quote:Oh dat weet ik niet meer.Op maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat denk ik niet, gezien haar reactie tijdens de auditie en wat ze voor de battle zegt.
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:35 schreef ranja het volgende:
Dat zei Angela ook, ze hebben bewust de voorkeur van Wiep genomen om Eva uit te dagen.
Dat heeft Eva dus niet goed opgepakt.
quote:Ik vond het echt zo slecht niet. Wat ik op Twitter ook al tegen je zei, Wiep begon zo vlak en onzeker. Eva was niet goed, maar Wiep al helemaal niet. Dan vind ik dat je Eva op basis van de auditie meer krediet had moeten geven, zoals dat bij Ben ook is gebeurd.Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Eva van de twee wel het meest teleurstellend. Ze staat zo bekend om haar muzikaliteit. Had dat dan meer laten zien.
quote:Waarom wint Wiep op uitstraling? Moet je voor de grap haar begin van de Battle eens terugkijken... Dat is zelfs een min uitstralingOp maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat er voor de makkelijke weg is gekozen. Wiep wint het op uitstraling. Het is niet zoals The Voice bedoeld is, maar dat speelt dus mee. Bij Pearl werd dat zelfs letterlijk gezegd.
quote:Ik weet niet meer precies wat Angela zei, wel dat ze inderdaad Wiep's keuze hebben genomen maar of dat ook inhoudt dat Wiep dus de underdog was?
quote:ManonOp maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kunt aan de hand van de real life aflevering inderdaad afleiden wie er door gaat, dat zuigt.
quote:Nou, bij mij stond Eva vooral bekend om haar overmatig gebruik van riedeltjes. Dat is niet perse muzikaal, je moet wel weten wanneer je dat wel en niet kunt toepassen. Overdaad schaadt enorm hier.Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Eva van de twee wel het meest teleurstellend. Ze staat zo bekend om haar muzikaliteit. Had dat dan meer laten zien.
quote:Maar wat was er nou precies overdadig aan twee riedeltjes?Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, bij mij stond Eva vooral bekend om haar overmatig gebruik van riedeltjes. Dat is niet perse muzikaal, je moet wel weten wanneer je dat wel en niet kunt toepassen. Overdaad schaadt enorm hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |