Yup... vanvond is het niet, maandag wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Kally het volgende:
Is POP nu al verplaatst naar maandag, ik bedoel deze week al?
Oke, komt volgende week wel zo goed uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... vanvond is het niet, maandag wel.
Woon je daar in de buurt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Studio K. maar er is een of ander vaag feest en geen rollerdisco![]()
http://www.studio-k.nu/page=site.calendar/lang=nl?start
Nou ja zijn wel meer kroegen, en dan echte kroegen.
Ik denk dat ik alleen aankomende maandag live ga kijken, daarna wel weer op de zaterdag ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, komt volgende week wel zo goed uit
Je moet de afstandsbediening ook op een plek leggen waar ze niet bij kan als ze van de koelkast naar de bank (en terug) loopt om bier voor je te pakkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef Koen66 het volgende:
Ik vermoed dat er voor het eerst thuis VOH opstaat, voetbal is bij vrouwlief een no-no
Wie gaat er meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Studio K. maar er is een of ander vaag feest en geen rollerdisco![]()
http://www.studio-k.nu/page=site.calendar/lang=nl?start
Nou ja zijn wel meer kroegen, en dan echte kroegen.
Gaat die zooi eindelijk eens inzien dat het leedvermaak nu wel genoeg is. Wanneer eindigt die show eigenlijk. HGT is al afgelopen, VoH is ook al bijna in liveshows. En POP hangt nog in de auditieronde tot 2012?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Kally het volgende:
Is POP nu al verplaatst naar maandag, ik bedoel deze week al?
I hate to say....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat die zooi eindelijk eens inzien dat het leedvermaak nu wel genoeg is. Wanneer eindigt die show eigenlijk. HGT is al afgelopen, VoH is ook al bijna in liveshows. En POP hangt nog in de auditieronde tot 2012?
Ik zit in de buurtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet de afstandsbediening ook op een plek leggen waar ze niet bij kan als ze van de koelkast naar de bank (en terug) loopt om bier voor je te pakken
[..]
Wie gaat er meehoe laat worden we verwacht?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat die zooi eindelijk eens inzien dat het leedvermaak nu wel genoeg is. Wanneer eindigt die show eigenlijk. HGT is al afgelopen, VoH is ook al bijna in liveshows. En POP hangt nog in de auditieronde tot 2012?
Theater inmiddels, de liveshows beginnen pas midden novemberquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Woon je daar in de buurt?
Das toch bij station muiderpport in de buurt?
Zou me niks verbazen als ze de boel toch nog versnellen. Van de buis halen kunnen ze niet maken, maar ze hebben wel succesvol de format doodvermoord nuquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Theater inmiddels, de liveshows beginnen pas midden november
Hoe laat kwamen wij aan in Utrecht?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Moeilijk eten met een verdoving
Maar ik heb trek
Succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
WEG! TOTZO! HIHIHIHIHH ZENUWTJES! DOEEEEII!! KUSJESSSS
Ik weet niet of je het aankunt met al mijn knappe vriendinnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet de afstandsbediening ook op een plek leggen waar ze niet bij kan als ze van de koelkast naar de bank (en terug) loopt om bier voor je te pakken
[..]
Wie gaat er meehoe laat worden we verwacht?
Succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
Ik weet je adresquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja klopt
ik woon vlakbij het Javaplein, weet niet of dat je iets zegt.
Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het aankunt met al mijn knappe vriendinnen
Wat!? November pas? Dan is het hele circus al 3 maanden aan de gangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Theater inmiddels, de liveshows beginnen pas midden november
Ach, misschien kom ik er per ongeluk een beetje in mn onderbroekje. Geeft niks, zie je verder niks van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het aankunt met al mijn knappe vriendinnen
Oh Tombo je maakt me bangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet je adres![]()
[..]
Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |