quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:58 schreef .Cake. het volgende:
Klopt, ik heb immers geen meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is heel simpel, je moet gewoon zo veel downloaden dat je het onmogelijk in het weekend kan kijken, dan blijft er altijd wat over voor de volgende week
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Touché!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:23 schreef Frag_adder het volgende:
Pizza zo vroeg op de zaterdag middag? *jaloers is*
Klopt, ik heb immers geen mening
Maar het is heel simpel, je moet gewoon zo veel downloaden dat je het onmogelijk in het weekend kan kijken, dan blijft er altijd wat over voor de volgende week
Vind ik wel dat je op cake moet trakterenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:00 schreef Ascendancy het volgende:
2 weken zonder .Cake.![]()
Ik trakteer zodra hij niet meer komt.
Ik zit zelf bij Telfort 20mbit, inclusief telefonie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Touché!
Hmm, morgen verhuizen!Maar dat betekent dat ik voorlopig niet online kan zijn, dus moeten jullie het misschien wel een week of twee zonder mij doen.
![]()
In het licht daarvan, kan iemand zijn ervaringen delen over de kwaliteit van de Telfort, XS4ALL, Online en Tele2 internetproviders (tot/rond de 20 Mb/s)??? Vooral Online en Tele2 lijken mij goeie kandidaten om mij in de komende jaren anime te leveren.
Sorry, beetje off-topic, maar ik ga vanaf morgen toch voor langere tijd offline, dus ja
Van dit seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:47 schreef luffyd het volgende:
noem eens een goede anime om te volgen
Nee, natuurlijk niet. Zijn we zo blij dat je wegbent, moet ik je nog eten ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vind ik wel dat je op cake moet trakteren![]()
Tja, ligt er aan wat je leuk vind. Ik vind persoonlijk Bakuman en Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai (vanaf nu Ore no Imouto) wel goed, en Hyakka Ryouran Samurai Girls vermakelijk (voor de hersenloze entertainment). De rest iets minder.quote:
Heb gister Otome Youkai Zakuro gezien, was ook leuk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, ligt er aan wat je leuk vind. Ik vind persoonlijk Bakuman en Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai (vanaf nu Ore no Imouto) wel goed, en Hyakka Ryouran Samurai Girls vermakelijk (voor de hersenloze entertainment). De rest iets minder.
Op 1 (die met die mecha's) na zijn alle series dit seizoen wel leuk. Zelfs panty, stocking & garterbelt is leuk. Vreemd. Maar wel leukquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:48 schreef Qunix het volgende:
Ik vind Arakawa Under the Bridge x Bridge geweldig, ook Bakuman, Togainu no Chi en Shinrei Tantei Yakumo tof.
Oooow, hoe kan ik Arakawa vergeten???quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:48 schreef Qunix het volgende:
Ik vind Arakawa Under the Bridge x Bridge geweldig, ook Bakuman, Togainu no Chi en Shinrei Tantei Yakumo tof.
Jij zou eens kritisch moeten wordenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Op 1 (die met die mecha's) na zijn alle series dit seizoen wel leuk. Zelfs panty, stocking & garterbelt is leuk. Vreemd. Maar wel leuk
Fantasy en sci-fi, aktie, horror, zombies, detective, humor is altijd goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij zou eens kritisch moeten worden
Geef nu maar gewoon toe dat je ecchi in een mecha smerig vindt en voor de rest alles prima.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef wdn het volgende:
Dat is geen genre maar een bijproduct
lol
Echii als doel van op zich? Neen. Als onderdeel ok.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geef nu maar gewoon toe dat je ecchi in een mecha smerig vindt en voor de rest alles prima.
Daarnaast is bij veel series de echii de hoofdnoot.
Asu no Yoichi, Green Green etc. Dat noem jij humor. Ik noem dat ecchi.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Echii als doel van op zich? Neen. Als onderdeel ok.
Bijvoorbeeld hotd was me af en toe te ecchi maar de zombies maakten veel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |