al je boodschappen perse op zaterdag moet doen.

En ik ben weer binnen hoor. :') Wat een gedoe.
Die trouwjurk, wat een idee! :D

Ik hb m'n bakje curry op en de baby begon spontaan te dansen.
pi_87429282
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef Hik het volgende:
Als je 5 dagen werkt in een andere stad is het gewoon heel onhandig als je al je boodschappen perse op zaterdag moet doen.
Maar je hoort ook niet 5 dagen te werken. Jouw enige recht is het aanrecht. :Y)

Ik heb weer Rennies, woohoo!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:38:59 #172
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87429845
Volgens mij zou de Rennies fabrikant hele leuke reclames kunnen maken met ons!
pi_87430067
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:38 schreef Hik het volgende:
Volgens mij zou de Rennies fabrikant hele leuke reclames kunnen maken met ons!
Haha, inderdaad. Het is me een raadsel waarom reclames over brandend maagzuur altijd zo suf zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:52:02 #174
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87430485
Vanmiddag terug gekomen van een heerlijk (en superzonnig) weekend in de Belgische Ardennen (vlakbij La Roche) met de hele family (ouders, zussen en aanhang plus kids). Helaas lees ik hier twee verdrietige berichten.

Mevr_Mus: :* heel veel sterkte gewenst voor jou en je lief. Wat ontzettend naar dat het over is.

Klavertje_4: hoe is de spoedecho gegaan? Ik lees net in het andere topic dat je morgen pas terecht kunt voor een echo, ik hoop zo dat het nog goed is! :*

Morgenvroeg om 8.20 al bij de gyn zijn. Lekker vroeg uit de veren dus. Ik vind toch elk bezoek wel spannend. Nu omdat mijn kwaaltjes als vermoeidheid en krampen duidelijk zijn afgenomen, maar ik zit ook alweer in week 16, volgens mij ben ik dus in het rustiger deel beland :). Maar jemig wat vliegt de tijd! Hopelijk morgen in ieder geval hartje luisteren en wie weet doet hij ook nog wel een echo.

Een dikke knuffel voor u allen!

Oh ja, wat de neusspray betreft, volgens mij verschillen de meningen daar nogal over. Ik had in het begin van de zwangerschap onwijs last van mijn hooikoorts en dus ook een hopeloos verstopte neus. Huisarts wilde me absoluut geen enkele neusspray voorschrijven. Heb dus de homeopathische variant gebruikt, maar die hielp weinig. Gelukkig duurde die hooikoortsopleving niet zo lang want ik werd er gek van.

[ Bericht 2% gewijzigd door twentemeisje op 11-10-2010 20:01:37 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:00:55 #175
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87430902
Mag je Cinuforce gebruiken eigenlijk? Ook homeopatisch en helpt bij mij altijd goed. Maar toegegevn: doet misschien meer voor volle holtes dan een volle neus.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:05:27 #176
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87431119
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:00 schreef Hik het volgende:
Mag je Cinuforce gebruiken eigenlijk? Ook homeopatisch en helpt bij mij altijd goed. Maar toegegevn: doet misschien meer voor volle holtes dan een volle neus.
Volgens de bijsluiter wel 'Gebruik van A.Vogel Cinuforce® neusspray tijdens zwangerschap of borstvoeding Voor zover bekend kan dit homeopathische ge- neesmiddel zonder bezwaar overeenkomstig de aanbevolen dosering worden gebruikt. Vraag bij twijfel uw arts of apotheker om advies.'

Dat stond ook in de bijsluiter van Pollinsan neusspray (ook A. Vogel) die ik heb gebruikt.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:27:25 #177
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87432094
Ik heb gewoon een speciale hooikoorts-neusspray maar een lichtere variant gekregen. Wat apart dat ze dat bij andere huisartsen niet doen...
pi_87432175
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb gewoon een speciale hooikoorts-neusspray maar een lichtere variant gekregen. Wat apart dat ze dat bij andere huisartsen niet doen...
Heb ik ook.
Althans, ik heb een spray voor mn huismijtallergie, maar toch. Livocab heet ie geloof ik. Geen punt volgens mn HA, en ze had ook geen bezwaar tegen het gebruik van Aeriuspillen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:37:22 #179
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87432572
Oh ja, net de 'vluchttas' voor 't ziekenhuis klaargemaakt, en prompt na drie kinderen weet ik niet eens meer wat er nog meer in moet / kan, behalve kleren voor jezelf, pyjama / bevalshirt, ondergoed, voedingsbeha, babykleertjes in twee maten, omslagdoek, mutsje voor de baby. En natuurlijk fototoestel...

Heeft iemand daar een mooi lijstje van? Ik moest bij Noa wel naar het ziekenhuis maar bij de twee anderen niet... (gelukkig) dus heb ik het verder niet gebruikt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 20:44:27 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87432949
1 of 2 Nachthemden
kleding om naar huis te gaan
voldoende ondergoed
Kleding voor de Baby
telefoon + lader
camera
extra batterijen / lader ervan
maxicosi
Verzekeringspapieren
Ochtendjas
Bevallingsplan (als je dat hebt)
Make up
shampoo / was spul
Kraamverbanden (voor zover je die niet meekrijgt vanuit het ziekenhuis)

...

verder weet ik het even niet meer

maandag 11 oktober 2010 @ 20:47:44 #181
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87433124
thnx!

Mijn kind heeft de *hik* in mijn buik O+
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:50:58 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87433262
kleingeld voor de parkeerautomaat bij het ziekenhuis ;)
en een euro voor de rolstoel :)
:@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 20:54:34 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87433425
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
kleingeld voor de parkeerautomaat bij het ziekenhuis ;)
en een euro voor de rolstoel :)
:@
dat is hier een chipknip, hoewel het eerste halfuur gratis is. (sophia in rotterdam) en de rolstoel daar komt de verpleging / receptie al mee aansprinten als ze zien dat er een barende vrouw binnenstrompelt aan de arm van dr man O+ :P

maandag 11 oktober 2010 @ 20:55:34 #184
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87433459
Dat zijn nog eens van die 'tips van ervaringsdeskundigen' B-J ;)
pi_87433502
Hier is het twee euro muntstuk voor de rolstoel :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 20:56:46 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87433508
ohja, sokken en makkelijk zittende schoenen suzanna! ik vond het een crime om in m'n sportschoenen te komen .. en een borstel/kam etc. Eigenlijk kun je het vergelijken met een weekendje weg gaan denk ik .. wat neem je mee als je een weekend weggaat en streep weg wat je niet nodig hebt, vul aan voor de baby ;)

pi_87433608
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef DJMO het volgende:
ohja, sokken en makkelijk zittende schoenen suzanna! ik vond het een crime om in m'n sportschoenen te komen .. en een borstel/kam etc. Eigenlijk kun je het vergelijken met een weekendje weg gaan denk ik .. wat neem je mee als je een weekend weggaat en streep weg wat je niet nodig hebt, vul aan voor de baby ;)
En dan geen superdikke sokken (omdat je zogenaamd volgens alle sites koude voeten krijgt tijdens je bevalling) zodat je je eigen schoenen niet meer past en dus uit nood maar schoenen van je man aantrekt. Maat 43. Uiterst charmant als je zelf maat 37 hebt :') .
pi_87433776
Ik heb echt koude voeten gehad tijdens m'n bevalling. 8)7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 21:07:22 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87433992
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij Jan had ik een ruggenprik, dus dusdanig verdoofd dat ik dat helemaal niet gevoeld heb. Ik weet nog wel dat ik meteen na de bevalling van m'n dochter lag te trillen als een rietje van de kou. Ze kwamen ook om het uur tempen toen geloof ik, (k dacht dat ze bang waren voor de koude koorts ofzo? )

pi_87434179
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik weet het eerlijkgezegd niet meer, volgens mij zijn de sokken in kwestie in het ziekenhuis uitgegaan. Maar ik was dus zo intelligent geweest om alleen dikke huissokken klaar te leggen en geen gewone sokken voor onderweg.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:12:22 #191
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87434268
Ik heb nog wat snackjes ingepakt. En dextro.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 oktober 2010 @ 21:38:08 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87435577
oh, wellicht wat te lezen of te puzzelen. Ik weet nog hoe dodelijk saai het aan de ctg liggen de hele tijd was :{

pi_87437499
Maagzuur is hier ook weer toegeslagen, irritant :(
Hopen dat ik er vannacht niet zo'n last van heb, de hele avond al wel namelijk
29 weken vandaag!
pi_87446508
Deze lijst heb ik van babybrabbel.nl afgehaald. Je zou zo alles moeten hebben als het goed is.

2 T-shirts /Pyjama
Voedingsbeha
Toilettas
Ondergoed
Fotocamera,reservebatterijen,flitser reserverolletjes
Videocamera met adapter opnamebandjes en eventueel extra accu
2 pakjes voor baby
2 rompers voor baby
Babymutsje
Omslagdoek of wollen dekentje
Maxi Cosi (met voetenzak en verkleiner)
Sokjes
Jasje baby
De kraammap
Normale kleding voor jezelf
Pantoffels
Ochtendjas
Dextro energy
Warme sokken
Mooi satijnen nachthemd (voor als baby geboren is)
Centimeter (als ze de baby niet willen meten)
Lippenbescherming (tegen uitgedroogde lippen)
Make-up, parfum en deodorant (voor het bezoek)
Verfrissingsdoekjes (om jezelf op te frissen)
Champagne (om de geboorte te vieren)
Etherisch olie'tje
Als je een waterbevalling gaat doen:
Bad
Dompelpomp
Voetpomp
Slang
Universele slang/kraanaansluiting
Visnetje
Badthermometer
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:16:40 #195
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87446590
Wat een waslijst aan spullen is het toch zeg.
Bedankt dames: zie dat ik al wat vergeten ben in te pakken! Straks mijn tas nog maar een keer nalopen, anders is mijn man completer met zijn reservekleding (handige tip voor iedereen: soms komen de mannen ook niet ongeschonden uit de strijd ;)), camera en boek dan ik.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:35:00 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87446666
en als je nou allergisch bent voor satijn :{ ik houd het wel bij m'n longsleeve van katoen :+

pi_87446735
Danic, vergeet echt geen deo en opfrisdoekjes, want ik heb nog nooit zo gestonken als na mijn bevalling,haha

Mex hield me wakker na zijn flesje, dus ik was lekker opgestaan,boterhammetje gemaakt, wil ik hem pakken, slaapt ie gewoon, dus nu eindelijk eens tijd voor fok en dat ik weer een beetje kan zitten helpt ook wel.. ;)
Hier het beloofde fotootje!

Wil jullie nog even bedanken voor alle felicitaties! De bevalling was idd erg zwaar en rampzalig. Het heeft bij elkaar 30 uur geduurd met een verloskundige die weg moest wegens prive-omstandigheden en er was geen vervanger. De dokters in het ziekenhuis hadden het eigenlijk ook te druk en er was een dronken vrouw aan het bevallen wat alle prioriteit kreeg.
Om 9 uur s'avonds had ik volledige ontsluiting en om half 3 mocht ik gaan persen. Ik was zo moe en ik kon niet meer, m'n rug deed ook zo'n pijn,maar op een andere manier is het me toch gelukt en was die daar om 03.32, helemaal gezond. Mijn vriend heeft erg goed geholpen met aanmoedigen, gezicht afdeppen en vooral met mijn hoofd optillen,haha
We hadden eerder de wachtenden weggestuurd omdat het allemaal zolang duurde, maar toen mijn vriend op de gang ging bellen stond mijn moeder daar toch, dat was echt heel leuk:D

De eerste dagen was ik nog kapot en doodziek, ik had koorts en zat de hele dag keihard te trillen, ik kon echt niks meer. Borstvoeding nog geprobeerd maar ik had gewoon te weinig energie en Mex hapte toch ook niet. Hij sabbelt liever aan zijn handjes.
Sinds gister voel ik me weer goed en nu is het wel echt genieten hoor, het is echt een heerlijk ventje wat goed eet en bijna niet huilt en hij word zo lekker verwend door iedereen!
Nou ik stop maar met typen, al kan ik nog zoveel vertellen, weet niet eens of het in dit topic mag.

Succes met de maagzuur iedereen!! Xx
pi_87446813
jeetje troeta wat een bevalling zeg! maar est heb je er een mooi kereltje aan over gehouden O+
fijn dat t nu wat beter met je gaat! geniet ervan!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:57:58 #199
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87446823
Troeta, wat een mooi mannetje! Hoop dat je er heel erg van geniet... Het klinkt wel zo in elk geval.

Onderweg naar de wc vanmorgen liep er wat vocht langs m'n been. Ben er nog steeds niet uit wat het nou was, het was in elk geval vrij doorzichtig. Maar toen moest ik zo nodig plassen dat ik als er al meer was, hetniet thuis te brengen was. Tja.... :?

Ow. En lief heeft een koortslip. Das ook niet handig volgens mij.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:18:14 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87447016
Troeta, tuurlijk mag je dat hier vertellen! Wat een enorm zware bevalling zeg :{ ... en koorts de eerste dagen, allesbehalve roze wolk....
:* dat je alles doorstaan hebt. Geef je nu wel borstvoeding, is dat uiteindelijk nog gelukt? Ik denk dat heel veel vrouwen het zouden opgeven.
Enne, wat vreemd zeg, dat je vk weg moest en er dan geen vervanging is... ik denk dat dat bij mij niet kan gebeuren, een praktijk met veel vk's. Heel naar voor jou lijkt me... je vertrouwde factor is dan meteen weg.
Heel knap dat je 't toch allemaal maar gedaan hebt, inclusief dat persen... dat heb ik ook bij mijn eerste dóódmoe moeten doen en dat was me toch zwaar!

(en wat een schattig ventje heb je gekregen, voor al die moeite mag dat ook wel he ;) ) O+

Nog hartelijk gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')