Ik vind Vlaams erg schattig, true.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar als een Vlaming dat zegt
Wil in Nederland niemand meer met je neuken zodat je over de grens moet zoeken nu?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Vlaams erg schattig, true.
Maar zoenies.... da's toch wel net over de grens hoor!
(hihi, ik zei over de grens)
Hallo, je weet toch dat ik sowieso liever een buitenlander heb dan eeen Nederlander?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wil in Nederland niemand meer met je neuken zodat je over de grens moet zoeken nu?
Het is een winnend architectuur design ding, dat pandquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
echt weer iets voor Ang3l...
Vandaag ben ik weer aan het poetsen in het huisje van Ang3l wanneer er aangebeld wordt door een meisje, een studente van de designaccademy blijkt, ze wilde foto's komen maken van het pand, omdat ze het zo'n speciaal pand vond, uhuh, of te lui om verder de stad in te gaan naar echt speciale panden
Dat kan ookquote:of, inbrekers die eerst het interieur komen fotograferen voordat ze komen inbreken, zodat ze weten of ze een busje of een vrachtwagen mee moeten nemen
Het was echt een smerig en eng gezicht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
gisteren had ik, zoals ik dat heel soms heb, als gevolg van een lachbui een soort black out of zo, een soort stroomstoring, het duurt maar een paar seconden, maar ik val even uit of zo.
Nu mag ik niet meer lachen van Ang3l, omdat ie bang is dat ik dood ga in zijn huis
volgens mij wist ze dat niet hoor dat ze er ooit iets mee gewonnen hebben, nee ze vond het zelf zo speciaalquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een winnend architectuur design ding, dat pandVandaar denk ik.
[..]
Dat kan ook
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was echt een smerig en eng gezicht.
Je reageerde niet meer, nergens op, liep rood aan, je ogen draaiden weg en je viel naar de zijkant en je bril schoof van je neus. Dus je gata er gvd mee naar de huisarts of ik schop je er heen.
Maar wel terecht..quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lief istie he als ie zich zo zorgen maakt
zal ik of zal ik niet....quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag is het coming out day
[ [url=
http://www.doyouknowflo.nl/site/uploads/2010/10/11-10-10.jpg]afbeelding[/url] ]
wat dacht je onder het autorijden of fiesten...quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
gisteren had ik, zoals ik dat heel soms heb, als gevolg van een lachbui een soort black out of zo, een soort stroomstoring, het duurt maar een paar seconden, maar ik val even uit of zo.
Nu mag ik niet meer lachen van Ang3l, omdat ie bang is dat ik dood ga in zijn huis
ik heb het wel eerder gehad, altijd ten gevolge van lachenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat dacht je onder het autorijden of fiesten...
ideale dag er voor hequote:
Ja bagetellsie... bageta.. bago... ja doe maar net alsof er niks aan de hand is!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja dat moet hij zelf maar opruimen dan hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bagetellsie... bageta.. bago... ja doe maar net alsof er niks aan de hand is!
Jij hoeft de rotzooi niet op te ruimen als je dood neervalt.
Dus gewoon naar de dokter anders dan bel ik volgende week je zus op en ga ik het via haar regel. ZO!
Ja, en straks gebeurd dat op straat... HOPSA plat door een auto.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb het wel eerder gehad, altijd ten gevolge van lachen
Ja maar als het in mijn huis is kan ik gvd nieuw parket gaan leggen want een dooie laat alles lopenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat moet hij zelf maar opruimen dan hoor
Ja die jaquote:Bagatelliseren
Ah bahquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar als het in mijn huis is kan ik gvd nieuw parket gaan leggen want een dooie laat alles lopen
[..]
Ja die ja
Want vrienden kunnen zich geen zorgen maken om elkaar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:08 schreef Xiance het volgende:
oh ja.. tis net een goed lopend huwelijk die relatie van jullie
En nee, dan ben ik helemaal niet lief.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben lid van de ANWBquote:
ik vind het wel liefquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nee, dan ben ik helemaal niet lief.
Want als je 't niet doet sla ik je KO en sleep ik met mijn 60kg jouw 100kg eigenhandig naar het ziekenhuis.
Dat je het ff weet.
Het is niet lief bedoeld, het is SERIEUS bedoeld.quote:
O ja, geef MIJ maar de schuld, dat ik je hoofd op hol breng!!!!!!!!!!!quote:en wel gek dat je het nu wel opgevallen is, want ik heb het 2 keer eerder gehad bij jou dat ik me kan herinneren.
Nou nu viel het WEL op.quote:maar het is meestal maar en paar seconden en meestal valt het niemand op
1 keer toen we naar de gaypride gingen, en 1 keer tijdens het briefjesspel
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
och.. tis niet alsof je t verborgen kan houden...
Sterkte!~quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik hoop voorlopig geen crematorium meer te zien van binnen...
serieus, ga naar een huisarts om dit uit te laten zoeken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind het wel lief![]()
en wel gek dat je het nu wel opgevallen is, want ik heb het 2 keer eerder gehad bij jou dat ik me kan herinneren.
maar het is meestal maar en paar seconden en meestal valt het niemand op
1 keer toen we naar de gaypride gingen, en 1 keer tijdens het briefjesspel
Van de buitenkant wellicht niet neequote:
Aber ik praat toch niet zo gay hier? behalve de occasional 'please bitch' . (wat ik btw wel in real life heb overgenomen)quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de buitenkant wellicht niet nee
Maar als je zo praat zoals je hier ook praat..... girl, your gayness can be heard from outerspace!
nog zo'n gay.quote:
I aint no gayquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog zo'n gay.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ja ik las het al eerderquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
Bartje,
zo moet het strax dus niet.![]()
Een Amerikaanse wiskundeleraar is door politieagenten geboeid afgevoerd, nadat hij volledig door het lint ging en met tafels en stoelen begon te gooien.
Donald Wood kreeg de klas op de de McGavock Highschool in Nashville maar niet onder controle en kreeg daardoor een zenuwinzinking. Hij begon te schreeuwen en te vloeken en met alles te gooien wat hij in zijn handen kon krijgen. Leerlingen sloegen lachend en krijsend op de vlucht.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
SSDD, cumswappen, frotting, sounding etc... maar das toch niet echt gay...toch?,
da's niet gay, da's gewoon nasty.quote:
wie zij dat ook alweer? i'm no gay, i just love cockquote:
sucking cock doesn't make you gayquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie zij dat ook alweer? i'm no gay, i just love cock
Hate to burst your bubble... but..quote:
oy vey! je weet toch dat het een gimmick is, right?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble... but..
Tenzij je echt heel anders doet naar mensen toe die het niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |