Maar die is dan weer fijner om gewoon naar te kijken.quote:
Echt weinig interactie vandaag...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat een shit aflevering . Maar twee gasten waarvan er maar een aan het woord komt
Liever KvdB
Ja, dat is een leuk meisjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar die is dan weer fijner om gewoon naar te kijken..
Op het moment zelf kun je onder extreme omstandigheden dingen doen die je zelf nooit voor mogelijk had gehouden. Dat geloof ik zeker ook. Ik vind daarom ook niet dat je iemand simpelweg moet afschrijven die iets minder fraais doet onder extreme omstandigheden. Dat is iig niet de strekking van mijn eerdere post.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die 'hogere' zaken voldoen niet meer in extreme omstandigheden.
Ik heb ook nooit precies willen weten hoe mijn moeder precies Auschwitz heeft overleefd.
Het standpunt dat ik hierboven verkondig, geldt natuurlijk in zijn algemeenheid. Niet per se toegespitst op Betancourt. Maar ik vind haar verklaring ook niet onaannemelijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt er ook wel echt naar geluisterd mag ik hopen?
Ik heb geen oordeel maar ik vind haar verklaring erg aannemelijk.
In welke zin? In zijn nietszeggende 'praise the lord'-uitroep?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij heeft wat mij betreft wel gelijk.
Inderdaad, echt veroordelen kun je het niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:26 schreef ShadyLane het volgende:
Ze schijnt in gevangenschap inderdaad erg egoistisch te zijn geweest en ik heb daar geen oordeel over. Geen idee wat overlevingsdrang met mij zou doen.
Droevig slecht, ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt weinig interactie vandaag...
Alsof Het Gesprek zoeven gereanimeerd werd...
Los van de inhoud en de vragen die werden gesteld; maar wat is er mis met twee interviews in een programma van vijftig minuten?quote:
Hij lijkt meer hier op:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef v_ het volgende:
Hij lijkt touwens op de acteur uit de serie 'Evelien', Peter Blok.
Ringo kan beter een boek schrijven. Dan krijgt hij vast een beter publiek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
In welke zin? In zijn nietszeggende 'praise the lord'-uitroep?
Waarvan driekwart van de tijd naar die vrouw ging waarin de meeste kijkers geen hol in geintereseerd zijn. Mij iets teveel volkkrant...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Los van de inhoud en de vragen die werden gesteld; maar wat is er mis met twee interviews in een programma van vijftig minuten?
Het is ook de VARA waar je naar kijkt. K&VdB waren vast iets dieper op haar geloofsbeleving ingegaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarvan driekwart van de tijd naar die vrouw ging waarin de meeste kijkers geen hol in geintereseerd zijn. Mij iets teveel volkkrant...
Morgenochtendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga jij je haar nu maar vlechten..
Ik begrijp heel goed wat hij hierboven wilde zeggen én ik vind het veel te gemakkelijk. Korte uitroepen die de kern van de discussie uit de weg gaan. Want uiteindelijk gaat het erom of je jezelf kunt veroordelen als je iets doet wat niet door de beugel kan. Desnoods naderhand, nadat de crisis geweken is. Ik vind dat een interessante kwestie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Ringo kan beter een boek schrijven. Dan krijgt hij vast een beter publiek.
Klinkt lullig, maar jij begrijpt wrs. gewoon echt niets van zijn posts. Ik vind hem vaak heel grappig en naar de kern gaan. Niet in NWS btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |