Nog snel even, waarom ben je blij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
Kindershet was me een genoegen.
Ik ben blijmaar toch ga ik slapen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet niet, heb je toch gewoon somsDat je blij bent
OF MAG DAT TEGENWOORDIG NIET MEER
NEE!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook blij en ga ook slapen, mag dat APK?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Oke... komt ie dan, pron-Bouquetreeks-styleGelukkig is ie gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik was even bezig?quote:
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik terugzoeken:
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)
Watje heeft geknipt!
[..]
Gelukkig is ie gequote
[sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)
Je zei dat je ging slapen.quote:
Oh echt hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenHet was tenslotte nog geen half twaalf geweest
Ja, dat staat er iets voor ja :quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet geknipt omdat ik het genant vond (anders had ik het niet overgetypt) maar omdat ik toen geloof ik dacht dat anderen het wellicht aanstootgevend zouden vindenHet was tenslotte nog geen half twaalf geweest
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Whihihiiiiiiiiiiihihi. Ik durf het bijna niet te typen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Hé maar even serieus he, ik denk niet eens dat dit soort posts mogen hier![]()
Het is pure pron
Ik dacht dan heb je iets te doen zonder mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Je zei dat je ging slapen.
Vrouwen.![]()
Even lezen.
Mirroringquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dan heb je iets te doen zonder mij
Mannen
Lees ze
Zie, ik hou altijd rekening met andermans gevoelens (quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat staat er iets voor ja :
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hè hè.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Sjon loopt op kop !quote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon loopt op kop !
Die achterste is zijn vriendje Icon
Ja echt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik dacht echt dat Sjon de achterste wasOmdat je geen wit ziet op de foto bij de eerste.
Ja, zo kom ik de SC ongeveer binnen jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, ik hou altijd rekening met andermans gevoelens ()
Maar het is toch echt hysterisch grappig, dat soort stukjes uit die boekjes? Het heeft jou er toe geïnspireerd ons eigen epos in het leven te roepen
Als ie af isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
We zullen APK ooit nog alle linkjes geven naar het hele verhaal van F&F.
Misschien.
Ik dacht net even dat je het stiekem al gegeven had, omdat hij zei dat het tweede linkje lief wasquote:
www.google.frquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef APK het volgende:
Gréééés, wat was de URL van die ene site ook alweer om meer franse troep te zoeken?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Die krijg je zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef APK het volgende:
Gréééés, wat was de URL van die ene site ook alweer om meer franse troep te zoeken?
Oeh, die is mooi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En we hebben echt de mooiste zonsondergang ooit gezien daar.
Daar kon zelfs die op Bali niet tegen op
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net even dat je het stiekem al gegeven had, omdat hij zei dat het tweede linkje lief was
Jaaaaaquote:
Ik ben nu bij nummer 2quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:24 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt toch gelijk, APK, ik heb nummer drie ondergewaardeerd
Had je eerder moeten klikkenquote:
Nou, ik dacht dat ik daar mooie zonsondergangen gezien had, bij Lovina, maar echt, deze sloeg allesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, die is mooi.![]()
Doe mij maar Bali, though.
Tel maar af!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je eerder moeten klikken![]()
Gaan we zo synchroon de Engelse kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |