Daarom vroeg ik het me ook af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:45 schreef golfer het volgende:
Vrouw met een uiterst interessant verhaal, lijkt mij.
En in haar thuisland Colombia...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef alors het volgende:
Ze wordt in Frankrijk anders flink verguisd...
Zal met half minuutje vertraging zijn. Is voldoende voor vertaling.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef Type-R het volgende:
Die ondertiteling is er wel snel bij als dit live is
O.a. Omdat ze schadevergoeding van regering eiste.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom wordt ze in Frankrijk verguisd? Sorry als het al geweest is, schakel net in.
En vanwege:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
O.a. Omdat ze schadevergoeding van regering eiste.
quote:De heldin is echter van haar voetstuk gevallen. Haar secretaresse en medegevangene Clara Rojas was in een door haar in 2009 geschreven boek over het verblijf bij de FARC weinig vleiend voor Betancourt. Zij had zich hooghartig gedragen, afstandelijk en hun vriendschap verloochend. Eenzelfde beeld schetsten drie Amerikanen die met Betancourt en Rojas door de FARC werden vastgehouden in hun publicatie over die tijd. Betancourt dacht dat ze meer was dan de andere gegijzelden. Ze stal eten, kleren en schrijfmateriaal. Verborg een transistorradio die voor iedereen was om vervolgens informatie die ze gehoord had achter te houden.
Kritiek kwam er ook van Juan Carlos Lacompte, Betancourts echtgenoot die zich jarenlang voor haar lot inzette. Na haar vrijlating wilde Betancourt echter niets meer van hem weten. Ze richtte al haar aandacht op haar in Parijs levende moeder en haar kinderen. Begin 2009 vroeg ze de scheiding van haar man aan. Klap op de vuurpijl was een schadeclaim die Betancourt in juli bij de Colombiaanse regering indiende. Ze eiste 6,8 miljoen dollar compensatie voor geleden emotionele schade. Na mondiale protesten trok Betancourt de claim weer in.
Morgen en overmorgen is Betancourt (48) in Nederland om haar boek over haar verblijf bij de FARC, Zelfs aan de stilte komt een eind, te promoten. Ze heeft er achttien maanden aan gewerkt, dagelijks van 09.00 uur 's morgens tot diep in de middag. Naar eigen zeggen was het een soort therapie, een poging weer orde in haar leven te krijgen.
Ze had veel priviléges en liet haar mannelijke mede gevangen stikken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom wordt ze in Frankrijk verguisd? Sorry als het al geweest is, schakel net in.
Vroeg ik me ook af, vond net dit artikel:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Tja, die hebben hun handen vol aan de betaling van hun exorbitant hoge ambtenarenpensioentjes.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
O.a. Omdat ze schadevergoeding van regering eiste.
Ja. Conclusie moet zijn dat dit niet live is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef Type-R het volgende:
Die ondertiteling is er wel snel bij als dit live is
Aha oké. Dat is wel zuur.quote:
Ben benieuwd of P&W werkelijk journalisten zijn en haar vragen naar deze kwesties.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had veel priviléges en liet haar mannelijke mede gevangen stikken.
Alles voor haar zelf.
Gelijk heeft ze. Die gaan maar lekker jagen en verzamelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had veel priviléges en liet haar mannelijke mede gevangen stikken.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:26 schreef ShadyLane het volgende:
Ze schijnt in gevangenschap inderdaad erg egoistisch te zijn geweest en ik heb daar geen oordeel over. Geen idee wat overlevingsdrang met mij zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |