Ehm, wat doe je zondagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erikjeperikje, wanneer gaan we weer movienighten?
Ja, alhoewel, het is fijn dat je niet 24/7 verplicht bent om het bij te houden. Je kan nog iets met je dag doen enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Bartjebart het volgende:
Dat hele Maffia-spel gaat me eigenlijk veels te langzaam
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, alhoewel, het is fijn dat je niet 24/7 verplicht bent om het bij te houden. Je kan nog iets met je dag doen enzo.
Awhooohooooowwwwww!quote:
Overdag pap/mam/peetoom/tantequote:
niet van mij. Heb je een (achter)neeg die dirk jan heet en trouwt met rosa uit dom. republiek ?quote:
We kunnen ook iets eerder die middag al beginnen. Ik heb zaterdag een lunchafspraak in de stad met een vriendin, kan op zich best daarna naar jou komen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overdag pap/mam/peetoom/tante
's Avonds biossen met Dick
Zaterdag doe'k niks
Ja, 's avodns stappen met Eef
Maar Eef vindt jou heel leuk, dus die vind een combi vast niet erg
Ik vind 't ook echt sssssssssssssssssssssssssuper grappig, ik krrrrronkel van het lachen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Bartjebart het volgende:Ik heb echt zo'n lol om dat hele maffia gebeuren...
Ik zal je wel even bellen/sms'en als ik geluncht ben. Weet ook niet precies hoe laat ik daar mee klaar ben, heb om 1 uur afgesproken, dus kan goed uur of 3, 4, 5 wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's ook goed
Moet alleen heel ff iets halen bij de AH een de Van Piere (selexyz) maar da's alles
Die hebben we toch al?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Goh, Ang3l en Tha_Erik, is het misschien een idee als jullie emailadressen en telefoonnummers uitwisselen?
Ik heb even de maffia hint lijst geupdatequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
Wendy heeft een nieuw typetje
GE-NI-AAL
Kerel... Er is maar 1 ding dat volgens jou naar mij wijst... als dat alles is...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb even de maffia hint lijst geupdate
Just you waitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... Er is maar 1 ding dat volgens jou naar mij wijst... als dat alles is...
Ik wacht al de hele tijd op meer overtuigend bewijs van jouw kant...quote:
Heb er een paar meer bijgezetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele tijd op meer overtuigend bewijs van jouw kant...
Deadline sluit over 4.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
Heeft je maffiagroepje al aangegeven wie ze gaan killen vannacht?
Ja ik zie hetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ach en misschien red ik, door je te verdenken, vannacht wel je leven als je dorpeling bent.
Want waarom zou de maffia iemand vermoorden die verdacht wordt en het niet is?
Die houdt nl de aandacht vastHet klinkt net zo ingewikkeld als weerwolven van wakkerdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb ik met een stel vrienden nog een gay-versie van gemaakt ooit, online.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Is vrijwel exact hetzelfde spel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het klinkt net zo ingewikkeld als weerwolven van wakkerdamDaar heb ik met een stel vrienden nog een gay-versie van gemaakt ooit, online.
JA!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
Ang3l... Ik heb je verkeerd ingeschat blijkt...
Sorryquote:
Sorry doesn't bring me back to life!!!!!!!!!!!! MAFFIA MAN!quote:
wie hadden de vorige keer 4 stops onderwegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef Ang3l het volgende:
*HIPS*
Posters hangen voor Friso werd "We doen ook ff een biertje in de café's"
Het was gezellig, en de posters hangen. Recht ook!
Alleen Judith en ik, erg gezelligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie hadden de vorige keer 4 stops onderweg
hoeveel hadden jullie er dit keer?
oh ja en wij begonnen om 21.00 uur bij de hoogste tijd eerst met 2 biertjes
jij was met Judith en Bas?
volgende keer doe ik ga graag weer mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen Judith en ik, erg gezellig![]()
Eerst bier in de Hoogste Tijd.
Happy hour in de Jantjes dus toen moest er ineens 4 bier weggegetikt worden in recordtempo
Daarna in de Pecheur nog.
lig je er NU AL uit?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry doesn't bring me back to life!!!!!!!!!!!! MAFFIA MAN!
Ik ben al bezig met het speuren naar hints.... wat een verslavend spelquote:
Kerel... als ik zoveel macht had gehad he... dan had Ang3l er niet uitgelegenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik leef nog. Niet te hard zeggen anders moord Bartjebart mij OOK nog uit.
Je masker brokkelt af!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... als ik zoveel macht had gehad he... dan had Ang3l er niet uitgelegenDan had ik geweten dat hij ook dorpsbewoner was
Ja da's niet omdat je iets stoms doet hoorquote:
Ik weet serieus van niksquote:
28-11-2010quote:
Gaat 'm voor mij niet worden.quote:
Bonniequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:50 schreef Xiance het volgende:
mogguh
*heeeel veeeeeeeeeel hoofdpijn heeft*
ik moet eigenlijk ook. heb altijd gemilimeteerd, maar ben nu al een half jaar bezig om het lang te laten groeien maar ik word er gek van.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:54 schreef creno het volgende:
Ik ben weer eens naar de kapper geweest, twas nodig.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
And that is why I like the very emotional Miss Amos.........
In NL met het metropoolorkest gisteren...... wat blijkbaar afgeschaft wordt
doe je meequote:
nu al?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe je mee
k heb nog wel wat smirnoff ergens...
helaas is de rum al op
tsk, en mij laat je nog steeds aan de zijlijn bungelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al?!Nee, ik heb vanavond een date (met die gast van BN)
dus kan ik niet al laveloos aan komen zetten. Nou ja date...date = natuurlijk hoge verwachtingen etc... dus noem ik het 'wat drinken and clubbing'
hoe is het met jou en je business?
u crazyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
tsk, en mij laat je nog steeds aan de zijlijn bungelen
business?
ocvh..
Mjah... En wat voor apenland leven we dan toch eigenlijk. Animal cops ipv metropoolorkest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
In NL met het metropoolorkest gisteren...... wat blijkbaar afgeschaft wordt
Die animal cops is een stom populistisch idee. Geld voor natuur wordt afgeschaft, maar wel een politie voor de cavia van Tante Mien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind zowel Animal Cops als het Metropool orkest goed
duitse jongen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazyhad jij niet een duitse jongen?
business op laag pitje?
Nee, in een hemd met korte mouwen.quote:
De homomafia is dood?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
We zijn ook gewoon echt allemaal doodvermoord
De homomaffia (Bartjebart en Vulture) en de homo dorpsbewoners (Erik en ik)quote:
Ik was niet zu Hausequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik nader het huis van Ang3l
Ja, maar jij moest dood, want maffia. Net zoals TheVulture. Die mij vermoord heeft de rotzakquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
We zijn ook gewoon echt allemaal doodvermoord
Leuker met het geluid uitquote:
Mooie lijven, leuke moves (some of dem boyz can dance I say!), sommige hebben mooie koppen... maar DAMN wat een irritant nummerquote:
*HOEK*quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Erik
Ik was er heilig van overtuigd dat je maffia was
It's a gamequote:
dit is wel zo gay.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie lijven, leuke moves (some of dem boyz can dance I say!), sommige hebben mooie koppen... maar DAMN wat een irritant nummer
quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:44 schreef creno het volgende:
van welk liedje is dit de vertaling: ik wil oew noam weten, ge hed me net dood gemaokt !
Ik moest heul niet doodquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij moest dood, want maffia. Net zoals TheVulture. Die mij vermoord heeft de rotzak. Ja, dat neem ik 'm kwalijk
!
Ohja, want alle hints wezen mijn kant opquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Erik
Ik was er heilig van overtuigd dat je maffia was
Wat vond je er zo saai aan dan? Vond hem ook wat tegenvallen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
The Expendables --> wat een saaie kutfilm.
Iedereen was er zo lof over.
Once upon a time.....quote:
Ja ik ookquote:
Ik bedoelde Once upon a time, maar Maffia ook jaquote:
Owquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde Once upon a time, maar Maffia ook ja
Wil snel eens Weerwolven van Wakkerdam spelen in de bossen of zo
Sprookjesspel.quote:
Oh dat klinkt ook leukquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sprookjesspel.
Je krijgt een stapel kaartem, 7 ongeveer, met daarop Characters (bv de wolf, de koning), Items (bv zwaard, schat), Places (bv kasteel, dorp), Aspect (bv kwaadaardig, vrolijk), Event (bv ontmoeting, ruzie). Daarmee moet je een sprookje maken, en dat moet eindigen met je gekregen Happy Ending kaart.
Maar stel dat ik ga vertellen: Er was eens een koning (speel koningkaart op) en die had een zoon die woond ein het kasteel.... en Erik heeft bv de kaart Kasteel, dan mag die het verhaal overnemen. maar je moet wel logisch door blijven gaan met het verhaal.
Pfff. Was lastig hoor! En meer dan 5 sec stil dan is je beurt voorbij!
We kregen echt hele vreemde verhalen met gouden kikkers die omgesmeed werden tot ringen, homoseksuele reuzen die het kasteel in brand staken, pratende vogeltjes, de God van de Dageraad die z'n zon kwijt was die gestolen bleek door zijn boosaardige Zus, de godin van de Schemeringquote:
Da's het plan met halloween, met de oude club van griezel.netquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde Once upon a time, maar Maffia ook ja
Wil snel eens Weerwolven van Wakkerdam spelen in de bossen of zo
saai is misschien niet het juite woord. Er zat veel meer potentie in de film. Leuk om al die aktiesterren bijelkaar te zien. Ook vond ik het grootste deel van de aktie slecht in beeld gebracht. Tuurlijk, ik vind aktiefilms geweldig, maar zelfs dit kon me niet bekoren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:47 schreef samjustme het volgende:
[quote]Wat vond je er zo saai aan dan? Vond hem ook wat tegenvallen.
teveel om op te noemen.quote:En nog wat leuks meegemaakte afgelopen maanden?
telt fisten ook eigenlijk?quote:
je hebt ook zo'n app. voor het hardlopen/joggen. Runkeeper. Erg leuk!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Peter het volgende:
Toch grappig, sommige applicaties. Vandaag gefietst .
haha!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
telt fisten ook eigenlijk?![]()
nee hoor, ik had braaf een date. nou ja, sort of.
Heb je voor handpop gespeeld dit weekend?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
telt fisten ook eigenlijk?![]()
nee hoor, ik had braaf een date. nou ja, sort of.
LOLsquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je voor handpop gespeeld dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe is met jou? nog wat leuks gedaan?
[ Bericht 0% gewijzigd door mike_hunt op 10-10-2010 19:24:14 ]Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs![]()
![]()
Ben je besodermieterd.. ik deel ze uit, ontvangt ze niet. Lijkt me zo pijnlijk, ik ben meer van cock sounding.Ik ben druk aan de studie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe is met jou? nog wat leuks gedaan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
oei, iemand voelt zich genegeerd..quote:
quote:
nog zo'n 250 uur...quote:
heeequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
oei, iemand voelt zich genegeerd..
zeker de kutste vakken.quote:
huh?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
oei, iemand voelt zich genegeerd..
wat is dat 20.29 Alex onderaan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:08 schreef Xiance het volgende:
* Xiance gaat zn N97mini in de verkoop gooien.. klere ding.. ken dr nie aan wennen
Eh... nee dat is allemaal voor 1 module; het afstuderen... Dat is scriptie, presenteren, eindgesprek...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zeker de kutste vakken.Wat zal jij blij zijn als dat achter de rug is.
da's een insiders jokequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is dat 20.29 Alex onderaan?
edit: euh 20.56![]()
Ohquote:
Ikke niet hoorquote:
Herinnert me aan het filmpje dat ik ooit zag van een kerel die er twee had.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:33 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
http://www.vkmag.com/magazine/heb_jij_maar_1_penis/
SFW uiteraard
que? whut?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhSorry. Ik dacht dat je boos was dat Mike niks tegen je zei.
[..]
Ikke niet hoor
dat ie tegen een muurtje aan staat te pissen en dat je twee stralen ziet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Herinnert me aan het filmpje dat ik ooit zag van een kerel die er twee had.
Kan met dit programmaatje ook, je kan alles volgen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n app. voor het hardlopen/joggen. Runkeeper. Erg leuk!
Volgende week donderdag. Maar ik ben pas zondag in nederland.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? whut?![]()
wanneer kom je deze kant op?
Nee, dat ie een vrouw neukte en zich tegelijkertijd aftrok.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat ie tegen een muurtje aan staat te pissen en dat je twee stralen ziet?
mike durft mij heul niet te negerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhSorry. Ik dacht dat je boos was dat Mike niks tegen je zei.
...
Dit nummer is dan een stuk pakkender alleen is de clip minderquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie lijven, leuke moves (some of dem boyz can dance I say!), sommige hebben mooie koppen... maar DAMN wat een irritant nummer
Ik zou ze gevenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit is wel zo gay.![]()
maar zien er wel lekker uit.
Issie lekker?quote:
Nah, ik vrees dat het enige plezier wat ik van zijn werk kan hebben, een knappe binnentuin is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Issie lekker?
Is het zo'n geenshirtondertuinbroek en aardeopdespierensexyvuil meneer?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jawel, maar dat is 18 of zo.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Issie lekker?
Is het zo'n geenshirtondertuinbroek en aardeopdespierensexyvuil meneer?
En het was best een leuke spontane eigenlijkquote:
Zoenies!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het was best een leuke spontane eigenlijk
Vrijdag zou ik gaan trainen en daarna een klein uurtje ff posteren voor Friso... en datw erd 0:30
Zaterdag zou ik gaan film kijken met Erik, maar dat werd spontaan lunchen in de stad met Dreamer, daarna shoppen met Eef, vergezeld worden door Erik en met 3 film kijken, toen spontaan tapassen in de stad en vergezeld worden met Rik en daarna met 4 spelletjesavond
En gister fam op bezoek en 's avonds naar Despicable me (mwa) en Tirza (oeh!)
Echt he? Tis een Belg, Scheelt dat?quote:
Jah, het idee alleen al! Ieamd die MIJ wil zoenen!quote:Dat iemand tegen jou 'zoenies' zegt!Angdriël.
Ja, nee, hoo, zo bedoel ik dat niet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Tis een Belg, Scheelt dat?
[..]
Jah, het idee alleen al! Ieamd die MIJ wil zoenen!
Ja!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Internet is stuk. Moet ik nu KPN bellen?
Maar mijn harem bestaat uit mijn minions, daar zoen ik niet meequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nee, hoo, zo bedoel ik dat niet!Maar het gaat me om de térm zoenies en niet om het géven van zoenies! Toen ik je toen in de Effenaar tegenkwam, had je ook een compleet harem om je heen.
Dus als jij zoenies wíl, dan kun je ze krijgen, dat staat buiten kijf.
Bel via het 0800-nummer van de storingsdienst vaste net. In het menu kon je altijd naar ADSL doorklikken en het is gratisquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Natuurlijk, ik heb ADSL van KPN, v/h planet internet.
Maar als een Vlaming dat zegtquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar mijn harem bestaat uit mijn minions, daar zoen ik niet mee
Het woord Zoenies.... je zou er jeuk van krijgen toch?
"Nou Angdrie-el, tot zoenies he!" ........... *BLAM BLAM BLAM*
Ooh. Dan heeft bellen geen zin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Waxxer het volgende:
Oh.:
http://www.nu.nl/internet/2353329/storing-adsl-netwerk-kpn.html
Maar ik zou tóch eens bellen dan...
Ik vind Vlaams erg schattig, true.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar als een Vlaming dat zegt
Wil in Nederland niemand meer met je neuken zodat je over de grens moet zoeken nu?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Vlaams erg schattig, true.
Maar zoenies.... da's toch wel net over de grens hoor!
(hihi, ik zei over de grens)
Hallo, je weet toch dat ik sowieso liever een buitenlander heb dan eeen Nederlander?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wil in Nederland niemand meer met je neuken zodat je over de grens moet zoeken nu?
Het is een winnend architectuur design ding, dat pandquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
echt weer iets voor Ang3l...
Vandaag ben ik weer aan het poetsen in het huisje van Ang3l wanneer er aangebeld wordt door een meisje, een studente van de designaccademy blijkt, ze wilde foto's komen maken van het pand, omdat ze het zo'n speciaal pand vond, uhuh, of te lui om verder de stad in te gaan naar echt speciale panden
Dat kan ookquote:of, inbrekers die eerst het interieur komen fotograferen voordat ze komen inbreken, zodat ze weten of ze een busje of een vrachtwagen mee moeten nemen
Het was echt een smerig en eng gezicht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
gisteren had ik, zoals ik dat heel soms heb, als gevolg van een lachbui een soort black out of zo, een soort stroomstoring, het duurt maar een paar seconden, maar ik val even uit of zo.
Nu mag ik niet meer lachen van Ang3l, omdat ie bang is dat ik dood ga in zijn huis
volgens mij wist ze dat niet hoor dat ze er ooit iets mee gewonnen hebben, nee ze vond het zelf zo speciaalquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een winnend architectuur design ding, dat pandVandaar denk ik.
[..]
Dat kan ook
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was echt een smerig en eng gezicht.
Je reageerde niet meer, nergens op, liep rood aan, je ogen draaiden weg en je viel naar de zijkant en je bril schoof van je neus. Dus je gata er gvd mee naar de huisarts of ik schop je er heen.
Maar wel terecht..quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lief istie he als ie zich zo zorgen maakt
zal ik of zal ik niet....quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag is het coming out day
[ [url=
http://www.doyouknowflo.nl/site/uploads/2010/10/11-10-10.jpg]afbeelding[/url] ]
wat dacht je onder het autorijden of fiesten...quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
gisteren had ik, zoals ik dat heel soms heb, als gevolg van een lachbui een soort black out of zo, een soort stroomstoring, het duurt maar een paar seconden, maar ik val even uit of zo.
Nu mag ik niet meer lachen van Ang3l, omdat ie bang is dat ik dood ga in zijn huis
ik heb het wel eerder gehad, altijd ten gevolge van lachenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat dacht je onder het autorijden of fiesten...
ideale dag er voor hequote:
Ja bagetellsie... bageta.. bago... ja doe maar net alsof er niks aan de hand is!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja dat moet hij zelf maar opruimen dan hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bagetellsie... bageta.. bago... ja doe maar net alsof er niks aan de hand is!
Jij hoeft de rotzooi niet op te ruimen als je dood neervalt.
Dus gewoon naar de dokter anders dan bel ik volgende week je zus op en ga ik het via haar regel. ZO!
Ja, en straks gebeurd dat op straat... HOPSA plat door een auto.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb het wel eerder gehad, altijd ten gevolge van lachen
Ja maar als het in mijn huis is kan ik gvd nieuw parket gaan leggen want een dooie laat alles lopenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat moet hij zelf maar opruimen dan hoor
Ja die jaquote:Bagatelliseren
Ah bahquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar als het in mijn huis is kan ik gvd nieuw parket gaan leggen want een dooie laat alles lopen
[..]
Ja die ja
Want vrienden kunnen zich geen zorgen maken om elkaar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:08 schreef Xiance het volgende:
oh ja.. tis net een goed lopend huwelijk die relatie van jullie
En nee, dan ben ik helemaal niet lief.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben lid van de ANWBquote:
ik vind het wel liefquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nee, dan ben ik helemaal niet lief.
Want als je 't niet doet sla ik je KO en sleep ik met mijn 60kg jouw 100kg eigenhandig naar het ziekenhuis.
Dat je het ff weet.
Het is niet lief bedoeld, het is SERIEUS bedoeld.quote:
O ja, geef MIJ maar de schuld, dat ik je hoofd op hol breng!!!!!!!!!!!quote:en wel gek dat je het nu wel opgevallen is, want ik heb het 2 keer eerder gehad bij jou dat ik me kan herinneren.
Nou nu viel het WEL op.quote:maar het is meestal maar en paar seconden en meestal valt het niemand op
1 keer toen we naar de gaypride gingen, en 1 keer tijdens het briefjesspel
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
och.. tis niet alsof je t verborgen kan houden...
Sterkte!~quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik hoop voorlopig geen crematorium meer te zien van binnen...
serieus, ga naar een huisarts om dit uit te laten zoeken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind het wel lief![]()
en wel gek dat je het nu wel opgevallen is, want ik heb het 2 keer eerder gehad bij jou dat ik me kan herinneren.
maar het is meestal maar en paar seconden en meestal valt het niemand op
1 keer toen we naar de gaypride gingen, en 1 keer tijdens het briefjesspel
Van de buitenkant wellicht niet neequote:
Aber ik praat toch niet zo gay hier? behalve de occasional 'please bitch' . (wat ik btw wel in real life heb overgenomen)quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de buitenkant wellicht niet nee
Maar als je zo praat zoals je hier ook praat..... girl, your gayness can be heard from outerspace!
nog zo'n gay.quote:
I aint no gayquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog zo'n gay.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ja ik las het al eerderquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
Bartje,
zo moet het strax dus niet.![]()
Een Amerikaanse wiskundeleraar is door politieagenten geboeid afgevoerd, nadat hij volledig door het lint ging en met tafels en stoelen begon te gooien.
Donald Wood kreeg de klas op de de McGavock Highschool in Nashville maar niet onder controle en kreeg daardoor een zenuwinzinking. Hij begon te schreeuwen en te vloeken en met alles te gooien wat hij in zijn handen kon krijgen. Leerlingen sloegen lachend en krijsend op de vlucht.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
SSDD, cumswappen, frotting, sounding etc... maar das toch niet echt gay...toch?,
da's niet gay, da's gewoon nasty.quote:
wie zij dat ook alweer? i'm no gay, i just love cockquote:
sucking cock doesn't make you gayquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie zij dat ook alweer? i'm no gay, i just love cock
Hate to burst your bubble... but..quote:
oy vey! je weet toch dat het een gimmick is, right?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble... but..
Tenzij je echt heel anders doet naar mensen toe die het niet weten.
Nou, het leek toch wel heel natuurlijk allemaal hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oy vey! je weet toch dat het een gimmick is, right?
Dank je! Heeft De Trap toch zijn vruchten afgeworpen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, het leek toch wel heel natuurlijk allemaal hoor
van die straight boy gay dick films zijn wel iets voor jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dank je! Heeft De Trap toch zijn vruchten afgeworpen!En natuurlijk Medisch Centrum West.
en een paar non-speaking parts.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van die straight boy gay dick films zijn wel iets voor jou
Kun je dat even tegen mijn broertje zeggen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je bedoelt die shit van Straight broke collegedudes?.. geloof me, als je geepileerde wenkbrauwen hebt dan ben je niet straight.
Juist en sommige echte gays die voor Sean Cody werken zijn niet te spreken over Sean Cody. Over zijn houding op de set etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
Nja das toch ook al eens in een interview gezegd door iemand die voor Sean Cody figureerde?
que? denkt ie dat dat echt is? Of heeft hij geepileerde wenkbrauwen? Alhoewel de Guidos dat ook hebben, dus de lijnen zijn vervaagd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je dat even tegen mijn broertje zeggen?
Hij heeft geepileerde wenkbrauwen ja. Kijk je Oh Oh Cherso? Hij is een mix tussen Sniper en Sterretje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? denkt ie dat dat echt is? Of heeft hij geepileerde wenkbrauwen? Alhoewel de Guidos dat ook hebben, dus de lijnen zijn vervaagd.
koppie van sterretje en lichaam van sniper ? Dan is ie wel lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft geepileerde wenkbrauwen ja. Kijk je Oh Oh Cherso? Hij is een mix tussen Sniper en Sterretje.
je hebt geepileerd en je hebt geepileerd. dus je kan mooie bijgwerkte catapillars boven je ogen hebben of de Marlene Dietrich streepjes.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft geepileerde wenkbrauwen ja. Kijk je Oh Oh Cherso? Hij is een mix tussen Sniper en Sterretje.
Zijn die gasten ook anabooltjes? Persoonlijk denk ik van niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef creno het volgende:
[..]
koppie van sterretje en lichaam van sniper ? Dan is ie wel lekker
Zo ongeveer, maar ik ging vooral voor hun karakterquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef creno het volgende:
[..]
koppie van sterretje en lichaam van sniper ? Dan is ie wel lekker
Fair enough. En nee, hij is hartstikke hetero, helaas. Met een randje homofobie (vooral respectloos).quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt geepileerd en je hebt geepileerd. dus je kan mooie bijgwerkte catapillars boven je ogen hebben of de Marlene Dietrich streepjes.![]()
![]()
Je verdenkt em toch niet van pillowbiting?Voor hetzelfde geldt is ie metro-sexueel.
Nee manquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn die gasten ook anabooltjes? Persoonlijk denk ik van niet.
echt waar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar ik ging vooral voor hun karakter
[..]
Fair enough. En nee, hij is hartstikke hetero, helaas. Met een randje homofobie (vooral respectloos).
Ik spreek hem echt zelden, misschien een keer per keer dat ik daar ben. Hij zei van mij dat ie hoopt dat ik gelukkig werd en dat was het wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar?Je bent zeker al in tig discussies met hem belandt.... hoe is ie tegen over jou? respectloos?
ja, alleen jammer van zijn nek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee manAlleen jokertje heeft een redelijk lichaam, en da's duidelijk puur natuur (en erg mooi).
Sniper ziet eruit alsof iet alleen armen en borst traint.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, alleen jammer van zijn nek.![]()
![]()
en Sniper heeft ook een goed lichaam.
Lijkt de Viva-forum wel. Over de lichamen hebben van die gasten![]()
O ja, Barbie 4 president!
Wat politiek correct weer...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik spreek hem echt zelden, misschien een keer per keer dat ik daar ben. Hij zei van mij dat ie hoopt dat ik gelukkig werd en dat was het wel.
Oh, hij meende het wel, hij heeft alleen echt helemaal nul komma niks affiniteit met het hele LGBT gedoe, dus hij kan er ook niks mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat politiek correct weer...
Kut dat het zo moet gaan..
dus ignorance is bliss nee neequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, hij meende het wel, hij heeft alleen echt helemaal nul komma niks affiniteit met het hele LGBT gedoe, dus hij kan er ook niks mee.
Gelukkig ben je mooi. Al is dat ook aan het vergaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, dacht dat de flatscreen van m'n PC stuk was
Maar ik denk dat TMM met poetsen iets te hard over de knoppen is gegaan.
Hij stond ineens in demo stand en dan is de ene helft van je scherm HD en de ander niet, om het verschil te kunnen laten zien.
Ik dacht: WTF, is nou de helft van m'n scherm stuk?!Rebooten, nog steeds zo, stekkers nakijken, nog steeds zo.
ooo wacht eens even....*met knopjes op scherm pongel* Bingo!
Wil jij nog ooit spelletjes komen spelen jongeman?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig ben je mooi. Al is dat ook aan het vergaan.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil jij nog ooit spelletjes komen spelen jongeman?!
quote:
And then the village was restored to prosperity!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Once apon a time, there was a pretty prince called Ang3l and then they tasted it and it was delicious.
Eh ja nu wordt er ook al weer gezegd dat het een parodie is... hmm...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Cat?!
Nou als DIE zoiets doet moet er veel gebeurd zijn
Is 't ook. Maar dat had ik ook niet geweten zonder googlequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja nu wordt er ook al weer gezegd dat het een parodie is... hmm...
Ik heb ook gegoogled... maar kan et niet vinden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ook. Maar dat had ik ook niet geweten zonder google
Ik vond het al zo un-cat-like. ICat bij SYTYCD USA.
Oh leuk, komen ze op bezoek?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus ignorance is bliss nee nee![]()
O, btw misschien ze je even Brock en David nog einde van de maand.
Bij youtube zie je andere filmpjes staan van de parodie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ook gegoogled... maar kan et niet vinden...
Maar t was wel uitermate grappig
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef creno het volgende:
[Upd] Jongeman verhangt zich live voor webcam
Damn, dit is echt erg...
Met lang haar en make up kan ie zo doorgaan voor meisje. Mooie kop wel (niet mijn type maar wel mooi).quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Toch best jammer dat ie niet meer in het team zit....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de bovenste foto doet hij me aan Halina Reijn denken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft echt een enorm aparte kaaklijn/botstructuur.
En da's wat de modellenburo's graag willen he.
Ik vind model-pretty ook niet altijd boyfriend-pretty nee.
Wow, wat een diepte, zeg...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Whaa, wat zijn extreme close-ups van ogen er vreemd uit!
http://www.photographyser(...)eautiful_eyes/428809
welk filmpje heb je nu weer zitten begluren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:52 schreef Xiance het volgende:
het goede nieuws is.. ik ben niet helemaal bikkel hard.. ik word nog steeds onpasselijk van een onthoofding
Dat soort filmpjes kijk ik niet. Het stomme is, in films kan ik er best tegen, tegen de ergste martelingen van Saw en de walgelijke scenes in Antichrist. Maar als ik weet dat het echt is, dan kan ik er niet meer tegen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:52 schreef Xiance het volgende:
het goede nieuws is.. ik ben niet helemaal bikkel hard.. ik word nog steeds onpasselijk van een onthoofding
Mja, dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat soort filmpjes kijk ik niet. Het stomme is, in films kan ik er best tegen, tegen de ergste martelingen van Saw en de walgelijke scenes in Antichrist. Maar als ik weet dat het echt is, dan kan ik er niet meer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |