abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87426822
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:23 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Goeie opaatje... heb ik niet eens aan gedacht lol Wij kunnen er niet eens lezen hehehe
Jullie bedoelen SIO neem ik aan? Nee, daar wordt zelden of nooit over jullie gesproken, mensen die zowel daar lezen en posten als op "gezelligheid" zullen dat kunnen bevestigen.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:29:41 #154
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_87426836
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Moet je wel kunnen lezen huppelmuts. op jullie chat dus veel commentaar zal er niet op komen he. :Y
Wat ben jij vrouwonvriendelijk zeg 8)7
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_87426892
quote:

[..]

Moet je wel kunnen lezen huppelmuts. op jullie chat dus veel commentaar zal er niet op komen he. :Y
Ik had het dan ook over Fok!. Lampelul :9

Buiten dat, ik ben er van overtuigd dat je wel wordt voorzien van logjes.
pi_87426903
quote:

[..]

Volgens mij wordt toch gewoon alles gekopieerd en ergens geplaatst waar jij ze leest.
pi_87426932
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef spuitje het volgende:

[..]

Jullie bedoelen SIO neem ik aan? Nee, daar wordt zelden of nooit over jullie gesproken, mensen die zowel daar lezen en posten als op "gezelligheid" zullen dat kunnen bevestigen.
Als jij het zegt zal het wel zo zijn ;)
Sinds ik de mens heb leren kennen ben ik van de dieren gaan houden!
http://www.ustream.tv/channel/vandijkie1974
I Don't Like It
pi_87426970
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef Laysa het volgende:
Vanaf nu Let Piet samen met Gert goed op dat dergelijke uitlatingen gebezemd worden...toch piet?! want er zitten uitlatingen tussen die toch echt de fatsoensnorm voorbij gaan...of ze nu met het volle verstand worden geplaatst of niet. ^O^
:+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87426989
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Wat ben jij vrouwonvriendelijk zeg 8)7
Ja, maar dat zeggen ze in Den Haag, dus dat moeten we ons allemaal laten welgevallen.
pi_87427178
quote:

[..]

Ze hebben het hier over het commentaar op dit fok topic ..
Zet anders ff je bril recht als je het niet mee kan lezen..hier
En op de chat heb je je copieerders wel, die het op een ander forum zetten of in je PM..
Maar wees gerust het gaat al lang niet meer over jou hoor op SIO..
:W
pi_87427192
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef shomila het volgende:

[..]

Volgens mij wordt toch gewoon alles gekopieerd en ergens geplaatst waar jij ze leest.
laat lekker lullen, hij leest ook mee op Tonja haar account, maar het denkt dat het zeer intressant is maar vaag er blijven steeds meer mensen weg daar als ze zijn naam daar lezen.

opa vroeg net aan degene die nog op zijn chat zit waar iedereen is, ze zijn nu toch wel uitgegeten vroeg opa hardop, de laatste is ook even wat anders aan het doen, dus opa zit te wachten tot er weer iemand anders wat tegen hem zegt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Toverheks op 11-10-2010 18:46:21 ]
pi_87427466
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

laat lekker lullen, hij leest ook mee op Tonja haar account, maar het denkt dat het zeer intressant is maar vaag er blijven steeds meer mensen weg daar als ze zijn naam daar lezen.
Zoals je wel gemerkt hebt is Tonja nu pas weer online op SIO... Dat wilt zeggen dat ze het weekend hier was ;)
Verder heb ik met BV afgesproken, zoals je eerder hebt kunnen lezen, dat ik niet meer post op Ton haar naam of account :) :W En nu niet meer raaskallen ^O^
I Don't Like It
pi_87427585
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Zoals je wel gemerkt hebt is Tonja nu pas weer online op SIO... Dat wilt zeggen dat ze het weekend hier was ;)
Verder heb ik met BV afgesproken, zoals je eerder hebt kunnen lezen, dat ik niet meer post op Ton haar naam of account :) :W En nu niet meer raaskallen ^O^
het gaat over meelezen mafdaas, lezen is voor jou ook een kunst he, begrijpen ach dat zal je nooit leren, nou en nu weer kkkssstttttt terug naar je hok opa zit helemaal alleen te wachten tot dat iemand weer wat tegen hem zegt. wel opletten je bent weer mod hahaha ach er blijven er steeds meer weg, vraag je jezelf nu niet af hoe dat zou komen 8)7 nou je gaat weer op negeer :W
pi_87427745
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

het gaat over meelezen mafdaas, lezen is voor jou ook een kunst he, begrijpen ach dat zal je nooit leren, nou en nu weer kkkssstttttt terug naar je hok opa zit helemaal alleen te wachten tot dat iemand weer wat tegen hem zegt. wel opletten je bent weer mod hahaha ach er blijven er steeds meer weg, vraag je jezelf nu niet af hoe dat zou komen 8)7 nou je gaat weer op negeer :W
Ik kan dus niet meelezen als ik niet in Amsterdam ben... En wat noem jij je nou voor vriend van opa? Je doet niet eens oeite om hem weer op SIO te laten... En hou nou eens op met je gestook... Je loopt maar te schelden en af te kraken maar als ik het doe ben ik de gebeten hond hhahahahaha De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... Pietje... vegen maar ;)
I Don't Like It
pi_87427862
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:54 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Ik kan dus niet meelezen als ik niet in Amsterdam ben... En wat noem jij je nou voor vriend van opa? Je doet niet eens oeite om hem weer op SIO te laten... En hou nou eens op met je gestook... Je loopt maar te schelden en af te kraken maar als ik het doe ben ik de gebeten hond hhahahahaha De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... Pietje... vegen maar ;)
iemand de een kut noemen of een mafdaas daar zit wel verschil in...maar het geeft ...wij hebben wel begrip voor het feit dat je langzaam van begrip bent...we hebben geduld :)
pi_87427902
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:

[..]

iemand de een kut noemen of een mafdaas daar zit wel verschil in...maar het geeft ...wij hebben wel begrip voor het feit dat je langzaam van begrip bent...we hebben geduld :)
Bezempje
I Don't Like It
pi_87427960
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:57 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Bezempje
:)
pi_87427961
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:54 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Waarvoor wil hij met alle geweld op SIO.
pi_87428037
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:59 schreef shomila het volgende:

[..]

Waarvoor wil hij met alle geweld op SIO.
Hij wilt gezellig mee praten met de mensen die hem daar nog wel aardig vinden, mee chatten als Peter er is... Persoonlijk heb ik het gevoel dat jullie Opaatje voor mijn acties straffen...
I Don't Like It
pi_87428098
8)7 zal ik het nog 1 keer uitleggen, maar dit is de laatste keer en als je het dan nog niet snapt zal ik je aanraden een pilletje extra te nemen,misschien dringt het dan door in die hersenpan van je, op SIO beslissen de chatters wat ze willen, willen ze je erbij dan zeggen ze dat, willen ze je er niet bij zeggen ze dat ook, de mods en chatters overleggen,( en de meeste stemmen gelden) kan jij nog wat van leren. en omdat het al weken supergezellig is op SIO komt er gewoon geen opa en jij al helemaal niet erbij. dus nogmaals, IK beslis niet wie er toegelaten wordt. nou is het duidelijk of is het duidelijk 8)7 ppppfftttttttt nou nu weer terug naar je sociale werkplaats. :W
pi_87428222
Opa had toch eerder een ban dan jij Dijkie.
En de mensen die hij aardig vind zitten op zijn eigen chat.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 19:06:37 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_87428255
Hij wilt.....kortom. Tokkies en volgens die ouwe sjaggo is heksje gestoord.

Jaja, ik luister nog steeds mee.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87428335
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:
8)7 zal ik het nog 1 keer uitleggen, maar dit is de laatste keer en als je het dan nog niet snapt zal ik je aanraden een pilletje extra te nemen,misschien dringt het dan door in die hersenpan van je, op SIO beslissen de chatters wat ze willen, willen ze je erbij dan zeggen ze dat, willen ze je er niet bij zeggen ze dat ook, de mods en chatters overleggen,( en de meeste stemmen gelden) kan jij nog wat van leren. en omdat het al weken supergezellig is op SIO komt er gewoon geen opa en jij al helemaal niet erbij. dus nogmaals, IK beslis niet wie er toegelaten wordt. nou is het duidelijk of is het duidelijk 8)7 ppppfftttttttt nou nu weer terug naar je sociale werkplaats. :W
Blijf je zo bezig? Ik heb geen ongetogen woord gezegd of belediging gemaakt en zover krijg jij mij niet meer... Nogmaals... je doet er niet eens moeite voor en jij noemt je vriend? whahahaha laat me niet lachen...

Nou weer terug je hok in, je kluif in je bek en koest
I Don't Like It
pi_87428372
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef shomila het volgende:
Opa had toch eerder een ban dan jij Dijkie.
En de mensen die hij aardig vind zitten op zijn eigen chat.
het feit blijft, dat er steeds minder mensen bij opa komen, en ja ik kwam graag bij opa, algemeen bekend dat ik wel met opa kan opschieten, maar zolang dat *geval* er ook loopt te lullen heb ik zoiets van bbbrrrrrr nee log er ff niet in. en het *geval* betrekt ook alles zo naar zich toe, slachtofferrol noemen ze dat, maar ja is niet anders te verwachten toch??? sta er ieder geval niet raar van te kijken.
pi_87428403
Heb je vrienden op internet dan?
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 19:09:35 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_87428406
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

Het heeft nu geen zin meer om oude dingen op te rakelen, we zijn alweer 150 posts op weg in dit topic.
Nee, dat begrijp ik maar er zou al veel eerder ingegrepen moeten worden. Zet er een slotje op, bezem en geef het topic weer vrij. Hoe moeilijk kan het zijn.
― Mark Twain
pi_87428450
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Hij wilt gezellig mee praten met de mensen die hem daar nog wel aardig vinden, mee chatten als Peter er is... Persoonlijk heb ik het gevoel dat jullie Opaatje voor mijn acties straffen...
Er is voor gekozen om hem niet meer op de chat toe te laten door het merendeel van de mensen op SIO.
Het is nu rustig en gezellig op die chat ..en dat gaan we zo houden..
:9
pi_87428492
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:06 schreef beequeen het volgende:
Hij wilt.....kortom. Tokkies en volgens die ouwe sjaggo is heksje gestoord.

Jaja, ik luister nog steeds mee.
Tiet is niet gestoord hoor heb ik dat gezegd jij bent gestoord. 8)7
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_87428518
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

het feit blijft, dat er steeds minder mensen bij opa komen, en ja ik kwam graag bij opa, algemeen bekend dat ik wel met opa kan opschieten, maar zolang dat *geval* er ook loopt te lullen heb ik zoiets van bbbrrrrrr nee log er ff niet in. en het *geval* betrekt ook alles zo naar zich toe, slachtofferrol noemen ze dat, maar ja is niet anders te verwachten toch??? sta er ieder geval niet raar van te kijken.
En weer beledigen lol Flink hoor hahahaha Teken van zwakte... je redt t niet tegen me he? Zonder schelden en beledigen... hahahaha
I Don't Like It
pi_87428579
:|W
pi_87428694
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

En weer beledigen lol Flink hoor hahahaha Teken van zwakte... je redt t niet tegen me he? Zonder schelden en beledigen... hahahaha
waar lees jij dan een scheldwoord, heb je nog geen gedrocht vandaag genoemd dus??? nou nu weer uithuilen bij je mamsie jongen, want oh oh oh wat heb je het zwaar te verduren, je mag niet op SIO komen en bijna niemand begrijpt je. 8)7
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 19:15:45 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_87428727
Zoek het maar uit. :W
― Mark Twain
pi_87428813
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:

[..]

waar lees jij dan een scheldwoord, heb je nog geen gedrocht vandaag genoemd dus??? nou nu weer uithuilen bij je mamsie jongen, want oh oh oh wat heb je het zwaar te verduren, je mag niet op SIO komen en bijna niemand begrijpt je. 8)7
Lees zelf maar even terug "geval" "moederskindje" (ga nu maar weer naar je mamsie)
Maar je mag het laatste woord hebben hor, kan jij ook weer slapen :W
en nog wat, ik WIL niet eens op SIO...
I Don't Like It
pi_87428931
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:17 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Lees zelf maar even terug "geval" "moederskindje" (ga nu maar weer naar je mamsie)
Maar je mag het laatste woord hebben hor, kan jij ook weer slapen :W
""Maar je mag het laatste woord hebben hor""
:W dank je wel, dan heb je toch iets geleerd vandaag ^O^ ga zo door, dan wordt het heel misschien nog wat met je, al heb ik daar een hard hoofd in maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:26:47 #185
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_87429239
Goed zo Dijkie, je weet zelfs je tegenstanders gelukkig te maken! ^O^
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_87429308
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef tonja het volgende:
Goed zo Dijkie, je weet zelfs je tegenstanders gelukkig te maken! ^O^
Ach... Ik heb een grote bek maar kan best aardig zijn ook hoor :) O+
I Don't Like It
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:29:24 #187
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_87429376
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Ach... Ik heb een grote bek maar kan best aardig zijn ook hoor :) O+
O+ O+
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_87430662
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik maar er zou al veel eerder ingegrepen moeten worden. Zet er een slotje op, bezem en geef het topic weer vrij. Hoe moeilijk kan het zijn.
Als je deze topic niks vind blijf je er toch gewoon weg muts. :Y
of
www.opaatje.tk/
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 19:56:10 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_87430682
Je gelooft het toch niet? Hij geeft opdracht aan Dijkie om op Fuck te kijken wat die kut gezegd heeft.
Royal sadness. w/
― Mark Twain
pi_87430690
Even kijken hoor! Opa stuurt Dijkie naar Fok! omdat hij weer iets tegen 'die kut' heeft gezegd.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 19:58:40 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_87430800
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:55 schreef ditisOPAATJE het volgende:

Ik post waar ik wil lamzak, dat is des Fok! s Blijf lekker op je eigen chat of zit daar niemand?
― Mark Twain
pi_87430926
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef beequeen het volgende:
Je gelooft het toch niet? Hij geeft opdracht aan Dijkie om op Fuck te kijken wat die kut gezegd heeft.
Royal sadness. w/
Hahahahhaha het wordt steeds leuker hier hahahahaha Daar heeft opa mij niet voor nodig hoor
I Don't Like It
pi_87430952
c_/
pi_87431005
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef mootie het volgende:
Even kijken hoor! Opa stuurt Dijkie naar Fok! omdat hij weer iets tegen 'die kut' heeft gezegd.
BQ spoort niet hoor... lol Ik dacht dat ik erg was lol
I Don't Like It
pi_87431054
quote:

[..]

Gaat ook nergens meer over op dit topic..heeft ook nooit ergens overgegaan,en zal ook nooit iets worden..
Het is er ,maar zal na sluiting ook niet erg gemist worden gezien de 3 a 4 positieve mededelingen..van de 2 vieuwers die hier nog komt posten.

Jammer van de server ruimte en het data verkeer..
:O
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:05:18 #196
185670 Poezewoes
pi_87431110
Ze kunnen beter de volgende topic Opaatje dijkie stream als titel geven O~)
pi_87431124
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Gaat ook nergens meer over op dit topic..heeft ook nooit ergens overgegaan,en zal ook nooit iets worden..
Het is er ,maar zal na sluiting ook niet erg gemist worden gezien de 3 a 4 positieve mededelingen..van de 2 vieuwers die hier nog komt posten.

Jammer van de server ruimte en het data verkeer..
:O
Wees het goeie voorbeeld dan en verdwijn hier :Y :W ^O^
I Don't Like It
pi_87431145
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef Poezewoes het volgende:
Ze kunnen beter de volgende topic Opaatje dijkie stream O~)
NEEEEEEE please niet weer een
_O-
pi_87431181
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Wees het goeie voorbeeld dan en verdwijn hier :Y :W ^O^
Ik kom en ik ga waar ik wil rot jij ff lekker op dan ... :(
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:07:21 #200
185670 Poezewoes
pi_87431200
quote:

[..]

Waar bemoei jij je mee ouwe sjaggo -O-
pi_87431239
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Jij hebt verloren! Sliep uit! hahahahaha
Negeren gaat je niet zo goed af he? whahahahaha _O-
I Don't Like It
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:08:34 #202
185670 Poezewoes
pi_87431250
quote:

[..]

NEEEEEEE please niet weer een
_O-
Topic is al aardig overgenomen door dijkie :Y
pi_87431275
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:07 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je mee ouwe sjaggo -O-
Met ZIJN topic lol
I Don't Like It
pi_87431302
quote:

[..]

Nou zeik dan ook niet of je kijkt hier omdat je het leuk vind en is dat niet zo kijk je niet simpel toch of begrijp je dat niet. :N
of
www.opaatje.tk/
pi_87431322
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:09 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Met ZIJN topic lol
Dr zit niks van hem bij...Het schijnt over hem te gaan....das toch echt iets heel anders :)
pi_87431352
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:08 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Jij hebt verloren! Sliep uit! hahahahaha
Negeren gaat je niet zo goed af he? whahahahaha _O-
Joh wandel ff lekker onder lijn8 :Y
pi_87431416
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:09 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Nou zeik dan ook niet of je kijkt hier omdat je het leuk vind en is dat niet zo kijk je niet simpel toch of begrijp je dat niet. :N
Het is jou topic dus niet het gaat over jou en ik vind jou niks, dus laat ik dat hier weten..
plofkop :Y)
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:14:49 #208
185670 Poezewoes
pi_87431517
quote:

[..]

Met ZIJN topic lol
Fout het gaat over hem dus hij is niet de eigenaar van dit topic dus iedereen kan posten hier!
Beetje moeilijk he voor mensen die bannen als het hun niet zind.
Zal even lekker worden dat jullie met zijn tweeėn uitmaken wie hier wel of niet mag posten!!
pi_87431551
BiQueen... Sinds wanneer bepaal jij wie er wel en niet op Fok mogen posten? Kun je niet naar je eigen gezellige chat verdwijnen of ben je eenzaam daar?
I Don't Like It
pi_87431589
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Fout het gaat over hem dus hij is niet de eigenaar van dit topic dus iedereen kan posten hier!
Beetje moeilijk he voor mensen die bannen als het hun niet zind.
Zal even lekker worden dat jullie met zijn tweeėn uitmaken wie hier wel of niet mag posten!!
Ik bepaal niets hoor :)
I Don't Like It
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:16:38 #211
185670 Poezewoes
pi_87431596
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Het is jou topic dus niet het gaat over jou en ik vind jou niks, dus laat ik dat hier weten..
plofkop :Y)
Zelfde gedachten ^O^
pi_87431666
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Joh wandel ff lekker onder lijn8 :Y
Nope dieneem ik nooit :) Maar evengoed heb je verloren hehehe
I Don't Like It
pi_87431701
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Was er wat te winnen dan ??
pi_87431710
Speelkwartier is weer voorbij, kap ff met elkaar uitschelden voor muts en weetwat ik allemaal voorbij zag komen :{. Genoeg geweest.

Dijkie niet richting de rest, de rest niet richting dijkie. Klaar.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_87431782
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Was er wat te winnen dan ??
Je eer die je nu te grabbel hebt gegooid ^O^
I Don't Like It
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:20:46 #216
185670 Poezewoes
pi_87431804
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Wist niet dat er wat te winnen valt hier gaan we nu door voor de platte tv? *O*
pi_87431846
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speelkwartier is weer voorbij, kap ff met elkaar uitschelden voor muts en weetwat ik allemaal voorbij zag komen :{. Genoeg geweest.

Uhm... Ik heb geen scheldwoorden gebruikt of niets? Maar ik hou al op...
I Don't Like It
pi_87431938
quote:

gooi er nou maar een slotje op Pietje, echt want het loopt de spuigaten uit, straks wordt je ook uitgemaakt dat je mag sterven, wees de verstandigste want het heeft niks meer met het Topic te maken, en elke keer dezelfde cap`s voorbij zien komen echt de lol is er wat mij betreft helemaal af.

Ben blij als Babs&Peter weer komen streamen, hebben die weer een eigen topic, want om ze nu hier neer te zetten nee daar beginnen we niet meer aan.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:23:53 #219
185670 Poezewoes
pi_87431943
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Je eer die je nu te grabbel hebt gegooid ^O^
Welke eer schij toch uit HZZ mag toch zijn of haar mening geven :Y
pi_87431979
quote:

Dacht dat dit topic over die snorremans ging ..maar hij denkt dat dit topic van hem is..
Hij eigent zich het dus gewoon toe..geef jij hem straks ook mod rechten op dit topic??
Zou trouwens makkelijk zijn post er straks niemand meer op fok allemaal geband door snor.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:24:50 #221
185670 Poezewoes
pi_87431981
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

gooi er nou maar een slotje op Pietje, echt want het loopt de spuigaten uit, straks wordt je ook uitgemaakt dat je mag sterven, wees de verstandigste want het heeft niks meer met het Topic te maken, en elke keer dezelfde cap`s voorbij zien komen echt de lol is er wat mij betreft helemaal af.

Ben blij als Babs&Peter weer komen streamen, hebben die weer een eigen topic, want om ze nu hier neer te zetten nee daar beginnen we niet meer aan.
^O^ ^O^
pi_87432010
- genoeg dijkie -

[ Bericht 97% gewijzigd door PietjePuk007 op 11-10-2010 20:25:52 ]
I Don't Like It
pi_87432071
\

[ Bericht 100% gewijzigd door vandijkie1974 op 11-10-2010 20:27:14 ]
I Don't Like It
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 20:33:17 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_87432367
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef vandijkie1974 het volgende:
- genoeg dijkie -
Ik zou zeggen, genoeg en een slotjje. Dat heb ik al eerder gezegd maar daar wilde je niet naar luisteren.
Ik kan je niks opleggen maar dit gaat toch echt nergens over? Wat caps van een ouwe sjaggo en geouwehoer over en weer. Ik hoop dat een mod de juiste beslissing neemt.
― Mark Twain
pi_87432539
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

BQ spoort niet hoor... lol Ik dacht dat ik erg was lol
Nou euh, ik hoorde het opa zelf zeggen.
pi_87432596
quote:

[..]

Met ZIJN topic lol
Het topic gaat OVER hem, hij heeft er verder helemaal niks over te zeggen.
pi_87432662
Rel :? :P
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:39:47 #228
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87432701
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk. Maar als je hoort wat er af en toe uit zijn strot komt.....Huub kan bij hem in de leer. w/
Ik heb Oop anders nog nooit een dodelijke en levensbedreigende vorm van darmkanker (sic) horen toewensen. :{w
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')