en een parlementslid / beleidsambtenaar heeft weer wat steekpenningen van de investeerderquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:13 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Lekker fris.
Maar de aandeelhouders hebben weer winst en dat is het enige waar het tegenwoordig nog om gaat.
Dus de reizigers krijgen minder service voor hetzelfde geld?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat denk ik niet, echte concurrentie ontbreekt natuurlijk, maar indirect komt het wel terug als NS dividend uitkeert. Het is niet zinvol kosten te maken die je beter kunt voorkomen, nooit.
En of een toekomstige baan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef Verburg_K het volgende:
en een parlementslid / beleidsambtenaar heeft weer wat steekpenningen van de investeerder
Die verwerk je toch in de prijs? ' t is toch al reteduur, kunnen die servicekosten ook nog wel bij. of een kaartje 46 euro kost of 47 euro, dat maakt echt niet meer uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Bovendien kan ik mij voorstellen dat er aanzienlijk kosten aan het schoonmaken en onderhoud van de toiletten zijn verbonden. Wellicht spelen die redenen ook mee in de overweging van NS.
Welk treinkaartje kost 46 euro? Volgens mij is dat minder dan 1% van alle mogelijke ritten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die verwerk je toch in de prijs? ' t is toch al reteduur, kunnen die servicekosten ook nog wel bij. of een kaartje 46 euro kost of 47 euro, dat maakt echt niet meer uit.
Ik moet regelmatig voor mijn werk van arnhem naar maastricht forensen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welk treinkaartje kost 46 euro? Volgens mij is dat minder dan 1% van alle mogelijke ritten.
Sinds de privatisering is de service met sprongen achteruit gegaan, maar er zijn altijd mensen die op basis van een (theoretische) ideologie blijven ontkennen. Beetje wat de CPN vroeger deed mbt het communisme....blinde vlek enzo en geloven in heilstaten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor Fritsie. Heel de wereld bevindt zich in een dusdanig riante positie. Tuurlijk knul.
Jij probeert echt alles recht te lullen wat zo krom is als maar kan he?
Zelfs voor vrouwen is er een plasfles!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:11 schreef Hathor het volgende:
Kunnen ze de reizigers dan niet tegmoetkomen of zo? Ik bedoel plassen in een flesje zal nog wel lukken, maar poepen zal toch iets lastiger worden. De hals van een colaflesje is niet breed genoeg.
Persoonlijk vond ik het probleem van de WC bij de NS dat hij ook meer leek op een badkamer. Soms zag je er dames in gaan die pas veel later er weer uit kwamen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:11 schreef Hathor het volgende:
Kunnen ze de reizigers dan niet tegmoetkomen of zo? Ik bedoel plassen in een flesje zal nog wel lukken, maar poepen zal toch iets lastiger worden. De hals van een colaflesje is niet breed genoeg.
Mja. Maar die dames maken de plee ook na elke 'beurt' schoon. Zo heel gek is dat dus nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:20 schreef computergirl het volgende:
op sommige stations heb je trouwens prettige schone wc's, Arnhem bijvoorbeed, daar betaal ik graag 40 cent voor tijdens het wachten op een overstap. (alleen jammer van die trappen)
Prima, maar dan heb ik het vermoeden dat er wel weer een topic geopend gaat worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die verwerk je toch in de prijs? ' t is toch al reteduur, kunnen die servicekosten ook nog wel bij. of een kaartje 46 euro kost of 47 euro, dat maakt echt niet meer uit.
Whehehehe zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs voor vrouwen is er een plasfles!
[ afbeelding ]
Gezellig met z'n allen op het balkon plasflessen!
quote:
Ik heb wel eens een verhaal gehoord over iemand die een miskraam heeft gehad op een toilet in de trein.quote:„oudere reizigers en kinderen die het in hun broek doen. Reizigers die plassen in de trein of op het perron, reizigers die bij gebrek aan een toilet overgeven in de afvalbakken.”
Een lekkere spuit zetten lijkt me niet haalbaar als je van je aders houdt, neuken lijkt me ook exceptioneel en kotsen is een WC wel voor bedoeld dus waar hebben we het over? Vrouwen die even hun haar doen? Zwartrijders?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:13 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een verhaal gehoord over iemand die een miskraam heeft gehad op een toilet in de trein.
Ik snap de beredenering van de NS wel. Het is duur en in het kader van sociale veiligheid ook nog eens risicovol. Daarnaast worde toiletten in treinen te veel gebruik voor zaken waar ze niet voor bedoeld zijn. Echter, ben ik het er wel mee eens dat op ritten van meer dan 30 minuten er zeker toiletten in de treinen zouden moeten zijn. Bij hoge nood is er namelijk geen andere oplossing dan in het openbaar je behoefte te moeten doen. Dat personeel flesjes moet meenemen is schandalig.![]()
tada: filesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het geen probleem, het is natuurlijk een service overweging van de NS. Als klanten zich er niet in kunnen vinden lijkt het mij beter dat zij naar een ander vervoersmiddel overstappen.
zeg dat danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie er dan ook helemaal niks in om iedereen het OV in te jagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |