waar lees jij dan een scheldwoord, heb je nog geen gedrocht vandaag genoemd dus??? nou nu weer uithuilen bij je mamsie jongen, want oh oh oh wat heb je het zwaar te verduren, je mag niet op SIO komen en bijna niemand begrijpt je.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
En weer beledigen lol Flink hoor hahahaha Teken van zwakte... je redt t niet tegen me he? Zonder schelden en beledigen... hahahaha
Lees zelf maar even terug "geval" "moederskindje" (ga nu maar weer naar je mamsie)quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar lees jij dan een scheldwoord, heb je nog geen gedrocht vandaag genoemd dus??? nou nu weer uithuilen bij je mamsie jongen, want oh oh oh wat heb je het zwaar te verduren, je mag niet op SIO komen en bijna niemand begrijpt je.
""Maar je mag het laatste woord hebben hor""quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Lees zelf maar even terug "geval" "moederskindje" (ga nu maar weer naar je mamsie)
Maar je mag het laatste woord hebben hor, kan jij ook weer slapen
Ach... Ik heb een grote bek maar kan best aardig zijn ook hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef tonja het volgende:
Goed zo Dijkie, je weet zelfs je tegenstanders gelukkig te maken!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ach... Ik heb een grote bek maar kan best aardig zijn ook hoor![]()
Als je deze topic niks vind blijf je er toch gewoon weg muts.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik maar er zou al veel eerder ingegrepen moeten worden. Zet er een slotje op, bezem en geef het topic weer vrij. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik post waar ik wil lamzak, dat is des Fok! s Blijf lekker op je eigen chat of zit daar niemand?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:55 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Als je deze topic niks vind blijf je er toch gewoon weg muts.
Hahahahhaha het wordt steeds leuker hier hahahahaha Daar heeft opa mij niet voor nodig hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef beequeen het volgende:
Je gelooft het toch niet? Hij geeft opdracht aan Dijkie om op Fuck te kijken wat die kut gezegd heeft.
Royal sadness.
BQ spoort niet hoor... lol Ik dacht dat ik erg was lolquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef mootie het volgende:
Even kijken hoor! Opa stuurt Dijkie naar Fok! omdat hij weer iets tegen 'die kut' heeft gezegd.
Gaat ook nergens meer over op dit topic..heeft ook nooit ergens overgegaan,en zal ook nooit iets worden..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:55 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wees het goeie voorbeeld dan en verdwijn hierquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Gaat ook nergens meer over op dit topic..heeft ook nooit ergens overgegaan,en zal ook nooit iets worden..
Het is er ,maar zal na sluiting ook niet erg gemist worden gezien de 3 a 4 positieve mededelingen..van de 2 vieuwers die hier nog komt posten.
Jammer van de server ruimte en het data verkeer..
NEEEEEEE please niet weer eenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef Poezewoes het volgende:
Ze kunnen beter de volgende topic Opaatje dijkie stream
Ik kom en ik ga waar ik wil rot jij ff lekker op dan ...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wees het goeie voorbeeld dan en verdwijn hier![]()
![]()
Waar bemoei jij je mee ouwe sjaggoquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:55 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Jij hebt verloren! Sliep uit! hahahahahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ik kom en ik ga waar ik wil rot jij ff lekker op dan ...
Topic is al aardig overgenomen door dijkiequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
NEEEEEEE please niet weer een
Met ZIJN topic lolquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee ouwe sjaggo
Nou zeik dan ook niet of je kijkt hier omdat je het leuk vind en is dat niet zo kijk je niet simpel toch of begrijp je dat niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ik kom en ik ga waar ik wil rot jij ff lekker op dan ...
Joh wandel ff lekker onder lijn8quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Jij hebt verloren! Sliep uit! hahahahaha
Negeren gaat je niet zo goed af he? whahahahaha
Het is jou topic dus niet het gaat over jou en ik vind jou niks, dus laat ik dat hier weten..quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:09 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nou zeik dan ook niet of je kijkt hier omdat je het leuk vind en is dat niet zo kijk je niet simpel toch of begrijp je dat niet.
Fout het gaat over hem dus hij is niet de eigenaar van dit topic dus iedereen kan posten hier!quote:
Ik bepaal niets hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Fout het gaat over hem dus hij is niet de eigenaar van dit topic dus iedereen kan posten hier!
Beetje moeilijk he voor mensen die bannen als het hun niet zind.
Zal even lekker worden dat jullie met zijn tweeën uitmaken wie hier wel of niet mag posten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |