quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef PierreBetfair het volgende:
Ze heeft helaas wel wat weg van Agnes Kant, daar krijg ik altijd jeuk van.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef PierreBetfair het volgende:
[ afbeelding ]
Ja:?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef PierreBetfair het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Die riedeltjes tussendoor waren echt briljant.
Het lijkt wel alsof ze ssslist...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:53 schreef artelligence het volgende:
Goede stem, alleen er is iets aan haar wat me verschrikkelijk irriteert.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:30 schreef PierreBetfair het volgende:
Kreeg wel even een " WTF gevoel" toen ik Angela mee zag swingen in de stoel. Zo bewegen mongooltjes zich ook als ze lang geen eten hebben gekregen.
Ze is een beetje raar en wel erg vrijzinnig (als je die Youtubes ook ziet), maar ik vind het leukquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:36 schreef livelink het volgende:
Erg goed vond ik haar, maar ik ben bang dat ze misschien wat sympathiepunten gaat mislopen. En ik moest wel lachen om die onderkoelde reacties van haar moeder.
Correcte mening.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is een beetje raar en wel erg vrijzinnig (als je die Youtubes ook ziet), maar ik vind het leuk. En ze is qua zang het beste uit 4 afleveringen. By faarrrrr.
Het lijkt me dat je in je auditie graag even wil laten horen wat je kunt. Prima dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:54 schreef ranja het volgende:
Erg goed, als ze niet overdrijft in maniertjes en trillinkjes. Goed dat ze wil laten horen wat ze kan maar alles hoeft niet in 1 nummer.
dat bedoelde ik ook, maar volgende keer graag wat minderquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt me dat je in je auditie graag even wil laten horen wat je kunt. Prima dus.
of beter verspreid over de liveshows heenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:29 schreef ranja het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook, maar volgende keer graag wat minder
Die moet ze eerst halen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:48 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
of beter verspreid over de liveshows heen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:12 schreef BVO het volgende:
Eva gaat zo ontzettend eenvoudig winnen. Wat een heldin.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:12 schreef BVO het volgende:
Eva gaat zo ontzettend eenvoudig winnen. Wat een heldin.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 08:28 schreef Redux het volgende:
Stuur je zo'n meid met een enorm eigen sound en karakter weg in voordeel van zo'n doorsnee meid, erg jammer!
Ben was ook niet goed, zijn tegenspeelster vond ik stukken beter, maar ook daar kozen ze voor de favoriet. echt ontzettend jammer!
quote:Ze komt zelfverzekerd over, niet het lieve schattige meisje en daar kan volgens mij niet iedereen even goed tegen denk ik. Ik vind echt dat ze een mooie stem heeft, heel eigen, krachtig en helder. Maar wat ze er mee doet, die riedeltjes en die uithalen, echt verschrikkelijk. Dat heeft ze toch helemaal niet nodig? Ik vond het zo afleiden van dat mooie van haar stem, dat ik blij ben dat ik het niet nog een keer hoef aan te horen.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:07 schreef livelink het volgende:
Eva was niet heel goed gisteren, maar dat kwam ook door dat stomme nummer. Ik denk dat hier echt een verkeerde keuze is gemaakt. Misschien wilde Angela wel van haar af, ze is niet zo likeable volgens mij.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 08:28 schreef Redux het volgende:
Stuur je zo'n meid met een enorm eigen sound en karakter weg in voordeel van zo'n doorsnee meid, erg jammer!
Ben was ook niet goed, zijn tegenspeelster vond ik stukken beter, maar ook daar kozen ze voor de favoriet. echt ontzettend jammer!
quote:Dat is ook precies was hij zegtOp zaterdag 23 oktober 2010 12:13 schreef UltraR het volgende:
![]()
Eva was duidelijk de favoriet boven Wiep hoor.
quote:Taaltechnisch gezien niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:15 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat is ook precies was hij zegt
quote:Ja, het viel rauw op haar dak en haar vrienden vonden het onterechtOp zondag 24 oktober 2010 02:44 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een schijtreactie toen ze bij haar vrienden kwam
Terecht weg
quote:Dat betekend dus dat ze er gemakshalve vanuit gegaan was dat ze wel zou winnen...Op zondag 24 oktober 2010 09:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het viel rauw op haar dak en haar vrienden vonden het onterechtNou ja, ik snap het wel.
quote:Ja. Ik vind dat ze veel talent heeft en dat vindt zijzelf en haar omgeving blijkbaar ook. Maar idd, er vanuit gan dat je doorgaat...jammerrrrrrrrr!Op zondag 24 oktober 2010 12:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat ze er gemakshalve vanuit gegaan was dat ze wel zou winnen...
quote:Aan de reacties op de website van de show te zien, denk ik dat je gelijk hebt. De vader van Eva heeft het over slechte coaching etc. Tja, dat is het risico als je meedoet aan zo'n programma Het gaat gewoon niet zoals je het zelf graag zou willen. Dat kun je van tevoren ook wel bedenken.Op zondag 24 oktober 2010 13:26 schreef UltraR het volgende:
Angela vertelde in het AD dat sommige kandidaten echt kwaad op haar waren geworden, dat ze bijv. een verkeerde liedkeuze aan hen had opgedragen.
Dat zal Eva wel geweest zijn.
quote:Omdat Eva muzikaler is misschien, meer kan en in dat opzicht een voorsprong had op Wiep?Op zondag 24 oktober 2010 16:56 schreef BVO het volgende:
Klopt, maar Wiep was tijdens de auditie ook erg goed. Waarom dan haar het voordeel geven, vraag ik me af.
quote:En Ben schuiven ze een nummer in zijn schoenen dat echt op zijn lijf geschreven is, dat verneukt ie half, en toch gaat ie door. Op basis van zijn auditie. Dat hadden ze bij Eva dus ook moeten doen. Ik vond Wiep en Eva gelijkwaardig, ze waren allebei niet op hun best. Dan had Angela dus voor Eva moeten kiezen zoals Van Velzen voor Ben koos.Op zondag 24 oktober 2010 15:35 schreef ranja het volgende:
Dat zei Angela ook, ze hebben bewust de voorkeur van Wiep genomen om Eva uit te dagen.
Dat heeft Eva dus niet goed opgepakt.
quote:Dat denk ik niet, gezien haar reactie tijdens de auditie en wat ze voor de battle zegt.Op maandag 25 oktober 2010 10:48 schreef ranja het volgende:
Misschien was Wiep wel Angela's Ben en niet Eva
quote:Oh dat weet ik niet meer.Op maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat denk ik niet, gezien haar reactie tijdens de auditie en wat ze voor de battle zegt.
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:35 schreef ranja het volgende:
Dat zei Angela ook, ze hebben bewust de voorkeur van Wiep genomen om Eva uit te dagen.
Dat heeft Eva dus niet goed opgepakt.
quote:Ik vond het echt zo slecht niet. Wat ik op Twitter ook al tegen je zei, Wiep begon zo vlak en onzeker. Eva was niet goed, maar Wiep al helemaal niet. Dan vind ik dat je Eva op basis van de auditie meer krediet had moeten geven, zoals dat bij Ben ook is gebeurd.Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Eva van de twee wel het meest teleurstellend. Ze staat zo bekend om haar muzikaliteit. Had dat dan meer laten zien.
quote:Waarom wint Wiep op uitstraling? Moet je voor de grap haar begin van de Battle eens terugkijken... Dat is zelfs een min uitstralingOp maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat er voor de makkelijke weg is gekozen. Wiep wint het op uitstraling. Het is niet zoals The Voice bedoeld is, maar dat speelt dus mee. Bij Pearl werd dat zelfs letterlijk gezegd.
quote:Ik weet niet meer precies wat Angela zei, wel dat ze inderdaad Wiep's keuze hebben genomen maar of dat ook inhoudt dat Wiep dus de underdog was?
quote:ManonOp maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kunt aan de hand van de real life aflevering inderdaad afleiden wie er door gaat, dat zuigt.
quote:Nou, bij mij stond Eva vooral bekend om haar overmatig gebruik van riedeltjes. Dat is niet perse muzikaal, je moet wel weten wanneer je dat wel en niet kunt toepassen. Overdaad schaadt enorm hier.Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Eva van de twee wel het meest teleurstellend. Ze staat zo bekend om haar muzikaliteit. Had dat dan meer laten zien.
quote:Maar wat was er nou precies overdadig aan twee riedeltjes?Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, bij mij stond Eva vooral bekend om haar overmatig gebruik van riedeltjes. Dat is niet perse muzikaal, je moet wel weten wanneer je dat wel en niet kunt toepassen. Overdaad schaadt enorm hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |