Nog snel even, waarom ben je blij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
Kindershet was me een genoegen.
Ik ben blijmaar toch ga ik slapen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet niet, heb je toch gewoon somsDat je blij bent
OF MAG DAT TEGENWOORDIG NIET MEER
NEE!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook blij en ga ook slapen, mag dat APK?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Oke... komt ie dan, pron-Bouquetreeks-styleGelukkig is ie gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik was even bezig?quote:
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik terugzoeken:
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)
Watje heeft geknipt!
[..]
Gelukkig is ie gequote
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)
Je zei dat je ging slapen.quote:
Oh echt hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenHet was tenslotte nog geen half twaalf geweest
Ja, dat staat er iets voor ja :quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenHet was tenslotte nog geen half twaalf geweest
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Whihihiiiiiiiiiiihihi. Ik durf het bijna niet te typen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Hé maar even serieus he, ik denk niet eens dat dit soort posts mogen hier![]()
Het is pure pron
Ik dacht dan heb je iets te doen zonder mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Je zei dat je ging slapen.
Vrouwen.![]()
Even lezen.
Mirroringquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dan heb je iets te doen zonder mij
Mannen
Lees ze
Zie, ik hou altijd rekening met andermans gevoelens (quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat staat er iets voor ja :
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hè hè.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Sjon loopt op kop !quote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon loopt op kop !
Die achterste is zijn vriendje Icon
Ja echt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik dacht echt dat Sjon de achterste wasOmdat je geen wit ziet op de foto bij de eerste.
Ja, zo kom ik de SC ongeveer binnen jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, ik hou altijd rekening met andermans gevoelens ()
Maar het is toch echt hysterisch grappig, dat soort stukjes uit die boekjes? Het heeft jou er toe geïnspireerd ons eigen epos in het leven te roepen
Als ie af isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
We zullen APK ooit nog alle linkjes geven naar het hele verhaal van F&F.
Misschien.
Ik dacht net even dat je het stiekem al gegeven had, omdat hij zei dat het tweede linkje lief wasquote:
www.google.frquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef APK het volgende:
Gréééés, wat was de URL van die ene site ook alweer om meer franse troep te zoeken?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Die krijg je zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef APK het volgende:
Gréééés, wat was de URL van die ene site ook alweer om meer franse troep te zoeken?
Oeh, die is mooi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En we hebben echt de mooiste zonsondergang ooit gezien daar.
Daar kon zelfs die op Bali niet tegen op
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net even dat je het stiekem al gegeven had, omdat hij zei dat het tweede linkje lief was
Jaaaaaquote:
Ik ben nu bij nummer 2quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:24 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt toch gelijk, APK, ik heb nummer drie ondergewaardeerd
Had je eerder moeten klikkenquote:
Nou, ik dacht dat ik daar mooie zonsondergangen gezien had, bij Lovina, maar echt, deze sloeg allesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, die is mooi.![]()
Doe mij maar Bali, though.
Tel maar af!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je eerder moeten klikken![]()
Gaan we zo synchroon de Engelse kijken
Welterusten!quote:
Ja, wel fijn dat ik de tekst nu ook begrijpquote:
Mooi jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef Greys het volgende:
Trusten Tombola en oh-oh
De Bleischwijksche zonsondergang is soms ook niet te versmaden
[ afbeelding ]
Zoals eerder vanavond: Kan iemand in het kort uitleggen waar het over gaat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:31 schreef Goodbye het volgende:
Ze zijn wel erg complimenteus over die Esmeralda, niet?
Dat liedje over Esmeralda? Ik dacht dat jij zo goed in Engels was?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals eerder vanavond: Kan iemand in het kort uitleggen waar het over gaat?
Dat kon je toch halen uit deze video?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals eerder vanavond: Kan iemand in het kort uitleggen waar het over gaat?
Hee, die herinner ik me nogquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef Greys het volgende:
Trusten Tombola en oh-oh
De Bleischwijksche zonsondergang is soms ook niet te versmaden
[ afbeelding ]
Iehhhhhhhhhh, Willibrordquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, die herinner ik me nog![]()
Ik gooi dr nog 1 foto in.
Kijk wie er woensdag in de haven van zijn vrouw / vriendin achteruit terug moest rijden zodat ze beter foto's kon maken van onze hondjes![]()
[ afbeelding ]
Overigens kende ik die vrouw ook ergens van, maar geen idee waarvan![]()
En herkende hij mij vervolgens, en wist hij ook niet waarvan, maar dat was van mijn werk, want hij is bevriend met mijn baas en kwam vroeger vaak op ons kantoor
There's a demon inside her?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat liedje over Esmeralda? Ik dacht dat jij zo goed in Engels was?
Als ik effe naar de tijdsgeest kijk: ze worden geil van haar, maar dat mag niet van de kerk enzo. Dusja, dan is ze maar een heks en moet ze op de brandstapel/gestenigd worden. Maar eerst willen ze d'r wel effe doen, als het kan.quote:
Die man is omni-present, zag hem een week geleden ook bij mij in de straat!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, die herinner ik me nog![]()
Ik gooi dr nog 1 foto in.
Kijk wie er woensdag in de haven van zijn vrouw / vriendin achteruit terug moest rijden zodat ze beter foto's kon maken van onze hondjes![]()
[ afbeelding ]
Overigens kende ik die vrouw ook ergens van, maar geen idee waarvan![]()
En herkende hij mij vervolgens, en wist hij ook niet waarvan, maar dat was van mijn werk, want hij is bevriend met mijn baas en kwam vroeger vaak op ons kantoor
The story dates back to January 6, 1482 in Paris, France, the day of the 'Festival of Fools' in Paris. Quasimodo, the deformed bell-ringer of Notre Dame, is introduced by his crowning as Pope of Fools.quote:
Gaat ze echt op de brandstapel?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik effe naar de tijdsgeest kijk: ze worden geil van haar, maar dat mag niet van de kerk enzo. Dusja, dan is ze maar een heks en moet ze op de brandstapel/gestenigd worden. Maar eerst willen ze d'r wel effe doen, als het kan.
Of is dit te vulgair, Greys?
Ik baal dr van, die vrouw is ook heel bekend volgens mij, maar ik ben zo slecht in namen en gezichtenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Iehhhhhhhhhh, Willibrord
Wel leuk dat ze foto's van je hondjes wilde maken
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Die man is omni-present, zag hem een week geleden ook bij mij in de straat!
Oh, nee. Greys heeft een echte uitlegquote:
Oh kut.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
The story dates back to January 6, 1482 in Paris, France, the day of the 'Festival of Fools' in Paris. Quasimodo, the deformed bell-ringer of Notre Dame, is introduced by his crowning as Pope of Fools.
Esmeralda, a beautiful Gypsy with a kind and generous heart, captures the hearts of many men, including that of a Captain Phoebus, but especially those of Quasimodo and his adopted father, Claude Frollo, the Archdeacon of Notre Dame. Frollo is torn between his lust and the rules of the church. He orders Quasimodo to kidnap her, but the hunchback is suddenly captured by Phoebus and his guards who save Esmeralda. Quasimodo is sentenced to be whipped and ordered to be tied down by the heat. Esmeralda, seeing his thirst, offers him water. It saves her, for she captures his heart.
Esmeralda is later charged with the attempted murder of Phoebus, whom Frollo attempted to kill in jealousy, and is sentenced to death by hanging. As she is being led to the gallows, Quasimodo swings down by the bell rope of Notre Dame and carries her off to the cathedral under the law of sanctuary. Clopin rallies the Truands (criminals of Paris) to charge the cathedral and rescue Esmeralda. The King, seeing the chaos, vetoes the law of sanctuary and commands his troops to take Esmeralda out and kill her. When Quasimodo sees the Truands, he assumes they are there to hurt Esmeralda, so he drives them off. Frollo betrays Esmeralda by handing her to the troops and watches while she is hanged. Quasimodo pushes him from the heights of Notre Dame to his death. Quasimodo then goes to a mass grave, lies next to her corpse, crawls off to Esmeralda's tomb with his arms around her body and eventually dies of starvation. Two years later, people excavated the skeletons of Esmeralda with a broken neck and Quasimodo locked in an embrace.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb Jeroen vd Boom een keer gezien in de Mac in Amsterdam Zuid-Oost![]()
Gewoon de Disney film kijken, dan leeft ze wel!quote:
Nee, hij stond foto's te nemen van mensen die met hem op de foto wilden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook met die vrouw en wie is zij dan????
Of gewoon je eigen Belle verhaal bedenken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon de Disney film kijken, dan leeft ze wel!
De mijne was best creatief, al zeg ik het zelf!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Of gewoon je eigen Belle verhaal bedenken.
Eerst kinderen krijgen, dan Disney ondergaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon de Disney film kijken, dan leeft ze wel!
Ja dááááág, ik vind disney leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst kinderen krijgen, dan Disney ondergaan.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hij stond foto's te nemen van mensen die met hem op de foto wilden.
Voorzover dat mogelijk is, maar hij kon het.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er wilden mensen met hem op de foto?
Ik zit ff te zoeken, die vrouw leek op Sylvia Kristel, maar die zal toch ook dood zijn of heel erg oud nu he?
Wel op leeftijd maar nog niet dood.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er wilden mensen met hem op de foto?
Ik zit ff te zoeken, die vrouw leek op Sylvia Kristel, maar die zal toch ook dood zijn of heel erg oud nu he?
Toen ik dit filmpje in Landal liet zien zaten jullie me uit te lachen omdat BUMA deuntjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
Ze zou het geweest kunnen zijn...quote:
Dit is zijn vrouw, die rechter. Ze zou 24 jaar jonger dan hij moeten zijn:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zou het geweest kunnen zijn...
Of mss leek ze er gewoon op, en is ze helemaal niet bekend
Ze doet me zo vaag denken aan mylene de la haye.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik baal dr van, die vrouw is ook heel bekend volgens mij, maar ik ben zo slecht in namen en gezichten![]()
We hebben een heel gesprek gevoerd daar, en zij zat maar tegen Sjon te lullen, want die stond maar tegen hun auto aan te springen, en dat vond ze tof![]()
Later heb ik mn baas nog gesmst met de hartelijke groeten
Doe ik 'die hit' nog even voor jou en voor de andere Sky-Radio luisteraars.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze doet me zo vaag denken aan mylene de la haye.
quote:
Nee joh, daar issie al lang van gescheiden en die was het ook niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is zijn vrouw, die rechter. Ze zou 24 jaar jonger dan hij moeten zijn:
http://www.ronnietoberfou(...)san+Frequin.jpg.html
Doe nu maar, want die Sky Radio hit ken je toch al welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Moet ik mijn link weer stopzetten om te luisteren.
Ze is goed!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe nu maar, want die Sky Radio hit ken je toch al wel
quote:
Vrolijk liedje, hè?quote:
Dat gevoel had ik ook een uur vier geleden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik duik zo maar m'n bed in, anders kom ik er morgen weer niet uit
Ja dat was bekend, ik wist niet of we die van APK of die van jou nu luisterden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vrolijk liedje, hè?En ze is live inderdaad steengoed!
Ja Greys, die van jou hadden we al gehad heurrrr
*Terugscrolled, luisterend naar Sky radio*quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
En ik ga die van mij straks nog een keer of dertien luisteren
Cajun!quote:
Aah, da's van Penguin Cafe Orchestra?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
Ik was begin dit jaar voor mijn werk bij een concert van deze Grunningers, maar dat was stiekem best heel tofHoewel het zo op een clipje niet half zo leuk is als dat het in het echt was.
Iers dansen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:47 schreef Greys het volgende:
Ik kan alleen niet naar dat gehuppel van die dansers kijken zonder te lachen
Mijn ouders hollen zo ongeveer elk celtic festival af en mijn vader gooit elke keer als ik daar ben heel hard dit soort muziek aan, grijpt zijn bohdran en gaat enthousiast mee zitten trommelen.quote:
Ja.quote:
Same old, same old dus.quote:
Druk druk, dadelijk ben ik ook weer weg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
hoe issie katteke
Ik heb ook siliconen gekocht voor mn poezzies
Straks pas in de bak doen. Ben benieuwd of ze nog gewoon op de bak gaan, tis echt heul ander spul natuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Druk druk, dadelijk ben ik ook weer weg.
En mijn draadloos internet ligt eruit dus ik zit weer onhandig an een kabeltje.![]()
En, hoe bevallen de siliconen (silicaat eigk)?Briljant spul toch?
Houd me op de hoogte.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Straks pas in de bak doen. Ben benieuwd of ze nog gewoon op de bak gaan, tis echt heul ander spul natuurlijk![]()
En de was hangt lekker buitenquote:
Over 2 weken ben je gewoon weer als nieuwquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:53 schreef Pagan het volgende:
Top, helemaal top! Ik voel me iedere dag wat beter, en belangrijker nog, de ritmestoring is vooralsnog weg. En dat was nou net de bedoeling.
Middagquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over 2 weken ben je gewoon weer als nieuw![]()
Fijn het zo snel de goede kant weer op gaat.
Wanneer hoor je of ze alle "stoorzenders" hebben weggehaald?
Mogguh Oh Oh
Hé Oh-Oh, fijn gehad dus? Heerlijk, en wat een zonsondergangquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:Pagan , keep up the good rhythm
![]()
En kweeperen![]()
Ik heb vanochtend uitgeslapen en een uur gewandeld al.
Het is hier volop zomer vandaag
Lekke band?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
Hello
![]()
Ik heb net langs de snelweg staan krikken
Qweaperenquote:
Was it as good for you as it was for me?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
Hello
![]()
Ik heb net langs de snelweg staan krikken
Lekkere zacht en sappig zeker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Qweaperen
[..]
Was it as good for you as it was for me?
Ja, ik ben blij dat ik bij mn vorige auto vaak mn band verwisseld hebquote:
Het was heerlijk, warm in het zonnetjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Qweaperen
[..]
Was it as good for you as it was for me?
Wel een bikini?quote:
Kweeperenquote:
Ik hoop dat ik me er snel doorheen worstel maar dan moet ik ze ook nog uploaden en zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijgen we nog een paar leuke straks?
Het is echt warm buiten
quote:
Ben benieuwd Ll, Boor ging zonder problemen over!quote:
Ze hebben er beide al uitgebreid in staan graven. Al had ik wel het idee dat 1 zo'n zak (zit 3,8l in geloof ik) ietwat weinig was, dus straks denk ik nog maar een zak halenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd Ll, Boor ging zonder problemen over!
Hij keek wat raar toen hij er in stond - omdat het iets meer knispert, gewoon anders klinkt - maar ik had laatst per ongeluk verkeerde gekocht en daar had ik binnen een paar dagen spijt van
2 of 3 ofzo denk ik? Er ligt meestal wel wat meer grind inquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Tot vanavond Tombo, geniet van je zonnige dag!
@Ll, hoeveel centimeter hoog ligt het ongeveer in je bak? Het ziet er op de foto uit alsof het echt genoeg is
Denk dat het wel genoeg is, kijk het even een paar dagen aanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2 of 3 ofzo denk ik? Er ligt meestal wel wat meer grind in
Tuhuhuhuhuuuuuuuuu tu tu tuuuuuuuuuuu.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Tuhuhuhuhuuuuuuuuu tu tu tuuuuuuuuuuu.
Dat was dat tumbleweedsgeluidje dat je dan altijd in films hoort
Arghhhhhhh, als je het geluid hoort denk je 'Ah, dát!quote:
Ik ga even luisteren of ie daarin zit, dat ene riedeltje.quote:
DIESIIIII_HIHIHHER!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd voor Soundhound.
APK, gooi de diesaajuhr eens aan.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:50 schreef APK het volgende:
[..]
DIESIIIII_HIHIHHER!![]()
Even moral support voor mezelf
Roze bleekwatervlekken.quote:
Dat moet Grees dan even doen, die begon er over, ik had niet dat muziekje onder mijn bed liggen, hè?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
APK, neurie jij het even voor Soundhound, die moet liedjes herkennen zelfs al je het neuriet.
Kijk, kijk, op 3 seconden hier zit het BEGINNETJE van wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
APK, neurie jij het even voor Soundhound, die moet liedjes herkennen zelfs al je het neuriet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef APK het volgende:
Volgens mij maak ik schoon zoals een echtpaar na 20 jaar seks heeft.
Beetje heen en weer vegen en het wordt alleen maar erger.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef APK het volgende:
Volgens mij maak ik schoon zoals een echtpaar na 20 jaar seks heeft.
Beetje heen en weer vegen en het wordt alleen maar erger.
Ja, die gilde zowat: 'Neem mij, gebruik mij!'quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Kon jij je stofzuiger wel meteen vinden?
trololololololo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben het bijna voor de buurman gaan zingen net toen ik die zag thuiskomen
Dat is idd meer Tudeloodelo wah waah wah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Die bovenste clip van Barbaaf, die begint er meteen mee!
APK!
Die!
Dat is toch gewoon tuhuhuhuhuuuuuuuu tu tu tuuuuuuuuuuuuuu
Ik snap niet dat je dat niet metéén snapte.![]()
neh, ik ben vrij zeker dat het Chico isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Wie was het?
Sylvia Kristel? Mylene de la Haye?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Wie was het?
Sylvia Kristel? Mylene de la Haye?
10 punten voor Zwabber, die weet tenminste wie wie isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, ik ben vrij zeker dat het Chico is
Is dat niet gewoon een tak die tegen je raam waait?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:24 schreef APK het volgende:
Maar nu zoek ik een andere:
Pong pong pong pong pong, pong pongpong pong pong pong pong.
En dat vrij langzaam.
Nee-hee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
Is dat niet gewoon een tak die tegen je raam waait?
en dat allemaal op texelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Zo leuk trouwens, ik had zondagavond met haar twee afleveringen van oh oh cherso gekeken, ze vond het natuurlijk fenomenaal en verheugde zich de hele week op de nieuwe aflevering van donderdag.
Dus zij sprak de hele week Haags, en ik babbelde de hele week vloams.
Als het om tumbleweeds gaat ben ik toch echt voor de mondharmonica in Once upon a time...., bij jouw tuhuhuhuhuuuuuuuu tu tu tuuuuuuuuu denk ik toch meer aan galopperende paardenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:34 schreef Greys het volgende:
Owja, dat is idd ook zo'n typisch westerngeluid
Ik vond mijn tuhuhuhuhuuuuuuuu tu tu tuuuuuuuuu echter beter bij je tumbleweeds passen
OMG.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:42 schreef APK het volgende:
Zo, nu alleen de keuken nog.![]()
En de gang, maar die heb ik tijdens de 18 jaar dat ik hier woon nog nooit schoongemaakt dus die traditie moet ik maar in stand houden.
Nee joh, voor galopperende paarden is tuhuhuhuhuuuuuu tu tu tuuuuu toch veel te relaxed?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als het om tumbleweeds gaat ben ik toch echt voor de mondharmonica in Once upon a time...., bij jouw tuhuhuhuhuuuuuuuu tu tu tuuuuuuuuu denk ik toch meer aan galopperende paarden![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste weer wel, zo'n clubje verschoten outlaws dat traag een slaperig stadje inrijdt, vanonder hun hoeden speurend naar onraadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, voor galopperende paarden is tuhuhuhuhuuuuuu tu tu tuuuuu toch veel te relaxed?
En dat pong pong pong pong pong, pongpong pong pongpong pong van APK, dat zie ik weer bij stapvoets lopende paarden.
Ik heb het na de afwas opgegeven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
OMG.
Het wordt nu echt zorgelijk. Moet ik iemand voor je bellen?
Zo ken ik je weer!quote:
Ik krijg een beetje pleinvrees in mijn woonkamer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Zo ken ik je weer!![]()
En, ziet het er nu een beetje schoon uit overal of heb je nog steeds het bejaardensex idee?
Pieperd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje pleinvrees in mijn woonkamer.
En mijn zonnebloemen zijn ook depressief.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Pieperd.
Misschien moet je dan tijdelijk de westvleugel even sluiten, dan toont het wat kleiner.
Wat is dat, Cesar Millanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
Dat meesje in die schommel steeds![]()
Ik denk dat ze dorst hebben, de zonnebloemen.
Of dat APK gewoon niet lief genoeg tegen ze is geweest.
Ook voor zonnebloemen moet je een calm and assertive pack leader zijn.
(Ik kijk Cesar Millan momenteel, valt het op?)
the dok whiespururrquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat, Cesar Millan
Hier nog die foto van de dikke:
[ afbeelding ]
Nek en koppie zien er niet zo goed uit volgens mij.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat, Cesar Millan
[ afbeelding ]
Waar zie jij een hond?quote:
Hij ziet er idd wat sprieterig uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat, Cesar Millan
[ afbeelding ]
Lijkjt mij een beetje vroeg, dat beesie is een paar maanden oud.quote:
Huh?quote:
Oeh, gaat ze vertellen dat ze een tall dark stranger in de sterren heeft zien staan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Huh?
Oh, op MSN bedoel je? Ja klopt, heb je me nodig?
Zet hem wel even aan
Zou het?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:46 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, gaat ze vertellen dat ze een tall dark stranger in de sterren heeft zien staan?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:46 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, gaat ze vertellen dat ze een tall dark stranger in de sterren heeft zien staan?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:58 schreef senesta het volgende:
Greys heeft mij op een donkere vreemdeling gewezen
http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_dwarfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is alleen niet tall. Wel dark inderdaad
20 euroquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
Bah, mn hele band is stukNu moet ik een nieuwe
(en die man aan de telefoon nog heel optimistisch: Als we m kunnen maken dan is het maar 20 euro
![]()
Nu hadden ze bij de kwikfit alleen maar Michelin en Good Year banden, dan zou het 95 euro worden... Dan maar maandag naar mn eigen garage, nu heb ik alleen mn velg meegenomen
Want jij hebt een schuur vol met banden liggen?quote:
Whahahahaha, geen ideequote:
Ja, dat vond ik ook al zeer relaxedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20 euro![]()
de fietsenmaker hier rekent nog meer voor bandenplakken tegenwoordig
Nee, maar dan kan je op autobandenmarkt.nl kijken (als je de maat weet tenminstequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:12 schreef APK het volgende:
[..]
Want jij hebt een schuur vol met banden liggen?
Nee, dat dacht ik alquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je op autobandenmarkt.nl kijken (als je de maat weet tenminste) en die hebben vaak de banden goedkoper. Die leveren de band(en) dan af bij je eigen garage vaak. Maar da's meer aan de orde als je twee of vier nieuwe banden moet, dan heb je daar echt wat aan
Zo'n bandje zal misschien 5, 6 tientjes zijn. Maar dan moeten ze hem er bij je garage nog opzetten (15-20 eu) dus heel veel goedkoper kom je niet uit Tombo, dan die 95.
Ah, okay.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Nee, maar dan kan je op autobandenmarkt.nl kijken (als je de maat weet tenminste) en die hebben vaak de banden goedkoper. Die leveren de band(en) dan af bij je eigen garage vaak. Maar da's meer aan de orde als je twee of vier nieuwe banden moet, dan heb je daar echt wat aan
Ben ik eens behulpzaam, kom jij met die rotsmileyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, okay. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Godallemachtigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
hoeveel krijgt fok nou betaald zoor zo'n berichtje, greys?
Jij begonquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Ben ik eens behulpzaam, kom jij met die rotsmiley
Da´s die van meneertje Morricone.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Die bovenste clip van Barbaaf, die begint er meteen mee!
APK!
Die!
Dat is toch gewoon tuhuhuhuhuuuuuuuu tu tu tuuuuuuuuuuuuuu
Ik snap niet dat je dat niet metéén snapte.![]()
Welk nummer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb een emo nummer op staan.
Be gentle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |