Ik ga echt lagge als ik jou zie in de sportschool en dat je dan kippenvel krijgt enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Zo ! terug uit de sportschool. Wat een kud muziek zeg... Al was het No sound but the wind van de Editors wel even mooi. Stond toen net op de loopband en kreeg op dat moment best wel kippenvel.
2 Pac.
Haha ja vette lol was dat. Hahaha (....).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga echt lagge als ik jou zie in de sportschool en dat je dan kippenvel krijgt enzo
Ja dat gaat vast helpen op al die ringen en knooppunten waar die file's staan en je toch al niet harder dan 70 magquote:
Je bent geen vrouw, dus verander je geslacht, misschien wordt je dan serieus genomen, haha ik zei serieus genomen..quote:
HAHAHquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja vette lol was dat. Hahaha (....).
Paul en serieusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, dus verander je geslacht, misschien wordt je dan serieus genomen, haha ik zei serieus genomen..
Helaas, dan wordt je ge-neger.d ik bedoel genegeerd.quote:
Eigenlijk niet nee, maar goed was wel een beetje te verwachten. Na AF moet er natuurlijk wel een plaat worden gekozen die iets meer toegankelijker is.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, dan wordt je ge-neger.d ik bedoel genegeerd.
hahaha genegerd hahaahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas, dan wordt je ge-neger.d ik bedoel genegeerd.
Die weet niet beter johquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef Paul het volgende:
Ik sta wel voor schut nu, wat zal mn buurman wel denken met BSB uit m'n villa
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen nog meer kwaliteit op den radio. Bart A hierna!
Lol ik heb altijd alleen naar dat zwarte in het midden gekekenquote:
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Lol ik heb altijd alleen naar dat zwarte in het midden gekeken!
quote:
Heb serieus waar nog geen seconde van de show gehoordquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
@ work van domien lijkt heel veel op arbeidsvitaminen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |