Er zit een knop op je radioquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijke KUD plaat dit. Vooral het gedeelte waar die vent zo loopt te janken.
Ja, GBTTZ - Fuck You is veel beterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Echt? Ik vind dit 1 van de beste nummers die er dit jaar is uitgekomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
+ 1quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, GBTTZ - Fuck You is veel beter
En daarom mag ik nog wel een opmerking maken over de plaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zit een knop op je radio
Stenders is king
Weet ik welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daarom mag ik nog wel een opmerking maken over de plaat.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dit 1 van de beste nummers die er dit jaar is uitgekomen
Ik jou ook hoor !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet ik welIk vind je ook wel lief hoor Hansie
neuh, niet nodigquote:
Nee!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, GBTTZ - Fuck You is veel beter
Wie dat?quote:
Wees eerlijk er is dit jaar zo veel crap uitgekomen dit is wel 1 van de hoogtepuntjesquote:
das 1 van die 2 meiskes waar Freek vorige week Sjans mee had.quote:
Ja Martiniplaza gooi die handjes in de lucht!quote:
vind em ook leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dit 1 van de beste nummers die er dit jaar is uitgekomen
als luisteraars mogen kiezen zal Giel wel gaan.....waarschijnlijk dan met Ekdom en Veenstra.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Wat denken jullie trouwens? Gaat die nare Giel dit jaar weer het glazen huis in? Of zure Domien?
Wel met wat ze op 3FM draaien, maar dat is dan ook shitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Wees eerlijk er is dit jaar zo veel crap uitgekomen dit is wel 1 van de hoogtepuntjes
Luisteraars mogen niet kiezen, gaat via de zenderredactie. Ik verwacht eigenlijk Domien en Gerard wel, vanwege hun nieuwe programma's.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als luisteraars mogen kiezen zal Giel wel gaan.....waarschijnlijk dan met Ekdom en Veenstra.
Waarom heb je dan die intense kneus voor Ekdom gezet in je avatarquote:
Ik hoop het Ekstra Weekend+ Iemand anders of Rob Stenders zoals 2007quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luisteraars mogen niet kiezen, gaat via de zenderredactie. Ik verwacht eigenlijk Domien en Gerard wel, vanwege hun nieuwe programma's.
dat zou dan idd heel goed kunnen....en wellicht dan ook Veenstra...een week lang ekstra weekend met iemand anders!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luisteraars mogen niet kiezen, gaat via de zenderredactie. Ik verwacht eigenlijk Domien en Gerard wel, vanwege hun nieuwe programma's.
Juist ! Naja, anders morgen maar tijdens de wedstrijd tegen Weert. Gaat een makkie wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja Martiniplaza gooi die handjes in de lucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |