abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:50:11 #76
13973 ranja
image means nothing
pi_87929001
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:

Dat denk ik niet, gezien haar reactie tijdens de auditie en wat ze voor de battle zegt.
Oh dat weet ik niet meer.
pi_87929026
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:50 schreef ranja het volgende:

[..]

Oh dat weet ik niet meer.
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:35 schreef ranja het volgende:
Dat zei Angela ook, ze hebben bewust de voorkeur van Wiep genomen om Eva uit te dagen.
Dat heeft Eva dus niet goed opgepakt.
:D?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_87929137
Ik vond Eva van de twee wel het meest teleurstellend. Ze staat zo bekend om haar muzikaliteit. Had dat dan meer laten zien.
That's all folks!
pi_87929188
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Eva van de twee wel het meest teleurstellend. Ze staat zo bekend om haar muzikaliteit. Had dat dan meer laten zien.
Ik vond het echt zo slecht niet. Wat ik op Twitter ook al tegen je zei, Wiep begon zo vlak en onzeker. Eva was niet goed, maar Wiep al helemaal niet. Dan vind ik dat je Eva op basis van de auditie meer krediet had moeten geven, zoals dat bij Ben ook is gebeurd.
In Southern Sun
pi_87929788
Ik denk dat er voor de makkelijke weg is gekozen. Wiep wint het op uitstraling. Het is niet zoals The Voice bedoeld is, maar dat speelt dus mee. Bij Pearl werd dat zelfs letterlijk gezegd.
That's all folks!
pi_87929934
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat er voor de makkelijke weg is gekozen. Wiep wint het op uitstraling. Het is niet zoals The Voice bedoeld is, maar dat speelt dus mee. Bij Pearl werd dat zelfs letterlijk gezegd.
Waarom wint Wiep op uitstraling? Moet je voor de grap haar begin van de Battle eens terugkijken... Dat is zelfs een min uitstraling ;).
In Southern Sun
pi_87930041
Buiten het zingen om krijgt ze veel aandacht en kan ze goed met de camera omgaan. Eva komt, van wat ik van haar heb gezien, wat norser over.

Toen Wiep in de reallife zat afgelopen woensdag wist ik eigenlijk al wel dat ze van Eva zou winnen. Maar dat laatste gaat aan de discussie voorbij. Ze hadden deze twee niet tegen elkaar uit moeten spelen.
That's all folks!
pi_87930351
Eva heeft direct de naam gekregen dat ze nors, arrogant zou zijn. Dat moet toch niet uitmaken? Ze is veel meer artieste dan Wiep is.

Je kunt aan de hand van de real life aflevering inderdaad afleiden wie er door gaat, dat zuigt.
In Southern Sun
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:54:51 #84
13973 ranja
image means nothing
pi_87931076
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:

:D?
Ik weet niet meer precies wat Angela zei, wel dat ze inderdaad Wiep's keuze hebben genomen maar of dat ook inhoudt dat Wiep dus de underdog was?
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:55:29 #85
13973 ranja
image means nothing
pi_87931100
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:

Je kunt aan de hand van de real life aflevering inderdaad afleiden wie er door gaat, dat zuigt.
Manon *O*
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:56:50 #86
13973 ranja
image means nothing
pi_87931145
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, bij mij stond Eva vooral bekend om haar overmatig gebruik van riedeltjes. Dat is niet perse muzikaal, je moet wel weten wanneer je dat wel en niet kunt toepassen. Overdaad schaadt enorm hier.
pi_87931343
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef ranja het volgende:

[..]

Nou, bij mij stond Eva vooral bekend om haar overmatig gebruik van riedeltjes. Dat is niet perse muzikaal, je moet wel weten wanneer je dat wel en niet kunt toepassen. Overdaad schaadt enorm hier.
Maar wat was er nou precies overdadig aan twee riedeltjes?
In Southern Sun
pi_87931840
Het nummer is totaal geen goed nummer voor eva. Eva isin tegenstelling to wiep geen rockchick.
Ik snap niet waarom angela met de keuze van dit nummer eva zo weinig kans heeft gegeven. Erg jammer dit.
pi_87931902
Er komen toch nog wild cards?
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')