Van wiequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop op nog meer reacties over de uitzending van vanavond
Ja ipv vrijdagavond komt het voortaan (?) op zaterdagavondquote:
Met deze post ben ik het zo ontzettend eens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:20 schreef APK het volgende:
Wat een ontzettende nietsige mensen, je zou er op straat dwars doorheen lopen
Ja, nu.quote:Op zondag 14 november 2010 19:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ja ipv vrijdagavond komt het voortaan (?) op zaterdagavond.
Omdat ze het misschien niet moeilijk had met het feit zovaak op de kleinkindertjes te passen, maar ze spontaan niet meer te zien en af toe eens vroeg of ze al iets op papier hadden?quote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Echt helemaal niets van te voren geregeld.
En die vreselijke moeder van die vrouw. Alleen maar negatief en zeiken en zeuren en met zichzelf bezig zijn.
En dan weet je ook weer waarom die man zo graag naar het buitenland wildequote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
En die vreselijke moeder van die vrouw. Alleen maar negatief en zeiken en zeuren en met zichzelf bezig zijn.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat ze het misschien niet moeilijk had met het feit zovaak op de kleinkindertjes te passen, maar ze spontaan niet meer te zien en af toe eens vroeg of ze al iets op papier hadden?
Ja, ze moet wel een vreselijke vrouw zijn inderdaad.
Als hij dat zou willen doen dan gaat hij dat toch niet van te voren uitleggen.quote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef Arcee het volgende:
Die kok die les gaf en zei dat mensen Sandor eventueel aan zouden kunnen geven wegens restaurant in bed & breakfast. Hij zei er nog net niet bij dat hij dat met alle liefde zelf wel wilde doen.
Ja, ook opvallend inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef Arcee het volgende:
Die kok die les gaf en zei dat mensen Sandor eventueel aan zouden kunnen geven wegens restaurant in bed & breakfast. Hij zei er nog net niet bij dat hij dat met alle liefde zelf wel wilde doen.
Als je kijkt op de ikvertrek site is het dus wel allemaal goedgekomen, die vrouw in het appartement is weg en ze zijn helemaal volgeboekt en ze hebben veel contact met het dorp...quote:Op zondag 21 november 2010 06:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het was jammer dat je ze niet wat later in het verhaal zag. Nu was het geld nog niet op en leek het allemaal toch nog goed te komen. Maar dat lijkt me sterk..
Nou, ze hebben nog een vacature.quote:Op zondag 21 november 2010 10:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat zeggen ze ja.... maar zien is geloven...
Noem je dat al maffia.quote:Op zondag 21 november 2010 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ook opvallend inderdaad.
Concurrentie vanuit Nederland zonder vergunning.
Plaatselijke maffia enzo.
Omdat: Tros.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef OmeGerrit het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat het IQ van de mensen die aan dit programma meedoen altijd zo bijzonder laag is. Nooit zit er een fucking plan achter wat ze gaan doen.
Omdat het vermakelijk moet zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef OmeGerrit het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat het IQ van de mensen die aan dit programma meedoen altijd zo bijzonder laag is. Nooit zit er een fucking plan achter wat ze gaan doen.
Mensen met een doortimmerd plan zijn minder boeiend om naar te kijken, en dat soort mensen heeft er waarschijnlijk geen behoefte aan voor gek te worden gezet op tv. Want als alles soepel gaat, worden er voor het 'leuke' ongetwijfeld wat echtelijke ruzies in beeld gebracht of de vloekende reactie als de hoteleigenaar tijdens een timmerklusje op zijn duim slaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef OmeGerrit het volgende:
Knap dat jij het IQ van mensen kunt bepalen aan de hand van beelden in een TV-uitzending over een verhuispartij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef OmeGerrit het volgende:
Een hoop knip en plakwerk wat een bepaald beeld naar voren moet brengen is echt objectief ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef OmeGerrit het volgende:
Of jij bent gewoon niet zo snugger om iemand zijn intelligentie te kunnen beoordelen in een uurtje tv. Ik krijg zelf in die tijd altijd wel een bepaald beeld van mensen.
Pfff denk jij dat die mensen knippen en plakken dat ze zonder een plan daar heen gaan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een hoop knip en plakwerk wat een bepaald beeld naar voren moet brengen is echt objectief ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |