quote:
Maar last, nou ja, soms nog. Het is vrij rustig gebleven, gezien de fouten die ze met me gemaakt hebbenquote:
Ja ook al gaat het lichamelijk redelijk tot goed, het gaat je toch niet in de koude kleren zijn lijkt mequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar last, nou ja, soms nog. Het is vrij rustig gebleven, gezien de fouten die ze met me gemaakt hebbenAl heeft het schijnbaar wel wat achtergelaten in die grijze massa, kom ik vaker achter.
Toch kort geleden viel het wel mee. Totdat het ziekenhuis weer eens in de picture kwam.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ook al gaat het lichamelijk redelijk tot goed, het gaat je toch niet in de koude kleren zijn lijkt me
The Voice kijken met vriendinnen en daarna misschien de stad in, of nou ja hier om de hoekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ga je nog wat leuks doen vanavond miauw?
Stamkroeg? Hoe laat worden we verwacht?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Voice kijken met vriendinnen en daarna misschien de stad in, of nou ja hier om de hoek
Oh ja, dat is vanavond. The Voice dan, niet die hoekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Voice kijken met vriendinnen en daarna misschien de stad in, of nou ja hier om de hoek
quote:
Hmmmm socializr komt hier niet door de vuurmuur heenquote:
half 7 en neem je rolschaatsen meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stamkroeg? Hoe laat worden we verwacht?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm socializr komt hier niet door de vuurmuur heen
Welke kroeg is het danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Hoi Tombo![]()
[..]
half 7 en neem je rolschaatsen mee
VOH... duuuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Koen66 het volgende:
Ahja vanavond kiezen tussen VOH of Nederland-Moldavie
Moldaviëquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Koen66 het volgende:
Studio K. maar er is een of ander vaag feest en geen rollerdiscoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke kroeg is het dan
En ik kan niet rolschaatsen/skaten/schaatsen
Lastige keuze: talent - non talentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |