Want vrienden kunnen zich geen zorgen maken om elkaar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:08 schreef Xiance het volgende:
oh ja.. tis net een goed lopend huwelijk die relatie van jullie
En nee, dan ben ik helemaal niet lief.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lief istie he als ie zich zo zorgen maakt
Ik ben lid van de ANWBquote:
ik vind het wel liefquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nee, dan ben ik helemaal niet lief.
Want als je 't niet doet sla ik je KO en sleep ik met mijn 60kg jouw 100kg eigenhandig naar het ziekenhuis.
Dat je het ff weet.
Het is niet lief bedoeld, het is SERIEUS bedoeld.quote:
O ja, geef MIJ maar de schuld, dat ik je hoofd op hol breng!!!!!!!!!!!quote:en wel gek dat je het nu wel opgevallen is, want ik heb het 2 keer eerder gehad bij jou dat ik me kan herinneren.
Nou nu viel het WEL op.quote:maar het is meestal maar en paar seconden en meestal valt het niemand op
1 keer toen we naar de gaypride gingen, en 1 keer tijdens het briefjesspel
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
och.. tis niet alsof je t verborgen kan houden...
Sterkte!~quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik hoop voorlopig geen crematorium meer te zien van binnen...
serieus, ga naar een huisarts om dit uit te laten zoeken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind het wel lief![]()
en wel gek dat je het nu wel opgevallen is, want ik heb het 2 keer eerder gehad bij jou dat ik me kan herinneren.
maar het is meestal maar en paar seconden en meestal valt het niemand op
1 keer toen we naar de gaypride gingen, en 1 keer tijdens het briefjesspel
Van de buitenkant wellicht niet neequote:
Aber ik praat toch niet zo gay hier? behalve de occasional 'please bitch' . (wat ik btw wel in real life heb overgenomen)quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de buitenkant wellicht niet nee
Maar als je zo praat zoals je hier ook praat..... girl, your gayness can be heard from outerspace!
nog zo'n gay.quote:
I aint no gayquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog zo'n gay.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ja ik las het al eerderquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
Bartje,
zo moet het strax dus niet.![]()
Een Amerikaanse wiskundeleraar is door politieagenten geboeid afgevoerd, nadat hij volledig door het lint ging en met tafels en stoelen begon te gooien.
Donald Wood kreeg de klas op de de McGavock Highschool in Nashville maar niet onder controle en kreeg daardoor een zenuwinzinking. Hij begon te schreeuwen en te vloeken en met alles te gooien wat hij in zijn handen kon krijgen. Leerlingen sloegen lachend en krijsend op de vlucht.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
SSDD, cumswappen, frotting, sounding etc... maar das toch niet echt gay...toch?,
da's niet gay, da's gewoon nasty.quote:
wie zij dat ook alweer? i'm no gay, i just love cockquote:
sucking cock doesn't make you gayquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie zij dat ook alweer? i'm no gay, i just love cock
Hate to burst your bubble... but..quote:
oy vey! je weet toch dat het een gimmick is, right?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble... but..
Tenzij je echt heel anders doet naar mensen toe die het niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |