Zelfde gedachtenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Het is jou topic dus niet het gaat over jou en ik vind jou niks, dus laat ik dat hier weten..
plofkop
Nope dieneem ik nooitquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Joh wandel ff lekker onder lijn8
Was er wat te winnen dan ??quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Nope dieneem ik nooitMaar evengoed heb je verloren hehehe
Je eer die je nu te grabbel hebt gegooidquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Was er wat te winnen dan ??
Wist niet dat er wat te winnen valt hier gaan we nu door voor de platte tv?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Nope dieneem ik nooitMaar evengoed heb je verloren hehehe
Uhm... Ik heb geen scheldwoorden gebruikt of niets? Maar ik hou al op...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speelkwartier is weer voorbij, kap ff met elkaar uitschelden voor muts en weetwat ik allemaal voorbij zag komen. Genoeg geweest.
Dijkie niet richting de rest, de rest niet richting dijkie. Klaar.
gooi er nou maar een slotje op Pietje, echt want het loopt de spuigaten uit, straks wordt je ook uitgemaakt dat je mag sterven, wees de verstandigste want het heeft niks meer met het Topic te maken, en elke keer dezelfde cap`s voorbij zien komen echt de lol is er wat mij betreft helemaal af.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speelkwartier is weer voorbij, kap ff met elkaar uitschelden voor muts en weetwat ik allemaal voorbij zag komen. Genoeg geweest.
Welke eer schij toch uit HZZ mag toch zijn of haar mening gevenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Je eer die je nu te grabbel hebt gegooid
Dacht dat dit topic over die snorremans ging ..maar hij denkt dat dit topic van hem is..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi er nou maar een slotje op Pietje, echt want het loopt de spuigaten uit, straks wordt je ook uitgemaakt dat je mag sterven, wees de verstandigste want het heeft niks meer met het Topic te maken, en elke keer dezelfde cap`s voorbij zien komen echt de lol is er wat mij betreft helemaal af.
Ben blij als Babs&Peter weer komen streamen, hebben die weer een eigen topic, want om ze nu hier neer te zetten nee daar beginnen we niet meer aan.
Ik zou zeggen, genoeg en een slotjje. Dat heb ik al eerder gezegd maar daar wilde je niet naar luisteren.quote:
Nou euh, ik hoorde het opa zelf zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
BQ spoort niet hoor... lol Ik dacht dat ik erg was lol
Ik heb Oop anders nog nooit een dodelijke en levensbedreigende vorm van darmkanker (sic) horen toewensen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk. Maar als je hoort wat er af en toe uit zijn strot komt.....Huub kan bij hem in de leer.
En dit mag wel he pietje? Ik hou op maar je laat hun doorzuigen? Dan heb ik ook geen reden om te stoppen... Simpel als 1 2 3quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het topic gaat OVER hem, hij heeft er verder helemaal niks over te zeggen.
Er zijn mensen die plezier beleven aan de stream. Dat rechtvaardigt een reeks, altijd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef beequeen het volgende:
Ik zou zeggen, genoeg en een slotjje. Dat heb ik al eerder gezegd maar daar wilde je niet naar luisteren.
Ik kan je niks opleggen maar dit gaat toch echt nergens over? Wat caps van een ouwe sjaggo en geouwehoer over en weer. Ik hoop dat een mod de juiste beslissing neemt.
Nee, aan het gas en onder een tram gaat een stuk rapperquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Oop anders nog nooit een dodelijke en levensbedreigende vorm van darmkanker (sic) horen toewensen.![]()
Nee joh...niemand vindt het leukquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die plezier beleven aan de stream. Dat rechtvaardigt een reeks, altijd.
Ik reageerde gewoon voor ik alles gelezen had, niks met zuigen te makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
En dit mag wel he pietje? Ik hou op maar je laat hun doorzuigen? Dan heb ik ook geen reden om te stoppen... Simpel als 1 2 3
Daarom is 't hier zo drukquote:
Ik zag ook niks zuigen hoor in jouw reaktie maar men o men wat worden hier veel dingen verkeerd gelezen en uit hun verband getrokken pfffquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon voor ik alles gelezen had, niks met zuigen te maken
Pietje had gezegd te stoppen maar blijkbaar issie weer van gedachten veranderdquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon voor ik alles gelezen had, niks met zuigen te maken
Ik was gewoon spuit 11quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag ook niks zuigen hoor in jouw reaktie maar men o men wat worden hier veel dingen verkeerd gelezen en uit hun verband getrokken pfff
Hoiquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar die man gekeken...ik ben enkel de ramptoerist hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |