Dan ben ik afgehaakt denk ik, kijk wel naar de finale weer danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? November pas? Dan is het hele circus al 3 maanden aan de gang
Nou, ZO in de buurt ook weer niet, maar vergeleken met Ll welquote:
Gatverdammequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, misschien kom ik er per ongeluk een beetje in mn onderbroekje. Geeft niks, zie je verder niks van.
Moet je er dit keer wel eentje aantrekken. En dan ook niet slechts je chaps dragen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, misschien kom ik er per ongeluk een beetje in mn onderbroekje. Geeft niks, zie je verder niks van.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je er dit keer wel eentje aantrekken. En dan ook niet slechts je chaps dragen.
Oh, bahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? November pas? Dan is het hele circus al 3 maanden aan de gang
Ja, stapels met pizza's krijg je vanavondquote:
Ook goed, maar dan zie je het waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Ik dacht trouwens dat je in je onderbroek wilde langskomen
We zouden het daar niet meer over hebben. What happend in Landalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je er dit keer wel eentje aantrekken. En dan ook niet slechts je chaps dragen.
Ik scheer mijn billekes speciaal dat ze beter uitkomen in mijn chaps!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ligt boven Noord, toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ZO in de buurt ook weer niet, maar vergeleken met Ll wel
Zunderdorp nu
Wel in hartvorm, tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, bah![]()
[..]
Ja, stapels met pizza's krijg je vanavond
Ik probeer het te verdringenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zouden het daar niet meer over hebben. What happend in Landal
Ja!quote:
Uiteraardquote:
Een lekkende Llquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan zie je het waarschijnlijk wel
[..]
We zouden het daar niet meer over hebben. What happend in Landal
Ik ben al na de eerste afgehaakt. HGT was toch iets leuker. En inderdaad, de 'verrassende' wendingen in de audities mogen nu ook wel eens ververst worden, want dit houden ze ook al tijden uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I hate to say....
Maar ik dacht het meteen al, het was sowieso al niet een van de meest boeiende talentjachten op de NL TV, en het dan zoooo enorm lang oprekken. Ik ben na 3 uitzendingen afgehaakt. Te weinig talent. Te veel 'introfilmpjes' en teveel matig talent wat opgehemeld werd of weggestuurd en dan huilend op de gang en dan toch weer nog een keer terug mocht komen... 'En dat doen we echt nooitiemand een 2e auditie gunnen'
Ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben ik afgehaakt denk ik, kijk wel naar de finale weer dan
Bij voorkeur niet in je onderbroekje iigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, hoe moet het er anders bij ons mannen uitkomen
In de knoop?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, hoe moet het er anders bij ons mannen uitkomen
Waar dan in.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet in je onderbroekje iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |