Ja en ook meteen de datum van haar concert weten, die gaan natuurlijk kaarten weggeven, maar neeeeeeee geen contacten met platenmaatschappijen hoor neeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is er met 3FM aan de hand de laatste tijd qua megahits zeg...
Ja okquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Arcade Fire
was een aangename afwisseling
.
Die vond ik ook geen reet aan, ben ook blij dat het niet M&S is geworden dat is ook al een saai kutnummerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Arcade Fire
was een aangename afwisseling
.
wat...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Die vond ik ook geen reet aan, ben ook blij dat het niet M&S is geworden dat is ook al een saai kutnummer
Ieder zijn smaak hequote:
Wat is er eigenlijk alarmschijf daar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef Pino112 het volgende:
Pink?
De TT kan de komende week wel hernoemd worden, naar [Radio 538] oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een vreselijk irritante vrouw bij C&S zeg
Haar uiterlijk maakt veel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een vreselijk irritante vrouw bij C&S zeg
Fajah is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Pinkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk alarmschijf daar?
Ik zie het al hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk alarmschijf daar?
is al MH geweest...quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:04 schreef Salamando het volgende:
Wat had dan de MH moeten worden volgens jullie?
M&S of Fitz & The Tantrums of Count & Sinden. Of iets anders wat niet al te voorspelbaar is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:04 schreef Salamando het volgende:
Wat had dan de MH moeten worden volgens jullie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad een toffe plaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef alors het volgende:
Dit mocht van mij ook wel MH worden, maar dit kennen alleen Paul en Rob maar geloof ik..
Dies ook wel vet jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef alors het volgende:
Dit mocht van mij ook wel MH worden, maar dit kennen alleen Paul en Rob maar geloof ik..
Gerard en Giel ook (tijdens de freaknacht)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |